Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kirppikselle!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kirppikselle!

are you feeling fashionable?

perjantai 18. heinäkuuta 2008

 

kirppikselle!

Edellisessä postauksessa kerroin varanneeni kirppispöydän hietalahden kirpputorilta, ja vihjasin myös laittavani kuvia myytävistä jutuista. Teen tän houkutellakseni teiät kaikki sinne tonkimaan, koska tarviin rahaa! :D
Tiedän että ainakin yhtä ihmistä kiinnostaa tää postaus ja myytävien juttujen esittely; utelias anonyymi kommentoi just pari minuuttia sitten, että laita kuvia!
No, nyt on vaatekaapit pengottu. Terkkuja vaan sulle anonyymi. :)

En oo vielä edes ehtiny käydä varastossa (enkä tiedä millon ehin, koska huomenna on töitä koko päivä ja sen jälkeen pitäis mennä kaksille eri synttäreille) Blaa.

Alotin superpanostuksella, (huomaa kuvat joissa oon asetellu vyöt riviin) mutten noitten kahen kuvan jälkeen enää jaksanu. Valmistautukaa siis huonoihin kuviin epämääräsistä kasoista!

Tässä kuitenkin kuvia myytävistä jutuista. Ja tässä on tosiaan vaan pieni osa.



Koruja.





Vöitä.



Pari laukkua. Tajusin vasta äsken unohtaneeni laukkujen kuvaamisen kokonaan, joten kaivoin jo pakatuista kasseista pari ensimmäistä. Tossa ei siis todellakaan oo kaikki.



N. 1/3 myytävistä kengistä.



Vaatteita. Mm. GT, H&M, Zara, Mango, Asos, Topshop (vasemmassa yläkulmassa pari laukkua)

Vaikka luovun vähän liiankin rankalla kädellä tavaroista, niitä jää silti tosi paljon. Vaatekaappi näyttää ihan yhtä täydeltä kun ennen noitten kaikkien vaatteiden sieltä pois ottamista. :D

En tajua miten oon pyydystäny niin paljon kaikkea 7kuukauden aikana! Viimeks oon ollu kirppiksellä myymässä 31.12. jollon mulla oli tosipaljon myytävää ja sain 320e!! Pyysin vaatteista, kengistä, laukuista yms. paria euroa, myin lacosten ja diorin melkeen täydet hajuvedet alle 3eurolla ja korut oli n. euron kappale. Silti sain ihan iiiik paljon rahaa!

Tällä kertaa mun tavotteena on saada vähintään miljoona euroa, koska haluun yhen nahkatakin joka on 150e. :D


Hietsun kirppis, sunnuntai 20.7. 10.00->


ps. joku kyseli legokorujen värejä.
Tässä olis värivaihtoehdot:


Lisätietoja koruista löydät näistä postauksista:
sormukset maksaa 4e/kpl
korvikset 6e/pari

Viestiä osotteesen nadjastrange(at)gmail.com


pps. Löysin ebaysta ihanaihanan takin


Rakastuin tohon vetskarikaulukseen voi nam!
MUTTA. joku ylitti mun viimesekuntien tarjouksen 0,1 punnalla. KIITOS!

Kauhee sekapostaus, anteeks.

Kommentit:
Tää ei oo reiluu. Noi kaikki ihanat vyöt, korut, kengät, laukut. MULLE! Ihania kaikki noi sun myytävät rahat. Noilla varmasti tienaat sen miljoonan. :D
 
Voi hemmetti miten ihania juttuja myyt! etenki noi vyöt ja laukut. harmi vaan etten taida ite päästä ostoksille!
 
IHANIA juttuja!!! jo kaupassa elävänä zombina vaeltelin;D
 
Hei mä oon huomenna tulos hietsuun, pitänee heti kärppänä olla 10 paikalla! Minkä kokosia noin kengät on, ne kiinnostais kovasti!!! Ja noi laukut, ihanaa...

Toi takki ois ollu sulle just eikä melkein, harmi kun et saanut sitä,höh!
 
tosi hienoi noi tavarat ! mulle kaikki! niin kiinnostais muaki kyl et minkä kokosii noi kengät on ? :)
 
kiitos kaikille kommenteista! :)

kenkiä on eri kokosia. pienin koko on 38,5 (ostaessa toivoin että mun 39-40 kokonen räpylä kutistuu)

eniten on niitä 39 ja 40 -kokosia kenkiä.
parit 41setki löytyy ku toivoin että ne olis ollu sopivia pohjallisten kanssa, mut ei ollu. :(

toivottavasti ette kaikki oo tosi pienijalkasia. :D
 
jee ,mul on 39:n popot :D
 
rientäisin ostaa sulta kaiken jos en asuis niin kaukana :(
miten sulla on noin paljon kaikkea ihanaa mistä raaskit luopua?! :D
 
huomenna on ihan pakko tulla käymään hietsussa!
 
eheiiii oisin nii sikan halunnu tulla sillo kirpparille, mut en oo helsingis sillo!!!! vääryyttä :(( :D
 
Eääää, tää on vääryyttä! Miks mun aina pitää asua miljoonan kilsan päässä Hesasta?! Voi kuule, ostaisin sulta varmasti kaikki nuo tavarat! <3

