Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

birdo

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

birdo

are you feeling fashionable?

maanantai 31. toukokuuta 2010

 

birdo

Olin suunnitellu kirjottavani teille pitkän romaanin mun kivasta päivästä, mut nyt kun tulin kotiin ei enää ookaan niin hyvä fiilis ja mua ärsyttää kaikki. Se saattaa johtua nälästä, mut en vaan millään jaksais alkaa keittämään nuudeleita joten tyydyn eilisiin sipseihin.

Mut joo, ehkä mun pitäis vihdoinki kertoa täällä blogissa yks juttu. Mä nimittäin keskeytin koulun tossa pari kuukautta sitten koska mulla oli opiskeluinnostus nollassa. Sen sijaan töiden teko tuntu(u) kivalta ja haluan keskittyä siihen. Mua ei oo kasvatettu sellaseks että tutkinnolla ja superhyperpalkatulla ammatilla on väliä. Meiän äiti opiskeli ihan sikana nuorempana (ja sillä on joku supertutkinto mut en muista että mikä :D) eikä se sit monen vuoden opiskelun ja parin vuoden työn teon jälkeen edes tykänny siitä työstä ja on tällä hetkellä yksityisyrittäjänä täysin eri alalla. Oon huomannu että se on tyytyväinen tän hetkiseen tilanteeseensa, vaikkei saakaan niin paljon palkkaa kun jos tekis koulutustaan vastaavaa työtä. Äiti on opettanu mulle, että tärkeintä on olla onnellinen ja sen takia mä keskeytinki sen koulun. Ala kyllä tuntuu mun jutulta, mut tällä hetkellä opiskelu ei vaan kiinnosta niin yhtään. Mulla on kuitenkin paljon suoritettuja kursseja joista on hyötyä sit joskus kun päätän palata koulun penkille...
Mä en oo aikasemmin viittiny kertoa tästä mitään blogissa, koska en kaipaa sitä että tuntemattomat ihmiset arvostelee mun päätöksiä. Tää on mun elämä johon oon tällä hetkellä erittäin tyytyväinen - ja se on pääasia!

No okei tällä hetkellä en oo tyytyväinen, koska Eetulla tuli kiire töihin eikä se ehtiny kuvaamaan mun asua. Jouduin ottamaan kuvat kameran ajastimella ja tarkensin taas seinään ja juoksin sen eteen. Kuvista tuli ihan tyhmiä eikä toi asukaan näytä niissä niin kivalta kun se tuntu (ja ainakin mun mielestä) näytti tänään päällä.





Hattu Pieces, Vero Moda
Paita Gina Tricot
Hame H&M



Ketjusormus Gina Tricot
Kaulakoru ebay
Lempineuletakki DIY



Niittikoru Gina Tricot
Pääskyskoru JC + DIY



Oli tässä päivässä jotain kivaakin! Käväsin kirppiksellä ja löysin pari ihan huippua sisustusjuttua, mut esittelen ne sitten kun saan joskus maalattua ne mustaks :)
Toinen kivousasia oli se, että löysin HORSE the bandin uudelleen :D


Kommentit:
Nadja, älä välitä, mitä ihmiset täällä moralisoivat. Niinkuin sanoit, sun elämä ja sun omat päätökset. Niin sen kuuluukin mennä. Teet just sitä, mikä tuntuu oikealta. Jos joskus huvittaa palata koulun penkkiin, siitä vaan. Sä tulet varmasti aina pärjäämään.

Kiitokset ihanasta blogista, en ole ennen kommentoinut, vaikka olen jo tosi kauan seurannut. Ihanaa kesää sulle ja etenkin hyvää jatkoa, kaikki sujuu varmasti omalla painollaan ja me kaikki varmasti löydetään omat paikkamme tässä maailmassa :)!
 
kiva et oot tehny ton koulun kaa niinku itestäs tuntuu hyvältä! :) Ja voitha sit joskus jatkaa jos siltä tuntuu :)
 
Ihana asu! Toi kukkahame on mulle kuin sulaa vahaa :)
 
Voi että kun mustakin ois joskus noin rohkeisiin valintoihin! Ihanaa, että tunnet ittes (ainaki näin oletan:D) ja teet miten hyvältä tuntuu:)
 
Voi hitto olit aika loppusuoralla ton koulun kanssa. Lukiossa opo hoki meille aina, että mihin kouluihin ikinä mennäänkään, kantsis käydä aina loppuun saakka. Toisaalta jos on poikki, niin on poikki. Okei varmasti on veemäistä lukea tällaista tekstiä, siispä lopetan. :--) Toivon, ettet tule katumaan päätöstä ja löydät "oman juttus" ja viihdyt sen parissa. :--)
 
ihana asu, tykkään! :>
 
Piristävää, että olet uskaltanut tehdä erilaisen valinnan! Tuntuu, että nykyään menestyminen muiden silmissä ja yhteiskunnassa yleensä on niin tärkeää, että eletään ja tehdään sellaisia asioita, joita ei todellisuudessa haluta.
 
