Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

fisuu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

fisuu

are you feeling fashionable?

maanantai 30. maaliskuuta 2009

 

fisuu

Tää päivä on menny tosi nopeesti! Työharjottelun jälkeen mentiin Eetun kanssa Itäkeskukseen viemään mun rakkaat hapsusaappaat suutarille. Niille oli käyny viikonlopun aikana köpelösti, eli toinen pohja oli puoliks irronnu :D
En ehtiny ottaa irronneesta pohjasta kuvaa, koska juoksin itku kurkussa suutarille korjauttaan rakkaitani. Pohja liimattiin ja korkolaput uusittiin. Hintaa tuli 16e, joka on melkeen samanverran kun mä oon niistä saappaista maksanu :D
Oli se kuitenki sen arvosta.



Käytiin Itiksessä koska mulla tuli eilen (vai olikse toissapäivänä) kauhee himo saada Gina Tricotin pitsipaita. Muistin että niitä on Itiksen GT:n alennusrekissä, joten suunnattiin sinne.



Hinta oli 4,90e. Toi on rinnasta vähän pieni, mut muuten tosi kiva. Oon suunnitellu käyttäväni tota yhen Huuto.netistä tilatun mekon kanssa.



Kicksistä ostin Dependin kynsilakkoja. Oon jo kauan himoinnu tota pinkkiä, mut ne on aina ollu loppu. Liila oli joku heräteostos, täytyy toivoa että toi on kivempi kun se mun edellinen goottiliila kynsilakka..

Jos jotain kiinnostaa, niin sävyt on 34 (pinkki) ja 115 (liila) ja kynsilakoilla on hintaa 2,90e/kpl.



Eetu kehu kovasti mun kynsiä! Se sano että toi väri sopii mulle hihi.





Hyvää yötä!

Kommentit:
oon tsiigaillu kans tota pitsi paitaa ginasta :D
 
söpöt kynnet!
 
SÖPÖT KYNNET. JA KISUMISU
 
mistä toi paljettipanta ?
 
minkki: jee! kannattaa ostaa semmonen ennen ku ne loppuu :)

heli: kiitti, mulla tulee vähän jotain barbieviboja näistä :D

bambi: kiitoksia :)

anonyymi: hennesin lastenosastolta :)
 
Ihanan väristä kynsilakkaa :)<3 Sopii sinulle kuin nakutettu, tumma kun olet! Minulla se loisi vähän liian prinsessamaisen vaikutelman. :D
 
ihana toi pinkki kynsilakka! aaww!

btw, millä objektiivilla noi alemmat kuvat on otettu? :D
 
Mullakin on tota Dependin pinkkiä lakkaa, just barbimainen, ha
 
jee ostit ton paidan! sanoinhan et se venyy! :D:D
 
munkin mielestä toi lakan sävy sopii sun tummaan ihoon täydellisesti :) ja ihania noi fisukuvat!
 
Onpa tosi kiva tuo pinkin kynsilakan sävy. Pitäisi melkein itsekin suunnata kicksiin katsomaan josko täältä Jyväskylästäkin sitä löytyisi.
 
hei jos oot kyllästynyt "goottiliilaan" niin ainaki seppälääs näky pieniä pulloja semmosta babyliilaa kynsilakkaa :--)
 
mirella: kiitoksia :)

eshie: ne on otettu semmosella kalansilmälinssillä joka kiinnitetään objektiivin päähän :)

styledrop: :)

nicole: olit oikeessa! ja eipähän olkaimettomat rintsikat pääse valumaan ku toi paita on niin tiukka :D

anonyymi: kiitos :)

christina: toivottavasti löytyy :)

stargirl: kiitos vinkistä! mut sen vaaleemman liilanki täytyy olla just oikeen sävystä että kelpaa. mut käyn kattomassa :)
 
hii sain saman 2,90 mut joo se kutittaa ni ei ole tullu käytettyä :( ihania kuvia, paita näyttää kivalta sun päällä
 
Aivan ihanaa ja pirteetä tuo pinkki kynsilakka :)
 
mulle kans pitsipaita!<3
 
ihanat kynnet ja paita <3
 
Hei koitas sitä liilaa lakkaa niin, että sulla on vaalee aluslakka alla (esim valkoinen). Pitäs tulla kirkkaampi. =)
 
samislakkaa toi pinkki :) sopii kyllä tosi kivasti sulle!
 
