Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

viikonloppu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

viikonloppu

are you feeling fashionable?

sunnuntai 31. toukokuuta 2009

 

viikonloppu

Pahoittelut parin päivän bloggaustauosta, mulla on ollu niin paljon kaikkea kivaa tekemistä etten oo ehtiny koneelle :D

Perjantaina
Saara tuli koulun jälkeen meille hengailemaan. Sain siltä samalla synttärilahjan!



Luv.



Paketista kuoriutu tämmösiä juttuja:



Huomatkaa Ninnin tassu tossa ylhäällä :D Se oli jostain syystä tosi kiinnostunu tosta kiiltävästä pussukasta.









Eli superpinkki kynsilakka, Saaran omatekemät korvikset ja autosormus, mustat hanskat, huivi jota voi pitää päässä silleen kivasti ja RYPPYVOIDETTA. Oon kuulemma niin mummo, että tarviin semmosta :D Kiitos, Saara!

Meillä hengailun jälkeen lähettiin Eetun ja sen kavereiden kanssa Suomenlinnaan.



Sitä ennen haettiin kaupasta "vähän" eväitä :D







Eetu joutu jonkun plösön halittavaks :D





Heiteltiin myös frisbeetä ja tehtiin kärrynpyöriä..



.. ja Eetulta ratkes housut riehuessa! Kiitokset JC:lle laatufarkuista :D



Saara ♥





Päivän asu:
Aurinkolasit ebay
Wet look takki Gina Tricot
Viidakkolapsitoppi kirppis
Shortsit kirppis
Kengät ebay
Laukku on ostettu Tuhlaukselta.







Lauantaina käytiin Paulan, Saaran ja Lauran ylppäreissä. Vein kaikille ite askarrellut lahjat ja kortit joista tietysti unohdin ottaa kuvia.



Päivän asu:
Kaulakoru kirppis
Mekko ebay (ton alla on pakko pitää t-paitaa, koska toi on mulle vähän iso)
Vyö H&M
Kengät ebay
Laukku Tuhlaukselta.





Kertokaa mulle että miks tolla vetoketjun delfiinillä on kaks silmää samalla puolella päätä? :D
Niin ja miten teiän viikonloput meni?

Kommentit:
tykkäätkö jo niistä äyriäisistä
 
siis meinaan kun tuossa on tuo delffiini-äyriäinen, se on ensiaskel siihen että rakastat muitakin meren nilviäisiä
 
anonyymi: hahah oot ihana <3
tykkään tosta delfiini-äyriäisestä mut sitähän ei voi syödä joten se on tosi pieni ensiaskel :D
 
futuramassa ne söi tänään delfiiniä! futurama=the truthness
 
Ooh,ihania juttuja sait Saaralta! Ja tuo sinun sininen mekko ebaysta on aivan älyttömän ihana,pusss!

Ihana sinun ja Eetun halituskuva :---)

Äääää mikä delfiini :--D Nadja olet ihana!
 
Ihanat asut etenkin viidakkotoppi! ja kivan aurinkoiset kuvat
 
ihana tyyli <3 tosin varmasti sun jalat on kivat, että oisit ilman mustia sukkahousui pärjännyt ;)
 
anonyymi: ehkä munki pitää sit maistaa kun kerta futuramassaki! :D

ainoelina: hihii kiitos paljon <3

*~SL: kiitti :)

anonyymi: mä en tykkää olla ilman sukkiksia tai leggareita. tulee jotenki alaston olo :D
 
ihana toi viidakko kirppis toppi:oo
 
Heyy ekaks ennenku unohdan ni pieni vinkki noihin miehes housuihin :) :Olin täs vähän aikaa sitte JC:ssä ja sinne tuli yks mies ja toi kassalle ratkeennet housunsa, (sano et se oli ostanu ne about 5kk sitte!!), asiakas näytti myyjälle niit housui ja sit ei menny kauaa ku tä mies sai valita uudet samanlaiset farkut tilalle :)! joten kantsii mennä bäk to JC (YYY) << haha:DD kauhee story :D. paitsi et ainii, sil oli kuittiki viel jäljel o.Ö

Mutta joo sitten: ihanat kuvat ja asut ja kaikki jeeejee. ja söpöjä lahjoja sait, me likes <3
 
ihana toi viidakko toppi! Ihania myös muut vaattees, mut erityisesti tykkäsin tosta viidakko topista :)!
 
oooo. oon koko päivän odottanut postausta <3___<3 ihana ryppyvoide :D
 
Mekko ebay (ton alla on pakko pitää t-paitaa, koska toi on mulle vähän iso)

kerrot aina ton hihihihi
 
jonkun plösön halattavaksi :DDDDD sinäkö? neva.
Oon niin ylikateellinen noista violeteista ihanista lasesita:<< haluan sellaiset
 
Ihana lahja, varsinkin toi kaara :)
 
Näin btw onko eetulle tatuointeja? Eetu on tosi hyvännäköinen! Tullaanko sitä iskemään paljon tai saako se kadulla ihailevia katseita? Oot onnekas kun sulla on tommonen adonis <3
 
hih mummo 92 v c: mut eetu on oikeesti söps ! joku on vähä kateellinen...... :--D
 
mun viikonloppu meni tosi nopeesti, mutta kivasti, ihan mahtavaa et loma alko! sä oot taas ottanu tosi ihania kuvia:-)
 
