Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

rakkauskeikka

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

rakkauskeikka

are you feeling fashionable?

tiistai 29. kesäkuuta 2010

 

rakkauskeikka

Mulla oli eilen ensimmäinen työpäivä loman jälkeen, ja vielä aamuvuoro. Silti ei harmittanu yhtään nousta sängystä, koska illalla oli luvassa Arcade Firen keikka Senaatintorilla.



Mulla oli ollu päivällä töissä päällä tylsä musta perusmekko, jonka vaihdoin tohon Lontoosta ostettuun Tenkin rusettimekkoon ennen keikkaa.



Olin ollu niin fiiliksissä kuullessani Arcade Firen Suomen keikasta etten edes tajunnu kysellä kavereilta että onko kukaan menossa sinne. Sain sit lopulta ihan mahtavaa keikkaseuraa, kiitokset siis Suville ja Jannille!



Keikkapaikan ovet aukes 18.00 ja me oltiin paikalla suunnilleen puol tuntia sen jälkeen. Olin ajatellu, että keikkapaikka osottautuu joko ihan superhuonoks tai ihan mahtavaks, ja se sit osottautu jälkimmäiseks. Yleisö sai istua/seistä Tuomiokirkon rappusilla, jollon kaikkialta näki tosi hyvin koska jokanen seiso aina rappusta ylempänä kun edessä oleva.



(noi kaks viimistä kuvaa on otettu mun kamerapuhelimella jonka kuvien laatu kyllä yllätti positiivisesti)

En aio kirjottaa lämppäristä mitään, koska se oli aika....mielenkiintonen.
Arcade Fire sit oli lämppärinki puolesta ihan mahtava ja aaaah mun sanat ei riitä kuvailemaan sitä ihanuutta! Mä olin niin fiiliksissä että hymyilin vaan paikallani enkä pystyny kunnolla edes liikkumaan kun keikka alko. Meinasin mm. kuolla kun tyypit soitti Tunnelsin ja jossain vaiheessa huomasin mun vieressä joraavan Suvin näyttävän siltä että se alkaa kohta itkemään ilosta ♥

Liput keikalle makso 50€, ja oli todellakin sen arvoset. Ainut buu-asia on se, että ne ei soittanu Laïkaa, mut onneks sen liveversiota voi fiilailla youtuben avustuksella:





Oliko kukaan teistä tuolla keikalla? Mitä tykkäsitte? :)

Kommentit:
En ollut keikalla, mutta ai hitto toi tunikamekkotsydeemi on tajuttoman nätti ♥ :)
 
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
Olin ja oli niin mahtavaa jeee! :) Keikkapaikkana Senaatintori oli hyvä!
 
AAAAAAAAAAAA, toi mekko on niiin ihana <3______<3
 
voi että kyrsäsee kun en päässyt! äh
 
Nice outfit! I love arcade fire too!
No cars go is my fav! :D
 
Jee, munkin kaveri, Suvi oli tuolla. Se on nii yber fani et varmaan itki :'D
 
toi mekko on iiihana! mä tykkään varsinki iha sikan tost helmast (:
 
mä olin! kolmas rivi lavan eessä, hypin tanssin hymyilin lauloin kiljuin ja olin maailman onnellisin <3 olet söpö!:)
 
se oli niin hienoa
 
Olin keikalla miehen seurana. En ole bändin fani, enkä sellaiseksi keikan jälkeen muuttunut, mutta keikkapaikka, ihana ilma ja tunnelmallinen ilta sopivat tuon tyyliselle musiikille täydellisesti ja viihdyin hyvin. Olisin varmasti saanut enemmän irti, jos yhtye olisi ollut edes vähän tutumpi, mutta ihana kesäfiilis mulle jäi nytkin. Puolet ajasta tosin ihastelin lavalla esiintyvän bändin sijasta sitä ympäristöä ja ihmisiä, mut ehkä siinä keikassa se musiikki olikin varsinaista lavaesiintymistä tärkeämpää.
 
mun kaveri oli ja sano kans että oli maailman paras keikka missä se on ikinä ollu :)
 
Kesäisen raikas asukokonaisuus jälleen kerran. :) Itse en tuolla keikalla ollut, mutta kovasti odotan heinäkuun Pinkin keikkaa! Jee!
 
Pikkase ihana toi uus mekko sun päällä ! Mulle ei sovi mekot, mutta toihan on sun päällä aivan täydellisen näkönen.
Käy muuten samalla kurkkaamas mun blogis kiva arvonta http://lihavapupu.blogspot.com/2010/06/arvonta.html =)
 
kivat kynnet!:--)
 
mä en oo ees kuullu tollasesta bändistä O_O

mutta kyselisinpä vaan, kuka oli lämppäri ?
 
