Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa3

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa3

are you feeling fashionable?

perjantai 27. toukokuuta 2011

 

vastauksia, osa3

Missä maissa sä oot käynyt?
Oon käyny ainoastaan Tunisiassa, Ruotsissa, Virossa, Englannissa ja Suomessa. Toivottavasti pääsen nyt kesällä Espanjaan, vaikka mun ja mun potentiaalisen matkaseuralaisen kesälomat menee ristiin. Pitäkää peukkuja pystyssä että päästään lähtemään :)

Mitä mieltä olet Lady Gagasta?
Musiikki ei iske, mut tykkään Gagan persoonallisesta tyylistä vaikka välillä meneeki ”vähän” yli :D

Mikä on luotto vaatteesi/vaateyhdistelmäsi eli mikä pelastaa sinut vaatekriisi päivinä, jos sinulla ikinä on sellasia?:D
Vaatekriisipäiviltä ei yleensä tuu asukuvia, ellen sit kauheessa aamukiireessä oo vahingossa loihtinu päälleni jonkun tosi kivan asun :D Mun ehdoton luottovaate on tää mekko

Sulla on todella ihana tyyli ja teet ihania löytöjä kirppiksiltä. Millä kirppareilla käyt Valtterin lisäksi ja saisiko osoitteet niihin jostakin?
Valtteri on ykkönen! Sen lisäks oon käyny paljon mm. Espoon Mankkaalla sijaitsevassa Akselissa sekä Helsingin Malmin Pöytäparkissa. Aika kattava lista kaikista Suomen kirppiksistä löytyy täältä

mitä sie rakastat eniten maailmassa?
mun läheisiä :)

paras jäätelö mitä sie oot syöny?
Minttujätski! Semmonen mitä ainakin joskus sai litran paketeissa ja siinä oli semmosia mintturaitoja vähän niinku lakrsitsijätskissä on sitä lakua. Mut mä en tykkää sellasesta minttujätskistä missä on suklaata :(

ihanin kaupunki missä sie oot käyny ellei lontoota lasketa? ;))
En oo kovin monessa kaupungissa käyny, mut Helsinki on loppujen lopuks aika jees

kuinka paljon sie käytät yhteensä rahaa kuukaudessa?
Ihan liikaa, en ees haluu tietää :D

miten kukaan osaa olla noin kaunis?
En mielestäni oo mitenkään erityisen kaunis, enkä koe, että kauniina oleminen on minkäänlainen taito :D

ootko tyytyväinen vaatteihisi, miulla ku ei oo koskaa mitää päälle pantavaa.. :S
Oon kyllä tosi tyytyväinen, vaikka mustaki välillä tuntuu siltä ettei oo mitään päälle pantavaa :D


mitä muuten siulle kuuluu?
Ihan kivaa! Vähän harmittaa ettei mulla oo tällä viikolla yhtäkään vapaapäivää, mut viimistään palkkapäivänä se harmitus loppuu ;)

ensimmäinen työpaikka? esim. kesätyö?
Ihan ekan työni sain 10-vuotiaana :D Juonsin sillon semmosessa Uutisjuttu-nimisessä lastenohjelmassa. Eka kesätyö oli mun kummitädin tilitoimistossa, taisin olla 14 tai 15 sillon. Istuin koko kesän toimistossa Excel-taulukoiden ja myyntireskontraohjelman kanssa (jonka nimeä en muista) sillä aikaa kun kaverit hengas rannalla yms. Sillon päätin, etten  halua koskaan enää tehä toimistotyötä :D

Poltatko?
En todellakaan!

Onko sulla sisaruksia?
Mulla on maailman ihanin pikkuveli

Miten löydät kirpputoreilta noin ihania vaatteita ?
Meen kirppikselle tosi ajoissa :D

Missä Päin Helsinkiä asut ?
Asun Vallilassa


Ootko aina asunu helsingissä ? (:
Asuttiin mun entisen poikaystävän kanssa puol vuotta Vantaalla Koivukylässä, mut se sai riittää ja muutettiin takasin Vallilaan. En oo mielestäni mikään kaupunginosasnobi, mut jos lähes joka viikonloppu kilometrin säteellä omasta asunnosta hakataan/puukotetaan/ryöstetään joku tai muutenvaan tapellaan niin kovaäänisesti että äänet kantautuu kotiin asti, niin ei kyllä oo mikään maailman turvallisin olo kävellä esim baari-illan jälkeen yksin juna-asemalta kotiin :D

Minkä värinen hammasharja sulla on?
Valko-pinkki. Hyviä nää teiän kysymykset :D

Hei, Nadja! Olen seurannut mahtavaa blogiasi jo jonkin aikaa ja haluan kysyy, että mitä tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on (käy blogin tulevaisuus, tuleva harrastus tai vaikka työpaikka)?:)
Hmmm. No blogin kirjottamista en ainakaan aio lopettaa vielä vuosiin, se on varma. Tulevaisuudensuunnitelmat on muuten aika auki. Haaveena olis Lontooseen muutto, mut oon aika nössö. Työkuviot täällä Suomessa on tällä hetkellä sen verran hyvin, etten niitä kyllä lähtis muuttelemaan kun pakosta :)

