Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

feelin' blue

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

feelin' blue

are you feeling fashionable?

maanantai 29. maaliskuuta 2010

 

feelin' blue

Muistatteko kun haikailin viimesyksynä H&M:n sähkönsinisen bikerin perään? Jätin sen kuitenki ostamatta, koska en kokenu sen olevan kovin tarpeellinen -omistanhan mä jo saman takin mustana.



Noh, mä törmäsin pari päivää sitten ebayssa seikkaillessani samaiseen takkiin ja päätin huutaa sen piristämään mun muuten niin tummia asuja. Oon monesti takin ostamatta jättämisen jälkeen katunu päätöstäni ja oonki nyt erittäin ilonen takin löytymisestä. Ja vielä paljon halvemmalla! Takille tuli postikuluineen hintaa n. 14e!

Oon muutenki hengaillu tässä lähiaikoina paljon ebayssa koska tuntuu ettei mulla oo aikaa käydä vaatekaupoissa niiden aukioloaikoina. Eikä muutenkaan tee niin kauheesti mieli hengailla kaupoissa vapaa-ajalla kun sitä tulee tehtyä ihan tarpeeks töissäki. Sitäpaitsi ebaystahan löytää uniikkeja juttuja superhalvalla. Esimerkiks kaikki tän postauksen vaatteet makso yhteensä saman verran kun pelkästään toi takki uutena.



Toinen ebaysta tehty ostos on Topshopin Eiffeltornitoppi, joka muuten oli mun tammikuisen Tukholmanreissun ostoslistalla. Kaupassa oli kuitenkin pelkästään noita kollaasissa olleita punasia, enkä ihastunu topin oranssinpunaseen sävyyn joten jätin sen ostamatta. Eilen huusin ebaysta saman topin harmaana ja sille tuli hintaa postikuluineen vaan 12e. Tää on muuten toinen mun vaatekaappiin haalittu harmaa vaate lyhyen ajan sisällä. Enhän mä yleensä edes käytä harmaata :D



Noiden lisäks oon shopannu sinisen Asoksen mekon, jolle tuli postikuluineen hintaa n. 15e. Mua vähän pelottaa että toi on mulle iso, mut voihan sen sit myydä eteenpäin jos niin käy.

Äää en malta odottaa että noi mun ostokset tulee perille asti!

Kommentit:
Tosi kivoja juttuja oot löytänyt.
 
Voithan sä aina laittaa vyön vyötärön ympärille jos mekko on liian iso :)
 
vitsti toi takki on kiva. Ite oon ettiny samaa mustana mutta ei vaan tunnu löytyvän mistää :/
 
Tosi kiva takki, ja tuo Paris-paitakin on ihana :) Hyviä ostoksia, todellakin.
 
en nää kuvia :(
 
Mitä sä teet työksesi/missä olet töissä? :)
 
ihania juttuja taas noi kaikki! mulle kelpais kans sininen biker!
 
nadja ooooooot ihanaanaanan <3
 
Liian ison mekon pystyy myös pienentämään. Caro osaa varmasti vinkkaa sulle ihmisen joka sen voisi tehdä :)
 
Ihana toi sininen takki, on kyllä hyvä ostos! Tuo väriä ja piristystä asuihin :)
 
Aivan ihania löytöjä oot taas tehnyt ebaysta!
 
Mistä löydät banneriisi noita kaikkia kivoja kuvia (esim. pääskyset) ja fontteja?
 
voisitko tehdä sellasen postauksen joka kertois yksityiskohtasesti et miten toi ebaylta tilaaminen onnistuu :D
 
Missä vaatekaupassa oot töissä? Ootko tykänny? Mä alotan täl viikolla. :)
 
Hitsi toi toppi ainakin on ihan sairaan upee :) Ja uskon et sopii sun tyylii, vaikket harmaata sillee käytäkkää ;)

Ja toi mekko kans on silleen riski, koska must tuntuu et se joko näyttää tai ei näytä hyvältä.
Mut sulle yleisestikkin sopii tommoset, et eiköhän se ihan hyvä ole ;)
 
Ihan sun näkösiä juttuja ;) kivoja !
 
toi PARIS-toppi on älyyy kiva !(: ja myös toi takki<3 namm

mua vaan ahistaa ku tossa PARIS- topissa se et toi eiffeltorni on väärinpäin:D:D sen pitäs olla toiste päin nii se näyttäs enemmän aalta ymym!:D haha, mut se on kiva tolleenki(: voisin kotiuttaa itselleni tollasen kans jos jostain löytys !

mut tosi kivoja ostoksia JÄLLEEN(:
 
