Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa1

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

vastauksia, osa1

are you feeling fashionable?

torstai 12. toukokuuta 2011

 

vastauksia, osa1

Tässä unettoman yön tulos, eli ensimmäiset vastaukset teiän kysymyksiin, olkaa hyvät!

ootteko ajatellu teemun kans muuttaa yhteen? jos et viel tiiä, ni luuletko että sä voisit muuttaa kuitenki teemun luo lontooseen joskus tulevaisuudessa?

Tällä hetkellä mulla ei tulis mieleenkään muuttaa Teemun kanssa yhteen. Kyse ei oo siitä ettenkö tykkäis siitä kovasti, vaan siitä, että ollaan kuitenkin seurusteltu vasta pari kuukautta enkä muutenkaan lähtis heti muuttamaan poikaystäväni kanssa yhteen. Siitä on vasta 8kuukautta kun muutin omaan asuntoon erottuani edellisestä poikaystävästäni ja nautin tästä yksin asumisesta. Jos/kun joskus muuttaisin Lontooseen, niin todennäkösesti asuisin alkuun Teemulla kunnes löytäisin oman asunnon. Tää Lontooseen muutto houkuttelis tosi paljon, mut saa nähä uskallanko koskaan repästä ja vaihtaa maata.

Onko sinulla aikeissa ottaa lisää tatuointeja?

Oon näillä näkymin menossa kesäkuun alkupuolella ottamaan uutta tatuointia ja sitä seuraavaki on jo suunnitteilla. Mun pitää kuitenki koittaa vähän hillitä itteäni, visioitani ja tatuointihimojani etten mä vuoden päästä oo päästä varpaisiin tatskattu :D

Miten tutustuit Teemuun?

Me oltiin samalla yläasteella

Mikä harmittaa juuri nyt?

Hmm. Ehkä se, että huomenna on aamuvuoro enkä siltikään osaa mennä ajoissa nukkumaan.

Kuinka Valtteriin pääsee Pasilan juna-asemalta (:D)?

Valtterin osote on Aleksis Kivenkatu 17 (löytyy googlettamalla)  ja reitti löytyy täältä: http://www.reittiopas.fi/

Miksi juuri muffinsit?

Voisit samalla kysyä myös että miksi juuri rusetit? Ne on söpöjä, tyttömäisiä ja miellyttää mun silmää.

Myytkö edelleen itsetehtyjä korujasi?

Nyt ei taida olla mitään valmiina, mut ehkä joskus tulevaisuudessa :)

Montako kertaa olet seurustellut elämäs aikana?

Yläasteella oli jotain tyyliin parin viikon ”seurustelusuhteita”, mut vakavasti oon seurustellu kahesti.

Tuleeko mielees joku semmonen tietty vaate mikä oli joskus mielestäs hieno ja nyt ihan kamala? :DD

Joo hyi tulee! Mulla oli 13-vuotiaana maastonvihreet reisitaskuhousut joissa luki pepussa WICKED. Ahahah mä kuolen häpeään :D

Mitä se Teemu tekee Lontoossa? Mitä alaa opiskelee tai minkälaista työtä tekee / jos jotain muuta, mitä?

Teemu opiskelee kansainvälistä politiikkaa :)

Mitä kuuluu?

Mitäs tässä. Pitäis olla jo nukkumassa, mut mua ei nukuta yhtään vaikka nukuin edellisenäkin yönä 4h. Ihan tylsää!

Mikä on viimeisin lause jonka sanoit ääneen?

Taisin moikata bussikuskia kun tulin töistä kotiin. Viimesin kokonainen lause taitaa olla joku huono työkaverille heitetty läppä jota en edes muista :D

Miksi aloitit bloggaamisen?

Seurasin tyyliin viikon verran blogeja kunnes aloin miettimään oman perustamista. Taru sit lopulta pakotti mut tähän ja sille tielle jäin :D

Coca-Cola vai Pepsi Max, ja miksi?

