Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

piu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

piu

are you feeling fashionable?

tiistai 2. kesäkuuta 2009

 

piu

Tilasin viime yönä H&M:n nettikaupasta uudet bikinit!



Ihanuusleopardiyläosa oli 12,90 ja alaosa 9,90e. En oo nähny noita bikineitä kaupoissa, joten tilasin sitte tuolta. Toisena bikinivaihtoehtona oli semmoset mustat paljettibikinit jotka oli vähän tylsät joten päädyin leopardeihin. Ostoskoriin pääty myös mansikka-vanilja rasvajuttu joka oli alennuksessa 1,90.


En oo tänäänkään tehny muuta kun nukkunu ja käyny salilla. Nyyh, vähänkö mulla on tylsä elämä/kesäloma. Ennen salikäyntiä käytiin ostamassa mulle urheilutoppimikäonkaan, koska tavalliset rintsikat tuntuu huonoilta kuntosalikäytössä.



Hintaa oli alennuksessa 29,90 ja ostopaikka on Intersport. Teitä varmasti kiinnostaa tosi paljon :D



Päivän asu:
Aurinkolasit ebay
Takki H&M (toi on oikeesti liila)
Toppi Gina Tricot
Farkkuleggarit Vila
Kengät ebay
Laukku kirppis
Kaulakoru H&M




Kommentit:
Ihana asu ja kivat noi bikinit!
 
uuh pojal kivat kengät (;
 
oot nätti:)
 
oon käyttäny noit samoja tissiliiskausrintsikoina nyt! jee! ne on kyl hyvät. :)
 
Eeeetulla rakkaus kengät <3
 
oikeesti aawawaw miten oot löytäny tollasen ihanan laukun? (:: nami
 
Ihana kun toi sun pukeutuminen on noin värikästä! Ja kiva on nähä urheilullisempiki puoli susta! :)
 
ihan sun näköset bikinit! ihanat siis :)
 
tosi sun näköset noi bikinit :)
 
Hei nadjaaa! Oon lukenu sun blogii ihan alusta asti ja lähetin sulle joskus sähköpostii wayfarer laseista :D Itekkin käyn salil ja sehän on kivaa ja energisoivaa, mut lupaa et susta ei tuu sellasta tikkujalkaa ku monet bloggaajat :) mua alkas muute masentaa ku tuntuu että kaikista hyvänkokosista tulee liian laihoja! syö vaikka brn&jerrysii tai mummopullii ;) pst. mun poikkis aina sanoo ku luen sun blogii et toi on toi jollon hyvä body (oon tietty aina kateelline ja nykyää en pidä sun blogii auki ku se tulee kuikuilee olan yli)! Ihanaa kesää oot luvvv!
 
auuuuu noi bikinit on tosi kivat!
Ootsä ollu joskus demissä mallina? :D ku luin tossa jotain vanhaa lehteä ja siinä esitteli vaatteita ihan sun näköinen tyttö!
 
behaviour: kiitti :)

anonyymi: eetu kiittää :)

anonyymi: kiitos <3

nicole: jee! ne on kyllä hyvät ja tissejäliiskaavat :D

dikki: :D

katsku: emmätiiä, se laukku vaan oli jonkun kirppispöydän "alla" ja hintalapussa luki 2.0 enkä huomannu sitä pistettä siinä joten luulin laukun maksavan 20e lol. onneks sit tarkistin hinnan uusiks :D

sara: kiitos! just edelliseen postaukseen tuli kommenttia siitä että pukeudun aina mustaan :D

anonyymi: kiitos, oon samaa mieltä :D

inni: kiitti :)

mebi: en usko että oon ihan hetkeen tikkujalkautumassa :D
niin ja ihanaa kesää sullekki <3

íra: joo oon ollu :DD
 
viime yö ei ole yhdyssana
 
otsikon mukaan tää postaus on kuin omistettu mulle! ...tosin en ole ihan varma tästä urheilurintaliivi-sisällöstä ;-)
 
tosi kiva asu :)
 
ihan mielettömän hyvännäköset bikinit, pakko saada <3__<3 :-D
 
anonyymi: no voi iik! mun pitää varmaan lopettaa bloggaaminen ton kamalan kirjotusvirheen takia.

