Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NYT ON KIVAA

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

NYT ON KIVAA

are you feeling fashionable?

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

 

NYT ON KIVAA

Hihi. Innostuin eilen tuhlailemaan kirppismyynnistä saatuja rahojani. Kaikki kuitenkin alko siitä, että kierreltiin maanantaina Lauran kanssa vaatekauppoja. Viiden tunnin kiertelyn jälkeen mun ostossaldoks jäi sormus ja tuubitoppi. Siis mä en vaan löytäny mistään kaupasta mitään kivaa. Kaikkialla tuntu olevan valkosta, pastellivärejä, farkkua ja kukkakuoseja. Noiden kahen jälkimmäisen edustajia löytyy munkin kaapista pari kappaletta (=farkkuliivi ja tyyliin 3 kukkamekkoa/paitaa) ja se riittää mulle. En koe tarpeelliseks hamstrata kaappia täyteen tän kevään muotijuttuja vaan sen takia että ne on muodissa. Ostan niitä vaatteita mistä pidän, vaikka välillä tuntuuki etten seuraa muotia niin intohimosesti kun monet muut. Sen sijaan koitan istuttaa niitä eri sesonkien trendijuttuja mun omaan tyyliin kuitenkin astumatta liikaa mukavuusalueen ulkopuolelle...

Pointti kuitenkin oli se, että mua oikeesti masensi maanantaina kun en löytäny mitään kivaa vaikka kirppikseltä saadut sataset poltteli kovasti taskun pohjaa ja halusin päästä käyttämään edes osan niistä. Maanantaina kuitenkin shoppasin 15€:lla ja se oli salaa vähän masentavaa. Nyt tuntuu kieltämättä vähän shoppausaddiktilta myöntää, etten vaan suostunu siihen etten voi ostaa mitään ja säästäny rahojani :D
Sen sijaan ostin lennot Lontooseen ja oon siellä 29.4.-7.5.!!! Toinen asia mitä lentolippujen ostamisen ohella tein, oli ratsia nettikauppoihin. Tällä kertaa Asos oli houkuttelevin ja tämmönen mun tilauksesta sit tuli:



1. Nam mikä laukku! Oon yleensä aika pihi, enkä tuhlais yli seittemääkymppiä clutchiin, mut toi jäi kummittelemaan enkä vaan voinu olla laittamatta ihanuutta ostoskoriin. Hintaa oli 72,16€ ja toi on aitoa nahkaa. Miettikää miten ihana toi on kesällä!! ♥

2. Twist & Tangon sugar skull -printillä varustettu kangaskassi oli 17,06€. Käytän kesäsin paljon pikkulaukkuja, mutta koska mun koko omaisuus ei mahdu niihin, mulla on yleensä joku kangaskassi mukana.

3. Ankkurituplasormus 10,50€.

4. Leopardikuvioiset ballerinat ruseteilla. Ei varmaan tuu yllätyksenä että mun oli pakko tilata noi :D Hintaa oli 31,49€

5. Mulla on ollu samanlainen Oasiksen kello ennenkin. Ostin sen viime kesänä Lontoosta ja rakastin sitä. Kuitenkin erään joulukuisen bileillan jälkeen kello oli pysähtyny eikä patterinvaihto tai kelloseppä auttanu asiaa. Tiedän, ettei mun kannattais ostaa samanlaista kelloa kun edellinen meni rikki puolen vuoden käytön jälkeen, MUTKUMÄRAKASTANSITÄ. Ensin kattelin Asoksella jotain vähän laadukkaampia merkkikelloja, mutta mikään ei sytyttäny mua niin kovasti kun toi kello. Ton saa kivasti yhdistettyä erilaisiin käsikoruihin ja multa löytyykin tosta kellosta myös kultanen versio jonka ostin Lontoosta. Kellolla oli hintaa 39,36€.

