Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

trash flavoured trash

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

trash flavoured trash

are you feeling fashionable?

perjantai 10. huhtikuuta 2009

 

trash flavoured trash

Mistä tietää olevansa vanha? - No siitä, että 17-vuotias on sitä mieltä että "oot nuorekas ikäiseksesi."
Kyseinen 17-vuotias on meiän koulun ekaluokkalainen jolla on 2 viikon työhöntutustumisjakso. Se siis vaan seuraa mua ja mun tekemisiä yms. :D

Suoritin tiistaina näytön, jossa mun piti tehdä Flashilla mainosbanneri jossa on kaikkia vilkkuvia ja heiluvia juttuja. Olin ihan varma etten pääse sitä läpi, mut pääsinpä kuitenki!

Eilen, eli torstaina kävin työharjottelun jälkeen Lauralla parilla kaljalla.
Päivän asu näytti tältä:







Ruutupaita H&M (ostettu huuto.netistä)
T-paita H&M
Hame Gina Tricot
Sukkikset Gina Tricot
Robottikaulakoru on ite tehty.

Oon lähipäivinä saanu uusia kivoja juttuja, vaikka niiden ostamisesta/tilaamisesta onki jo ikuisuus.

Joskus miljoona vuotta sitten H&M:n nettiputiikista tilattu hame tuli vihdoinki perille!





Tiesin rakastuvani ton hameen malliin, joten tilasin saman myös mustana :D



Klikkasin samaan tilaukseen mukaan myös kivan kesätakin:





Mulla itseasiassa on jo tommonen, tosin hopeisilla napeilla. Niitä myytiin viimekesänä hennesissä, mut mä ostin omani n. 7eurolla ebaysta. Se vaan on mulle ihan liian iso, joten aion pitää ton uuden takin ja myydä sen vanhan eteenpäin kunhan löydän sen jostain kaapin/varaston perältä.



Peilitimanttikorvikset on ostettu ebaysta postikuluineen 6eurolla.



Ja ebayostoksilla jatketaan, postimies toi mulle kivat niittigladiaattorit jotka on superhyvät jalassa vaikka onki mulle vähän isot. Täytyy kattoa että pidänkö noi ite vai yritänkö kaupata ne jollekki teistä. :)





Postissa tuli myös musta tuubimekko joka on ostettu huuto.netistä. Ostin ton allaolevan GT:n pitsipaidan, koska tiesin että se näyttäis kivalta ton mekon kanssa.

Voisin mennä takasin askartelemaan ja siivoomaan vaatekaappia, koska huomenna on taas tulossa lisää juttuja myyntiin huuto.nettiin!

Kommentit:
kivoi ostoksii! :)
mitä kokoo noi kengät on?
 
minkäs kokoset noi kengät on ? (=
 
Joko olet postittanut edelliset huuto.net-tuotteet? :)
 
Mulla on toi samanlainen tuubimekko keltasena, rakastin sitä mut sit ku kerran pesin sen se kutistu niin lyhyeks ettei sitä voi enää käyttää mekkona:(
 
Kivan näkönen päivän asu! Ja taas vaihteeksi siistejä löytöjä oot tehnyt ;D
 
Ihanat noi korvikset, noi kun laittaa korviin niin muuta ei tarvi :D ..tai ehkä ne alkkarit ois ainaki hyvä.. ;)
 
AWWW mitä kokoa kengät on, ostan jos on sopivat eikä himokalliit kiitti! <3
 
Ihania ostoksia kaikki! Parhaimmat olivat kyl mun mielestä tuo hennesin ruudullinen hame ja nuo korvikset :D
 
vaaau, ihania ostoksia =) mulla on toi samainen hennesin kesätakki ja oon ihan rakastunu siihen<3 minkä kokoinen se vanha takki on, jonka aiot myydä?
 
ihania juttuja taas!
noi timanttikorvikset on iha mahtavat, mulle kans tollaset yhy :(
 
ihana robottikoru <3
 
Onko nuo mustan toppisi kirsikat kangasmerkkejä ? :oo Ihunat<3
 
ooohh kengät heti paikalla minulle! 8>
 
millä hakusanalla/hakusanoilla löydät noita niittigladiaattoreita ja noita timanttikorviksia?
 
Uaaaa mitä ebay-löytöjä!♥
 
Ihania nuo ebay hommat <3__<3
ps. mun on pakko saada tollanen mekko ~
 
Timanttikorvikset ehkä makeimmat ikinä! :D Vau. :)
 
oi ihana robo ja ihana paljettitoppi ja ihanat galdiaattorit! tai no kaikki on ihanaa :>
 
Aivan ihana toi robottikoru <3
 
Voi kakka, kun toi violetti-harmaa paita nyt tulee joka paikassa vastaan, ja mulla on omaani ikävä. Se on väärässä maassa ja pääsen sen luo seuraavan kerran vasta joskus kesällä/:
Mutta niin, just pari päivää sitten olisin niin halunnut laittaa sen päälleni ja hetkee myöhemmin näin metrossa sen yhden pojan päällä (siis iik!!!) ja nyt täälläkin vielä.
 
Voi että! Toi mustavalkoruudullinen hame on ihana! Meinasin itekkin ostaa semmosen päättäjäisiin. Nyt pitää vielä harkita uudestaan.. :)
 
Minkä kokoset noi kengät on? :)
Voisin ostaa ne jos myyt ne.

