Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

suomalaiset lemppariblogit

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

suomalaiset lemppariblogit

are you feeling fashionable?

tiistai 22. kesäkuuta 2010

 

suomalaiset lemppariblogit

Mä tykkään lukea lemppariblogien esittelypostauksia, koska sitä kautta voi tehdä mahtavia uusia blogilöytöjä. Mun lemppareita on pyydelty sen verran että päätin vihdoinki tehä listan mun lemppariblogeista. Noi ei sit oo missään parhausjärjestyksessä ja blogeihin pääsee kuvia klikkaamalla :)



Piukun blogia oon seurannu niin kauan kun mä muistan. Mun mielestä se vaikuttaa jotenki niin ihanalta ja symppikseltä tyypiltä. Tykkään myös kovasti Piukun tyylistä ja sisustusjutuista.



Shaking heartbeatin taisin löytää pari viikkoa sitten ja tää on heti ensivilkasusta lähtien ollu mun lempparilistalla. Mä en kestä ku toi Tiina on niin upeen näkönen!



Tykkään tosi paljon Ida-Lotan blogista ja tyttö on oikeessa elämässä just niin ihana kun miltä blogin kautta vaikuttaa. Mua vaan vähän harmittaa se, ettei Ida-Lotta postaile niin usein, mut tavallaan se on hyvä juttu koska kun se postaus tulee niin tuntuu ihan kun olis joulu :D



Tykkään niiin paljon tästä blogista, koska Linda Sofia panostaa ihailtavan paljon kuviinsa ja jaksaa siitä huolimatta postailla säännöllisesti. Tykkään myös Linda Sofian DIY-meiningeistä :)



Sweet Vanityssa on kivasti erilaisia juttuja, koska blogia kirjottaa kaks tyttöä. Blogissa näkyy rusetteja, timantteja ja muita Nadjamaisuuksia, joten ei oo mikään ihme että tykkään tästä blogista :D


Kiitos teille ihanille kivoista ja inspiroivista blogeista! (toivottavasti teitä ei haittaa että lainasin blogeistanne kuvia, mut mun mielestä blogiesittelyt on ihan tylsiä jos niissä on pelkästään bannerikuvat)

Kommentit:
Muutama blogi mihin en oo ennen törmännytkään :) nää on aina niin kivoja, kun löytää uusia! :D
 
Pitää käydö kurkkaamassa noita (;
 
ihania blogeja, sunki on ihana!
 
kiitos ku esittelit nää blogit! Ku oon vähän kyllästyny sun blogiis, nii nyt on sitte ihanaa vaihtelua :)

- Paula
 
Hui! Ihmettelin että mites mun kävijät kolahti yhtäkkiä ihan kattoon, syy tais löytyä täältä :D
Kiitos kamalasti, mä tykkään kans sun blogista!
 
danlovesyou on kyllä ehdottomasti visuaalisesti upein suomalainen blogi :)
 
Tällaset postaukset on ihania, löysin heti pari uutta blogia luettavaksi!
 
haha hihi muistan piukun lukiosta ja loput onki sitte vanhoja kavereita/tuttuja, tää jotenki piristi sikana! :D
 
Hei mä luen melkein kaikkia noista kanssa :) harmi kun ei löytynyt uusia suosikkeja mulle :P
 
Hei ihan mahtavaa! Tän postauksen avulla taisin saada uusia lemppariblogeja. Kaikista lempparein tuut kyllä olemaan aina sinä Nadja, oon seurannu ja rakastanu tätä blogia sen alkuajoista saakka. :----)
 
Tällasia postauksia on oikeasti mukava lukea :) Saattaa löytää vaikka mitä aarteita :)
 
Oi ei mun vappuasuni :-DD Mutta kiva ihana että tykkääät<3
 
upea toi yes dear aloin lukeen, kiitti vinkistä! :)
 
heei toi on tosi söpö tos osoterivil toi cupcake :) <3
 
Meikä meinas pudota tuolilta tännään ku tulin koneelle ja meijän blogin lukijamäärä oli yhtäkkiä paisunu ihan hulluna :'D Kiitos kuuluu sulle, joten kiitti palijon :3
 
hui kiitos oot ihana! <3 ps itekin kuulut mun lemppareihin^^
 
Heh, sai varmaan samantien tuhansia uusia lukijoita noi blogit! :D
 
oooi ihan makhtavia blogeja! : D just sopevia myös mulle yaidanki heti klikkailla itteni lukijaksi ^^
 
heeii bongasin sut uusimmasta Trendistä ! (=
 
Yes Dear on kyl tosi ihana blogi, noita muita en ennestään tiennytkään, mutta vaikuttaa kivoilta :)
 
mun on pakko kysyä uudelleen, kun et oo vastannu siihen aikaisempaan postaukseen tähän kysymykseen:

"Nadja! miten onnistuit saamaan ton youtubevideon noin, kun huomasin sieltä yhdestä blogista et sulla oli ollu sama ongelma sen kans että ku muutit sitä korkeutta nii jäi vaan osa siitä videosta näkyviin eikä siis toi pleyjerin alaosa? kerrokerro!"

Jee oon onnellinen jos vastaat :)
 
Tiesitkö, että oot pariin kertaan Blogilistalla?
 
pari hyvää ulkomaalaista blogia esim : kenzas.se ja www.theblondesalad.com , tuo kenzan ei hekä ole ihan sinun tyyliäs ja kenza kirjoittaa ruotsiksi.mutta hyvä blogi silti , ja tuo theblondesalad taas on italialainen tyttö mutta kirjottelee englanniksi ja silläon kans ihan uskomattoman hienoja kuvia ja ihana tyyli myöskin :)
 
No kato perkele : D Menin pitkästä aikaa tsekkaamaan google analyticsiä ja sun sivuilta o tullu joku 2000 kävijää mun sivuille. Ja tuli joku 30 lukijaa lisää.
Hehe.
Oot Nadja sulo <3 ilmottelen ku tuun seuraavaksi Helsinkiin!
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]