Ihania ootte tossa halikuvassa :))
 
namnamanam eetu <3 niin onnekas kyl oot tommosesta:)
 
käyttääkö eetu stay uppeja vai mitä toi harmaa/musta sen reiden puolivälissä on? :))
 
Mihinkä meet kesätöihin?
 
oi ihana toi autosormus! ihan sun näkösiä juttuja sait lahjaksi. (;

ja ihana toi ruudullinen mekko. <3
 
eiks delfiineillä oo sellanen korvareikä :--D siis sellanen.....kuoppa =D haha
 
ihanat noi korkkarit oiii<<3
 
Kertokaa mulle että miks tolla vetoketjun delfiinillä on kaks silmää samalla puolella päätä? :D

hahaha awww oot söpis :)
 
heei kerroin siinä viro-ostos postauksen kommentissa, että sitä suklaata saa tarjoustalosta jumbo levynä myös ja kysyit hintaa niin se taisi olla muistaakseni jotain 2,90e ps. anteeksi olin kokonaan unohtanut minita :D
 
siksi koska se o sekasikiö, mut ei nii "hemaiseva" ku me muut (8
 
ella: kiitti! mäki oon ihan rakastunu siihen :D

big-r: eetulla ei oo kuittia jäljellä, mut toi farkkujen merkki on crocker eikä sitä mun tietääkseni myydä muualla kun jc:ssä, joten niitten on pakko uskoa että ne farkut on ostettu niiltä :D

veera: kiitos :)

anonyymi: anteeks että jouduit odottaa niin kauan! :)

anonyymi: noku se on mun mielestä tosi tärkee tieto!! harmittaa käyttää sitä mekkoa tolleen t-paidan kanssa, mut ei oo vaihtoehtoja koska tota mekkoa on aika vaikee lähtee kaventaan kun siinä on semmoset "korsettiluut" tms. :D

smokey eyes: toivottavasti sullekki löytyy jostain semmoset lasit :)

anonyymi: nii munki mielestä :)

mummo 92v: eetulla ei oo yhtäkään tatulaatiota. mun mielestä olis siistiä jos sillä olis sleeve, mut sen mielestä tatuoinnilla pitää olla syvempi merkitys kun "se näyttää siistiltä" :D

eikä sitä mun tietääkseni tulla kauheena iskemään enkä myöskään oo kiinnittäny huomiota ihaileviin katseisiin, koska oon tietysti itserakkaana bloggaajana luullu että kaikki meitä vilkuilevat tytöt tunnistaa mut :D

ps. hajoilen tolle adonisjutulle :DD

NaM eEtUHh<3<3: :D

e: kesälomailu on parhautta! :)

kinja: kiitti <3

kieli lipoo jo pimpaa: hyi mikä nimi sulla on tossa :DD

anonyymi: hahahhh siinä on läjä niitten ratkenneiden housujen lankoja :D

riitta: en minnekkään :(

anonyymi: kiitos <3

anonyymi: nii muute onki! mut se ei oo korvareikä vaan joku ilma-aukko (kai) :D

linda sofia: kiitti, onnistuin saamaan niistä rakon kantapäähän hengailtuani ne jalassa koko päivän ajan :(

anonyymi: :D

eemi: okei, kiitos tiedosta! :)

anonyymi: miksei se oo niin "hemaiseva"? mun mielestä toi mun epämuodostunu delfiiniyksilö on tosi persoonallinen ja pullainen <3
 
Oi ihana tuo sini-ruudullinen mekko!<3
 
hahahah, nauroin ääneen tota eetun housujenratkeamis kuvaa :D
 
kyllä sä vielä nuori oot, mä sain ryppyvoidetta kavereilta jo 13 - vuotiaana! :D
 
iihq
 
Ooij<3 Eetu on kauhee söpis, ja sinä kanssa! :)
 
hei, mulla on samanlainen musta delfiini-tikkilaukku. love it! <3
 
Ihana toi sun asu mikä sulla oli ylppärijuhlissa. :) Sun tekemät korut on muuten ihanan pirteitä ja värikkäitä ja muutenki upeita!
 
Toi sormus on ehkä joku ihanin. <3
 
huarh ihana tyttö ihana postaus ihana halikuva ja ihanat asut. mutta etkö paahdu noissa helteissä? :>
 
oi mä näin sun forumin hm:ssä noissa vaatteissa. mietinki et olikse sä. näytit iha sika pieneltä !! kuin pitkä oot?
 
juliäh: kiitti! se on kyl oikeesti semmonen vihertävänturkoosi, kuva huijaa :D

anonyymi: arvaa paljon me naurettiin kun toi tapahtu? :DD

josse: :D

anonyymi: kyllä!

kii: kiitoksia <3

ilonasi: jee! se on kyllä tosi ihana ja laadukkaan olonen :)

lotta: kiitos paljon :)

jenni: nii on <3

bsx: en paahdu! oon niin vilukissa :D

anonyymi: pieneltä? mähän oon 172cm pitkä jättiläinen :D
 
Mä näin sut siellä Suomenlinnassa.
Ihana paikka!!
 
Sulla näyttää olleen kiva viikonloppu ! Tykkään autosormuksesta ja mustasta laukusta. Minkä luvun henkinen se on?
 
HEI apua toivottavasti vielä huomaat nää kommentit näissä vanhemmissa merkinnöissä, mutta miten tommosia hotteja mekkoja löytää ebaystä, millä hakusanalla? *_* oon aivan rakastunut. jos sua ei haittaa niin mua kiinnostais hankkia samanlainen...

Ihana blogi! : )
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]