Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

here we go again!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

here we go again!

are you feeling fashionable?

lauantai 27. helmikuuta 2010

 

here we go again!

Oon salaboikotoinu H&M:n nettikauppaa, koska ne mun pari kuukautta sitten tilaamat seeprapussilakanat ei oo vieläkään tullu perille. Päätin eilen käydä tarkistamassa että onko niiden toimitus taas siirtyny parilla viikolla eteenpäin (no tottakai oli) ja samalla saatoin ihan vahingossa vilkasta vaatteita. Hups. Löysin pari kivaa juttua ja laitoin tilauksen tulemaan, koska kaikki tulee kätevästi samassa paketissa seeprapussilakanoiden kanssa eikä mun tarvii maksaa sen tilauksen postikuluja.
Tällästä (vai onks se tällasta? :D) mulle on tulossa postissa näillä näkymin viikolla 11:



♥ Farkkupaita?!! Mulla??!! WTF?! Oon salaa halunnu farkkupaitaa, mut en vaan oo löytäny sitä täydellistä, koska kaikki on tuntunu jotenki tylsiltä. Tossa on sen verran söpöt ja erikoiset hihat että Nadja on tyytyväinen.
♥ Korkeavyötäröiset farkkushortsit nam. Mähän tein joskus ite semmoset, mut ne on ihan eri väriset joten se on ihan eri juttu! :D
♥ Vetskarikiilakorot näyttää kivoilta (joskin epäilyttävän samettisilta vaikka kuvauksen mukaan onkin tekomokkaa) mallien päällä. Noi näyttää siltä että niitä voi käyttää ihan arkisinki

Laitetaan loppuun vielä mun tän hetkiset kevätfiilistelylempparibiisit koska se kevät on (ainakin ton mun kollaasin perusteella) tulossa!






Kommentit:
ihanat noi shortsit! <:
 
Mulle ei muuten tullu ne seeprapussilakanat perille... tilasin ne samana päivänä kun sä kerroit tilannees ne ja viime viikolla tuli H&Mn paketti, jossa luki, et ne lakanat on loppuunmyyty. Hieno homma, en odottanukaa ku 3-4kk niitä -.-
 
Tää alkaa jo olla aika spookya :D ehkä 80% kerroista kun katon sun blogii, oot just tehny postauksen. ei siinä mitään, ihan kiva :)pääsen aina kommentoimaan ekana.. höhööö
 
hihih mäki tilasin noi kiilakorot :) Toi paita on ihana, en vaan tiedä et miltä näyttäis mun pääällä :)
 
Se on "tällainen" ! :D
 
mun mielestä näin noita kenkiä englannissa HM:llä ja ne oli muistaakseni just semmoset samenttisen oloset ja siksi jäiki ostamatta :/ mä niin kovasti haluaisin korkeevyötäröiset housut mut en oo vieläkään löytäny. mut noi shortsit tuun kyllä tilaan kans :D kiitos vinkistä;D
 
veerra: niin on :)

baw: eikä!!! toivottavasti mulle ei käy samlla lailla :(

anonyymi: hahah jee :D

bettina: no voihan sen paida aina palauttaa jos se ei näytäkään hyvältä päällä :)

sara: :D

ninna: ääk apua! toivottavasti kengät on silti kivat :)
 
Noi on semmoset samettiset noi kengät :S mutta mun mielestä oli kivat jalassa muuten, tukevat ja silleen - vähän jostain puristi ja jäi kauppaan, nöff :(
 
hei apua, kattelin itekki tota farkkupaitaa ja -shortseja just eilen! Pitäs varmaan munkin tilaus tehdä :)
 
Olen hautonut mielessäni sulle loistaaviaa postaus ehdoituksia xD
1. muotimokat
2. sellanen lempiasiat postaus (vaate,koru,kengät,ihminen,kaupunki)
3. haluun tietää enemmän siit mediassistentti hommasta :D
4. ennen-postaus :D (vaatteet, harrastukset ym..)
olipas huimia ideoita, mut kuiteskii :))
 
millä fontilla nuo kollaasin hinnat on tehty? :D
ihania kaikkia vaatteita.
Taidan itsekki tilata nuo farkkushortsit :)
 