Oletteko vielä Eetun kanssa yhdessä :)?
 
olin ja oli ihan törkeen hyvä, paras ever keikka! :)
 
Ihan mielettömän ihana tuo mekko! :)

Ja oma ystäväni kehui Arcade Firen keikkaa kovasti, ilmeisesti oli ollut erittäin hyvä! :)
 
kuka sielä sit lämppäs?
 
Aivan ihana toi sun mekko! :----)♥
 
Näin sut töissä mutta olin liian ujo enkä uskaltanu tulla moikkaamaan :D
 
Heeeei oon ihan unohtanut sanoa, mutta näin sut ihan varmasti Lontoossa Oxford Streetillä tiistaina 22. päivä. : ) Olin menossa eri suuntaan ja sen verran kaukana, etten viitsinyt juosta sun perään. Tai siis jos olit. :---))
 
olin olin olin! ja se oli niiiiin mahtava keikka! olin niin tunnelmissa kyllä jo ennen ja vielä enemmän jälkeen, myös senaatin tori keikkapaikkana oli ihan mahti-mesta! :) ojh!
 
what a stunning dress!!!
 
Suomen keikka jäi rahapulan takia väliin, mutta onneksi olen bändin nähnyt muutama vuosi sitten Saksassa, ekan levyn aikoihin. :) Ja se oli aivan upeeta!
Laika on muuten yks miunkin lempibiisejä, sitä tekee mieli laulaa mukana ja LUJAA!
 
Olin keikalla, oli PARASTA!
 
voi kun sä oot söötti <3 ja tuo mekkoki on rakkaus!
mutta mun piti tulla täältä vain kysymään että mistä mä voisin löytää sellasia korkeavyötäröisiä shortseja forumista? kävisin tossa perjantaina varmaan helsingissä ja mulla on kauhea into tullut kaikkeen korkeavyötäröisiin vaatteisiin :-) ja onks minkä hintaista ja väriä jos sulla on tarkempaa tietoa? voit myös muita vinkkejä heittää, oon tosi hoikka ja lyhyt tyttö että jos tiiät minkälaiset ne shortsit on niin menisikö kauhean hoikallekki tytölle?
kiitti jo etukäteen! :-D
 
Ketä siel oli sitte lämppäreinä? :--)
BTW SUN TISSIT NÄYTTÄÄ TOSSA MEKOSSA TOSI ISOILTA. älä kysy.
 
sä kun tykkäät muffineista nii nää on aika söödet

http://www.urbanoutfitters.co.uk/Pack-of-6-Cup-Cake-Keys/invt/5552455659999&bklist=icat,5,shop,home,homecategories,novelties
 
Huippukeikka ja kesän aurinkoisin ilta!
 
En ollut, mutta tajusin juuri, että ois pitänyt, senaatintorihan oikein huutaa kaikkoja, noilta portailta varmaan näkee niin hyvin!! Oikein ärsyttää tempoa festareilla mudassa nyt kun ton hoksasin :D
 
Mä olin! Rakastuin! Kuin myös tohon mekkoon:)
 
Loistava keikka, todellakin! Ihanan energisesti alkoi Wake Upilla ja Rebellion oli kans mahtava, soittivat todellakin tunteella. Laikan puuttuminen jäi itseänikin harmittamaan tosin. :/
 
Oon nyt pitkästä aikaa tulossa Helsinkiin katteleen vaatteita ja muuta pariksi päiväksi, kehtaisitko sä kertoa jotain kivoja vaatekauppoja, kirpputoreja.. jotka siellä sijaittee? Forumin, Kampin, Itiksen lisäksi.. Niin tai jos tiedät jo jossain muualla olevan tästä asiaa niin lyötkö osotteen! :)

Monki ja Weekday uutuudet etitään ja katsastetaan kyllä ehdottomasti! Aleksanterinkatu on vaan vähän hakusessa täältä käsin mutta se kyllä löytyy :D
 
kehtaisitko vähän kertoa Helsingin sun mielestä kivoista vaatekaupoista, kirpputoreista… ihan vaan lähinnä missä ne sijaitsee! Oon Pohjosesta tulossa huomenna pk-seudulle käymään pitkästäaikaa :)

Kamppi, Forum, Itis mulla on hallussa mutta nää muut sitten. Uutuudet Weekday ja Monki etsitään kyllä vaikka kiven alta ja niiden osoite mulla on ylhäällä :) “jee”

kiitoksia!
 
Hei missä tuolla Lontoossa kannattaa käydä shoppailemassa? Oon lähdös sinne tässä ihan lähipäivinä nii ois kiva jos kertoisit jotain hyviä paikkoja:) jos muistat niin kadunnimetkin ym?
 
