Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

elämä voittaa ja kaikkee muuta tosi kliseistä

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

elämä voittaa ja kaikkee muuta tosi kliseistä

are you feeling fashionable?

tiistai 4. lokakuuta 2011

 

elämä voittaa ja kaikkee muuta tosi kliseistä

Mulla on lähipäivinä ollu tosi kiva fiilis! Töissä on kivaa, mun ystävät on ihania ja listaa vois jatkaa loputtomiin, mut pointti oli se, että elämä on välillä ihan ookoo :)

Tän päivän kivoja juttuja on ollu:

1. SUICIDAL TENDENCIES -LIPPU!!!!!1 Bändi on tulossa Suomeen 23.8. ja keikan liput tuli maanantaina myyntiin, mutta ne myytiin heti loppuun. Siitä lähtien oon joka aamu käyny kyttäämässä Lippupalvelun ja Tiketin sivuja lippujen toivossa ja tänään vihdoinki tärppäs! Olin ite töissä ja puhelimen netti oli sen verran kökkö etten millään saanu tilattua lippuja, joten värväsin kaverin hakemaan itelleen ja mulle liput ja nyt ne on meillä, huraa! Tiketistähän liput on tällä hetkellä myyty loppuun, tosin osa varmaan tulee takasin myyntiin viikonlopun aikana kun jotku onnettomat ei tajua lunastaa lippujaan. Mut jos ei kiinnostusta odottamiseen löydy, niin kannattaa tsekata Lippupalvelu. Ainaki äsken lippuja löyty vielä :)

2. FLOW -LIPPU!!!!!1 Mä oon aina myöhässä. Sama juttu koskee myös keikka- ja festarilippujen ostoa. Ostin siis Flow-lippuni viime yönä tuntemattomalta ihmiseltä Facebookin kautta :D Heräsin vasta alkuviikosta siihen, että "ainiin Flow olis tänä viikonloppuna ja lippu olis ihan jees". Toisin kuin edellisinä vuosina, mulla on tällä kertaa kolmen päivän lipun sijasta ainoastaan lauantailippu, mut ei haittaa! Ihan tarpeeks kivoja bändejä ja tuttuja naamoja tulee bongailtua ton yhenki päivän aikana :)

3. Kirsi on ihana ♥ Pidettiin tänään sen kanssa juorukerhon kokous täällä mun luona herkkujen äärellä. Olin niin fileissä rakkaan ystäväni tulosta, että kävin ostamassa maitoa ihan vaan sen takia kun Kirde tykkää juoda teensä maidolla. Samalla saatoin ostaa myös donitsit :D


4. Pakotin Kirsin kuvaamaan mun päivän asun, kun kerranki oli joku kuvaamassa eikä tarvinnu hyppiä kameran itselaukasijan edessä

Huivi Ninja
Aurinkolasit Gina Tricot
Ruutupaita kirppis
Tunika Cubus, Tukholma
Kaulakoru H&M, uusi! (tossa on musta tiikerin/karhun/jonkun randomin petoeläimen hammas joka on kiinni hopeisessa kruunussa)
Kangaskassi Twist & Tango, Asos
Farkkuleggarit Gina Tricot
Kengät Vans, eBay (ostin noi mukavuutensa takia työkengiks, mut nyt oon innostunu käyttämään noita vapaallakin)



Kommentit: Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]