Arvostan sun päätöstä :-)
ja mitä nää tyypit edellisissä postauksissa että näyttäisit 14 vuotiaalta? :--D et tosiaankaan
 
Oon niin kateellinen tost kaulakorusta, aarggh! :D
 
Tee mitä itse haluat, ei se muille kuulu :)

P.S oot ihan tosi kaunis tyttö :) !!!
 
emma: hei kiitos tosi paljon tästä kivasta kommentista. toivottavasti innostut kommentoimaan useemminkin :)

randomkisu: niinpä :)

anna: kiitos :)

iinap: no tässä oppii koko ajan tuntemaan itteään paremmin ja tällä hetkellä tuntuu tosi hyvältä ja huojentuneelta että uskalsin tehdä noin ison päätöksen :)

anonyymi: no se on sen sun opon mielipide. se ei kuitenkaan tunne mua tai tiedä mikä tekee mut onnelliseks :)

sofia: kiitos :)

sinttu: siltä mustaki tuntuu! ja sen takia vähän odottelinki niitä tuomitsevia kommentteja :D

anonyymi: hahah joo no mut mielummin näytän 8 vuotta nuoremmalta kun vanhemmalta :D

nema: :D

anonyymi: niinpä, mut ajattelin että asiasta on silti hyvä kertoa täällä blogissa ettette te ihmettele miksei tuu mitään valmistumispostausta tms :D
ja kiitos <3
 
Miten toi youtube upotetaan tollee, ettei se video näy :D
 
Minäkin jätin yhden koulun kesken, enkä katunut päätöstä kertaakaan enkä kadu vieläkään.

Muutenkin nykyaikana on aika kummat arvot. Mulle ainakin on tärkeempää onnellisuus kuin rikkaus.

Ja onhan sulla vielä koko elämä aikaa opiskella, jos joskus siltä tuntuu.
 
Ihana Nadja :) Just nää kirjotukset, joista paistaa läpi sun ajatukset on parhaita. Oon aina miettiny, että oot varmasti ihan mahtava tyyppi oikeesti ja mulle ainakin kaikkein aidoimman ja ihanimman tuntunen bloggaaja näin blogin välityksellä :)
ja nyt meet heti syömään (muutakin kun niitä herkullisia sipsejä), niin eiköhän se mielikin vähän parane ;)
 
Nadja arvaa tää on ihan niinku mun ajatuksia, tosin oon lukiossa ja toka vuosi alkaa olla ohi. En tykkää siitä että pitää vaan istua, päntätä ja kuunnella eikä pääse kunnolla toteuttamaan itseään. Ei vaan kiinnosta ja koko koulu ahdistaa, en ole kuitenkaan pistänyt lukion käyntiä vielä jäihin. Saa nähdä miten ensi lukuvuosi käynnistyy..

Mutta kuitenkin ihana postaus ja pisteet sulle ku uskalsit kirjottaa aiheesta rohkeesti :)
 
missä oot töissä? olis kiva tulla nimittäin joskus moikkaa!! :D kiitos aivan ihanasta blogista!
 
Mun mielestä se on jokaisen oma asia käykö kouluja vai ei. Mun mielestä kuulostaa että sulla on tarpeeks hyvät motiivit jättää kesken kerranhan täällä eletään ja tyhmää jos ei voi nauttia elämästä vielä ku elää elämän parasta aikaa. Ja lisäks vielä, upee asu! täytyy kai itelläki käydä tuo hame nappaamassa matkaan :)
 
toi koru on UPEE !

oon kade sun äitistäs... tollanen äiti mäkin haluun sitten joskus olla.. On hienoa, miten se on opettanu sulle oikeenlaiset (ainaki mun mielestä oikeenlaiset! :) ) arvot (happiness before money) !
 
rakastan tuota kukkahametta! sun valintasi koulun lopettamisesta on rohkea teko, ihailen päätöstäsi :)
 