Miekin kuolasin tota farkkupaitaa ja -shortseja mutta en jostain syystä viitsiny tilata ... Tosin nyt taas kun näki tää kuvat tekee mieli :D
 
voi vitsit noi shortsit näyttää kyl houkuttelevan ihanilt !

ite kiikun just niil rajoil et sopiskohan vai eiköhän ne sopis mulle hmmhmm. mut pistä hei kuvaa heti ku saat ne et millasilt näyttää päälläs ? :---)
 
Mitäs Nadja on näistä kengistä mieltä? :-)

http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_73868_17025_99_9999.jpg
 
voi vitsit noi shortsit näyttää kyl houkuttelevan ihanilt !

ite kiikun just siin rajoil miettie et näyttäsköhän noi hyvält mun kaapis vaiko eikö. hei pistäs kuvaa sit ku noi saapuu sul et milt ne näyttää päälläs ? :---)
 
Mitä oot Nadja mieltä näistä kengistä? http://files.hm.com/media/products/805/DXL805_73868_17025_99_9999.jpg
 
Millä ohjelmalla teet sun kollaasit? :)
 
Kumma juttu: En oo ikinä lämmenny kiilakoroille, mutta oon jostain syystä katellu noita kenkiä jo pitemmän aikaa! : D Mutta jos ne oikeasti on "samettia" niin saa jäädä kyllä kauppaan! Toivotaan parasta 8 D
 
Kiitti vaa, pistin sit itekki tilauksen äsken menemään ja siihen kuulu mm. noi kengät. :D
 
Ostin sitten ne sun Forumin-blogissa hehkuttamat eiffeltornikorvikset ja pääskykaulakorun, kiitti vaan :D Noeivaan, ihania ovat <3
 
voi ei mä oon himoinnu noita kenkiä ihan sika pitkään mutta en oo halunnu just ton materiaalin takii tilata niitä. sun pitää sit heti postailla niistä ku ne tulee koska jos ne on superihanat ni ehkä mä uskallan sit ostaa ne. oon ettiny meinaa ihan sika pitkään tollasii mustii kiilakorkokenkii mitkä on täl tyyliset http://1.bp.blogspot.com/_oLad2qKjIYI/SmHsVhh7pHI/AAAAAAAAFug/Aan4WlKWzuU/s400/bronx-wedges-520x346.jpg ja noi H&M kengät vois olla ihan hyvä vaihtoehto koska korko eikä hinta oo liian korkee
 
Hei millä ohjelmalla teet noita kollaaseja yms, iha sika hienoja :o
 
Oiii ihanat noi shortsit. Tekis ehkäpä mieli tilata ne. Mäkin oon pitkään haaveillu farkupaidasta, mut ei oo tullut sitä omaa kohdalle. Toi on tosi kiva :)
 
Oiii ihanat noi shortsit. Tekis ehkäpä mieli tilata ne. Mäkin oon pitkään haaveillu farkupaidasta, mut ei oo tullut sitä omaa kohdalle. Toi on tosi kiva :)
 
Dinskossa oli alessa tollaset keinonahkaset vetskarikiilakorot. Oli huomattavasti laadukkaammat oloset kun nuo henkkamaukan versiot ja korkeammalla korolla. Hintaakaan ei tulisi kun 10e lisää. Yleensä keinomokkaset kengät ei oo laadulla pilattu,se materiaali ei tunnu kestävän suomen ilmastoa. Keinonahka sentään ees vähän hylkii.
 
Itsekkin tilasin ihan saman puseron ja kengät! =) Ja muutakin.. :D
 
miten ihmeessä sulle tulee noi kengät viikolla 11 ja mulle viikolla 20 ? en tajuaaa:-D
 
Näin tänään tollsia shortseja, kun olin kaupungilla. Niitteen lahkeet näytti paljon lyhkäsemmiltä siellä kaupassa, kun tossa kuvassa.. Muten ne oli kyl tosi kivat, samanlaiset kun tossa kuvassaki..:D
 
Sulla on tosi ihana blogi! :)
 
Hejssan! Mitäs muokkausohjelmaa käytät noihin vaate kollaaseihin ? :--)

rispektiä blogillesi, aivan mahtava!
 
