Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kesäinspis

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kesäinspis

are you feeling fashionable?

lauantai 28. helmikuuta 2009

 

kesäinspis

Mä inspiroidun aika harvoin jutuista (haha en keksiny parempaa sanaa), mut nyt oon niin inspiroituneistainspiroitunein! Sen sai aikaseks nää seuraavat kuvat:



Mulle tommonen pikkujakku ja ihana tukka! NYT!



Tää on se mun ultimateinspiraatiokuva. Nam.
Omistan jo tommoset aurinkolasit ja leggarit.
Ostoslistalle pääsi musta biker nahkatakki, punaset korkkarit (jouduin vuos sitten heittämään omani roskiin koska Sara pissas niille) ja laihat jalat! Jälkimmäisiä ei taida olla myynnissä missään..?



Laihat jalkani verhoaisin mustilla revityillä farkuilla. Kuvassa on gina tricotin yksilöt joiden hinta on mun mielestä kauheeta riistoa, joten aion tänään askarrella joistain vanhoista farkuistani vastaavat. Suunnitelmissa olis muitaki tuunausjuttuja, kerron niistä lisää sit myöhemmin.



Hennesin bikertakki on pakko saada! Aion maanantaina metsästää semmosen omakseni.



Ostoslistalla on myös ne punaset korkkarit, jotka on mieluiten vintageversiot.



Ebayseikkaillessani törmäsin tommosiin supersöpislaseihin, jotka sopis hyvin yhteen mun tulevien vintagekorkkarien ja laihajalkalookin kanssa :D




Ebaysta löyty myös kiva paljettihame halvalla, joten pakkohan se oli ostaa :D (Hinta postikuluineen 12e)


Loppukevennys:



Ninnillä oli riisi nenässä n. 5minuuttia, eikä se ite tajunnu sitä :D



Ninni osaa myös poseerata ihanasti.

Kommentit:
onnistut aina ottamaan niin ihania kissakuvia! Naureskelin tuolle riisikuvallekin vaikka kuinka kauan :D
 
no eipä sulla nytkään niin kovin paksut jalat kyllä oo :D mutta ihanat noi korkkarit, mulle tulee niistä ihan mieleen barbien kengät<3 :D
 
Oih, ihania juttuja! Mun mielestä sun jalkas ei oo kyllä paksuja nähnykkään! (: Haha! söpö toi kisu jolla on riisi nenässä :)

-L
 
maija: haha! ei oo kyse mun onnistumisesta, vaan kissojen söpöydestä :D

llaura: heh en tarkottanu sitä laihajalkajuttuu silleen että "yhyy oon läski säälikää mua" :D
mullekki tulee niistä mieleen barbien kengät, just siks ne on luv. :)

linda: :D
 
yhyy mul oli tollaset punaset sydänaurinkolasit mut sit ne hukku :(:(:(
 
Sullahan on laihat jalat jo! :) Ihana tuo paljettihame.
 
ihana riisinenäninni. kissat on joskus vaan niin idiootteja:D Youtubessa on hauska sarja "how to annoy your mean kitty" jossa on semmosia mukavia pikku kepposia joita voi tehdä kissoille (eikä niitä siis vahingoiteta!). Kokeilin mun Saimiin kuittitemppua, mut se idiootti makas vaan kuitti selässä ja oli tyytyväisenä. (BTW jos joku nyt luulee, että rääkkään kissoja, niin nyyh nyyh, tulkaa ite tänne ja herätkää aamuviideltä siihen kun teille tehdään kiusaa.)
 
Oi, toi toinen inspiraatiokuva oli niin ihana että inspiroiduin itsekin haluamaan punaisia korkkareita <3

Kissat on joskus vähän höpsöjä kieltämättä :)
 
Nää siun kissakuvat on aina IHAN parhaita :---DDDDDD!!! riisi nenässä <3 <3 söpö!! :''D
 
ihana paljettimekko! Ja mulle kans yksi pari laihoja jalkoja, kiitos!
 
Repesin myös loppukevennyskuvalle, ihanaa :D

Ja kerro sitku löydät paikan mistä niitä hoikkia koipia saa.
 
ihana kisuli :--D
 
Looool ihana riisiNinni<3
 
Mulla onkin tollaset sydänlasit viime kesän lontoon reissulta ;)

itellä kans listalla biker-nahkatakki ja revityt farkut!
 
löydät aina kaikkee tosi kivaa ebaysta ;D
 
sitten kun selvität missä niitä laihoja jalkoja myydään, niin let me know. ;)
 
ninni on niin nynnylove <3 mun syrän sulaa sille!
 
Mä just melkein porasin itseni uneen toissa yönä kun jätin ton samaisen bikertakin, mutta harmaana, ostamatta :-D noo, seuraavaa tiliä odotellessa...
 