Nadja! miten onnistuit saamaan ton youtubevideon noin, kun huomasin sieltä yhdestä blogista et sulla oli ollu sama ongelma sen kans että ku muutit sitä korkeutta nii jäi vaan osa siitä videosta näkyviin eikä siis toi pleyjerin alaosa? kerrokerro!
 
jokainen elää elämäänsä kuten elää. itsekin jätin lukion kesken 2 vuoden jälkeen ja menin amikseen. kävin sen loppuun, pidin taukoa ja tein vaan töitä ja nyt olen hakenut taas kouluun.
 
teit nadja ihan oijeen päästöksen, miytä nyt öästö tekstistaä saan tolkkua,... ol.in just duunikAVEREISEN kaa juomassa ja vietän ite vbiel' hetkisen välivuotta, tosin yliopistopaikka on lhes varmistunu . toi sun päätös vaatii rohkeutta, sitä ei kaikilla meillä oo ¨! miks opiskella alaa, jios ei oo motivaatiota ja tiet'ää jonkin ajan kuluttua pystyvänsä parempaan? ihaeilen sua, mnut meen nukkumaan t. t
 
Ymmärrän sua 100%. Itse lopetin opiskelut vaikka valmistumiseen olisi ollut enää 4kk. Mutta kun se motivaatio on kadonnut, niin se on kadonnut. Ja tiesin, etten koskaan tekisi sen alan töitä. Sainhan mä kuulla tuosta kauhistuneita kommentteja, mutta olen ollut tyytyväinen päätökseeni.
 
Ihana toi hattu, ja sopii sulle ihan äly hyvin ( niinku kaikki muutki vaatteet) ja toi mekkoki on just IHANA ! :)) Mullakin on aika saman tyyppinen tollanen koru jos on lintu :P Nii ja ihana postaus taas kerran ! :P

with love
Juuli
 
komppaan sua täs kyl muutenki, mut HORSE the band ahhhhhh mai gad <3
 
Hienoa Nadja, että uskallat elää noin fiilispohjaisesti! Ei sulla oo kiire vielä mihinkään tässä elämässä, koulun penkille voi palata aivan milloin vain jos se joskus tuntuu oikealta :)
 
uu halun ton hatun! mut veikkaan et piecesin hatut ei jättimäiseen päähäni mene. ehkä joku miestenosasto jossain kaupassa tarjoaa mullekin hatun
 
Ja hei miettii et oot vasta 22v, sä ehit todellakin vaikka alottamaan koulut alusta jos siltä tuntuu! Ja jos oot nyt tyytyväinen niin sehän se on tärkeintä :)
 
lopetin ite kauppiksen joskus puolessa välissä kesken ja vaihdoin täysin alaa, joka on tämän hetkinen alani myös. Ja parempaa päätöstä en olisi joskus voinut tehdä! Joskus pitää mennä tunteella..
 
Kannattaa tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu, muakaan ei kiinnosta koulu yhtään, joten keskityn vaan töihin. Tosin aika moni mun tuttu, sukulaiset ja meijän äiti on sitä mieltä että koluun olis mentävä, mutta nyt mua ei ainakaan huvita yhtään, joten elän omaa elämääni ja annan muiden ihmisten pyöritellä silmiään selän takana niin paljon kuin vaan huvittaa. :)
 
Päätös on aina oikea, jos omassa päässä sen jälkeen tuntuu kevyemmältä :) Toisekseen, sulla on varmasti pätevyyttä jo sen verran että pystyt tekemään oman alasi töitä ilman todistustakin, ja jatkaa sitten loppuun kun siltä tuntuu. Olen itse vähän samassa tilanteessa. Lisäksi tämä valitsemamme ala on vähän turhan suosittu nykyään kun kaikki haluaa olla kaiken maailman ihqi valokuvajiiiii ja photoshoppaajiiii et eiköhän vaa näytetä taidoillamme ja opiskellaan sit lisää jos vaikka työnantaja niin toivoo tai saadaan omasta aloitteesta taas se päähänpistos ;) Työnantaja kuitenkin usein valitsee sen joka osaa ja jolla on näyttöä. Hyvä Nadja :)
 
Minä en edes kehtaisi alkaa toiselle ihmiselle sanomaan, että "jopas teet huonoja valintoja". Niin kuin sanoit, se on sun elämä ja sä päätät siitä. Ja niin sen kuuluu mennäkkin. :) Ja itselläni ihan sama, nyt on välivuos ja haluan tehdä vaan töitä.
 