6. Olkaimetonta leopardimekkoakaan tuskin tarvii sen kummemmin perustella. Tää oli alennuksessa 28,86€.

+ Näiden lisäks tilattiin Teemulle 2 t-paitaa mut en nyt jaksanu esitellä niitä :D

Kommentit:
toi laukku, aah! ♥
 
ai oikeestikko lähdet lontooseen kuninkaallisten häiden aikana? ite sain onneks siirrettyä lontoon matkaani kuukaudella eteenpäin, ei lontoossa kulemma voi paljoakaan tehdä valtavien ruuhkien takia :D
 
sä oikeen pakotat ittes ostamaan jotain krääsää tosta kaupunkireissusta päätellen "voi hitto en löytänyt mitään muuta kun sormuksen ja tuubitopin" koita elää!! Sitä paitsi, et varmaan tuu käyttämään, kun korkeintaan kerran noita asoksen ostoksia voisit kattoo vaatekappiis vähän ja käyttää jotain vanhojakin PISTE!!!
 
iida: niinpä :)

anonyymi: ääääk en tullu ajatelleeks tota!! :D

anonyymi: mun mielestä tommonen moralisointi on turhaa, koska mähän itekin myönsin tossa postauksessa mun tyhmän ostoskäyttäytymisen, sitäpaitsi just myin 4 ikea-kassillista vaatteita pois koska en käyttäny niitä. harkitsin tarkkaan ton mun asos-tilauksen sisältöä ja oon ihan satavarma että tuun käyttämään jokasta tilaamaani asiaa paljon, kunhan ne vaan on sopivia PISTE!!! :DDDD
 
Aauuu oikeesti ihan mielettömän kivaisa tilaus! Noi kaikki on IHANIA
 
Ihania juttuja! :)
Millä lentoyhtiöllä sä muuten lennät, kun Easyjetin muistaakseni mainitsit joskus mut onkos se jo lopettanut lennot Suomesta? Jos lennät vielä sillä niin millä aiot sit myöhemmin lentää? :)
Rakastan tosiaan Lontoota ja kävisin siellä mielelläni useammin niin ois kiva löytää kohtuuhintasia lentoja tälleen opiskelijana :)
 
Sä kun vierailet tuolla Lontoossa suhteellisen usein niin mistä ostat edullisia lentolippuja?

http://xmynewpassion.blogspot.com/
 
Ihania tilauksia =)) IHANAT VÄRIT! :)



http://styleminea.blogspot.com/
 
LOVE the Sugar Skull Tote!

Sissy from Modern Snowwhite <3
 
toi laukku on pakko saada! jos yks ebay-myyjä ei suostu postittaa tänne Suomeen mun yhtä pitkäaikaista unelmalaukkua, niin taidan lohdutusshoppailla ton itelleni :D
 
Ihan mielettömiä juttuja! Varsinkin toi clutch, haluanhaluanhaluan sen. Ihan on sun näkönen tilaus taas :)
 
Tuosta laukusta noin kova hinta!
en tiedä miksi järkytyin :(
 
Uh ja ah tuo Twist&Tangon kallokassi..! Vähän kyllä ärsyttää toi 18€ kangaskassista, bläää.
 
Okei, toi laukku on parasta vähään aikaan.
sääli etten voi kuvitellakaan ostavani clutchia, sillä se ei kestäisi mulla edes yhtä baari iltaa. :D
Ellei mulla olisi henkilökohtaista laukun kantajaa......... huoh.
Toisaalta sit joku vois luulla että laukku ois laukunkantajan, ja se saisi kaikki kehut, ja mun pitäis joka väliin sanoo, että "eiku se on mun!"

joten onnea sulle<3 Toivottavasti sulla on helpompaa ;)
 
aah toi laukku ja mekko! ♥
 
Mulle käy monesti noin, että jos en löydä jotain kaupoista niin mua alkaa harmittamaan hulluna :-D Tuntuu että jotain pitäis ostaa..
 
tuuut just ku on noi kuninkaaliset häät !! kai katot niitä si ;D

mut oikeesti varaudu armottomaan ryysiksee, tulee olee paha.

mut sentää ilmat on kivat :)) !!!
 
mä oon ihan hulluna kangaskasseihin mulla on niitä ittelläni ihan liikaa ja oon tääl sun blogissa nähny muutamii niin ihania! just toi jonka nyt tilasit rakastan myös sitä sun ankkuri kangaskassia! :)
 
noi sormukset mihi mahtuu kaks sormee, on laittomii
 
toi sormus ja kangaskassi:p!
 
