Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

hyvin onnistunu kirppispäivä

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

hyvin onnistunu kirppispäivä

are you feeling fashionable?

tiistai 4. lokakuuta 2011

 

hyvin onnistunu kirppispäivä

Me tosiaan oltiin eilen sunnuntaina myymässä kirppiksellä eikä aamu menny ihan putkeen. Olin sopinu äiskän kanssa, että se tulee 7.30 hakemaan mut täältä kotoa, minkä jälkeen piti hakea Laura ja mennä Valtteriin. No mä sit olin nukkunu onnellisesti pommiin ja heräsin kun äiti soitti olevansa pihassa. Se sitten ehotti, että hakee ensin Lauran ja tulee sitten hakemaan mut. Ja kun koitin soittaa Larpulle asiasta, sen puhelin oli kiinni, eli sekin oli mitä ilmeisimmin nukkunu pommiin. Äiti kävi turhaan Lauran alaovella painelemassa rikkinäistä ovisummeria ja tuli sit takasin mun luo. Laura oli onneks tuonu edellisenä iltana kirppistavaransa tänne mun kämpille, koska haluttiin käydä toistemme myymät tavarat läpi ennenkun laitettiin ne myyntiin. Onneks yks Aleksi oli lupautunu hengailemaan meiän kanssa kirppiksellä, joten se sit avusti mua kun myin omien tavaroideni lisäks Larpun tavaroita. Kirppishommelit suju yllättävän hyvin aamusista vastoinkäymisistä huolimatta ja Laurakin ilmesty paikalle joskus yhentoista aikaan. Se oli vahingossa tiputtanu puhelimensa yöpöydältä ja siitä oli irronnu akku, joten puhelin ei myöskään ollu herättäny. Aika fail :D

Päivä suju tosi kivasti ja oli ihanaa kun niin moni teistä tuli moikkaamaan ja juttelemaan. Jäi teistä kaikista tosi kiva fiilis :)
Kirppispäivä onnistu myös siltäkin kannalta, että mä tein parit aika kivat löydöt, vaikken kauheesti muiden myyntipöytiä ehtinykään koluamaan. Behold!

Alunperin H&M:n mekko löyty Lauran kirppiskasasta

Tääkin on alunperin H&M:n ja myöskin Lauran kasasta

Ja taaaas H&M:n mekko Lauralta. Mä joskus ostin samanlaisen mekon ihan kaupasta, mutta erehdyksissäni myin sen. Onneks sain otettua vahingon takas ja ehin hamsteroida samanlaisen mekon Lauran kirppiskasasta itelleni :)

RUN DMC:n toppi löyty 50sentillä Valtterista(!!!!!!!!!!!!) En oo tainnu kertoa tätä aiemmin, mutta toi kyseinen bändi inspiroi mua suuresti kun olin 9-vuotias. Aloin käymään tanssikursseillaki ja kaikkee :D

Convergen paita oli 2€, aion vähän leikellä tota

H&M:n henkselihame tais maksaa 4€. Mulla on joskus aiemminkin ollu toi, mutta se oli liian iso ja jouduin myymään sen kirppiksellä ja oon aina välillä haikaillu sen perään. Nyt löyty sama hame oikeessa koossa, superjeeees!

Mangon toppi ihanilla ketjuolkapääkoristeilla 2€

Vihdoinki tää on mun!! Oon n. vuoden päivät koittanu manipuloida Lauraa myymään tota mulle, ja lauantai-iltana vihdoinkin koitti sen aika! Vaihdoin liivin pariin vaatteeseen ja tein mielestäni ihan huippudiilin. Miettikää miten kiva toi on nyt syksyllä jonkun neuleen kanssa!

Lauralta tääkin, H&M Divided Exclusive -malliston aito mokkanahkahame. Tossa oli vielä hintalappukin paikallaan ja mä pulitin tosta Lauralle 4€!

...ja lisää HenkkaMaukkaa. Tän hameen löysin kirppikseltä ja tässäkin on hintalappu paikallaan. Taisin maksaa tosta 3-4€.

Zaran hameesta maksoin myöskin nelisen euroa. Nyt tuli hamstrattua aika paljon mustia korkeavyötäröisiä hameita, mut mulla ei kovin montaa täydellisesti istuvaa ollu ja myin ne "huonot" kirppiksellä pois, joten nää on erittäin tervetulleita mun vaatekaappiin :)

Mitäs tykkäilitte mun kirppislöydöistä? Entä olitteko te sunnuntaina kirppistelemässä? Löytykö mitään? :)


Kommentit:
mistäköhän lauran liivi on alunperin:)?
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]