Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

bloggshoppin' -saalis

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

bloggshoppin' -saalis

are you feeling fashionable?

keskiviikko 23. marraskuuta 2011

 

bloggshoppin' -saalis

Edellisessä postauksessa esitellyssä Bloggshoppin' -illassa pääsi shoppailemaan MPH Fashion Outletissa ja osasta jo valmiiks edullisista outlet-hinnoista tuli lisäale illan kunniaksi. Me mukana olleet bloggaajat saatiin lahjakortit outletiin kiitoksena illasta, ja mä tein illan aikana pari aika kivaa löytöä :)





Calvin Klein Jeansin mallikappalehameen outlet -hinta oli 50€, josta sai vielä -20% pois.




Löysin elämäni ensimmäisen Guessin vaatteen! Kyseessä on takaa pidempi ja kivoilla yksityiskohdilla varustettu ihanuus, jonka alkuperäishinta on 169€, mutta tuolla outletissa se makso 69€. Mulla oli toi tänään päällä ja taidan pukea sen päälleni huomennakin niin näätte asukuvia liivistä.



Samoissa tiloissa toimii myös Dropinin outlet, joka ei ainakaan tällä kertaa ollu mukana Bloggshoppin' -illassa, joten meiän lahjakortit ei sinne käyny. Tän Cheap Mondayn jätticlutchin ostin siis omilla rahoillani enkä joutunu pulittamaan rakkauslaukusta kun 20€. Oon käyttäny tota oston jälkeen joka päivä (jossei baari-iltoja lasketa) ja oon ihan supertyytyväinen laukkulöytööni :)

Kommentit:
Olen aika kade ;)
 
Itekään en oo koskaan oikein Quessin tuotteista innostunut, mutta tuo liivi on aika mieletön... jopa vuorikangasta myöten :)
 
voi mitä löytöjä!
 
toi Calvin Klein Jeans on aika täydellinen :)
 
ihania vaatelöytöjä :) mun on pakko muuten kysyä että liikutko jotenki aktiivisesti (käyt salilla tai lenkeillä) ku oot jotenki nii pikkunen ? :)
 
toi laukku on kyllä kaikessa yksinkertasuudessaan ihan loistava:-)
 
Oivoivoi, rakastuin liiviin ja laukkuun!

http://siirappiprinssi.blogspot.com/
 
Suorastaan säkenöivä liivi! : )
 
toi laukku on magee! tykkään kun se on yksinkertainen ja sitä koristaa tuo vetoketju. nam. tahtoo myös tuollaisen!

http://mirelleslife.blogspot.com/
 
aivan ihana toi calvin kleinin hame! rakastuin<3
 
Hei,

Sulla jää nyt tekstiriveistä oikeasta reunasta muutama kirjain aina pois - ainakin mulla näkyy niin.

Onko asetuksissa joku pielessä, tarkistapa.
 
olis kiva jos tekisit postauksen sun vaatekaapista ja miten saat kaiken mahtuun ja järjesteltyä paikalleen?
 
Sangen värikästä sanoisinko
 
Ihana hame/liivi ja hieno blogi sulla : ) !
 
Aivan ihania löytöjä! Laukku iski kyllä eniten ;)
 
meinasin kerran itsekki tuon kyseisen liivin ostaa! (:
 
liian ihana tuo liivi! :)
 
Kyllä leuka loksahti auki ku ton näki!! Aivan upea liivi ja vielä millä hinnalla! Pakko myötää, että oon kade löydölles :D!!
 
mä toivon et kyllästyt tohon liiviin ja myyt sen huutonetissä sillon ku kellään muulla ei oo rahaa paitsi mulla! tai valtterilla just sillon ku mä satun sinne! okei nyt oon ilkee mut toi on aivan ihana ♥
 
Minkä hintaisia guessin korut oli siellä?
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]