Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

goottiperjantai

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

goottiperjantai

are you feeling fashionable?

perjantai 5. joulukuuta 2008

 

goottiperjantai

Meillä on tässä jaksossa perjantaisin koulua vaan 11.30-13.00.
Perjantait on kivoja myös siks että sillon saa laittautua bileitä/baari-iltoja varten.
Oon kateellisena lukenu MouMoun tekstejä joissa on "valituksia" liian monista pikkujouluista.
Mua ei oo kutsuttu tänä vuonna yksiinkään pikkujouluihin!!
Huomenna olis tiedossa kavereiden järkkäämät teemabileet (paljastan aiheen myöhemmin) mut mulla ei oo tiedossa mitään bileitä joihin saa pukeutua hienosti. Paljetit, pitsi ja rusetit täytyy siis tunkea päivän asuihin ja toivoa ettei niistä tuu liian juhlavia.



Tänään mulla oli päällä
Ebaysta ostettu paljettipitsitoppi, joka on tosi kiva ja silleen
Hame H&M
Neuletakki Zara (uusi!)
Mulla on pömppömaha ja tukka hyvin. Käytän myös ihan liikaa mustaa.




Valittelin viimepostauksessa liian isoa sähkölaskua ja sen myötä tulevaa köyhyyttä, mut elämä voittaa sittenki!! Olin unohtanu että saatiin Eetun kanssa veronpalautuksia yhteensä 400e jonka ansiosta sähkölaskun sai helposti maksettua ja rahaa jäi muuhunki! Huraa!

Kävin sen kunniaks eilen vähän shoppaamassa, tarkotuksena ostaa Zarasta tässä postauksessa oleva neuletakki mustana, mut törmäsinki vielä kivempaan yksilöön. Se on siis toi tän päivän asussa näkyvä jossa on napit hihoissa..

Eilisen päivän asu näytti tältä:



Pipojuttu H&M
Neuletakki Zara
Leoparditoppi Topshop (Löyty vaatekaapin kätköistä. Olin yhessä vaiheessa tosi kyllästyny leopardikuosiin, mut nyt oon alkanu taas lämpeemään. Onneks en myyny tota eteenpäin!)
Vetskarihame ebay
Saappaat Dinsko
Rusettikoru on omatekemä.

Noita rusettikoruja on tulossa eri malleissa ja väreissä myyntiin huomenna! Edelliset myytiin tosi nopeesti loppuun, joten suosittelen olemaan nopea!

Kommentit:
Saako jo varata mustan korun??? :)
 
peppi: saa :)
 
mä varaan kans musta, mikäli mahollista :-) voit sit lykätä samaan postiin niitten korviksien kans :-)
 
minkä hintaisia ne on? jos on kivan hintaisia niin mä haluun kans kyllä! Mulla on lähes tuollainen samanlainen H&M Kidsiltä mut se on vaaleenpunainen niin en aina oikein lämpee sille :D
 
hah, oon niin lopen kyllästynyt sun näihin valituksiin. ''näytän siinä niin isolta, lihavalta, leeveeltä tms.'' tai ''kauhee pömppis''... huoh itä hommaa, maailmassa on paljon ihmisiä joilla on oikeesti vaikeeta tai jotain muuta huonoa. ja sä jaksat vaan valittaa jostain sun ''lihavuudesta''. yritätkö kerätä jotain säälipisteitä? sillä oot tosi laiha, ja kestäisit olla paljon painavempikin. älä jaksa höpöttää tollasta paskaa, menee maku kohta suhun, blogiis menny jo. sorry ny vaan, mutta asia nyt vaan on näin!
 
minkä värisiä koruja tulee myyntiin? teetkö myös jossain vaiheessa niitä supersöpöjä rusetti-korviksia?
 
Oi! Rusetti pitää saada! Varaisin mieluusti! :)
Tilasin juuri sulta sen ankkurin. Jos et vielä ehtinyt laittamaan postiin niin ottaisin mieluusti samaan pakettiin. :))

Jonna
 
MOikka! Mä voisin ottaa sellasen rusettikorun, voisinko varata jo yhden? en vain ole päättänyt minkä värinen :) kun en tiedä mitä värejä sulla on :D Haluisitko myydä mulle samaan syssyyn samanlaiset korviksetkin? :)
 
uiih, ihana tuo uusi neuletakkiostos <3 kivat noi nappiset noissa hihoissa :) ootko useestikin muuten ebaysta tilaillut? taikun ite houkuttelis, mutta en oo oikeen uskaltanut :/
 