Mäki voisin ostaa ne laihat jalat ♥ :D
 
mä ihailin kans noit ginan revittyi farkkuja mut mun mielestä ne oli kans aika hintavat, halvemmalla pääsin ku ostin ginasta kahenkympin farkkuleggarit ja revin ne itse :D

punaset korkkarit on ihanat! onneks löysin joskus anttilasta just täydelliset sellaset <3___<3 nyt oon niiden onnellienn omistaja C:
 
ps ihana paljettihame! :*
 
Ihana riisinenukissa. (8 <3
 
meilki on kissoja ja niil jää aina jotain nenää eikä ne huomaa mitää ! ; ) Ihana ! ; D
 
Voi tota Ninniä. Ihana. Joskus kissoilla jää myös kieli hampaiden väliin eikä ne huomaa sitäkään, tai sit ne on niin khuul et ne ei välitä. Toi seeprahame on muuten ihana! Paljetit on <3
 
=D=D=D=DD= ihana kissa!
 
nauroin tolle riisikuvalle ääneen varmaan kymmenen minuuttia :'''''''D aivan ihana!
 
Kivoja kuvia ja kivat kengät+lasit! :) Heei,olisi tosi kiva jos tekisit joskus postauksen ebay:stä.Vai oletkos jo joskus tehnyt? Oot aika konkari ebay-shoppailussa,olisi kiva saada vinkkejä,kun kiinnostaisi itsekin sivujen tarjonta.Olen vaan aika ulkona niistä :D
 
Voi kateus ton tytön tukkaa.. Mustakin noi Ginan reikäfarkut oli hävyttömän kalliit, joten askartelin tommoset ite :D
 
Repesin tolle kissakuvalle♥
 
mite saat oikee ostettuu ebaystä tavaraa ku mä en yhtää osaa?! o;
 
Mistä löysit noi kuvat? <3
 
Jos jostain löydät, niin pistätkö mullekin tilaukseen ne laihat jalat? ;D

Go kissat! Ne ruttuset on tollasia lurttuja joskus ja pissailee kaikkiin kivoimpiin juttuihin.. :(
 
Noi asut tosiaan on superinspiroivia, kuten myös sun blogisi. Eksyin yks päivä vaan ihan vahingossa tuhansien sivujen johdattelemana ja luettuani yhden merkinnän olin ihan että JES. Löytyi kerrankin blogi joka on lukemisen arvonen ;) Samaistun myös kissaasi jopa nimeltäkin.
 
mistä noi kaks ekaa kuvaa on ?
tai kuka tuo tyttö on ?

ja hei sulla ei oo paksut jalat !
 
Vauu, tuo jälkimmäinen kuva, missä on punaiset korkkarit on ihana!! Vau. Ja mulle kanssa sydänarskat :)
 
Oi ihana toi "ninnillä oli riisi nenässä" :D<3 söpö

Ja hienoja noi kuvatki :)
 
voi miten söpö kissa <3
 
Mäkin harvoin inspiroidun kuvista, yleensä sit vaan haluan jonkun tietyn vaatteen siitä, enkä pahemmin kiinnitä huomioo niihin asukokonaisuuksiin (itelläni sit tietty kyl). :D Mäki niiin haluan tollasen biker-nahkatakin ja revityt farkut!

Ja ihana kisu.<3 Mäki saan aina kaikkia hassuja kuvia meidän kissasta, se on jotenkin omituinen ihan luonnostaan. :D
 
Et ikinä usko miten paljon nauroin tuolle riisinenälle :----D voii hassua :'>
 
millä ohjelmalla oot tehny nuo bannerin mustat 'roiskeet'? :D en tiiä millä nimellä niitä pitäisi kutsua mut joo..
 
Hih, kiva postaus :D Sulla on maailman toiseks ja kolmanneks ihanimmat kissat heti omani jälkeen ;) Ja mullekki bikertakki!
 
Hieno seeprapaljettihame, hyvä löytö! :)
 
Ihana kisuliini! mahtavat aurinkolasit!

juliet xxx
 
Kissat on niin huvittavia <3
 
söpsö kissa (--: tulee noista aina mieleen kaikki netin huumorikissakuvat :'D
 
ihana hame !! loves it :)
 
saatko sä tyttö korkeeita tukia vai jamppaatko töissä silleen et sulla on varaa asustaa kampissa : DD
kun pääsen ite lätkiin stadiin muutan just jonneki itiksen huudeille kun ei oo varaa keskustaan.
kaikilla on biker(mullakiN) APUA! ahdistaa!
 
haha. :D riisi nenässä. Kiljahdin ääneen ilosta :D.
 
hahahaha NINNI :D ihana :D
ja toi sun yberinspiskuva inspas mua vaan enemmän ja enemmän siihen että mul on seuraavaks musta ja pitkä tukka. (ja laihat jalat kans)


ekaa kertaa muute meil on varmaa aika paljon samoja inspiksiä ja tulevia vaatejuttuja :D näytetään keväällä ihan samalta, ja asutaan viel naapurissakin. mut kuten jo todettiin miitissäkin, niin ollaanhan me sentään kaksosia, vaikka ei uskoiskaa ku mä oon saanu kaiken tän tumman pigmentin...
 
pigmentti, eli joku possumaisuus
 
I have the H&M biker jacket!! :)
Ihana blogi!
 
haha ihana sinun kissasi :D riisinenu <3
 
tuli tässä mieleen että oon useesti katellu noita sun jalkojas kateelliseena ku ne on ihan täydelliset :>
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]