Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

korulaatikko

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

korulaatikko

are you feeling fashionable?

sunnuntai 19. syyskuuta 2010

 

korulaatikko

Mulla oli eilen illalla tylsää, ja vaikka mulla olis ollu noin 500 asiaa jotka mun olis ennemmin kannattanu tehdä, mä päätin järjestellä mun kampauspöydän korulaatikon.















Toi laatikon huopapohja on tosi kätevä ku nyt korut ei liu'uskele ja mee ihan solmulle. Koruja on myös helppo ihailla ja sen tietyn korun löytää helposti kiireessäkin. Saa nähä miten kauan saan pidettyä järjestyksen yllä..
Mä muuten keskityin pelkästään tohon laatikon vasemman puolen kuvaamiseen, koska oikeella on niitä vähemmän lemppareita koruja :D

Kommentit:
OIKEESTI, et olis laittanu tätä tänne. nyt oon sulle aina ihan niin kateellinen ku voi olla. EI EIIEIEIEI . En voi kattoo noita enää :-DD
 
KORUJEN PARATIISI, for real. oo onnellinen omistaessas ton. onks monikin koru sun omatekemä? :-
elisabeth
 
Ihania!!! :-)
 
hei ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ, vähänkö ihania :-DD jos joskus kyllästyt, niin voin adoptoida noi kaikki.
 
oliko toi huopapohja tuossa laatikossa valmiina vai mistä sait sen sinne? itsellä olisi myös tarvetta tuollaiselle, kun korut tuppaa olemaan kamalalla myttyrällä jossain purkissa tms... ;)
 
onko noita sun koruja jossain myynnissä? ovat aivan ihania, mutta vaikea täältä itä-suomesta käsin tulla hakemaan ;)
 
sini: :DD

elisabeth: suunnilleen puolet koruista on mun askartelemia :)

aamih.: :)

maria: veikkaan etten oo ihan hetkeen kyllästymässä ;)

anonyymi: huopapohja tuli ton pöydän mukana :)
 
OMG, you've got so much beautiful stuff. wish to get to your drawer. :D
 
WOW mielettömiä :o ihanii!!
Voisitko kertoo mikä se teidän hotellin nimi oli ku olitta lontoossa? :) kiitti..
 
ihan hullllun hienoi koruja ! ((:::
 
oi, sulla on niiin paljon ihanii koruja! oon katelliin. =D
 
ei hyvänen aika ku neidillä riittää noita koruja! :D täällä ilmoittautuu myös yksi kateellinen.
 
Ootko kenties ostanut ton pöllökaulakorun Harakan Taivaasta? Mulle tarttui sieltä mukaan eilen tuollaisen samanlainen, josta muuten esittelypostaus blogissani. :)
 
eikä, mikä unelma laatikko ah♥ aivan ihaniaa koruja, ja toi ihana pöllökoru pisti silmään!
 
Voiei apua kuolin, iha sairaan ihania koruja! Ja tosi nättejä kuvia :)
 
Voi apua jos koskaan haluut luopuu mistään niin vapaaehtosia ottajia kyllä löytyy! :-D
 
OH MY GOD oon niin kateellinen ku sul on niin paljon koruja!! mist noi lintuhäkki korut on? :)
 
söpöjä koruja! <3
 
Vaikka en itse käytä yhtään sinun tyylisiä koruja, on niitä silti aivan ihana katsoa! :D Varsinkin kun niitä on noin paljonpaljon vierekkäin.
 