piu: hahah en vaan keksiny mitään otsikkoa :D mut voihan tää tietty olla omistettu sulle <3

noora: kiitti :)

peepu: no niinpä! hanki ihmeessä samanlaiset :)
 
Heips! Olen itse vasta alkanut lukea blogiasi, ja olen jo ihan luvluvluv, niinkuin sinä sanoisit (: Rakastan kieliasua, ja ihanaa kun kutsut meitä pulliksi :DD nöpöliinit olisi myös kiva nimi :P Oot muutes aika kirppishirmu, täälä Iisalmessa, missä asun ei oikein oli kirppiksellä mitään parasta tarjontaa.. kivoja vaatteita, ja jatkan varppina blogisi lukemista, TERKKUJA <3
-minttu
 
Heips, söpöt biksut, heh mullekkin on iskenyt jonkin sortin kuntoilu kuume näin kesän tullessa, vaikka ihan vaan kotona kuntoilenkin : D

Tuli semmonen juttu mieleen että, kun joskus kun laitoit blogiisi jotai vanhoja kuvia nii sulla oli niissä kiharat hiukset, niin ootko tehny jonku suoristuspermanentin yms. Vai miten sun hiukset on yhtäkkiä suoristunu tommosiks täydellisiks ?
 
Ihanat bikinit =)
 
Sä oot kyllä hyvä esimerkki siitä, miten varhaisteini-iän ylittäneetrkin voivat pitää söpöjä koruja näyttämättä kuitenkaan hölmöiltä. Ite olin pitkään sitä mieltä, että tän ikästen kuuluu jo käyttää hyvin asiallisia koruja, mut ei se niin mee:) Tylsäähän se vaan olis.

Söpöt karkkikorut ovat kiva lisä asuun:)
 
Hei!! Mulla on toive: voitko esitellä jotain sun vanhoja kuvia joskus? Siis sellasia jotain hauskoja esim yläasteelta tai ala-asteelta tai jotain :D Musta olis hirmukiva ainaki nähä sun "menneisyyttä"!

Ja millä salilla käyt bodaamassa tällä hetkellä? Ootko tykänny?

Love! <3
 
Ihana asu ja bikinit! oon lukenu sun blogia jo kauan, mut tää on vasta vissiin eka tai toka kerta kun kommentoin, mutta pakko sanoa: oot ihanan positiivinen ihminen, sulla on ihana tyyli ja oot tosi kaunis! Niin, ja vaikutat mukavalta ainakin sun juttujen perusteella täällä! Hyvää kesää sulle! :)<3
 
Sulla on aina niin hienoja koruja! :) Tykkään myös tyylistäsi, se on hauska, pirteä ja värikäs. :)
 
Ja just ostin tota rasvaa ovh. hintaan 2.90! :D Oot pirtee ^^
 
etkö aio vastaa näihin kommentteihin ollenkaan =(
 
minttu: kiitos superihanasta kommentista ja kiva ku tykkäät mun blogista <3

rröpsö: mulla on semmonen chi-suoristus :)

-t-: kiitos :)

anonyymi: kiitos paljon <3
munki mielestä semmoset "aikuisten" korut on tylsiä :)

maia: oon tässä joskus tekemässä semmosen postauksen jossa esittelen vanhoja tyylejäni yms. se vaan on vielä vähän vaiheessa :D

mä oon käyny satsilla, se on mun mielestä tosi kiva paikka :)

anonyymi: voi kiitos, oot ihana! hyvää kesää sullekki :)

trésors: kiitos :)

anonyymi: voi ei :D no mut onneks hintojen välillä ei oo kun euron verran eroa :D

anonyymi: olin unohtanu, anteeks :(
 
marsuhymy.
 
toi punanen laukku <3 miks mä aina meen kirppikselle silleen et "TÄNÄÄN löytyy se ihana täydellisyyslaukku 2 eurolla" ja sit siellä on jotain mummojen beessejä nahkaolkalaukkuja jotka maksaa 40e? (no en oo kyl käyny juuri muilla kirppiksillä kun hämeenlinnan hermans second handilla...) pitäskin tehdä joskus joku kirppari/secondhandkierros jossain tampereella/hesassa/lahdessa.
(pointtihan oli, että tuun ens yönä varastaan ton laukun.)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]