Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

COMPUTER SAYS NO

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

COMPUTER SAYS NO

are you feeling fashionable?

tiistai 6. toukokuuta 2008

 

COMPUTER SAYS NO

Huhhuh. Pääsin kymmeneltä töistä ja oon ihan poikki. Oon siis s-marketin kassalla töissä jos ette tienny. Tänään olin maailman huonoin asiakaspalvelija! Joku makso pankkikortilla ja näytölle tuli teksti "ei myyntiä" jollon sanoin että ei myyntiä. Asiakas kysy että mitä se tarkottaa ja vastasin vaan että ei myyntiä. Olin superväsyny, joten olin varmaanki aika tympee. Tapahtumasta tuli mieleen pikku britannian carol sketsit. Josset tiedä mitä tarkotan, kato tää!

Siitä on melkeen viikko ku oon postannu viimeks. (jossei tota html avautumista lasketa :D) Paljoa ei oo tapahtunu viikossa, paitsi shoppailua ja kierrätystehtaalla käymistä.

Oltiin tuolla kierrätystehtaalla Tarun(Tara Sassyn) kanssa ja meillä oli superkivaa! Kierreltiin niitä kalliita myyntipöytiä, joissa oli niin ihania vaatteita! Kumpikaan meistä ei ostanu mitään, koska ihanista vaatteista huolimatta hinnat oli kaikkea muuta kun ihania. :D Ei muutenkaan tullu mieleen että tarvii varata jotain yli 60e rahaa kierrätystapahtumaan!
Käytiin myös vaihtotorilla, jonka ideana oli että sinne sai tuoda tavaraa ja sieltä sai myös ottaa tavaraa. Vein sinne laukkuja, vöitä, koruja ja kahet kengät. Taru otti siitä välistä vyön ja jotain koruja jos oikein muistan. :D
Oli myös hauska kun joku tyttö oli ottanu kaks mun tuomaa laukkua ja kulki ne olalla. Huomautin siitä kovaan ääneen Tarulle ja se tyttö kuuli ja naureskeli. Myös taru bongas tytön joka oli laittanu heti sen lahjottaman paidan päällensä. :D

Mä löysin sieltä vaihtotorilta ilmaseks puhvihihaisen röyhelöisen ruutupaidan:


Paita menee vatsasta kiinni, vaikka kuvassa näyttääki siltä ettei menis. :D
ps. eikö ookki ihana vyö? Löysin sen tänään kaapistani, ei mitään muistoa että millon oon ostanu ton!

Paras juttu tuolla kierrätystehtaalla oli ompelupaja! Siellä sai 5euron hintaan käyttää rajattomasti kankaita, nappeja yms. Sen lisäksi käytössä oli monta ompelukonetta, pari saumuria ja tosi mukavat ja avuliaat ohjaajat.
Tein siellä korkeavyötäröisen pallohelmasen hameen, josta ei oo nyt kuvaa koska se on vielä vähän kesken. :D Tein myös kaks vyötä:



Taru lähti mua puol tuntia aikasemmin sieltä ompeluseurasta, koska sen piti lähteä poikaystävänsä keikalle. Jäin siis yksin sinne hengaileen ompeluseuran aputädin kanssa. Se muuten avusti mua tosi paljon sen hameen tekemisessä, kiitos siitä! Ja kun lähin tasan kuudelta jollon paikka meni kiinni, se täti anto mulle paljon kaikkia kankaita, nappeja ja pari pikkulelua. :D
Tein illalla kotona leluista tämmöset korut:



Barbikengistä tuli korvis, mun mielestä voi käyttää ihan hyvin vaan toisessa korvassa. Symmetrisyys on yliarvostettua :D

Ja hevosesta tuli kaulakoru. Kaikki ketjut, lukot, korviksen koukku yms. on omasta takaa. Molemmat koruideat on ihan wanhoja, mut teki mieli tehä tommoset silti.

