Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

missä olet, kake?

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

missä olet, kake?

are you feeling fashionable?

keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

 

missä olet, kake?

Mun kameran itselaukasijan kaukosäädin, tuttavallisemmin Kake on kadonnu. Näin Kaken viimeks parisen viikkoa sitten, ennen Lontoonreissua. Reissulta palattuani sitä ei oo löytyny mistään, vaikka oon kääntäny koko tän mun yksiön ympäri.
Tällä hetkellä ainoot varteenotettavat vaihtoehdot on seuraavat:
1. kissat on syöny sen (aika epätodennäköstä)
2. kissat on leikkiny sillä ja se on tyyliin uunin alla (en uskalla tarkistaa, koska siellä voi olla hämähäkkejä, enkä tällä kertaa edes liiottele! Oon tän kevään aikana nähny kolme miniyksilöä mun asunnossa, mut onneks kissat on syöny ne!)
3. joku on reissun aikana murtautunu tänne mun asuntoon ja varastanu pelkästään Kaken
4. Kake on kyllästyny muhun ja karannu :(
5. Äiti on päättäny mun poissaolessa järjestellä mun tavaroita ja puolen vuoden päästä löydän Kaken siivouskomerosta tms.

Tän päivänen asu on siis kuvattu ilman Kaken jelppiä, ja jouduin tarkentamaan johonkin randompisteeseen ja juoksemaan kameran eteen. Olisin halunnu myös kengät yms kuvaan, mut se ei vaan olis onnistunu, buu!



Paita H&M
Kaulakoru Gina Tricot
Hame Lauralta





Töiden jälkeen väsäsin jälleen kerran erittäin ravitsevan ja suussa sulavan gourmet -aterian :D




Mut onneks oli herkkujälkkäriä. Laura toi mulle tänään töihin Arnold'sin sydänmunkin!! Mulla on ehdottomasti maailman paras bff! Ei kukaan tee noin, ja sen takia aloinki epäilemään että haluaako Laura multa rahaa, palveluksia vai aikooko se lihottaa mut että sais mun vaatteet ryöstettyä itelleen :D Lopulta päädyin siihen, että Laura vaan on kivoin. Kiitos ♥

Kommentit:
onks toi leipä homees?
 
anonyymi: siinä on pestoa..............
 
Typerä kysymys, mut siis miten toi Kake toimii? Tarkentaaks se samalla, vai miten sen käyttö eroaa siihen että laitat automaattilaukaisun kamerasta? Muutenkun ettei tarvi juosta :D Nimim. tyhmä, jonka muka pitäis tietää kameroista, aivot eivät vaan nyt raksuta
 
jonnna: kun itselaukasijaa painaa, se on sama kun painais sitä kameran nappia (nyt en kyllä muista mikä sille se oikee nimi olis :D), eli kamera tarkentaa vasta sillon kun seisot jo kuvauspaikalla ja painat nappia. sit on vielä pari sekuntia aikaa valita asento ennenkun räpsähtää. tosi kätevä vempain :)
 
En nyt haluaisi säikytellä mutta olethan varma että ne oli hämppyjä? Mulla itellä nimittäin seikkaili kerran täällä semmonen hämpyn näköinen "lemmikki" mutta lähemmin katottuna silä oli sakset niinku ravulla ja se sitten paljastu myöhemmin olikohan se nyt miniskorpioni (älä kysy mistä nimi on peräisin, ei se skorpparilta näyttäny). Ovat kuulemma yleisiä vanhoissa taloissa mutta mun tietojeni mukaan ne ei tee mitään (edes vaatteille)... Ihan vaan sen takia aattelin sanoa kun sen myötä multa löytyi muitakin lemmikkejä täältä pikkuhiljaa, tosin ei onneksi turkiskuoriaisia mitkä sitten taas syö niitä vaatteita. Ole tarkkana ettei pääse valloilleen!

-Mirkku
 
Voi ei tää oli niin suloinen postaus kaikin puolin, että oikein pakotti mut hymyilemään :)

Mitä sulla on tossa maailman tyylikkäimmässä mukissa?
 
