Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

nellyy

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

nellyy

are you feeling fashionable?

keskiviikko 24. maaliskuuta 2010

 

nellyy

Tehtiin äsken yhteistilaus Nelly.comiin, eikä vielä saatu sitä lahjakorttia kokonaan tuhlattua vaikka mä onnistuinki kuluttamaan paljon enemmän kun Eetu. En jaksanu väsäillä kollaasia sen ostoksista, mut tässä olis mun saalis:





Tilaukseen siis meni
- 2 mekkoa ja neuletakki
- Kengät (huomatkaa että vaan yhet! Onnistuin vakuuttamaan itteni muiden - lähinnä korkkareiden - tarpeettomuudesta)
- Hopeinen Konad -lakka
- Olkaimettomat ja tavalliset Wonderbran rintaliivit. Toivottavasti noi on sopivat!

Kollaasi on tosiaan väsätty kahelta yöllä väsymyksessä ja mahakivussa enkä pidä siitä, mut koska luovuus on hukassa, aivot ei toimi, väsyttää ja yhyy, en sit jaksanu panostaa siihen enempää. Mä muuten vihaan kollaasien väsäämistä mallien päällä olevista vaatteista ja sen takia laitoin rintsikkakuvat erikseen :D

Mitä tykkäätte mun tilauksesta?

Kommentit:
Ihana toi raidallinen neuletakki! Voisin ottaa itelleni samallaisen vaikka heti :D
 
Oot kyl tosi kivoja juttuja taas tilaillu : ) Erityisesti toi Konad-lakka ja noi ylärivin mekot ja sit noi kengät on niiin luv <3 ; )
 
Kiva toi eka mekko ! :-) Tykkään kyl muutenkii muista !

-oona
 
Toi pilkkumekko on ollu omassaki harkinnassa jo tosi pitkään. Se on vaan niin täydellinen ♥___♥ Onnea vielä tosta lahjakortista, oma poikakaveri sattu lukemaan sun blogia mun selän takana ja sano että älä kaikkea poikaystäväs voittolahjakorttia käytä ;) Miehet aina miesten puolella, huoh...
 
oi, tilaus on tosi kiva ! ottaisin kaikki ilomielin itselleni.. ;-D (tosiaan semmonen lahjakorttikin ois aika superjees) tarvisin muuten kans paremmat olkaimettomat rintsikat, noiden sun tilaamien malli näyttää jotenkin tukevalta ym. :o
 
Noi kengät on tosi ihanat! (Ja niitä ei voi koskaan olla liikaa..hehe) :-) Riitelettekö te ikinä Eetun kans? :-D
 
Niin sun näkösiä noi ostokset, tosi ihania, varsinkin noi kengät ja tuo pallohametoppiyhdistelmä, aaw! :-)
 
tuo musta vetskari mekko on makee :) sekä nuo kengät. :)
 
oii ihania juttuja oot tilannu! Mulla on toi sama konadin lakka tulossa, toivottavasti se on hyvää! :)
 
Oikeenpuoleisen rintskikat näyttää todella kummallisilta tuon mallin päällä. Ihan kuin koko olisi liian iso tai sitten malli on outo tullessaan noin paljon rinnan alle. Todella epämukavan oloiset.
 
ihania juttuja:)
 
toi hopeinen konadlakka on kiva (mullakin on sitä:) mut se vaan on aika läpikuultavaa. tai se ois kivempaa jos sais sellasia kunnon hopeisia kuvioita mut nyt ne on lähinnä sellasia hopeahkoja läpikuultavia :D en osaa selittää mut joo se on ihan kivaa kuiteskin :)
 
tykkään! :)) kun oot saanu ton mekon jossa on pallo alaosa, voisiks ottaa siitä kuvan tänne? oon ite aatellu tilata sen mutta en sitte oo uskaltanu :P
 
keskellä oleva musta mekko on aika kiva!
 
Noi kengät on ainakin tosi ihanat! Paljos ne kustanti?
 
voi vitsi tilasit ton ihanan valko-mustapallollisen mekon mitä oon himoinnut jo pari kuukautta! toivottavasti se on yhtä kiva kuin kuvissa : )
 
Oi, noi kaikki on tosi ihania, mut erityisesti noi mekot ja toi neuletakki on ihan mahtavia!
 
toi eka mekko on ihana!
 
Noi kengät on ihan sua. Hyvä valinta :)
 
ihanat noi kengät!
 
mmm ihania mekkoja! :) ja ihana eetu! :D
 
kivoja juttuja tilasit :) tekisikkö jonku lempiasiat postauksen, vai ootko tehny sellasen jo, ku oon ihan sekasin ku luen tosi montaa blogia :'D tai sitte joku jossa on kuvia susta vuosien varrelta? =)
 
tykkään kaikista !! 8D kelpais kyl mullekki
 
eeiiikä, kaikki on LIIAN ihania...
 