Noi kiilakorot on ihanat. Varmaan ärsyttävää ku noi tilausten tulemine kestää -__-
 
Oon kans kuolannut noita kenkiä jo jonkin aikaa, jotenkin olen syttynyt ajatukseen että tarvitsen huomattavasti lisää kiilakorkoja kenkäkaappiini. :)
 
Äää-ä, munkin oli nyt pakko käydä bongaamassa hm -uutuudet ja sinne lähti tilaus sitten. :D söpö toi paita, noi rypytykset olkapäissä on ihanat!
 
Moikka, en usko että noita kenkiä saat viikolla 11 tai sit se on kyllä ihan äärettömän epäreilua koska oon tilannu noi myös ja ne on mulle tulossa joskus huhtikuussa vasta. :D
 
Korjaan viel äskeistä viestiäni, ne kengät on tulossa mulle viikolla 20 eli TOUKOKUUN lopussa haha jes.
 
Toi farkkupaita on eka hyvännäkönen farkkupaita mitä oon nähny :)
 
Tulin niin vihaseks ku luin yhden blogia, ja huomasin että H&M:lle on tullut joku kevät/kesämallisto. :D AARG. Tää on toinen kerta kun oon ehtiny jo tilaa ja saada tuotteet ja mennyt PALAUTTAMAAN ne mitä en halua. (Elikkä kun ois voinu vaan kätevästi kai vaihtaa tuotteen mieluisempaan mutta kun mä typeränä kiirehdin. :--D)

Nööyy. Noi shortsit on ihan superit<3.
 
Tulin niin vihaseks ku luin yhden blogia, ja huomasin että H&M:lle on tullut joku kevät/kesämallisto. :D AARG. Tää on toinen kerta kun oon ehtiny jo tilaa ja saada tuotteet ja mennyt PALAUTTAMAAN ne mitä en halua. (Elikkä kun ois voinu vaan kätevästi kai vaihtaa tuotteen mieluisempaan mutta kun mä typeränä kiirehdin. :--D)

Nööyy. Noi shortsit on ihan superit<3.
 
noi shortsit näyttää ihan kivoilta :-)
 
Ihanat kengät ♥ :-------)
 
Ihanat kengät ♥ :-------)
 
Ihana farkkupaita <3__<3 Omani löyty viidelläkymmenellä sentillä kirppikseltä, aito Levi's;) Mut siinä ei oo kyllä noin hienoja hihoja!
 
Tunnetteko annika-o:n kanssa ja minkälaiselta hän sinusta vaikuttaa?=) Voisitko olla hänen kaveri vaikka hän onkin vasta 15 :o ku te kaikki (melkein kaikki) suositut bloggarit ootte täysi-ikäisiä :D
 
noi kengät on kyl niin ihanat ^o^ harkitsin niiden tilaamista joku aika sitten mutta kun aina saa lukee juttuja näistä h&m:n myöhästyneistä tilauksista nii jäi tilaamatta:D no mut ehkä bongaan ne joskus ihan kaupasta.
 
mirette: nöff! toivotaan ettei ne puristele mua :)

tuesday: kannattaa tehä nopeesti! noista shortseista ei näytä enää olevan kovin montaa kokoa jäljellä :/

anonyymi: kiitos hyvistä postausideoista! :)

anonyymi: 2pead goofballilla :)

sonja: tilaa ihmeessä ;)

jjossuu: joo pistän! tilasin varalta kahta eri kokoa, koska harmittais paljon jos tilatut shortsit oliski liian pienet/isot ja muut koot olis jo loppuunmyyty :D

anonyymi: kivahtan noi on, mut ei ihan mun tyyliset. uskon kuitenki että noi näyttää muiden päällä tosi kivoilta :)

anonyymi: adobe photoshop cs4:lla :)

louise: jep, toivotaan todellaki parasta :)

arez: hahah ole hyvä :D

vanill: teit kyllä hyviä löytöjä ;)

anonyymi: toivotaan ettei se materiaali oo mitään järkyttävää :D
noi bronxit on kyllä ihanat :)

anonyymi: teen ne adobe photoshop cs4:lla :)

emrä: niinpä! toi farkkupaita on mun(kin) mielestä ensimmäinen oikeestikiva yksilö :)