Mäkin olen tajunnut opiskelevani täysin väärää alaa ja olenkin hakenut toiseen kouluun (valintakoe huomenna, iik!)

Jos en pääse johonkin muualle opiskelemaan niin jatkan sitten myyjän hommia koska tässä työssä ainakin viihdyn :)

Sisko lopetti juuri myös koulunsa kesken kun tuntui väärältä alalta ja äiti ei ehkä ihan meitä ymmärrä kun pelkää että päädytään siivoojiksi niin ku se :P

Onneks nykyään on varaa valita mitä tekee ja kouluun pääsee aina takaisin :P
 
Kyllä toi asu näyttää mun mielestä vaik kuin kivalta ! (: Ihan sun näkönen. Plus tyksin tota panamahattuu. (:
 
Haha, mullakin on toi hame ja just parhaillaan päällä :-) muutenki ihan samallalailla oon yhdistäny ku sä, lätsä vaan puuttuu :D
 
Oon itekki lopettanu lukion sillee et kirjotukset olis ollu jo seuraavana vuonna edessä. Mut eipä kaduta tippaakaa edelleenkään et lopetin, koska pääsin sitte semmoseen kouluun mistä oon saanu ihania ystäviä ja oon tykänny tästä alasta hirveesti, plus että mun arvosanat on noussu huimasti kun kiinostus opiskeluun on huomattavasti korkeempi mitä lukiossa. Nyt olis enää vuosi jäljellä ja sitte saan ammatin jota haluun tulevaisuudessakin tehdä, se oma paikka löytyy vielä (: Tuo koru on ihan super ihana <3
 
ajattelen samalla lailla töistä ja opiskelusta kuin sinä mut ite olisin silti kyl jatkanu viel ne pari kuukautta loppuun saakka. ei luulis ylitsepääsemättömän vaikeaa olevan ja sul ois kuitenki sit joku ammatti mil voisit hakee töitä =)
 
Varmasti tosi hyvä päätös, jos itsestä tuntuu hyvältä!
Aaivan ihana asu taas kerran. Rakastuin noihin koruihin<3
 
Hihii, en oo ennen kommentoinut sun blogia, vaikka tää kuuluu mun päivän ohjelmaan aina! :D Sun vaatteet ja korut ja SINÄ itse ootte niin upeita! :D

Noi korut <3

Niih, ja toi koulujuttu, hyvä että teit päätöksen mikä susta tuntu hyvältä, äläkä yhtään välitä typeristä kommenteista.. :)
 
Täällä kans yks koulunsa kesken jättäny! Olin ammattikorkeessa ja kolmas vuosi ku oli alkamassa nii pistin pillit pussiin ja häivyin koko koulusta, ei vaan ollu se mun juttu. Kaverit & perhe/sukulaiset jaksaa edelleen kauhistella sitä, koska ne mun luokkakaverit valmistuu nyt jouluna (niinku minunki olis ollu tarkotus valmistua..) ja kaikki kyselee että nomiksetjatkanuvieläkuoliniinvähänjäljelläblaablaa. Ite tiesin ja tiijän edelleenki että tuskin olisin seuraavaan viiteen vuoteen edes valmistunu, koska koulu ei kiinnostanu yhtään ja motivaatio oli hukassa ihan täysin.

Ymmärrän sua siis ihan sataprossasesti, ärsyttävää tuo että tullaan arvostelemaan toisten tekemiä ratkasuja omassa elämässä, ärh! Ja parastahan tässä on se, etten minäkään ole katunu hetkeäkään että sen koulun keskeytin.

Toivottavasti säki löydät vielä sen ns. oman paikkas ja alan joka on se sun juttu, ja toivottavasti minäki löydän omani.. :))
 
Oon samaa mieltä porukoiden kaa että älä välitä niistä urpoista jotka ei arvosta sun päätöskiä =) mä oon arvellukin että ehkä lopetit koska oot niin kauan käynyt sitä =) Tärkeintä on olla tyytyväinen (tää oli kursiivilla.)

Ja SUPERKaunis toi sun uus "profiili"kuva whatever.
 
toi asu ja Toi hattu on jtn ihanaaa, ja muutenki tää blogi on ihan törkeän hyvä : )))
 
ihania noi korut !
 
Ihanaa että uskalsit olla noin rohkee ja jättää koulut kesken :) Moni ois purru vaan hammasta ja jääny sinne ja voinu todeta että iha persiilleen meni!