Aivan tajuttoman ihana tuo mekko!! :D
 
joku aikasemmin jo mainitsikin, jos pystyisit mitenkään neuvomaan miten e-bay:ta käytetään. ois kiva :)
 
i'm lacking: kiitos :)

anonyymi: sitä mäki ajattelin, mut siitä ei oo apua jos mekko on myös rinnan kohalta iso :/

eve: joo ne vissiin myytiin loppuun aika nopeesti. mut kyllä kaupoissa tuntuu olevan paljon sen tapasia takkeja :)

ellu: kiitoksia :)

anonyymi: kokeile päivittää sivua tms :)

anonyymi: oon yhessä kivassa vaatekaupassa töissä :)

nannasofia: kiitoksia :)

anonyymi: hahaha ite ooooooot <3

tika: kiitos vinkistä! mä oon kuitenki sen verran laiska etten yleensä edes harkitse pienentämistä koska se on niin helppo vaan myydä eteenpäin ja hankkia sopivampi :D

anna: niinpä :)

al: kiitti :)

minsa: osan oon tehny ite ja osa on tehty erilaisilla photoshop brusheilla. niitä ja fontteja löytää googlesta "free fonts" tai "photoshop brushes" -hakusanoja käyttämällä. tosin oon maksanu osalle juttujen tekijöistä siitä että saan käyttää niitä blogissani :)

anonyymi: oon tehny sellasen jo, tosin siitä on jo niin kauan että ebay on vähän muuttunu. postaus löytyy täältä :)

possu: en paljasta kauppaa täällä blogissa, mut oon kyllä tykänny kovasti! onnea paljon uudesta työstä :)

jasmin: toivotaan että mekko on hyvä :)

anni: kiitti :)

anonyymi: semmosia toppejahan on olemassa joissa on eiffeltorni a-kirjaimena. toi kato yrittää vähän poiketa massasta tms :D
ja kiitos :)

nanni: kiitti :)

anonyymi: ebayopas löytyy täältä :)
 
Paris-paita on aivan ihana! (:
 
sininen sopii sulle ihan täydellisen hyvin!!
 
Tiesitkö että "feel blue" tarkoittaa olla surullinen/masentunut :D
 
hei miten sä saat ton taustan tollee ei valkoseks? et mite siihen saa jonku tausta kuvan? :D
 
Asoksen mekko on AIVAN ihana!

p.s. oon aina pelännyt nettishoppailua ja varsinki ebayta kun olen vaan niin vanhanaikainen mutta kiitos SINUN oon jotenkin "löytänyt" sen, kun sulla on ehkä miljoona ihanaa juttua esim ebaysta ;)
 
toi mekko! jos se on yhtään liian iso, niin ostan sen kyl pois! :D
 
Kuka tossa alemmassa kuvassa on toi mekko päällä? Niin random kommentti, ettei mitään rajaa mutta mua jäi hairitsemään ja oli pakko kysyä! :D
 
i h a n a toi takki. Itekki haluisin huuta tuolta ebaystä kamaa mut ainut ongelma on etten osaa :D jos voisit tehä jonku pikkupostauksen ebaystä huutamisesta (:
 
paita oli ihana mut mekosta en ite kauheesti tykkää :D
 
mekko on vähä hassu ainakin ton mallin päällä, kun son tollanen tasapaksu, mut sua yleensä on pukenut tollaset, toivottavasti sopii =3
 
ois kiva jos listaisit vähä jotain myyjiä ebayssä keiltä tilaat? :) noin halpoja nimittäin ! ku ite oon nii huono ainaki ettii tai sit vaan en osaa ! :(
 
hanna: kiitti :)

anonyymi: kiitos :)

anonyymi: joo lol en tietenkään tienny.......................

anonyymi: pitää html-koodissa muokata taustakuva-kohtaa. koitan tehä blogin ulkoasun muokkauksesta postauksen tässä lähiaikoina :)

anni: jee! kiitos ja ole hyvä ;)

milla: mä kyllä toivon ettei oo :D

anonyymi: se on sen mekon myyjä :)

anonyymi: oon jo tehny semmosen postauksen. se löytyy täältä :)

sipe: no pääasia että mä tykkään :D

anonyymi: toivotaan :)

miau: tilaan ihan yksityishenkilöiltä, joten on vähän huono linkitellä niitä kun ne myy samaan tyyliin kun minä huuto.netissä, eli kerran parissa kuussa tms :D
jos tilaisin ebaykaupoista (kuten esim. moumou, olis myyjien linkkaaminen järkevämpää) :)
 
í loved that perisa top ! Ihaniä ostoksia muutenkin !
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]