Pallomekko on ihana, pelkkää mustaa ja valkosta, perus nadja :--D
 
Oon kuolannu noit kenkii pienen ikuisuuden, ne on niiiiin ihanat!
 
mäkin tarvitsisin hyvät olkaimettomat rintsikat. noi näyttää just sen mallisilta että ne on joko tosi hyvät tai tosi huonot :D kerro kun saat ne!
 
eikä, oon kattellukkin tota pallomekkoa ja harkinnu tilausta! voitko laittaa siitä kuvaa päällä kun se on tullut?♥
btw, kuinka pitkä olet?

ps senki onnentyttö:)
 
Hei jos jaksat, ni tee kollaasi myös mitä Eetu tilasi!
 
pallomekko on hurmaava!
 
kivoi juttui, varsinkin noi kengät on aika päheet.
ois ollut kiva nähdä myös eetun tilauksia :--)
 
Kiva tilaus, varsinkin toi pallomekko on ihana! :D
 
Kivoja juttuja. <3 ja kyllä toi kollaasikin on tosi kiva!!:D
/Cecilia
 
millä ohjelmalla teet noita kollaaseja ?
 
noi oikeenpuoleiset liivit ON hyvät, vaikka ne hassuilta näyttääkin, ja kyl ne aluksi siltä tuntuikin kun tulevat tosiaan aika alas. kyl mä niitä käytän mielellään ihan tavallistenkin asujen kans nykyään. parasta niissä on se "käsi" aka luut jotka pitää tissejä ryhdissä :D
 
tytti: kiitti :)

anonyymi: hihi kiitos :)

oona ja henna: :)

alice: no me oltiin sovittu eetun kanssa että saan lahjakortista puolet, mut mun tilauksesta jäi vielä neljäkymppiä eetulle :)

kkiira: oon muutenki kuullu paljon hyvää noista wonderbran rintsikoista, joten päätin sit "sijottaa" niihin ku muuten ei välttis tulis tilattua tommosia :)

anonyymi: eiköhän kaikki parit riitele joskus :D

julia: kiitti :)

ann-marie m: kiitos :)

ninnisi: samaa mäki toivon :)

anonyymi: mun mielestä taas noi näyttää paljon tukevammilta kun normirintsikat. sitäpaitsi oon kuullu/lukenu pelkästään kehuja noista wonderbran rintsikoista joten toivotaan että ne on oikeesti hyvät :)

anonyymi: kiitos :)

milla: iik voi ei! toivotaan että lakka on silti kivaa :)

miuku: tottakai voin ottaa :)

julia: mun mielestä ne kaikki mekot on aika kivoja ;)

anonyymi: 39e :)

anonyymi: samaa mäki toivon :)

nanni: kiitoksia :)

milla: kiitos :)

anonyymi: kiitti :)

elisa: niin on :)

anonyymi: kiitti :D

anonyymi: oon tehny vähän noiden tapaset postaukset, mut lempiasiapostaus olis ainaki tarkotus tehä tässä lähiaikoina :)

nita: :)

anonyymi: :D

oona: valkonen on kyllä aika villi värivalinta :D

superlatiivi: niin on!! mut mua vähän pelottaa ku tilasin 39 -kokoset ja mun jalka on 39/40. vähänkö kuolen jos noi on pienet :(

anonyymi: toivotaan että ne on tosi hyvät :)

bettina: joo tottakai laitan!
niin ja oon 172cm :)

anonyymi: katotaan jaksanko :D

nilkutin: niin on :)

anonyymi: olin ihan superlaiskalla tuulella joten en jaksanu väsätä kollaasia sen jutuista. sitäpaitsi se osti vaan pikkutakin ja alusvaatteita :D

jonna: kiitti :)

anonyymi: aww kiitti :)

tcity: photoshopilla :)

j low: hei tosi kiva kuulla! osaatko sanoa että vastaako noi wonderbran liivit kokoaan? :)
 
hei mua nyt vähän ihmetyttää et miks mun kommentti ei tuu täälä näkyviin? oon kuitenki laittanu jo joskus päivällä sen..
 
iiti: en mielestäni oo hylänny yhtäkään tän postauksen kommenttia :o
kirjota se vaikka uusiks tai jotain. koska tää blogger varmaan sekoilee :(
 
okei, aika outoa.. mut siis sitä kyselin et mistä sä tilaat sitä tigin masterpiece lakkaa?:) ite tilasin joskus e-bayn kautta mutta ne ei enää toimita sitä suomeen, niin nyt pitäis löytää jostain muualta mahdollisimman halvalla. ja toi musta mekko on aiva ihana! oon himoinnu sitä jo kauan, mut toi vetoketjun väri arveluttaa vähä, kun käytän pääasiassa hopeisia koruja. saas nähdä pitääkö silti klikkailla se pian ostoskoriin:D
 
Älä kuseta! Toi sun kaulakoru miss on toi linnunhäkki on H&M:stä!! Ja samoin noi sukkiksetki varmaan..
 
moi ! miten ja millä sie oot ton kollaasin tehny ? =)kiitti jos voisit vähän valaista mua :D
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]