Toi asu on upee ja kaulakoru IHANA!=)
 
Musta on hyvä juttu, että löydät sen sulle sopivan jutun. Musta tälläsissä asioissa on ihan turha kritisoida toisten päätöksiä vaan sillä perusteella, että itse olisi tehnyt toisin. Toisille opiskelu sopii toisille taas paremmin työssäkäynti ym.

Mutta joo, rakastan tota kukkahamette, itse ostin just samanlaisen.
 
Hei kaunis näin sut maanantaina keskustan sokoksella, menit sinne alas s-markettiin vai mikä ihme kauppa se olikaan (:
sulla oli noi samat vaatteet ja näytit tosi kauniilta (:
 
Toi H&M:n hame on tosi hieno! ja oon noista koruista sulle kateellinen :o Kaikki sopii sulle tositosi hyvin :)
 
Mun mielest toi oli ihan hyvä päätös jättää koulu ton mukaan mitä kirjotit. (:
+ toi kaulakoru on ihana<3
 
Ymmärän täysin, sillä lopetin lukion. Se ei vaan tuntunut mun jutulle ja nyt oon töissä. Hain pariin amikseen vaatetusalan artesaanin linjalle, joista odotan vastausta. Rakastan vaateita, koruja, kenkiä, laukkuja, muotia kaikkea sellaista, ja erityisesti rakastan vaatteiden suunnittelua, tuunausta ja ehkä jopa tulevaisuudessa tekemistä(jos nyt vaan pääsis kouluun opiskelee sitä) ;DD mulle super tutkinnot ja huippu palkka ei oo tärkeitä, vaan se, että rakastan mun työtä <3
 
Sun elämä, sä päätät. Miksi pitäisi väkisin yrittää tehdä yhtään mitään mitä ei halua tehdä, ei siitä tule muuta kuin pahaa jälkeä!
Elämässä voi menestyä muutenkin ja pärjätä vaikka ei olisi sitä huippukoulutusta :)
 
Oikee valinta on se, mikä tuntuu itestä parhaalta! Ihanaa kesää sulle :--)
 
Mulla on samanlainen kaulakoru ja se on h&m:stä :D
 
tsemppiä sulle ton lopettamisen kanssa! on oikeasti tärkeintä olla onnellinen ja tehdä sitä mikä tuntuu hyvältä. esimerkiks oma sisko vaihtanut/lopettanut n. neljässä eri koulussa kun ne eivät tuntuneetkaan siltä omalta jutulta ja nyt vihdoin löytänyt koulun ja alan jossa viihtyy :) sitä paitsi, jos sulla kerran on työ siltä alalta valmiiksi niin mitäs sä sillä tutkinnolla teet! :DD
 
Hienoa, että uskalsit tehdä niinkuin parhaalta tuntui tuon kouluhomman kanssa. Ei kannata välittää muiden mieleipiteistä, itsehän se oma elämä on elettävä. Onhan tuota aikaa opiskella myöhemminkin! Tsemppiä!
 
heii, sul on just toi sama hame mitä kattelin H&M:ltä, mutta kokoja ei ollut enää kuin (tais olla 44/42? :D), joten joudun tyytymään johonkin toiseen hamoseen, ja luulen löytäneeni sopivan ginatricotista. :D + noita sun lempikorviksia kattelin, mutta ne oli vähän pienemmät ja ne oli lindexin, ei glitterin. tosin glitterin korviksista on hyvä kokemus, yhdetkään omistamat ei oo menny rikki. (: ja mitä tuohon kouluun tulee, tuskinpa se koulutus on niin kauhean tärkeä, jos sinulla kerran on jo työpaikka. (::
 
heiii ! voisitkos tehdä joskus postauksen ihonhoidostas / meikkauksestas, kun kaikissa kuvissa ihosi näyttää kovin tasaiselta ja terveeltä :) jotain vinkkejä millä tuotteilla hoidat kautta meikkaat ja teetkö esim. naamio/kuorinta hoitoja kuinka usein ja millä tuotteilla kasvoille :)

hyvää kesää nadjalle !
 
