Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NADJA ON TIMANTTIROSVO

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NADJA ON TIMANTTIROSVO

are you feeling fashionable?

tiistai 4. lokakuuta 2011

 

NADJA ON TIMANTTIROSVO

Oon eilisen illan ja tän päivän ollu ihan taivaissa uuden ihanan tatuointini ansiosta. Tulin kotiin ja aloin hyväksymään blogiin tulleita kommentteja, jotka on anteeks nyt vaan niin tyhmiä että mua alko samaan aikaan naurattamaan ja ärsyttämään. Mä rakastan tätä uutta tatuointiani jo nyt, eikä siihen yhenkään 13-vuotiaan Lapualaisen Pirkko-Liisan "hyi ruma" -kommentit vaikuta.
Mun uus tatuointi herätti (taas vaihteeks, viimeks pääskysiä dissattiin) niin paljon keskustelua, että joku elämäänsä kyllästyny oli luonu asiasta ihan keskustelun Demin sivuille. Otsikko on btw lainattu kyseisestä keskustelusta :D Alkuun olin otettu saamastani huomiosta, mut kommentteja lukiessani meinasin kuolla lähinnä myötähäpeään. Keräsin teille parhaat palat, joihin vastaan täällä blogin puolella :)

"HYI ***** KUKA OTTAA ASEEN KEHOONSA?
Ihmisestä tulee heti mielee joku rikollinen....
Miettikää sit vanhempana tommonen ase kädessä, kauheen näköstä D: jollaki bisnesnaisella ase loistaa jakun alta"

Siis leikkaanko mä ne tatuoinnit peittävät hihat lyhyiks että pääsisin lesoilemaan tatuoinneillani? :D En tuu koskaan ottamaan sellasia kuvia mitä ei saa tarpeen tullen peitettyä vaatteilla. Ja JOS musta joskus tulis bisnesnainen, niin tänkin rikollisuutta symboloivan  aseen sais aiiiika kätevästi piilotettua kauluspaidan alle. Samoin pääskyset :)

 

"Mä voisin ottaa jonkun paljon hienomman, maskuliinisemman aseen tatuointina (harrastus), mut naurattaa kun asetatuoinnista tullee aina mieleen rikollinen ja sit tuo on viel neekeri :D hyvä yhdistelmä hhaaha"
Tässä vaiheessa mä kierin lattialla ja meinasin kuolla nauruun. Tässä kommentissa on niin monta juttua joihin voisin tarttua, mut en pysty ilmasemaan ajatuksiani, koska mulla pyörii mielessä se, että kommentin kirjottaja on joku hillbilly Texasilaisen aseklubin omistaja joka vapaa-ajallaan järjestää Ku Klux Klan -kokouksia ja polttelee ristejä. Tätä ajatellessa kierin vielä enemmän lattialla. Anteeks :D

Tässä vielä parit blogiin tulleet kommentit:

"Ei iskeny, ei sitten lainkaan. Tää tatuointi olis mun mielestä ehdottomasti parempi, jos siinä olis pelkät ääriviivat. Tää ei ollut valitettavasti hyvä valinta. Mahtokohan tän ottaminen olla hiukan liian hätiköity päätös? :/ Mutta jos ite tykkäät niin kuka mä olen mitään sanomaan."

Kommentin kirjottaja on 16-vuotias tyttö jolla on täysin erilainen tyyli kun mulla. Propsit siitä että kommentoi sentään omalla nimimerkillään eikä anonyyminä :) Kuitenkin, jos kyseinen neiti ottais tatuoinnin, niin mäkään en välttämättä rakastais sitä sen kuvaa suunnattomisti, mut ei mulla tulis mieleenkään alkaa kyseenalaistamaan toisen ihmisen päätöksiä. Tatuointi tulee olemaan iholla koko loppuelämän ajan, eikä mun mielestä siinä vaiheessa kenenkään oo älykästä alkaa väheksymään toisen valintoja. Mua ei haittaa se, ettei joku tykkää mun tatuoinnista josta ite tykkään kovasti, vaan se, että jotkut ei tunnu sisäistävän ihmisten erilaisuutta. Mä en ala ottamaan mitään keijukaisia, perhosia ja jonkun kivan pop-artistin lyriikoita kylkiluihini vaan sen takia että jonkun toisen mielestä ne on kivempia kun Old School -tyyliset tatuoinnit. Toisille sopii ne keijut ja kukkaset, toisille taas kanjit ja tribalit. Ja vaikkei sun mielestä sopiskaan, niin ei oo sun, mun tai kenenkään muun asia alkaa haukkumaan niitä.

"Miks pistit just tohon?"

Alunperinhän aseen piti tulla käsivarteen kainalon ja kyynärpään väliin, mutta monen tatuoijan sekä tatuoidun mielestä noin suoralinjasen esineen rajat saattaa levitä helposti kun tossa kohtaa on lihaksia ja niin pehmee iho (= allit :D). Ja koska suunnitteilla on ottaa tähän käteen enemmänkin tatuointeja, on helpompi alottaa yhestä läntistä kun kerätä sinne tänne kuvia, joiden väliin pitää sit keksimällä keksiä täytettä. Käsi ei siis oo jäämässä ton näköseks, älkää huoliko beibit :)

"En ikinä tatuoisi asetta itseeni. Ja tuo on vaan ruma ase, ei voi mitään. Sen pitäisi olla pienempi, eri paikassa ja mustavalkoinen. Toiseks nää sun timantit, linnut ja aseet on kaikki ihan kummia valintoja. Kuten joku jo sanoikin, ei ne ole mitään asusteita. Jos tykkäät pitää lintu ja ase-koruja niin ehkä kannattaisi pitäytyä siinä. Mutta toivottavasti itse pidät etkä kadu noita myöhemin! =)"

Nää on näitä "sen pitäis olla Darth Vaderin muotonen ja sun otsassa" -kommentteja. :D Millä oikeudella kukaan muu saa päättää mikä mulle sopii paremmin jos ite rakastan valintojani suunnattomasti? Ihmiset tekee elämänsä aikana huonoja valintoja ja jos tää tulee olemaan mun elämäni huonoin valinta, niin mulla tulee olemaan aika hyvä elämä. Mielummin kadun "huonoja" valintojani kun sitä, etten uskaltanu elää täysillä ja tehdä asioita joista haaveilin.

ps. Aseella on diippi ja epäväkivaltanen merkitys, mutta oon päättäny että vaan minä ja harvat valitut tiedetään se. En jaksa koko ajan olla selittämässä asiaa, joten jätetään se siihen. Siinä se ase nyt on ja vaikka kuva, sijainti, värit, ja kaikki mahollinen onkin monen mielestä vinksallaan, niin mä oon niiiiiiiiiiiiiiin tyytyväinen tähän ettei mitään rajaa. :)


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]