Eikä, sullaki on tollainen pöllökoru! Luulin olevani kovinkin originaali ostaessani tollaisen, mut nyt oon nähny sellaisen sun lisäks ainakin kahdessa muussakin blogissa.:D
 
oivoi sulla on kaikkea kivaa ja söpöä :) ihan sun tyylisiä juttuja !
 
onko noita sun tekemiä koruja jossain myynnissä? ovat aivan ihania, mutta vaikea täältä itä-suomesta käsin tulla hakemaan ;)
 
JOOOO tuommoset korut sais ilmestyy mulleki! =D
 
Apua, et ois tehny tällasta...nyt oon niiiiiiin kateellinen sulle ää!! :D ♥
 
kui paljon koruja! hienoja :)
 
ei sulta ainakaan koruja puutu:D ja aijai ku on nyt hianon siistiä! mulla korut aina ihan sekasin eri laatikoissa enkä löydä mitään niistä sillon ku haluisin. Pidän vakkarit vaan pöydänkulmalla ettei ne hävii:D
 
Mun silmät iha hehkuu, ku katon noita koruja. :o
 
hei sulla on tosi kivoja koruja! :)
 
Eiiiiiiiiiiii! On niin EPÄREILUA että joillakin on noin paljon ihania koruja. Murrrrss : ( minäkin haluan.
 
Kuin paljon koruja sulla ! Oon niiin kade : <
 
aaaw mäki haluun noin paljon ihanii koruja <3 todellakin korujen paratiisi ! :oo noi pikkuset rusetit oli tosi söpöi <3 (=
 
niin IHANIA koruja ! oon niin kateellinen!! :)
 
oiii nam. voiko ihanempia olla :))
 
mil fontil toi 'are you feeling fashionable' on kirjotettu?
 
eikää! aivan ihania koruja! :))
 
MUUTAMA koru...
 
oon todella kade ! sulla on niin ihania ja syötävän sulosia koruja <3 ja mikä oiva keksintö laittaa huopajuttu siihen pohjalle ! (:
 
Mistä toi hopeinen pöllökoru on? Ja millon ostettu :) Mulla on kamala korupula ja oon kateellinen sun koruist. aa :D
 
ihania koruja!! ite oon hakannu mun vaatekaapin sisälle naulakon jossa roikkuu kaikki kaulakorut :-d ps haluun tollasen pyssykaulakorun!
 
Mites muuten kissat ? :oo
 
olin äsken iha "O_____O♥" ko näin nuo korut... oh my. tuun ehkä tekee lain nimissä parit korukaappaukset, älä säikähdä :)
 
heeei, sulla on ihania koruja ! toi pöllökaulakoru on varsinki ihana :)) mutta kysymys ? missä hotellissa olitte sillon lontoossa ku olisin ehkä menossa lontooseen ja hotellit on siellä aika kalliita. :oo kiiiitos ! :DD
 
äääh miten ihania, sä teet mut kateelliseks! :D
 
Oi, ihana tuo punaisen rusetin ja pöllön välissä oleva avain. Onko se sinun itse väkertämä vai jostain ostettu?
 
Voi luoja mitä aarteita <3
 
mistä toi pöllö on!? ihana:)
 
Oi, määkin haluun tollasen kampauspöydän <3

Ja pöllökorut on parhautta.
 
äää, vitsit sulla on ihanii koruja!!! oon nii kade. voiku ittekki omistais noin paljo :D
 
Mitä objektiivia oot näissä kuvissa käyttäny? Hyvältä näyttää!
Ja millasessa kunnossa kämppä ruppee olee? :-p meikäläinen (ja varmasti moni muukin) odottaa ihan kuumeisesti asuntopostausta, joten olis sit paree laittaa sellanen tulee ku paikka kunnossa ;-)
 
iihaniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
aaaaaaw! jos mulla olis tollasia koruja tolleen esillä nii käyttäsin varmasti ihan kyllästymiseen asti jokasta:D ihania!
 
everything is so cute! only envy. :D
 
ooooooooi sul on nIIIN paljon kaikkii ihanii koruja. tosi kateellinen! mullemullemulle
 
hirveesti koruja! jos tykkäisin käyttää koruja oisin tosi kade!
 
ARGH! Ihan järkyttävän IHANA!! :D
 
Lookin´ good! Korvishaukan mieli lepää tsiigaillessa noin pätevää järjestystä :D
 
ei oikeesti voi olla noin paljon täydellisiä koruja yhessä laatikossa !!!!! aaa! I'm sooo jealous!!
 
herran jumala jollain voi olla paljon noita koruja :DDDD mutta hyvältä näyttää ja jatka samaan malliin! ;) himoitsen noita sormuksia...
 