Ihana se musta mekko, mulla on toi ruudullinen ja musta hame myös :)
 
voitko laittaa johonkin aina linkin mistä pääsee sun vaatteita havittelemaan huuto.netissä? :)
 
rakastuin robottikaulakoruun! tuun varastamaa sen sulta : )
 
Oooo, noi kengät! Haluuun ne!
 
mitä kokoo on niittigladiaattorit, yksi halukas voisi olla ! :D
 
Kyllä tuli revettyä tuolle "mistä tietää olevansa vanha" -jutulle :D:D:D Alkaa pelottamaan ku ite oon saman ikänen ku sinä. :D Kriiseilen jo muutenki tarpeeks iästäni, vaikka omassa koulussani tunnunki olevan aina se nuorin.
 
Biancossa on ihan samanlaisia gladiaattoreita! :) sairaan hienot!
 
mikä sun huuto.net nick on ? :)
 
voi ei, olet nuorekas ikäiseksesi?:--D ihan kun kyseessä olis joku keski-ikänen!
 
AAA taisin rakastuu toho robotti kaulakoruun <3__<3 ja aivan ihana toi mustavalkeeharmaa hame !
 
Ihanat noi timanttikorvikset 8)))

ja hyvin sopii toi kirsikkatoppi/mekkosysteemi ton hameen kans :)
 
Mulle on kans tulossa sekä ruudullinen että musta versio tosta hameesta, tuli samat fiilikset ku piti valita, että kumpiki on liian ihana kuitenkin. Tein just piiitkän valituksen Hennesin asiakaspalveluun ja tivasin että miks ne ei saa toimitettua edes niitä tuotteita joita lukee olevan varastossa >:P

Yleensä ei haittaa jos joutuu oottamaan, mutta toi lähemmäs kolmen kuukauden odotus alkaa olla vähän surkeaa jo.

Happy robot :)
 
Oi! Ihania ostoksia ja toi GT:n paita sopii just niin hyvin tohon super ihanaan tuubimekkoon. Ja oii mikä robottikoru! Vielä vähän lisää hehkutusta? :D
 
toi bikertakki on kyllä ihan rakkaus
 
aaa söpö kaulakoru !!
 
Ihanat nuo sandaalit, täydelliset! :)
 
Ihania ostoksia! Toi sun liila ruutupaitas on ihan älyttömän upee, oon niin kade siitä! o: ja hei hyvää pääsiäistä! (:
 
mikä sun huuto.net tunnus on? :) linkkiä kehiin, jotta pääsee sun huutoihin! :)

upeet kengät
 
minnea: kiitti, ne kengät on kokoa 40 :)

sidd: 40 :)

anonyymi: joo, postitin torstaina kaikki joiden maksut näky sillon tilillä. :)

ink: toi munki "mekko" on tosi lyhyt, joten ajattelin käyttää sitä farkkuleggareiden kanssa :)

ansku: kiitoksia :)

aana: joo, ja myös rintsikat :D

kkatri: kengät on kokoa 40, enkä aio niistä mitään miljoonaa euroa pyytää :)

iina: kiitti :)

nenna: se vanha on kokoa 42 :D

linda sofia: kiitti :)

anonyymi: kiitos :)

mibbe: ei, ne kirsikat on ihan painettu tohon toppiin :)

hemuli: :)

anonyymi: no erilaisilla hakusanoilla. riippuu ihan siitä mitä etin :D

niny: :)

warum: no koita metsästää huuto.netistä tai jostain semmonen :)

nemariel: :)

rau: hihi kiitti :D

gepa: kiitos :)

anonyymi: voi ei! toivotaan että pääset nopeesti sen paidan luo :)

kii: suosittelen sen ostamista :)

susu: toisten blogeissa mainostus on ärsyttävää, joten poistin sun kommentin.

tiij: ne on kokoa 40 :)

anonyymi: mulla ei oo tällä hetkellä siellä myynnissä mitään, mut laitan kyllä linkkiä tänne blogiin ku se on ajankohtaista :)

kaisa: älä pliis varasta sitä multa jooko :D

behaviour: oooooo osta ne :D

alli: ne on 40 :)

audrey: mä en aikasemmin kriiseilly, mut se kommentti sai mut tuntemaan itteni mummoks :D

janina: kiitti :)

anonyymi: se on ocz :)

runway: no niinpä!! kerroin tosta mun 58-vuotiaalle tädille joka nauro ihan sikana :D

vveera: aaaa kiitoooos <3

laura: kiitos :)

spanieli: niinpä! hennesin nettikaupan toimitusajat tuntuu joka kerta kasvavan. :/

sara: :D kiitti <3

sooda: nii onki <3

anonyymi: kiitti :)

anette: kiitoksia, tosi harmi et ne on mulle isot :(

iina: kiitoskiitos :)

anonyymi: mun tunnus on ocz, mut siellä ei oo tällä hetkellä myynnissä mitään. laitan tänne blogiin linkkiä ku oon laittanu juttuja myyntiin :)
 
Ahhh blood brothers-otsikko? :D

Mmm aivan ihanat nuo korvikset ja kengät!
 
Mistä noita vetskarimekkoja saa?? Oon metsästäny niitä ties kuinka kauan
 
"Klikkasin samaan tilaukseen mukaan myös kivan kesätakin" - voi toi on ihan liian helppoa ! (omaa hennesin pakettia odotellen) just tuli tuo sama ruutuhame tänneki :P
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]