Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa2

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa2

are you feeling fashionable?

lauantai 21. toukokuuta 2011

 

vastauksia, osa2

 

Mikä on parasta bloggaamisessa?

No te ihanat lukijat tietty! Lähiaikoina teiltä on tullu vähemmän kommenttia kun ennen, mikä on vähän nyyh-asia, koska tykkään kuulla teiän mielipiteitä ja muita kommentteja :)

Ootko kertaakaan katunu sun tatuointeja?

Oon ainoastaan katunu sitä, että en ottanu näitä pääskysiä aikasemmin! Tatuointien ottamista en kuitenkaan oo katunu kertaakaan.


Voisitko muuttaa Teemun luo Lontooseen jos esim. saisit sieltä työpaikan?

Voisin muuttaa Lontooseen vaikka heti, mut en välttämättä muuttais Teemun kanssa yhteen asumaan nyt kun oon päässy tähän yksinasumisen makuun :D


Minkä ikäsii sun kissat on?

Sara täytti viime kuussa neljä vuotta ja Ninni täyttää neljä lokakuussa


Mikä on sun lempi vaatekauppa?

Urban Outfitters! Harmi ettei niitä oo Suomessa :/


Mistä kaupoista ostat eniten vaatteita?

Gina Tricotista, koska oon siellä töissä :D

Mikä oli sun todistuksen keskiarvo kun pääsit ysiltä? Voisitko ottaa siitä valokopion tänne?

Mun todistus on niin varmassa tallessa etten itekään muista missä se on. Ja muutenkaan en kyllä mitään kopioita todistuksistani tänne ottais :D

kiinnostaa tietää, että minkä maalainen sä oot ?

Oon suomalainen, koska oon syntyny Suomessa ja asunu täällä koko ikäni. Mun isä on Sierra Leonesta ja äiti siis suomalainen :)

Laitatko huuto.nettiin vaatteitas myyntiin jossain vaiheessa? :) ja vuoden päästä vai piakkoin :D

Sori että siinä vaatteiden huuto.nettiin saamisessa ”vähän” kesti, mut nyt ne on siellä! :)

Miks oot noin ihanan ruskettunu?

Koska mun isä on afrikkalainen

Jos oisit 178cm pitkä käyttäisitkö korkokenkiä? :)

Sillon olisin 6cm pidempi kun nyt, joten käyttäisin. En välttämättä mitään 12cm stilettikorkoja, mut en kuitenkaan pituuteni takia lopettais korkojen käyttöä kokonaan...

Kun menet Lontooseen niin majotutko aina Teemun luokse?

Joo majotun. Ne asuu ihan mahtavassa kaupunginosassa ja jos/KUN joskus muutan Lontooseen, niin haluun asua jossain siinä Tower Hillin lähistöllä Itä-Lontoossa :)

Osaatko hyvin englantia sujuvasti? (: Taisiis niin, että pärjäät noilla Lontoon reissuillasi englannilla etkä tarvitse tulkkia. ::D

Pärjään  tosi hyvin ja pystyn käymään keskusteluja ihmisten kanssa englanniks. Mun enkku on kuitenki ruostunu yläasteajoilta, kun en oo pahemmin käyttäny sitä aikuisiällä. Tietysti töissä palvelen turisteja englanniks ja kaupan alan sanasto ja small talk on halussa, mut sit taas Teemun kavereiden kanssa jotain syvällisempiä keskusteluja käydessä tulee välillä ajatuskatko eikä muista jotain tiettyä sanaa vaikka sen sanan tietääki. Toisaalta en osaa aina puhua suomeakaan ja samanlaisia ajatuskatkoja tulee suomea puhuessakin, joten ehkä mä en vaan osaa ylipäätään puhua :DD

mikä on sun lempiruoka ja kokkailetko paljo?

Lempiruokaa on vaikee päättää, mut lempi ruoka-aine on vuohenjuusto :D Mulla toi kokkailuinnostus vaihtelee kausittain. Välillä tulee kokkailtua tosi usein, mut useimmin mun kokkailut rajottuu esim pussitomaattikeiton lämmittämiseen. Mut toissapäivänä tein pitsaa ihan ite!! :D

Tykkätkö sä lätkästä?

En pahemmin seuraa SM-liigaa, mut MM-kisat on aina kiinnostellu kovasti


Kuka on sun lempipelaaja tän vuoden lätkä maajoukkueesta?

Mikael Granlund


Kenet ottaisit miehekses tän hetkisest lätkä maajoukkueesta?

Joukkueesta löyty paljon hyviä pelaajia, mut yhtäkään niistä en kyllä ottais miehekseni :D

Ootko käyny lukion tai amiksen?