Voisit esitellä sun kaikki korvakorut! :-)
 
voi luoja miten ihana korulaatikko <3 onneks mullakin on vähän saman tyylinen mun omassa peilipöydässä vaikkei ookkaan noin paljoo koruja :)
 
apua vähän sulla paljon ihania koruja! :o
 
Mistä oot ostanut noi hopean väriset siipikorvikset (kai ne oli korvikset??)?
 
ei sulla pahasti koruja oo, oon pikkasen vaan kade :D
 
hui kuinka paljon koruja!
 
NADJA ! paljon toi lontoon matka kustans yhteensä ilman ostoksia ? siis lennot & hotelli ? :D & mikä se teijän hotelli oli nimeltään + missä se sijaitsee ? :---D oot ihana !
 
Voi kateus! Ihania koruja ja paljon! :D Tuli kauhee inspis järjestää oma korulaatikko :--D
 
VOI HERRANJUMALA NADJA!! miten ootkin löytäny noin ihania koruja :D
 
ÄÄÄ oon niin kateellinen!
 
MITÄ!?! miten jollain voi olla noin paljon ihania koruja!? olen kade. haista korusetti. mä haluun noi kaikki koruut <<<3 :) nadja oot liian ihana bloggaaja oot paras :)
 
Eikä, aivan ihana korukokoelma ! Toi käärmesormus on tosi kiva:)
 
Sulla on AIVAN IHANIA koruja!!!! kadekadekadekade! Oot viel ihan supeeeeeernätti <3
 
UPEITA koruja. huh huh
 
ÄÄÄÄÄÄÄ herranjumala sulla on kaikkia ihanuuskoruja ihan järettömästi!
 
Sulla on aivan ihana korukokoelma ja korulipas, tai siis toi on se kampauspöytä i know :D oon kade! Tää inspiroi mua huimasti joten kiitos :D
 
nää kuvat on gorgeoussssss ja aivan täydellinen loota!
 
tekisin mitä vaan et pääsisin vähän ryöstöretkelle sun korulaatikkoon!! TAIVAS!
 
Ei jeesus, kukahan järjestelis mun korulaatikon tohon malliin!! XD Käytän ehkä 2% mun kaikista koruista, kun muut on sykkyrällä ja liian vaikeesti löydettävissä toistensa alla...
 
vau !
 
voisitko kertoo mistä ostit sen korun ,jossa on lintu ja semmonen "häkki" kiitoos !! ;) p,s vitsi ku omistat ihania koruja :)
 
vähän sulla on paljon koruja, ja kaikki viel noin ihania ♥:--)
 
asun lapissa ja mulla on samanlaiset pörrö hiukset kun sulla ,mutta sä oot suoristanu ne ja ne on ihanat ,harmittaa kun ei täällä mitään saa ,kukaan ei osaa tehä mun hiuksille yhtikäs mitään ... Joudun suoristaan ne raudalla ja menee just yhen koulu päivän ajan ,muttei niistä siltikään tule ihan suorat :):): niin ja jos ois jotain vinkkejä joistain afrokampaamoista Helsingissä .. kiitos !! ;)
 
hei pliis. voit kyl tulla järjestää munki korulaatikot noin hyvin!
 
VARO VAAN!!
Tänä yönä hiivin sun korulaatikolle ja vien kaikki mukanani.
SO jealous!
 
ihania koruja! Ja paljon.Luulin itelläni on paljon, mutta sulla on kyllä enemmän.
 
Kauheesti ihania koruja sulla! :D x
 
HERRAJUMALA MITE IHANIA <3
mite oot tehny ton chanelin korun?
JOS HALUUT LUOPUU JOSTKI
ni tääl ois yks ostaja :D
 
Yli ihania koruja ja PALJO!
mistä sä oot ostanu noi?
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]