Hih, maksoin kummastakin pitsipaidastani vain 2,9e/kpl :---D mutta tuo dependin pinkkikynsilakka on huippua. odottelen yhä, että siskoni palauttaa sen 8)
 
näinkin kerran ton dependin kynsilakan sävyn ja mietiskelin että se vois olla aika "ei-gootti" :D toivotaan et se o hyvä!
 
söpöt kynnet ja noi hapsukengät on ihanat! <3
 
Hei! Dependillä on myös toisenlainen lila sävy. Se on semmonen vähän vaaleampi, josta tulee mun mielestä tosi makee kynsillä. On ihan lila, mutta ei yhtään mihinkään goottijuttuihin vivahtava. Aattelin vaan vikkasta ;)
 
Hehee laita joskus kuva Eetusta :) Ja hei tee joskus semmonen kysymyspostaus.
 
Tää kiittelee siskolle synttäriksi ostamasta lego-sormuksesta:) oli siskolle todella mieluinen!!! Kiitooos:) t.heidi
 
Mulki on toi pinkki kynsilakka. Mahtuuks oikeesti toi xs kokonen pitsipaita sulle? XS on sika pieni kuitenki, ja sä käytät normisti jotain kokoo 38-40? hmm..
 
ihania kynsilakkoja ja paita
 
Voi mikä ihana pikku kisuli!!<3<3 Ja joo, yhdyn Eetuun, toi lakka tosiaan sopii siulle :-) Siun ihonväriin sopii muutenkin kaikki heleät, vaaleat sävyt, joten käytä ihmeessä enemmän raikkaita kynsilakkoja! Ja luomissa ja!!!! :) Tee joskus joku ihana silmämeikki ja kuvaa se tänne, jookosta :--) (<-- toive)
 
taas ihanat kynnet ja kyl toi väri tosiaan näyttää ihan kivalta sullakin vaikka ootki niin paljon vaaleempi ku minä...

(vittu mä kuolen persaukisuuteen ton napperin takia!)
 
aa toi kynsilakka sopii tosi hyvin sun ihonvärin kanssa :) <3
 
Ihania kynsilakkoja? Ootko muuten minkämaalainen? Oot tosi nätti. :) Ja ihana blogi.
 
toi kynsilakka sopii kyl sulle älyttömän hyvin ! jja siistei kuvii, varsinkin iihana kisukuva loppuhuipennuksena :D
 
sopii hyvin kyl toi räikee pinkki sun ihoon :)
 
aya: mä en oo huomannu että paita kutittais, mut eihän mulla oo ollu se kun vasta puol tuntia kerralla päällä :D toivottavasti ei kutita! :)

ellie: kiitti :)

linda sofia: no mee ostamaan :D

kaisamuru: kiitti :)

303: mä en omista valkosta kynsilakkaa :( pitää kysellä kavereilta semmosta lainaan :)

fffrida-frida: jee kiitti :D

lina: aijaa, epistä! mä muistelinki että ne paidat oli ollu joskus vielä halvempia :o no mut ehkä mä selviin tästä hengissä vaikka 2euroa onki niiiiiin iso summa :D

anonyymi: toivotaan :) mä en vaan raski vielä kokeilla sitä ku tää pinkki on niin kivaa :D

anonyymi: kiitti :)

ita: joo mä näin sen lakan, mut se oli mun mielestä ehkä ihan vähän liian vaalee. mut entä jos sekottaisin sitä tohon mun toiseen liilaan..? :D

anonyymi: onhan eetusta ollu täällä kuvia, ainaki joissain viimekesän postauksissa :D ja kai mä voisin tehäkki semmosen kysymyspostauksen :)

ballohedi: jee, tosi kiva että sisko tykkäs :)

anonyymi: ihanaa ku oot niin huolestunu asiasta :DD
käytän kyllä normisti 36/38-kokoja ja gt:n vaatteissa yleensä s-kokoa. hyvin se mahtuu, vaikka se vähän litistääki tissejä :D

minna: kiitos :)

heini: no en mä osaa meikata mitään semmosia hienoja luomia :D mun bilemeikki on ehkä suurin saavutus, ja se eroaa arkimeikistä vaan kimaltavan silmänrajauskynän avulla :D

taru: no nii mäki!! postisetä toi just 3 pakettia :E

minna: aaa kiitooos <3

anonyymi: kiitti! mun isä on sierra leonesta :)

kkiira: kiitoksia :)
 
osaatko yhtään sanoa mitä tollanen kalansilmälinssi hommeli maksaa?
 