Tykkään tosta eilisen päivän asusta, jotenkin "raikkaan" olonen :P Noi leoparditoppi ja pipo on ihania <3

Ja äää, en tajua noita jotka valittaa, jos bloggaaja mainitsee mitoistaan tmv. Oon nähny tota anonyymien valitusta jo vaikka kuinka usein eri blogeissa! Ei se tarkota, että pitäis itteään lihavana, kyllä laihoillakin voi joskus maha pullottaa tai muuta sellasta :D Sori, oli pakko sanoa, ku oon törmänny toho jo ihan kauheen usein viime aikoina, että alkaa itteäkin ihan vaan lukijana häiritsemään.
 
Mäkin voisin varata mustan rusetin :) Alustavasti jos ne on samanhintasia tai ei kauheesti kalliimpia kuin viimeksi.

Ja kai sitä omassa blogissaan saa valittaa jos haluaa. Huoh.
 
ihana toi vetskarihame kuolaan tota aina!
 
ffrida-frida: varaan sullekki yhen mustan. :)

piu: en oo vielä päättäny hintaa, mut ne on todennäkösesti samanhintasia kun ennenki. mullaki on semmonen h&m kids, mutten oo käyttäny sitä koskaan :D

anonyymi: kaikkea ei tarvii ottaa niin vakavasti. :)

anonyymi: korujen värit näet huomenna. ;)
rusettikorviksia ei oo näillä näkymin tulossa. :(

jon: en oo ehtiny postittamaan sitä. postitan sit molemmat samaan aikaan (ja säästät postikuluissa) :)

surfie: rusettikorvikset on valitettavasti loppu. kaulakorujen värit ilmotan huomenna. :)

lintu: se on kyllä tosi kiva, tekis mieli ostaa joka väriä yks :D
oon ostellu ebaysta jo yli 2vuotta, n. 1/3 mun vaatekaapin sisällöstä on sieltä. :D suosittelen!

ellis: mäki tykkäsin siitä asusta. just sen takia että se oli silleen vähän värikkäämpi olematta kuitenkaan värikäs. (voiko harmaasta edes käyttää "värikäs" -adjektiivia? :D)

joo, en ymmärrä tommosta turhaa valitusta enkä jaksa alkaa väittelemään asiasta. :)
 
merri: hinta on todennäkösesti sama kun viimeks. :)

ja oon samaa mieltä. mun blogi - mun pömppömahakommentit! :D

anonyymi: kiitos! se on tosi kiva ja paljon laadukkaampi ku ne trikooversiot. :)
 
Jyväskylän gt:ssä oli ainakin vetoketju hameita
 
paljon maksoit tosta maailman ihanimmasta neuletakista?:) pakko saada samanlainen..
 
tuo 'eilisen asu' on mielestäni tosi kiva. :)
 
Tosi makeen näköinen yhdistelmä tuo mustasormus, mustakynsilakka ja zaran neuletakin mustat hihat hopeisine nappeineen! :)
 
Hei, tee joskus meikkipostaus, olis hauska nähä sut ilman mitään meikkii :D
 
Peräti niin makea, että oli pakko tehdä aiheesta postaus! Saanko laittaa kuvasi esiin, linkkaan tottakai tähän postaukseen?
 
Saitpa kokomustan asun näyttään kivalta!
 
Sniff, mäkää en oo saanu pikkujoulukutsuja :D
 
paljonko on hinta noilla rusettikoruilla?

toi zaran villatakki on ihana ja ostaisin sen jo täältä ellen olisi vaatelakossa joulun jälkeiseen aikaan, ehkä newyorkista sitten =)
 
varaisin yhden mustan =)
 
hei mulle tuli vaan mieleen että millaset hiukset eetulla on nyt? :D kun ne sen vähän pitemmät oli niin ihanat
 
Jumalaisen upea tuo leoparditoppi <3 minulle ei varmaan koskaan tule kyllästymistä tuohon kuosiin :)
 
Mä kans alustavasti varaisin sellasen korun. :> Valkosen (ja/tai) mustan. Minkä hintasia ne siis on? :>
 
voii pidä useemmpinki goottiperjantai ! ♥
 
yritän tässä keksiä että mistä perkeleestä mä sut tunnen -- naama näyttää NIIIN tutulta !!
apua.
 
hi :-)

where are you buy your lovely skirt?

kiss ;-*
 
ihania noi sun rusettikorut (: mistä ne on peräsin? :o
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]