Cokis Zero. Se maistuu mun mielestä parhaimmalta. Yleensä limuista ottaisin Fantan.

Mikä on sun lempparihymiös?

:3 (tosta tulee söpö hymiö facebook-chatissa :D)

Mistä etunimesi tulee ja kumman vanhempasi sukunimi sinulla on? :)

Mun äiti näki mua odottaessaan unta jossa sanoin sille jotain että ”mä oon tyttö ja mun nimi on Nadja” :DD Mun sukunimi tulee isän puolelta

Olen itse miettinyt tatuoinnin hankkimista jo pidempään, joten heti ensimmäisenä tuli mieleen, että mahtaako noiden sun tatskojen takana olla mitään ajatusta/ideaa tai tarinaa? Eli siis miksi juuri nuo tatuoinnit, mikä niissä iski? :)

Pääskystatuoinneista olin haaveillu jo lähemmäs viis vuotta. Mulla ei ollu niille mitään sen diipimpää merkitystä, mutta koska olin niitä niin kauan himoinnu, niin olihan mun ne otettava. Timantilla on aika pitkälti sama tarina, tosin nyt oon myöhemmin keksiny sille diipimmän mun pikkuveljeen liittyvän merkityksen :D Mun mielestä tatuointien ei tarvii olla mitään maailman syvällisimpiä ja erikoisimpia. Pääasia on se, että kuva miellyttää kantajaansa. :)

Onko sinulla jotain fiilisvaatteita tai vaatteita, joista tulee joku tapahtuma/paikka/asia mieleen? Itselläni esimerkiksi laittaessani erään hupparin päälle pääsin juuri niihin tunnelmiin joissa olin yhdellä leirillä. Jne. :D

No ainakin tästä rusettimekosta tulee mieleen viimekesänen Arcade Firen keikka Senaatintorilla. Eli toisinsanottuna tuun aina hyvälle tuulelle puettuani kyseisen mekon ylleni :)

Mikä susta on ihanin asia maailmassa?

Apua tää on vaikee! Ehkä riippuu ihan päivästä ja fiiliksestä. Tällä hetkellä ihaninta maailmassa on mulle läheiset ihmiset. Ne tekee mut onnelliseks. Mut välillä taas ihanin asia maailmassa voi olla esim ruoka tai nukkuminen. Riippuu tosiaan siitä fiiliksestä :D

Onks Teemu suomalainen?

On

Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua ja missä olit viisi vuotta sitten? :-D

Viiden vuoden päästä oon toivottavasti ainakin onnellinen. Unelma olis asua sillon Lontoossa tai vähintään olla asunu siellä siinä välissä. Hmm mitäs muuta. Kiva työ, kivat kaverit, kiva poikaystävä ja muutenki kiva elämä toivottavasti on säilyny. Viis vuotta sitten mä olin 2 viikkoa vaille 18-vuotias. Olin just tutustunu edelliseen poikaystävääni Eetuun ja olin elokuussa muuttamassa ensimmäiseen omaan asuntooni. Elämä oli sillon jännää, niinkun tietysti on nytkin mut eri tavalla. Nykyään oon tylsä aikuinen :D

millasen tatuoinnin haluaisit seuraavaksi ja minne?

Aion seuraavaks ottaa vasemman käden ”hauiksen” sisäpuolelle aseen ja tekstin.

mikä on sun lempi alkoholijuoma/alkoholiton

Alkoholijuomista lemppareita on Devil’s Rockin puolikuiva valkoviini sekä Crowmoorin kuiva omenasiideri. Alkoholittomista ehdottomasti Bon Aquan villivadelmakivennäisvesiasia. NAM!

entä lempiruoka

Saanko vastata lempiruoka-aineen? Vastaan kuitenkin, eli vuohenjuusto! Söisin vaikka pahvia jos sen päällä olis vuohenjuustoa.

tän hetkinen lempivaate

Tää mekko, jonka oon tilannu eBaysta.

tän hetkiset lempikengät

Punaset ja valkoset Converset. Kai. En osaa päättää :D


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]