seurusteletteko teemun kans?<3
 
ansq: oon täysin samaa mieltä sun kanssa ;)

minni: ennen oon lentäny easyjetillä, mut tällä kertaa ja varmasti myös tulevaisuudessa lennän blue1:lla. mun menopaluu makso 134€ :)

salla: yleensä oon ostanu easyjetiltä, mut tällä kertaa löysin blue1.lta menopaluun 134eurolla :)

minea: kiitos :)

sissy: me too :)

nema: toivotaan että saat sen sun pitkäaikasen haaveen JA ton laukun ;)

sara: kiitoksia :)

anonyymi: munki mielestä hinta on tosi kova, mut rakastuin siihen niin täysillä etten vaan voinu jättää ostamatta.

ami: jep, mut kassi vaan on niiiiiin ihana :P

essi: hahaha ihana ongelma :D kyllä clutchien käyttö kaipas munkin kohalla pientä totuttelua, mut kyllä se siitä. joka kerta on baari-illan jälkeen ollu laukku ehjänä ja tallella :D

lilja: niinpä :)

anonyymi: haha :D

rappiolapsi: en ollu tullu ajatelleeks noita häitä. jos ryysis on ihan kauhee niin hengaan vaan teemun pihalla koko loman ajan :D

cookiemonster: jep, kangaskassit on kyllä tosi käteviä ja helppoja eikä niitä vaan voi olla liikaa :)

anonyymi: ne sormukset jotka luokitellaan nyrkkiraudoiks on laittomia, kuitenkaan kaikki kahen tai kolmen sormen sormukset ei oo. ihan turhaa pätemistä taas... :)

maria: :)

anonyymi: joo seurustelen :)
 
ihania vaatteita aineski noi kengät!! :) mite sulla riittää raha ostella ihania vaatteita ja lennellä lontooseen?!? :D
 
" Anonyymi sanoi...
noi sormukset mihi mahtuu kaks sormee, on laittomii

20. huhtikuuta 2011 15.41"

Laiton "sormus" (voi luoja :-DDDD) :
http://www.korumaailma.fi/images/nyrkkirauta_1004_8bf.jpg

Nadjan sormus:
http://images.asos.com/inv/media/7/0/8/5/1455807/gold/image1xxl.jpg
 
Ihana sormus ♥ heh, mun vaatteita tuskin kukaan noin villisti ostaa, että lontooseen pääsisin.
- Arutte

www.only-fluffy-dreams.blogspot.com
 
tuohon laukkuunhan sopis läppäriki:D aivan ihanan värinen:) mä oon kyllä niin kateellinen sulle ku pääset taas lontooseen:) se on niiiiiin rakkauskaupunki ettei mitään rajaa. oon kyllä itekki menosa sinne ens kuusa:D mut tosiaan, pääset juhliin kans kuninkaallisia häitä:D
 
Toi laukku ja etenkin toi sormus on NIIN sua. : )
 
oii kivoja ostoksia:) ! itekki eksyin taas asoksen sivulle vaikkei pitäis.. tosi ihania sormusia siellä alessa nyt paljo! minkä hintaset olikaa nuo asoksen postimaksut ?
 
mäki oon lontoossa toukokuun ekan viikon :) enkä kyllä itekään ees ajatellu noita häitä, kaipa siellä kuitenki pärjää :D mut kivoja tilauksia!
 
Anonyymi sanoi...
noi sormukset mihi mahtuu kaks sormee, on laittomii < eiks ihmisil oo muuta tekemist ku valittaa. no joka tapauksessa tykkään kovasti tilauksest mut vähä raapas itteää toi laukun hinta.
 
Nadja! Olisin menossa myymään kirpparille vaatteita, mutta oon vasta muuttanut helsinkiin, niin en tiedä yhtään mihin kantsis mennä? Osaatko ehdottaa kirppiksiä? Ja mistä sais suht nopeesti varmaan pöydänki? :)

-Jenni
 
nyt on jotain hämärää meneillään sun blogissasi kun näkyy ihan vanhoja postauksia!
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]