Minkä merkkisen kameran sä omistat? :)
 
anonyymi mirkku: yääääk mua alko kyllä pelottamaan, ajatus skorpioneista kotona, vaikka ne oliski mikroskooppisen pieniä, ei kuulosta kovin houkuttelevalta :D
ne mun kotoa bongatut oli kyllä ihan hämppiksiä, jalat mukaan laskettuna halkasijaltaan n. 0,5cm leveitä. oon niin ötökkäkammonen että bongaan aina ja kaikkialta ihan ne pienimmätki ötökät :D

kata: aww kiva ku tykkäsit! lempparimukista löytyy kaakaota ja kermavaahtoa :)
 
APUANAMINAMI! Nyt on pakko saada donitsia?! Mistä niitä saa tähän aikaa yöstä? :D
 
hups, nanna jäi välistä! mun kamera on canon eos 550d ja sen kanssa käytän canon speedlite 430 EX II -lisäsalamaa :)
 
en kestä kun sun jutut on nii söpöjä! toivottavasti kake löytyy ;D
 
Okei, hirmu hyviä kuvia saa :) oon itekki vkloppuna menossa kamerakaupoille ja pähkäily on kova, että mikä sit olis hyvä :o
 
"Anonyymi sanoi...
onks toi leipä homees?

nadjastrange sanoi...
anonyymi: siinä on pestoa.............."
:---------DDDDDDD Aaahaha hajosin.

Toivotaan että Kake löytyy jostain! On maailman turhauttavinta ku ettii jotain tavaraa jota ei vaan löydy mistään vaikka kääntäis kämpän ympäri. Onneks niitä saa eBaysta halvalla!
 
oi vitsi sulle sopii toi paidan sininen väri niin hyvin! :)

miten hämähäkit onkaan niin pelottavia? apua oikeesti, tänään kun näin yhen sellasen kotona nii huusin ihan paniikissa siskon tappamaan sen ja melkein itkin huoneeni oven takana pelosta :'D karmii että se olis vieläkin täällä jossain... onneks sulla on kissat jotka syö ne, meidän koira vaan pelkää niitä!
 
aika perus settii toi gourmetateria, helppo ja halpa haha :D
 
Ei muuta kuin että hauskaa yötä sinnekin. Repesin joka kerta kun vastaan tekstissä tuli sana "kake" kirjotettuna isolla Koolla. :-D Erityisen hauskoja oli kohdat 3&4 ja apua. En vieläkää oo päässy tästä yli.


ahahahahhaa voi kuinka toivon että Kakella on Kaikki hyvin! Voimia sulle, Nadja!
 
Kissa näyttää tuossa kuvassa kyllä pahasti syylliseltä Kaken suhteen...


(ps. pelästyin otsikosta, mein koulussa Kake on kasvatuskeskustelu..:D)
 
Mulle tuli näin btw noista hämiksistä mieleen, että muutama vuos sitten asuttiin kerrostalon alimmassa kerroksessa ja mulla oli kesällä yöllä partsin ovi auki ja valot päällä ni tietysti pieni hämähäkki löys tiensä sisälle. Siinä yritin katella rauhassa telkkaria ku hämähäkki pikkuhiljaa kiipeilee seinillä ja menin täyteen paniikkiin ku se katos näköpiiristä kirjahyllyn taakse ja sieltä eteenpäin. Mun oli pakko mennä herättää mun isä ja se unenpöpperöisenä eikä hirveen ilosena joutu kallistaa mun vaatekaapin nurin et sai hämähäkin pyydystettyä ja mä mielenrauhani takasin:D

Ja toisen kerran hengailin tyytyväisenä sohvalla ku olkapäätä alko kutittaa ja ku katoin siihen mun hiuksissa kiipeili jättimäinen lukki... hrrrrrr
 
ah tuo munkki näyttää ihan liian hyvältä!!
 
nää sun blogimerkinnät on kyllä aika viihdyttäviä, on pitäny tulla kertoon jo useempaanki otteeseen:D toivotaan kakelle parasta ja että löytyy pian. kuhan ei ois vaan sattunu mitään :/
 
mmmmm. looks good... taidan tietää mitä syön tänään, thanks :D!!

http://dashantilife.blogspot.com
 
Ai että ku toi Lauran hame näyttää niiiiiiin hyvältä sun päällä! Varmastikkin 2x paremmalta mitä kuvittelinkaan! :) Oh ja TODELLA söpö postaus tänään.. oot vaan niin super ihana! hihi

