Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

moi

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

moi

are you feeling fashionable?

tiistai 31. maaliskuuta 2009

 

moi

Otsikon keksiminen on bloggaamisessa vaikeinta. Oikeesti!

Tänään oon mm. jättäny menemättä työharjotteluun koska oli tosi nyyhkyolo. Mun työssäoppimisohjaaja taimikäonkaan varmaan arvosti kovasti mun itkusta puhelua :D

Postimies onnistu lohduttaan mun nyyhkypullailua tuomalla mm. seuraavia:







Ebaysta ostetut Bronxin kiilakorot oli postikuluineen 6,25e! Tolla hinnalla noita ei sais Suomessa edes postitettua :D







Sydänlasit joita en välttämättä viiti käyttää ulkona (paitsi vappuna!) on myöskin ebaysta, näillä oli hintaa postikuluineen n. 6e.

Noitten lisäks postissa tuli yks takki joka meni liian ison kokonsa takia suoraan huuto.net-myyntikasaan. Niin ja huuto.netistä puheenollen:
Huomenna keskiviikkona sulkeutuu kaikki mulla tällä hetkellä myynnissä olevat kohteet! Ne löytyy täältä.




Illalla Eetu teki mulle ruokaa, paistettua riisiä ja kanaa voi nam.



Ruoassa oli noita maustejuttuja + pakastevihanneksia, sipulia, kanaa ja riisikeittimellä keitettyä riisiä.



Jälkkäriks oli kindermunat :DD Toi suklaa on niiiiin parasta!

Mulla oli vielä jotain asiaa, mut se unohtu joten mistään maailman tärkeimmästä ei voi olla kyse :D Hyvää yötä kaikille ja silleen!

Kommentit:
Hah, ihanat lasit. <3
 
hahaa, ostin just kolmet tollaset lasit eri väreissä : D
 
ihanat lasit! :))
 
Sydänlasit on niin suloiset!
 
miksi sulla oli nyyhkyolo?:(
 
Oho, aika hyvään hintaan sait nuo Bronxit - jotka on muuten vieläpä tosi kivat!
 
noi lasit on niin söpöt! voi vitsi miten suloiset. Ja hyvään hintaan irtos kengät!

ja syytän sua, kun sanoin tänään olevani nyyhykypulla ja sain omituisia katseita :--D Jouduin ihan miettimään että mistä oon tollasen sanan edes kuullut, täältähän se. Mua jotenkin naurattaa se aina!
 
ocean: kiitos :)

moderndayhippie: haha :D mulle riittää noi punaset :)

karoliina: kiitti :)

ellie: kiitoksia :)

piu: emmätiiä :D

christina: no niinpä! :)

peepu: hahah voi ei :D
mun mielestä on hauskaa ku mun käyttämiä sanoja ja sanontoja on alkanu näkymään muittenki blogeissa ja niitä kuulee myös kaverien suista :D oon hyvä tartuttaan kaikki tyhmät jutut eteenpäin :D
 
Mullekin tuli eilen sydänlasit, tosin Asokselta! Ne on ihanat :D
 
Mikä kamera sul muuten on? Tai siis joku Canonin näyttäs olevan, mut mikä malli : D Ja mikä salamalaite? 8) (anteeks tyhmä kyseleminen :D)
 
Lasit on parhaat, mul on samanlaiset ;)
 
Minkäväriset noi sun uudet kengät on? Ekassa kuvassa ne näyttää vähän punertavilta, tokassa mustilta ja kolmannessa ruskeilta :D tai sitten mun päässä viiraa :D

Ja hyi, kindersuklaa on niin makeeta ettei sitä kestä syödä ku ihan vähän :)
 
Siis jätit menemättä työharjotteluun vaan siks kun sattu olee vähän down-olo >:O? Whatta? Huh.
 
ja mikä hitto on riisikeitin :D
 
Mahtavat lasit :)
 
Ei tarvitse vetää hernepeltoa nenään, mutta siis et mennyt työharjoitteluun, koska oli "nyyhkyolo"? :D Et ollut sairas? Vaan vähän huono päivä? Ei kai tuommosista syistä vois skippaa töitä.
 
miten sä löydät noi aina tuolta ebaysta noin havaö ? =D tuntuu että postikulut on aina melkeen joku 5puntaa tai ylöspäin ja sitte siihen vielä tuotteeen hinta. (ja ku on niitä tuotteita missä on postikulut "free" niin onko ne sit kanssa ihan ilmasii ?)
 
iha sikamageet lasit! kyl mä ainaki kehtaisin käyttää vaik missä :D
 
Aaw rakastan noita sydänlaseja!
Ihan pakko jostain kaivaa tollaset itellekki.. (:
 
voi nyyhkypulla :( <3

ps. noi kengät on iha sika ihanat!!!!!!!! jos näät ebays mun koos noit ni kerro!!!!!!!!!!!