Sain sieltä ompelupajasta myös korkeavyötäröisen hameen, jonka takana on kolme kultasta ankkurinappia. Unohdin ottaa kuvan niistä napeista :( Mut tässä olis kuitenki tää hame


Oho, toi peili on "vähän" pölynen. :D

Niinkun sanoin jo aikasemmin, siellä kierrätystehtaalla oli tosi kivaa, oon ehdottomasti menossa ens vuonnakin! (olis kiva jos se järjestettäis useemmin kun kerran vuodessa)

Noniin, ja sitte ostoksiin..
Ostin eilen Gina Tricotista tän mekon:



Toi on vähän iso mahasta, mut kokoa pienempi taas oli ihan liian pieni tisseistä, joten pakko sit ite kaventaa tota tai jotain. Ostin samasta kaupasta mustat perusleggarit, joihin ompelen tarjoustalosta ostetut vetoketjut lahkeisiin. :D En oo löytäny mistään vetoketjuleggareita ja mun on pakko saada semmoset!

Öö mitäs muuta oon ostanu..? Ainii! tilasin ebaysta läjän aurinkolaseja!
Laitan niistä kuvia sitte ku ne tulee postissa. :)

Meen nyt kattoo csi:tä, moikka!

ps. tyylitaivaan uus ulkoasu ahdistaa mua tosi paljon! Ei uskois että semmonen voi pilata ihmisen päivän! :D

Kommentit:
tosi kiva tää uus ulkoasu. =)
 
voi vitsi toi röyhelöpaita sielt vaihtotorilt näyttää hyvältä! ja noi korut on tosi söpöt. mä jotenkin vaistomaisesti boikotoin tyylitaivasta vielki, ei tee mieli mennä sinne. huoh. ja plus et mul on huomenna ne koekuvaukset ja oon ihan paskana. :D
 
Tosi ihania löytöjä ja ostoksia. Toi uus gt mekko on kyllä ylisöpö<3
Sopii sulle täydellisesti!!
 
Tosi kivat noi korut mitä teit, ja koko tapahtuma kuulostaa kyl tosi kivalta! Harmi että olin töissä, oisin kyl muuten tullu piipahtamaan siellä. Ja oon samaa mieltä tyylitaivaasta, ois pysyny vaan samanlaisena kuin ennen :D
 
jee.mahtijuttuja oot tehnyt! ja just pistin kans hirveet haukut tonne tyylitaivaan ylläpitoon..:/
 
Mäkin oon ihan helisemässä siitä Tyylitaivaan uudesta ulkoasusta. Se on vaan niin rasittavaa opetella jotain uutta... Kai siihen jossain vaiheessa tottuu... toivottavasti
 
kiitos kaikille kivoista kommenteista :)

ja siis oikeesti en kestä tota tyylitaivasta! miksei ne oo voinu vaihtaa sitä ulkoasuu siihen vanhaan? eihän ne oo saanu yhtäkään positiivista palautetta tosta uudesta :D siis tietenki ryhmiä yms on kehuttu, muttei kukaan oo kehunu mukahienoja ja mukaloogisia ratkaisuja.
 
khih, kiitti paljon.(: toi ei itseasiassa oo varsinainen fontti vaan kävin tekee sen sellasen "lähetä dymo-postikortti" sivun kautta..luulis kyllä jostain free fontseistakin löytyvät tollasta? tässä kuitenkin linkki jos haluut käydä kattoo..(:

http://www.flatearth.co.uk/dymo/
 
siis mä itken hiekkaa tällä hetkellä! Löysin LAMBin ihanat ja täydelliset kengät ebaysta, mutta laskin shippingit tänne ni sen mukaa maksais n. 200 usd!11 EIIII. Miten ihmeessä sä voit tilailla sieltä mitään :D vai tilaatko vaan tyyliin euroopasta?
 
hei kiitti paljon fontti-linkeistä! (: harmi ettei kummaskaan ollut ns. oikeeta tarratekstiä, mutta kyllä noi toimii varsinkin pienessä koossa kuitenkin tosi hyvin..
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]