Kisu <3 Hienot kynnet myös :)
 
Voi aww toi viimenen kuva. (-----:
 
Millä putkella oot kuvannu noi alimmat kuvat?
 
hei muute, sitä kynsilakkamerkkiä (joka oli goottiliilan värine) myydään kicksissä!
 
OI mun sydän suli tolle vikalle kuvalle. Melkeen yhtä söpö kun meiän pikkukilli :)
 
Sulla on yhdet kauneimmista käsistä mitä oon nähny! Ihanaa lakkaa :)
 
Mul on samanlainen paita ! :-) Mitä paitaa oot pitänyt ton alla?
 
IHANA toi pinkki kynsilakka!!
 
ostin ton saman paidan. käytätkö mitää toppia sen alla ku siitähän näkyy vähän läpi ? :D mulla on kauhee ongelma sen kanssa
 
hei saanko kysyä missä helsingissä opiskelet, kun toi ala kauheesti kiinnostaa? (:
 
heijee, kiva että se mahtu :) Mun ei tarvii vaivautuu. Tosiaan turussa noi makso sillon 2,90e :)

Ja ihan hypermakeet kynsilakkaa!
 
noi dependin kynsilakat on ihan sikahyviä:P mulla on ne kaikki neonsävyt sieltä ja oon kyl tykänny tosi paljon:>
 
Munki pitäis käydä viemässä yhet nilkkurit suutarille, korkolappu poksahti irti. ps. liimasin legon ja nyt se pysyy ihan hyvin :---)
 
ihan mahtavan väriset kynnet, ihanat!!!
 
hihii ihanat kynnet
 
anonyymi: toi mun kalansilmähommeli makso n. 40e :)

mau: kiitti :)

anonyymi: :)

anonyymi: ne on otettu semmosella kalansilmälinssijutulla joka laitetaan normiobjektiivin päähän. huomattavasti halvempi vaihtoehto kun oikee kalansilmäobjektiivi :)

linda, ellimari tai noora: mä en nähny sitä merkkiä kicksissä. tosin en mä kauheesti dependin hyllyä pitemmälle vilkuillu :D

annu: :)

nami: haha voi ei, kiitos <3

anonyymi: mulla oli noissa kuvissa vaan olkaimettomat rintsikat :D aion käyttää tota paitaa semmosen olkaimettoman mekon kanssa silleen että tosta näkyy vaan hihat ja kaula-aukko :)

tiltumaria: kiitti, nii munki mielestä :)

anonyymi: aion käyttää sitä pitsipaitaa olkaimettoman mekon alla jollon mun ei tarvii murehtia läpinäkyvyyttä :D

anonyymi: opiskelen semmosessa tosi pienessä koulussa jota en paljasta :D helsingissä on parikin kyseistä alaa opettavaa oppilaitosta, koita ettiä vaikka googlella tms. :)

moderndayhippie: joo mä muistelinki että joskus noi paidat oli halvempia :D

girzi: jee! mun mielestä ne muut neonsävyt oli vähän pelottavia :D mut katotaan vaan, niin viimistään kesäkuussa mulla on myös oranssi ja keltanenki :D

noray: korkolappujen uusiminen (tai siis siitä maksaminen) on ärsyttävää! varsinki ku tuntuu että aina on jotku kengät jotka pitäis viedä suutarille.
ja hyvä että sait sormuksen korjattua :)

aana: kiitti :)

karosworld: kiitos :)
 
Mä rakastan tota dependin pinkkiä! Ja hei, se neon-oranssikin on aivan ihana! Ei ollenkaan niin pelottava miltä näyttää. Kokeile ihmeessä. Siitä keltaisesta en ole ihan niin varma.. :D
 
mä oon katellu kaikkialt (netistä) kalansilmäobjektiivei, ne on iha ökykalliita! mist noita linssei saa? :o
 
Voi hyvä jumala tota kissakuvaa. Mä tuun ryöstään teiltä teidän kissat. (Vaikka meillä onkin jo 2 kissaa:D) Sulla on kauniin muotoset kynnet, olis mullaki vaan... Mutta ei mulla muuta. Vähän turha kommentti, mutta silti. Oon muuten itekin kuolaillu noita Dependin kynsilakkoja, erityisesti neonvärejä.
 
voi eiii ihana keikistelijäkissa :')
 
kerrokerrokerro mistä tollasen fisu jutun saa,tai sen nimen et pystyn ettiin itteleni samanlaisen:>
 
mäkin haluan tietää tosta linssistä enemmän,mistä tollasen saa ja paljon maksaa :DDD
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]