Kahta eri amista oon käyny, mut kumpikaan ei ollu mun juttu, joten keskeytin molemmat :D Oon luuseri.


Jatkoitko sen jälkeen johonkin jatkokoulutukseen (yliopisto, ammattikorkee) vai suoraan töihin?

Menin suoraan töihin, koska en oo vieläkään ihan täysin keksiny että mitä haluaisin tehdä ”isona” ja tällä hetkellä vaatekauppaduuni on sitä, mitä haluan tehdä. En tietenkään halua loppuelämääni olla kaupassa töissä, mut en jaksa stressata asiasta, koska opiskelemaan voi mennä myöhemminkin. Nyt haluun nauttia työstä josta tykkään enkä mennä koulunpenkille vaan sen  takia, että nykyään kaikkien pitäis olla tosi koulutettuja.


Ootko asunu jossain muualla kun Suomessa esim. vaihto-oppilaana?

En  valitettavasti oo asunu muualla. Mut toivotaan että jossain vaiheessa asun siellä Lontoossa :P

mitä sun naapurit tykkää sun yöpopituksesta?

Oon itse asiassa kokeillu joskus sitä, että oon laittanu normaalilla voluumilla musiikin soimaan ja menny rappuun yöllä kuuntelemaan että kuuluuko läpi :D Ei oo kuulunu mitään, enkä mä muutenkaan kuuntele musiikkia kovalla. Jos joku naapuri on tästä eri mieltä, niin on hyvä ja tulee ilmottamaan asiasta :)


onko sulla ollut lemmikkejä ennen nykysiä kissojas?

On ollu vaikka mitä! Oon tosi eläinrakkaasta perheestä ja meillä oli lapsena mm. kissoja, akvaariokaloja, marsu, lemmikihiiriä, punakorvakilpikonnia (mun pikkuveli nimes omansa Zorroks. Siis miettikää; kilpikonna jonka nimi on Zorro :DD) sekä pupu. Myös mun kummitädin koira saatto olla viikkoja putkeen meillä hoidossa.  Eikä noi lemmikit tietenkään ollu kaikki samaan aikaan. En sentään asunu missään eläintarhassa :D

oon miettiny ku fidalta ostat aina nii ihanii vaatteita, et missä tääl helsingissä on keskustaa lähimpänä oleva fida?

Google on olemassa ;) http://www.fida.info/lahetystorit/

Mikä kamera sulla on ja mitä objektiiveja (tai mikä) sulla on lisäks?

Mulla on Canon EOS 550D ja sen lisäks Canon EF 50mm f 1.4 -objektiivi ja Canon Speedlite 430 EX II –lisäsalama. Omistan myös semmosen objektiivin päähän laitettavan halpis fisheye-linssin :)

mikä sun kengänkoko ja pituus on?

Mun kenhänkoko on 39/40, mut yleensä 39 ja oon 172cm pitkä

Ärsyttääks sua kun tulee paljon kysymyksiä Teemuun liittyen?

Ei se ärsytä, mut teiän uteliaisuus vähän yllätti :D

Millainen itsetunto sulla on nykyään, entä millainen se on ennen ollut (vaikka siinä 16- tai 17-vuotiaana)?

Hmm en kyllä yhtään muista millanen itsetunto mulla oli tollon. Kai se oli samaa luokkaa kun nykyään? Tai no ehkä vähän huonompi. Musta tuntuu, että tää blogin kirjottaminen on kasvattanu itsetuntoa kun tulee niin paljon idioottikommenttia :D Ihan blogin alkuaikoina saatto ottaa itteensä jonkun tyhmeliinikommentin, mut nykyään ei vois vähempää kiinnostaa. Eniten mua ihmetyttää se, että millasia ne ihmiset on jotka kommentoi blogeihin jotain tyyliin ”onpa sulla hörökorvat”. Siis ketä kiinnostaa?! :D

miten oot saanu näin paljon lukioita? kun alotit bloggaamisen, niin miten pääsit "kuuluisaks"? mainostitko blogias jossain vai...?

En kyllä mainostellu blogiani missään, mut mulla oli Tyylitaivaassa kuvia ja siellä linkki blogiin. Alkuun osa lukijoista tais tulla sitä kautta, ja sit ne taas hypetti blogia muille ja siitä se sit lähti :)

paljon sun asunnon vuokra maksaa noin ja paljon sulla menee viikossa ruokaan rahaa?

Tätä mä tarkotin sillä, kun totesin teiän olevan liian uteliaita :D

Ooksä ajatellu perustaa omaa nettikauppaa missä myisit näitä sun koruja ?

Oon tosi monesti miettiny tota, ja toi on ehkä pakko toteuttaa jossain vaiheessa kunhan vaan on enemmän aikaa ja energiaa :)

 

 


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]