Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

mun joulu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

mun joulu

are you feeling fashionable?

tiistai 28. joulukuuta 2010

 

mun joulu



Viettelin tän joulun äiskän luona. Äitillä on tommonen Jerry -niminen pullukkakisu joka painaa saman verran kun mun molemmat kissat yhteensä :D



Paikalla oli myös vauvvva jolle tää oli ensimmäinen joulu ♥






Iiiik mitä herkkua löysin äitin pakastimesta!




Mut pakotettiin pelaamaan jotain tollasta sanapeliä jossa voitin ylivoimasesti. Jee!



Yöllä äiti heitti mut kotiin ja bongattiin joulukuusi:





Kuka arvaa minkä leffan katoin? ;)



Ninni nukku koko leffan ajan mun sylissä



Mun jouluasu koostu GT:n rusettisormuksesta, Lontoosta ostetusta mekosta sekä villasukista ja tonttulakista. Pahoittelut ettei siitä oo tän parempaa kuvaa..

Sellanen oli mun joulu tiivistettynä. Miten teillä meni? :)

Kommentit:
Hyvin meni joulut, vietettiin Lapissa perheen kanssa. :D Mutta sitä vaan, että katottiin koulussa toi Painajainen ennen joulua (hihii, tiesin :D) ja mun mielestä se oli aika tylsä! :o Mahtavasti toteutettu, mutta mä en vain syttyny.
 
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
Meillä katottiin kanssa Painajainen Ennen Joulua! Ihan ehdottomasti yks mun lempileffoista, voisin kattoa vaikka kuinka moneen kertaan.
 
voi toi joulukuusi tuol ylhääl o.O <3
 
millä kameralla & putkilla kuvaat? :---) hienot kuvat
 
ihana!
 
Oliks toi yks joulukuusi talon katolla ? :D ooi nightmare before christams jäi multa kyllä tänä vuonna kattomatta, vaikka onkin kyllä yks parhaista joululeffoista ! (;
 
Pakko kysyä mutta mitä järkeä pitää kynttilässä tuota Pentik-pahviläpyskää? Vain sen takia että ihmiset näkee sen olevan Pentikistä ja sen maksaneen maltaita yhdeksi kynttiläksi?
 
ihanan värinen toi rusettisormus!!! ♥ (:
 
sehän on Nightmare Before Christmas. parhautta Tim Burtonilta :) <3
 
PAINAJAINEN JOULUAATTONA! ARvasinko oikein? ;)
 
Haha nyt on ihan pakko kommentoida kun mun jouluasu näytti täysin samalta kun sun, okei villasukat oli vähän eriväriset, mutta muuten sormuksesta ja kynsienpunasta tohon ihanaan rusettimekkoon :)
 
ihania noi kaikki kissat!!! :) ja sulla on tosi kiva blogi. joka päivä aina ootan ja käyn kattoo onks tullu uutta postausta (:
 
onko sillä sun kaverilla Saaralla blogia? :))
 
saitko jotain lahjoja? =)
 
a night before christmas ? (=
 
Minulta jäi tuo joka joulun vakioleffa katsomatta, kun en muistanut ottaa DVD:tä vanhempieni luokse mukaan.
 
Hei saanen kysyä yhtä juttua?
Selailin vanhopja demi lehtiä ja silmiini osui yksi juttu, siinä oli mallina ihansinun näköisesi ihminen , olitko sinä siinä? ( se oli hieno juttu , älä loukkaannu) , sinun ei ole pakko vastata.
 
esitteletkös lahjat? ♥
 
NADJAAA HALUAN VIIKSIKORUN!! MULLA EI OLE TUNNUKSIA HUUTONETTIIN JA OLEN MATKALLA. MUTTA HALUAN SEN!!!! siis voisitko ottaa sen mulle sivuun (: -jaapu
 
sainpas taisteltua tan koneen antaa mulle tunnukset. viikset on mun <3

-jaapu
 
mitäs muuten sait lahjaks? =)
 
Jerry on hulvaton <3 :D hahaha
 
onko sulla pikkusiskopuoli? :) vai kuka toi vauva oli?
 
Voisitko tehdä video postauksen vaikkapa saamistasi joululahjoista tai jostain muusta???
 
omg h&m myy just tommosii mustii laukkui mis on kyyhkyskuvioo.. jotenki nii nadjamaisia! :D
 
miks et ikinä jää yöksi kotiis? et ees jouluna? oon itse tämmönen äidin ja iskän lemmikki, niin mua ei saa kyllä ees pysymään pois kotona tämmösinä juhlapyhinä tms... :D
 
Oi joulu. Mulla se jäi väliin viidettä kertaa kuuden vuoden sisään. 2008 joulunvietto Suomessa oli kyllä satumainen verrattuna tropiikin vuodenvaihteisiin ;)
 
mukava kun postaat nyt harvemmin ja postauksissa on jotain sisältöäkin enemmän kuin päivänasu............. like
 
Herkistyin tolle kohdalle, jossa sanoit vauvalla olevan eka joulu.. Onko se sen sun veljen vauva? Minkä ikänen sun veli on? :) Joskus esittelit sen ja se oli symppiksen näkönen! :D
 
mikä elokuva on kuvat?
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]