maikko: ooh! toivotaan että täältä helsingistäkin löytyy niitä kenkiä :)

laura: :D

ankka: jos se koko minkä sä tilasit oli loppuunmyyty ja niillä kestää valmistaa niitä lisää tai jotain :D

mzk: kiitos vinkistä! pitääki käydä hennesillä sovittelemassa niitä :)

sanna: kiitos paljon <3

eims: kiitti <3
käytän adobe photoshop cs4:sta :)

sini: on kyllä tosi ärsyttävää! varsinki sillon kun tilaus vihdoinki saapuu eikä mikään tilatuista asioista ookaan niin kiva kun odotti :(

siilikissa: noita kenkiä ei kyllä oo hinnalla pilattu, joten noista on hyvä alottaa kiilakorkojen haaliminen :D

anniina: hahah mun pitäis alkaa saamaan jotain palkkiota kaikista tilauksista jotka oon saanu ihmiset tekemään h&m:lle postausteni ansiosta :D

anonyymi: oon päättäny että ne kengät tulee mulle viikolla 11 ja parasta olis tulla!! :D

sirpa: oon samaa mieltä :)

anonyymi: eikä!! muistat sit ens kerralla :)

emmi: :)

strange: niin (toivottavasti) on :D

chérie: ohoh, aika hyvä löytö :)

diu diu: ollaan tavattu kerran, joten en sanois että me kovin hyvin tunnetaan :D
oon henkisesti 15-vuotiaan tasolla joten en nää mitään estettä sille etteikö me voitais olla kavereita. tosin annika asuu lahdessa ja mun pitäis pitää koko ajan mielessä ettei sille saa tarjota alkoholia :DD

haili: toivottavasti löytyy :)
 
Kevät todellakin on tulossa, tänään satoi :D
 
uu kivat noi shortsit !
ja kesä on tulosa pikku hiljaa, pikku hiljaa ! ;---)
 
Muista sit heti kertoo millaset noi kengät on, ku oon ollu koko ajan kahen vaiheilla että tilatako vai eikö.
Kiits!! :)
 
Oon lukenu jo piitkään blogias, en oo vaa uskaltautunu kommentoimaan. Sulla on ihanaihana tyyli ja blogi:)
 
Kerkesin jo hetken ihmetellä, että mitä sun blogille on tapahtunut, kunnes tajusin tarkistaa oikeinkirjoituksen osoiteriviltäni! :D

http://nadjastrange.blogpsot.com/
 
Moi Nadja! Tykkään kauheesti tosta fakkupaidasta, mutta aloin miettimään että minkä kanssa sen sitten yhdistäis? Voitko kertoa jotain ideoita? 8) Musta se olis kiva yhdistää jonkun korkeavyötäröisen hameen/housujen kanssa.. mutta niitäkin mulla on vaan farkkukankaisia :D Haluun ton paidan mut äää!
 
katoin just eilen samaa paitaa ja shortseja:-)
 
Itte ostin samat kengät h&m:n myymälästä kuukausi sitten, ja samana päivänä satuin jostain blogista lukemaan, että niitä kenkiä on jouduttu vetämään joistain myymälöistä pois myynnistä koska on tullut niin paljon palautuksia vetoketjun jäädessä käteen :---D Hieman pelottaa ottaa kengät käyttöön keväämmällä.
 
Toi paitta on NIIIN ihana! Loppuunmyyti koko tukholmassa.. vähän v-tuttaa... :(
 
Aah noi kengät ja shortsit!!=)
 
Itse metsästin tovi sitten noita kenkiä H&M:ssä ja petyin, kun huomasin, että nettikaupastakin saisi vasta toukokuussa.. MUTTA! Tänään pyöriskelin Sellon H&M:ssä ja mukaan lähti yksi pari! :--) Sinne jäi vielä 4-5 paria ja koot oli 37, 38 ja 40!

Materiaali näyttää aika samettiselta, muttei kiillä ja on karheaa! Miinusta kyllä huonosta vetoketjusta, mutta ei kai tällä hinnalla voi muuta odottaakkaan. :/ Eli kannattaa käydä ainakin katsomassa. :--)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]