Onnekkaat saatte asua siellä! :'<
 
anonyymi: siks raskin luopua noista ihanuuksista, koska mulla on paljon ihanempiakin. ;)

laura: TUU! ja jos sanot et "moi oon laura, luen sun blogia" lupaan antaa sulle alennusta! :D

anonyymi: nyyh. ens kerralla, eli puolen vuoden päästä sitte. :D

ai: muuta meille! :D
 
onko sulla kuvia galleriassa? Nick?
 
pelle kysymys ,mut missä/mil numerol paikal ootte siel kirpparil? (pakko löytää nopee sinne :D
 
ei vitsi miten ihania juttuja myyt:-) tuollainen pöytä on aina oikea aarreaitta kun ei oo täynnä jotain nukkaisia riepuja! vau, oon kade kun en pääse metsästään aarteita :--/

ida
 
apuaaa mun on pakko tulla heti kybältä tonne!! Itseasias vähän aikasemmin et kerkeen ettii teijän pöydän sielt :D
 
Voi jee, mä tuun Hietsuun ihan varppina, ja heti aamusta! Yhtä vyötä ja yksiä kenkiä noista kuvista mun on iiiiihan pakko päästä sovittamaan. Harmi vaan että mulla on 37-38 jalka.. Huomiseen!
 
haha lupaan tulla sanoo "moi oon laura ja luen sun blogia" :D
 
Hittolainen munkin jalka on hieman pienempi.. Miten mä jaksan herätä ajoissa, jotta pääsen penkomaan parhaat päältä. Älkää te muut menkö sinne ajoissa, joohan :)
 
anonyymi: on mulla kuvia galleriassa, nick on strange

anonyymi2:hahah ei ollu yhtään pelle, vaan aivan mahtava kysymys! pöytä on #1, eli siellä hietalahden hallin edessä reunassa.

puukkohupparitytöt: en ihan aarreaitasta puhuis, mut kai sieltä joku jotain kivaa voi löytää. :)

sofi ja nina: grreat! nähää sit! :D

laura: JES! muutki saa tulla moikkaamaan ja jotain, lupaan antaa teillekki alennusta. :D

peppi: hei mun pitää herätä jo joskus puol kaheksalta, oo vaan ilonen että sun pitää tulla sinne vasta kymmeneks :D
 
VOI EI! Tahdon helsinkiin! Niiiin kovasti. Ostaisin sulta kaiken :P
 
Nyyh... Olin paikalla aamulla klo 10.05 ja myöhästyin.. Ei ollut enää jäljellä "mun" vyötä eikä "mun" kenkiä.

Mutta ihan loistavaa jos sait kamaa myytyä miljoonalla eurolla niin saat toivomasi nahkiksen. :)
 
Paljon sait rahaa? :D
 
Ihania! Ne mitä et saa kaupaks kirpparilla niin myy täällä blogin kautta.. Törkeen ihania juttuja! :)
 
aaaah thanks hei, rakastuin siihen laukkuun minkä ostin sulta. aiiiivan ihana<333 ja ihan älyttömän halpa, hyvä ettei silmät pulpahtanu ulos ja leuka tippunu maahan :D
koko tän päivän oon ollu ihan taivaassa :D:D
 
nina: voi ei! kun joskus yheksän aikaan aloin laittaan tavaroita pöytään, tavaraa meni heti sitä mukaa ku sain ne pöytään. yritin vähän hidastella et jäis jotain teillekki, mut mun mielestä kaikki parhaat meni jo heti alussa. :(

tryffelisydämmet: paljastan sen seuraavassa postauksessa! :D

miu: kaikki paitsi yks muovipussillinen hennesin peruspaitoja yms. meni. :D
ens kerralla kun alkaa kertyy tavaraa, lupaan myydä niitä täällä. :)

anonyymi: minkä laukun ostit multa? :)
 
ostin semmosen mustan kankaisen, jossa oli jotain punertavaa "kukka"kuvioo :) ja sitte nahkaset ne käsikahvat :D Kissaki innostu siitä ja puski sitä minkä kerkis. :)
 
ai joo ostit sen! olit ihanan hämmästyneen näkönen ku taisin pyytää siitä 50senttiä?

kiva kun sun kissaki tykkäs! :D
 
Mäkin taisin olla todella myöhässä kun saavui hieman kymmenen jälkeen :) No ei se mitään, sain kuitenkin kivan laukun, boleron ja korvikset. Bolero olikin heti tänään testissä, tykkäsin. Niin ja en Nadja siinä hulinassa viittiny alkaa toitottelemaan, että "hei mä luen sun blogia"!
 
Ähhh miks mä en asu hesassa? :o ihania tavaroita, miten raaskit myydä :D jännä nähdä paljon sait rahaa! (:
 
Hitto, kun en päässyt sinne. Kaipa pitää raahautua sinne sitten joku päivä, kun sinne päin matkustan. toivottavasti silloinkin vaan olisi kivoja myyjiä, joilla loistokamaa:)
 
aaa aivan ihana takki :O itku
 
Voi paska ku huomasin vasta nytte mitä kaikkea herkkua oot ollu myymässä enkä ollut kirppiksellä silloin. )8
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]