Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

ime parsaa lufthansa

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

ime parsaa lufthansa

are you feeling fashionable?

maanantai 20. kesäkuuta 2011

 

ime parsaa lufthansa

... or should I say Losthansa.
Mun matkalaukku on ollu pari päivää kadoksissa ja mulla menee niin hermo. Kun la yönä tultiin tänne Barcelonaan, me huomattiin kentällä että meiän matkalaukut puuttu. Jouduttiin jonottaan noin tunti palvelutiskillä jossa annettiin laukkujen tuntomerkit ja muut oleelliset tiedot. Virkailija, joka ei kunnolla edes puhunu englantia (miten lentokentälle voi palkata tämmösen ihmisen?!) sano, että meiän laukut on jääny Frankfurtin kentälle, ja seuraava lento on seuraavana aamuna 9.00 Barcelonassa.

No soiteltiin sitten matkavakuutuksiimme ja saatiin erilaiset tiedot. Ninnulla on Eurooppalainen, ja ne sano että kun laukut on ollu kadoksissa yli 12h, saa alkaa ostamaan välttämättömiä tuotteita, esim deodorantin yms ja sitä rahaa saa käyttää 60€ per päivä jollon laukku on ollu kadoksissa. Mulla taas on Nordean Tryg ja mulle sanottiin, että se raja on 4 tuntia ja saa käyttää korkeintaan 500€ välttämättömyyksiin. Kerrankin vakuutuksista on hyötyä!

Ei se kyllä paljoa lohduttele. Eilen viideltä illalla "meiän" laukut tuotiin hotellille. Muuten ihan jees, mutta vaan Ninnun laukku tuotiin ja "mun" laukku oliki muuttunu isosta liilasta pieneks mustaks miehen lentolaukuks. Ketutti niin paljon että tirautin pari kyyneltä ja aloin tekemään drinkkejä :D
Onneks sentään Nipan kamat oli tullu, niin sain lainata siltä vähän meikkejä, rasvoja yms eikä tarvinnu mennä ihan kulahtaneena baariin. Olin aiemmin päivällä ostanu vakuutuksen piikkiin vaihtomekon, koska olin tosiaan kaks päivää ollu samoissa vaatteissa.
Bailattiin puol kymmeneen asti aamulla (kuka hemmetin idiootti tekee tämmöstä? miksei missään vaiheessa tullu mieleen että olis aika mennä nukkumaan?! :D) ja herättiin yheltä. Olo oli aika heikko eikä paljoa kiinnostellu tehä mitään kun mulla ei tosiaan ollu niitä tavaroita, vaatteita tai mitään. Mentiin sit hotellin katolla sijaitsevalle uima-altaalle polskuttelemaan. Uimavalvoja ei onneks tajunnu että mun leopardialushousut ja mustat olkaimettomat rintsikat ei ollu oikeesti bikinit, koska se tästä olis vielä puuttunukki etten olis uimaankaan päässy.

Slushie ja uus mekko



Tossa tunti sitten päätettiin lähteä ravintolaan syömään ja kysyttiin sit samalla sitä mun laukkua. Hotellivirkailija sano laukun tulleen, mutta mä olin niin varma ettei tälläkään kertaa laukku olis ollu oikee. Se kuitenki oli!!!!! Nyt istun niiiiin tyytyväisenä tässä hotellihuoneessa. Tosin Lufthansan palveluun en oo niin tyytyväinen. Musta tuntuu että siellä Lufthansalla ne tietää etten tykkää niistä, koska ne ei vastaa mun puheluihin. Oon tänään soittanu sinne yli kymmenen kertaa ja halunnu päästä avautumaan ketutuksestani ja lomafiiliksen pilaamisesta. Soittelen sinne sit uusiks Suomesta, ettei nyt tää loppulomaki mee tähän laukkuasian setvimiseen. Huoh.

Muuten on ollu tosi jees ja harmittaa että nyt on jo tokavikan päivän ilta. Onneks tän jälkeen meillä on vielä melkeen 12h aikaa seikkailla Frankfurtissa. Pitäkää peukkuja pystyssä ettei tavarat katoa paluumatkallakin :D


Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]