-Mary
 
Valeskorpionit on ihan kivoja kavereita! niitä ei tarvitse pelätä, mutta tod näk kyseessä on tavalliset hämähäkit, sillä skorpparit ot todella harvinaisia muualla kuin kosteissa tiloissa. Kuuluvat hämähäkkieläimiin ja ovat tehokkaita muiden öttiäisten poistajia :-)
 
Tossa sun herkkuateriassa varsinkin toi leipä näyttää superhyvältä :D
 
EIKÄ mä katoin et toi leipä oli ihan homeessa! :D:D Sit hajosin ku tajusin et toi on tod.näk. pestoa ja tuskin söisit homeista leipäää joooo moi.

Mut siis tota piti vaan tulla sanomaan että IHANA asu (-: Kur
Terpat sun kissalapselle!
 
Kokeile sellaista välipalaa, jossa on reissarin välissä pestoa, tomaattia, vuohenjuustoa ja punasipulia (ja rucolaa). Punasipulin voi marinoida (öljy, balsamico, suola, mustapippuri) ja koko leipähässäkän iskeä leipägrilliin. Mums!
 
Blogisi on aikas ihana! Ja sie olet jotenkin niin pirteä ja positiivinen ja piristävä.
(ja tykkäät Urban outfittersistä, ja lomographykamerasta.. ultimate plussia).
Anyways, halusin vaan sanoa että tykkään.
(ps. miulla on alotteleva söpöasiablogi, sitä saa käydä kattomassa http://avaluves.blogspot.com)
 
sun blogi tekee mut aina tosi onnelliseks ja mitä useimmin hyvin liikuttuneeks :')
 
Heyy! Mul on samanlainen kahvikuppi! Tai oikeestaan mul on 6 erilaista paavokuppia :-D
 
Haha katoin kans ite eka, et toi leipä on homeessa. Mutta mielettömän upee toi hamonen sinulla (:
 
heeyy mään ! en tienny et oot duunis Forumin ginassa : ) Näin sut eilen siel, mut en uskaltanu tulla moikkaa ku olit nii työntouhussa :DDD ! : )
 
ooot pilli pus <3

t. lirpukkalape
 
Nam herkullisia juttuja! Musta vähän tuntuu että Kaken todennäköiset syyt on joko 1 tai 5. Toivottavasti Kake löytyy ja saadaan kengätkin kuvaan! :D

t.nuppeli
 
OOOOH mistä sellasia kaukosäätimiä eli "Kakeja" saa ja millä hinnalla?? käykö kaikkiin canonin kameroihin, tiiätkö? =)
 
Iiiihana asu! Sulle sopii tosi hyvin sininen, oikeesti :) Tuo jotenki valoo tai jotain. Olipa outo selitys :D No mut ihana oot <3
 
Mistä tuo paavomuki on, ihana !
 
Toi kauluspaita-hame on jotain niin rakkautta!!! Jos joskus viel laitat sen kiertoon ni tääl ollaan käsi pystys! =D
 
laura on ihanin, niinkun säkin :)
 
Kyl toi kissa on sen näköne, et se o syöny sun kaken :(
 
voooi laura on sulonen ;D
 
No fence, no fence :( mut aika pahasti sanottu tuo että kaveris haluis lihottaa sua (ja nyt pointti), että sais ite sun vaatteita. Eli tolla lauseella viittaat että kamus on sua 'suurempi'... voip loukata, vaikka oiski 'läppä' -mazzi
 
mazzi: tarkotin sitä, että sit ku olisin lihonu nii mun olis pakko antaa vaatteeni lauralle koska ne ei enää mahtuis mulle. ei se siis tarkota että laura olis mua isompi :D
 
Piti vaan sanoa että tää oli tosi piristävä postaus joka sai mun paskan päivän tuntumaan vähän kivemmalta :-)
 
nyt vihdoin saan ilmeisesti aikaiseksi kysyä mitä nöyrimmin jos voisit kertoa onko ystäväsi Lauran blogi palaamassa ikinä olevaisuuteen? ;__; (tai sitte oon jo kysyny mutta oon vaan unohtanu sen..)
teiän blogit oli lemppareita ja ny on sinun blogi lemppari ja toine lemppari vaa hukassa ;_; (:'3)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]