Hei missä tuolla Lontoossa kannattaa käydä shoppailemassa? Oon lähdös sinne tässä ihan lähipäivinä nii ois kiva jos kertoisit jotain hyviä paikkoja:) jos muistat niin kadunnimetkin ym?
 
En ollu keikal, mut toi mekko sopii sulle ihan älyttömän hyvin!
 
olitpa kaukana lavasta :o
 
heeippa, pittääpä palata aikaisempiin.. tuo niken laukku joka on lentoasema kuvassa, onko se aito? Koska mä ostin sellasen Unkarista, makso n. 40 e ja en oikee tiiä onko aito... :O
 
Oonko ainoa joka luki ton otsikon "raskauskeikka"? :D nauroin sitä vaikka kuinka kauan kun tajusin mitä siinä oikeesti lukee :'D
mut oot tosi söpö ja IHANA mekko<3
 
teetkö sä lontoosta ollenkaan sellasta kuvapostausta, kaikkee et mitä teitte siel yms?
 
Uuuu Arcade Fire ja onnenkyyneleet!

Lämppärin live-esiintyminen ei ihan koltahtanut, mutta jälkeenpäin löysin youtubesta tämän : http://www.youtube.com/watch?v=8TRkZpFgJcI
 
katriina: kiitos :)

anonyymi: jeee niin oli <3

ruth: kiitos :)

sirpa: :D

criztinita: thanks! i love tunnels <3

heta: :(

däriä: kiitoksia :)

anonyymi: kuulostaa söpöltä, eli ite oot söpö! :D

ina: niin oli <3

sofi: sun miehelläs on tosi hyvä musiikkimaku ;)
keikalla oli kyllä niiiin tyylikkäitä ihmisiä ettei ihme että keskityit kattelemaan niitä :)

ninnisi: :)

sohwi: toivon että nautit keikasta yhtä paljon kun mä nautin tosta arcade firesta :)

nita: veikkaan että mekot sopii sullekki, saattaa vaan mennä hetki että totut käyttämään niitä :)

kajsa: kiitos :D

16andpregnant: lämppärinä oli micachu :)

anonyymi: :)

christina: kiitos :)

anonyymi: micachu :)

anonyymi: kiitti :)

hanna: olisit ihmeessä tullu! :)

anonyymi: luulisin että se olin minä. olis ollu kivaa jos olisit ollu lähempänä ja tullu moikkaamaan :D

ame: jee! :D

kingaaaa: thanks! :)

jenni: no mut hyvä että olit jo aikasemmin nähny ne livenä niin ei harmittanu niin paljoa. mä olisin varmaan kuollu jos en olis päässy tonne keikalle :D

pinja: niin oli!! :)

mira: mulla on ollu sen verran kiireitä etten oo ehtiny kiertelemään forumissa, mut ainaki seppälällä ja vero modalla on ollu jotain korkeavyötäröisiä shortseja. tosin en tiedä että onko niitä enää jäljellä.. :(

saara: lämppärinä oli micachu :)

anonyymi: on ihan supersöpöt, mut meiän kotiavain on sen mallinen ettei siihen saa mitään tollasia avainkoristeita :(

essi: niinpä :)

tuuli@: mä en ite oo koskaan ollu mikään suuri festari-ihminen, joten toi senaatintorin keikka oli ihan täydellinen mulle :)

henriikka: :D

linda: oli tosiaan harmi ettei ne soittanu sitä laïkaa, mut toisaalta ne soitti niin paljon muita hyviä että ehkä me pärjätään :D

noora: kannattaa ehdottomasti suunnata valtteriin! se sijaitsee valillassa, osote on aleksis kivenkatu 17. sinne pääsee rautatieaseman edestä 9-ratikalla. toinen tosi kiva on hietsun kirppis, ja sinne pääsee 6-ratikalla rautatieaseman edestä. molemmat kirppikset on auki la & su :)

asdfghj: no oxford street ja camden town on ihan ehdottomat! mulla on tässä parin päivän sisällä tulossa postauksia aiheesta, toivottavasti et ehi lähteä reissuun ennen niiden ilmestymistä :)

anonyymi: kiitti :)

anonyymi: sieltä näki ja kuuli silti tosi hyvin :)

susanna: toi niken laukku on ostettu stockalta, joten se on aito ja makso myöskin sen nelisenkymppiä :)

makkaleena: hahah ihana :D

anonyymi: teen, mut nyt on ollu niin paljon töitä ja muita postausaiheita etten oo ehtiny :(

ausku: hei toi on tosi kiva! kiitos linkistä :)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]