älä ota tätä haukkuna, vittuiluna äläkä loukkauksena, mutta ilostuin ihan kamalasti sun kynsistä - lakka on rapissu (pikkusen)! <3

jotenki aina kattelen omia kynsiäni ja mietin, että nadjalla ei varmasti ikinä oo kynsilakat repsahdellu ja koen kauheita tuskia, kun en kykene ja jaksa huolehtia kynsistäni joka päivä.

hassua, miten tommonen pieni juttu piristi päivää tosi paljon! :)

sulla on muutenkin kiva blogi; ennen luin varmaan 10 eri blogia, mutta nykyään vaan sun ja yhden toisen tyypin postaukset jaksaa kiinnostaa. postaat usein ja sun kuvat on kivoja eikä mitään pajunkissa-varjoja asvaltilla-pilviä auringon edessä-linjaa. ah. (:
 
Ihanaa ku uskalsit paljastaa, itsekin olen miettinyt koulun lopettamista jo pitkään... Se tuntuu kuitenkin olevan sellainen tabu yhteiskunnassa, monelle on aika kova paikka tehdä niin tai myöntää haluavansa tehdä niin. Suomessa koulutus on niin kova juttu, ja onhan se oikeasti työn kannalta iso asia. Onnellisuus kuitenkin ratkaisee, kuten sanoit!
 
hitsi! pakko käydä ostaa tuo hame. Aina hiplaan sitä henkalla, mutten koskaan ota mukaan :D
 
Ei se huippuhienokaan koulutus aina töitä takaa! Ihan oikeassa oot, onnellisuus on tärkeintä! :)

Mun tekis mieli tehdä murtokeikka sun koruvarastolle, tuo lintuhäkkikoru on kuolattavan hieno! 8D
 
http://fireflies85.blogspot.com/2010/06/5-x-dirty-secrets.html Sulla on kiva blogi oon seurannu jo jonku aikaa :) Tässä tämmönen haaste jos jaksat osallistua.
 
Oon tosi otettu siitä, että halusit kertoa tän asian meille. Yhdyn ensimmäiseen kommnettiin! :-)
 
Hyvä että teet niinkuin susta itsestä tuntuu parhaalta. Itsekin pyrin aina tekemään niin mut tuntuu että "ympäristön paineet" estää elämästä niin kuin haluaa omaa elämäänsä elää.

Ensimmäistä kertaa aukaisen suuni täällä, mutta kuulun jo blogin vakkarilukijoihin.

Olet ihana tyttö. :)

- Annie
 
Eihän se muiden asia ole, mitä teet elämälläsi. Sitä paitsi loppujen lopuksi aika harva sitä tietää vielä vähän yli parikymppisenä. Mun mielipide noin yleisesti ottaen on se, että ei kannata jäädä jumiin sellaiseen, mikä ei tunnu yhtään omalta jutulta, vaan kokeilla sen sijaan jotain muuta, mutta jokin päämäärä kannattaa ottaa. Mulla on ainakin tulevaisuutta ajatellen paljon turvallisempi fiilis, kun on tutkinto pian käsissä. Vaikka onnellisuus onkin tärkeintä, eikä koulutus sitä välttämättä suoranaisesti takaa, mutta ainakin antaa mun mielestä paremmat eväät. Toivottavasti löydät jonkun muun alan. Loppujen lopuksi opiskelu kuitenkin kantaa hedelmää! Tsemiä!
 
"No okei tällä hetkellä en oo tyytyväinen, koska Eetulla tuli kiire töihin eikä se ehtiny kuvaamaan mun asua." Siis mitä, onko näin pinnallisia ihmisiä todella olemassa? :--D
 
Näin sut kirpparilla muutes :DD. Olin äitin kaa laittamassa pöytää. Mutta siis ei mun sitä pitäny tulla kertomaan, vaan kyselee, että opiskelitko siis kakkosasteen media-assistentti juttuu? Joskus jotain semmosta täältä muistaakseni bongasin. Oon nyt ite välivuoden jälkeen semmosta menos opiskelee nimittäin, niin kiinnostaa :D.
 
""No okei tällä hetkellä en oo tyytyväinen, koska Eetulla tuli kiire töihin eikä se ehtiny kuvaamaan mun asua." Siis mitä, onko näin pinnallisia ihmisiä todella olemassa? :--D"

Siis mitä, onko näin huumorintajuttomia ihmisiä todella olemassa? :--D
 
Olisinpa mäkin jättänyt samalla tavalla koulun kesken. Tai no oon mä jo yhden jättänyt parin vuoden lusmuilun jälkeen, mutta mä olen kohta valmistumassa nykyisestä koulusta vaikka kiinnostus katosi jo pari vuotta sitten. :(
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]