Mikä on lemppari jälkiruoka? Kerro se minkä osaat valmistaa ja se jonka annnat kahvilan hommaksi valmistaa
No osaan esim leikata jäätelöä ja laittaa sitä jätskiä kulhoon. Sen lisäks osaan avata ananaspurkin. Siihen mun jälkkärin valmistustaidot sit loppuuki :D Kahvilassaki otan yleensä jätskiä tai sit jonkun kivan kakkupalan/leivoksen

Minkä tyylisistä elokuvista pidät ja kuka on komein ja kuka kaunein näyttelijä?
Mulla on aika laaja leffamaku. Eniten tykkään kuitenki Tim Burtonin ohjaamista animaatioista. Katon myös aivot narikkaan –komediaa ja  draamaa. Viimesin leffa josta tykkäsin kovasti oli Mammoth –nimellä kulkeva draamaleffa. Näyttelijöistä kaunein on Megan Fox ja miehistä komein on hmmmmm Alexander Skarsgård, tosin se on kuumis vaan True Bloodissa. Tykkään myös Johnny Deppistä näyttelijänä, mutten pidä sitä mitenkään erityisen komeena.

Mitä ajattelet kiharoista?
Mun mielestä ne on muilla kivoja, mut itelleni haluisin ihan suoran tukan. Eiks se niin mee, ettei kukaan oo koskaan tyytyväinen omiin hiuksiinsa? :D

ootko liikkunu paljo vantaalla ? mikä on paras baari helsingissä ja mikä vantaalla ?
En mä siellä kauheesti oo liikkunu, vaikka jossain välissä siellä pari kuukautta asuinki. Vantaalla en oo käyny yhessäkään oikeesti kivassa baarissa (sori, mut oon käyny tyyliin kolmessa ja kaikki on ollu Red Onionin tasoa :D) Helsingissäkään mulla ei taida olla mitään ultimatelempparipaikkaa. Meen vaan sinne minne kaverit on menossa tai sinne missä on joku kiva keikka/tapahtuma yyämäs :)

Missä vaatekaupassa työskentelet?
Gina Tricotissa

Onko lontoossa helppo suunnistaa/pärjätä ekakertalaisena?
Me Lauran kanssa pärjättiin tosi hyvin, tosin se saatto johtua mun innokkuudesta. Olin aika pitkälti ottanu jo etukäteen selvää paikoista missä halutaan käydä, niin sit suunnistaminen metrokartan lisäks tavallista karttaa käyttämällä ja paikallisilta suuntaa kysymällä onnistu hyvin

Seuraatko muiden blogeja, jos seuraat niin millaisia blogeja seuraat? :)
Seuraan, vaikka nyt lähiaikoina on kiireiden takia jääny monen blogin seuraaminen paljon vähemmälle. Mun lemppariblogit on sellasia missä on paljon kivoja kuvia ja niiden kirjottajat on aitoja ja positiivisia :)

tykkäätkö mintunvihreästä??
juu tykkääääään

lempi- ja inhokki kappaleet ?
Tän hetken lempparibiisiä on vaikee päättää, mut nyt parin päivän aikana oon kuunnellu tosi paljon Architecture in Helsinki –nimistä bändiä. Inhokkikappaleita on miljoonia :D En kuuntele radiota/kato musiikkikanavia, koska mulla menis niin hermo siihen musiikkiin :D Top 10-soittolistoja pahempia on kuitenkin mm. Reckless Love ja Lauri Tähkä. Apua.

Onko kissasi samasta pentueesta? Miten ne tulee toimeen keskenään?
Ei oo samasta pentueesta. Ninni oli kahen kuukauden ikänen rääpäle kun se tuli taloon, eikä Sara sit viittiny vanhempana kisuna alkaa isottelemaan sille vaikka alkuun vähän sähisikin. Nykyään ne vaikuttaa siltä kun olis samasta pentueesta. Ne nukkuu joka yö vierekkäin ja on muutenki tosi läheisiä. Välillä ne painii vähän turhankin villisti, mut sit taas rauhottuu ja jatkaa kiehnäämistä

miten saa noin pienet välit noihin kuvien väliin :D?
Lataan kuvat Photobucketin kautta ja sit painan vaan enteriä kun oon pastennu sen html-koodin tänne blogiin. Mut jos sulla on blogi bloggerissa ja lataat kuvat bloggerin kautta, niin sit en oo varma et miten ne pienet rivivälit saa...

mikä suoristinrauta sulla on (jos on?)
Mulla on blogin kautta saatu GHD

Mihin haluaisit seuraavaks matkustaa mikäli lontoota ei lasketa ;) ?
Barcelonaan! :)


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]