<3: sanja
 
pps. ja anonyymit on iha tyhmii!!!!! eihä sitä tiiä jos oisit ollu vaik itsemurhan partaal, emmä ainakaa sillo menis töihi =D
 
ppps. toi oli sit läppä
 
Hei, kun sä ostat paljon ebaystä niin voisitko tehdä jonkun postauksen siitä, kuinka homma toimii? Auttaisi kovasti varmaan monia. Itsekin olen harkinnut ostamista tuolta, mutta olisi kiva kuulla käytännön vinkkejä!
 
oi voi, toivottavasti nyyhkypulla meni ohi vai mitenköhän tuo pitäisi sanoa :D että menikö nyyhkypulla ohi vai nyyhkypullailu vai mikä :D nomutta, ihastuttavat lasit, ja nuo kengät, ah!
 
Ihanat kengät! Ja pidä noita laseja pliis; ekaks, koska ne on niin ihanat, ja tokaks, haluaisin ite tuommoset ja suutun jos joku omistaa semmoset eikä käytä niitä:)
 
eiku käytä noit sydänlasei ulkoo, ne on just hienot! äläkä ota enää mausteista kuvia nyyh.
 
Noi lasit on kyl tosi kivat, ite voisin käyttää ihan muutenki kuin vappuna :)
 
sara: jee! kävinki jo kattomassa niitä sun blogista :)

anonyymi: kamera on canon eos 350d ja salama on canon speedlite 430 EX II :)

anonyymi: :)

kookospulla: ne kengät on ihan mustat. :)

anonyymi: no mä itkin ihan sikana! olisko mun pitäny mennä sinne työharjottelupaikalle itkemään?

anonyymi: lolol etkö tiedä mikä on riisikeitin? se on semmonen laite jolla tulee superhyvää riisiä! :D

winda: kiitti :)

karkkiå: näköjään voi..

anonyymi: no pitää ettiä kovasti :D noitten mun ostamien kenkien postikulut oli 5puntaa ja hinta n. 1punnan :D

neetta: kiitti :)

natalia: kaiva ihmeessä :)

sanja: okei kerron! ps. oot ihana <3

nina: mä oon jo tehny ebaypostauksen. se löytyy täältä :)

emilia: mä taivuttaisin sen "nyyhkypullailu" :D ja kiitti :)

chérie: no kai mun on sit pakko ottaa ne käyttöön :D

ella: miksen saa ottaa mausteista kuvia? :D

jamie: kiitti :)
 
mahtavat kengät! ps söin myös eilen kindermunan kun äiti oli päättäny yllättää. :---)
 
Totta kai tollasia laseja käytetään ulkona, ne on niin coolit omalla tavallaa. Olen himoinnut tollasia siitä asti kun näin pätkän Marilyn Mansonin musiikkivideosta, jossa tytöllä oli sydämenmuotoiset lasit C:
 
miks sulla on aina tollanen :O ilme kuvissa? :)
 
Hei Nadja mistä se sun uusi H&M rakkaushame on ostettu tarkalleen? Onks se perus-Henkkaa vai Trendin puolelta? xxx
 
kyllä mää ihan hyvää riisiä keitän sillai normisti kattilassakin :D

terveisin sama anonüümi
 
ai ku sul on vähä joku nyyhky olo niin et mene töihin .....just
 
hih, mul on samanlaiset aurinkolasit vaaleenpunasina ilman tummennuksia :)
 
ihanat kengät <3__<3
 
ärr, olet yksi niistä harvoista ihmisistä joille oon oikeasti kateellinen. miten IHMEESSÄ onnistut tekemään aina niin uskomattomia löytöjä?? sinä senkin ketale... :)
 
namnam mullekki kelpais tommoset lasit :o harmikseni en vaan saa tilata ni hmph :<
 
Itse löysin myös bronxin yhdet nilkkurit kirpparilta 5€. Jotkut osaa pitää suopeita hintoja, onneksi =)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]