Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

väriä

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

väriä

are you feeling fashionable?

torstai 24. maaliskuuta 2011

 

väriä

Kirkkaat värit ja niiden mielipuolinen yhistely tuntuu olevan tänä keväänä muodissa. Mutta koska mä oon tylsä ja pukeudun pääasiassa mustaan, mä uskaltauduin kokeilemaan tätä värien sekottelua vaan ihan pikkiriikkisissä yksityiskohdissa.





Hattu Monki
Pitsitunika H&M
Leggarit Gina Tricot
Vyö Gina Tricot
Kengät Bianco



Kynsilakka Color Club, sävy N09 Edie
Sormus Glitter

Kommentit:
toi hattu on ylisöpö:) miten oikein osaat pukeutua joka päivä noin ihanasti:)!!
 
aivan ihana toi kyyhky sormus!
 
Mut sä et koskaa näytä tylsältä vaikka pukeudutki usein mustaan :) Ja noi väripilkut on kyl tosi kivat! :)
 
ihanaihanaihana asu! :) rakastuin myös tuohon sormukseen!
 
aika kivan näkönen :)
 
oi vitsi oot kyllä kauniina! toi hattu on ihanaihanaihana ♥
 
Ihana kokonaisuus!
 
ihanat noi kynnet!(: mä en ite osaa jotenkin pukeutua kokomustaan. tulee liian yksvärinen olo :'D
 
eikä, ihana hattu! :D on kyllä tosi hauska ja tyylikäs asu c:

http://rosifluftslott.blogspot.com
 
Ehkä supermakein hattu ikinä!! Sinun päässäsi se näyttää upealta, mutta oijoi kun rupesin ajattelemaan sitä itselleni... :D
 
hei ihana toi sun paita/tunika-asia. tosi nätti ja sopii sulle. ittelläni ihan sama ongelma et en osaa oikeen käyttää värejä, eli aina harmaata, mustaa tai sellasta muuta. ja noi kynnet, ne on aivan unelma, ihana väri! ja kans toi sormus tosi söpö. mut paras blogi sulla, kiitos siis siitä(:
 
pret pret prettyyy :)
 
miten sun hennesin paketti tuli noin nopeeta vai käviks ostaa ton tunikan kaupasta? :o
 
Aww ♥
 
mä en vaan ymmärrä tätä, kaikki vaatteet mitä mä normaalisti kammoksuisin näyttää ihan sairaan ihanalta sun päällä :-D
 
sä oot kyllä niin kauneuden suurin huipentuma!<3 sulla on i-h-a-n-a blogi!
 
Söpöintä kynsilakkaa ikinä! :> Saako sitä Kicksistä vai mistä?
 
Ihana asu, ja rappukäytävä! <3 :D
www.anni-onthewing.blogspot.com
 
hoho aina kun sun blogia lukee niin alkaa tehdä mieli lakata kynnet ihan hulluilla väreillä :> menenkin tästä etsimään kirkkaansinistä tuolta hyllyltä.
 
Voi ei, oon katellut tuota pitsimekkoa myös H&M:n nettikaupasta, ja vähällä jo pistänyt tilaukseen. Näyttää tosi ihanalta, pakko saada!
 
Ihana tunika! Onko vielä h&m:ssä myynnissä ja minkä hintanen? :)
 
kiva tuo pikku kontrasti kynsien ja hatun välissä :D
 
ihana ihana ihana pitsimekko <3
 
Tosi upeen näkönen oot :O
 
susta nyt ei saa tylsää tekemälläkään! :D love ur blog♥
 
Kadehdin sitä kuinka kauniin värinen sun iho on! Siihen kelpaa yhdistellä vaikka ja mitä värejä, kaikki näyttää hyvälle! Missä sun juuret on? :) Pitää hommata sieltä mies, jos lapsilla kävis sit samallainen onni ku sulla!

Terveisin,
ma ja mun pinkki iho :D
 
Mun on pakko kommentoida et sä oot nykyään ihan mun lempibloggari! Meidän tyyleissä ei juurikaan oo samaa enkä kauheesti löydä sulta mitään vinkkejä tai inspiraatiota omaan pukeutumiseeni mutta silti rakastan lukea tätä blogia! Sun kirjotuksista vaan huokuu sellanen ihana positiivinen asenne :) Lisäks se, ettet jatkanu indiedaysissa on ollu ihan paras juttu.
 
i heart your leggins!
 
i heart your leggins!
 
Ihan täydellinen mekko! Oon monta kertaa miettinyt sen ostoa, näyttää super kivalta tolleen vyön kanssa.
 
Mä olen kyllä sitä mieltä, että pukeutuminen mustaan ja sitten yksi tuollainen huomioväri ei tosiaan näytä tyylikkäältä, vaan mokalta. Jotain muutakin punasta pitäis löytyä! :)
 
maria: aww kiitos :) tänään oli ehkä vähän enemmän aikaa pukeutumiseen kun normaalisti ku sain viettää vapaapäivää (<3) :)

essi: kiitos :)

anna: kiitos paljon :)

saara: kiitos :)

2000: kiitti :)

eeva: kiitoksia :)

mira: kiitti :)

tytti: mulle taas tulee liian värikäs olo jos astun ulos mun comfort zonelta, eli mustista vaateista :D

ainosi: kiitti :)

elsi-: hah kiitos :P

wilma&jansku: voooi kiitos paljon :)

mirette: kiitti :)

anonyymi: osa siitä paketista tuli jo nyt ja osa tulee vasta parin viikon päästä :)

anette: :D

unski: hahaha :D

anonyymi: apua kiitos <3

ansq: color clubia saa ainakin nailfixistä, mistä mä oon ton omani saanu. niillä on nettikauppa osotteessa http://nailfix.valmiskauppa.fi/ :)

anni: kiitoksia :)

liisa: kirkkaan sininen kuulostaa hyvältä :)

rosa: se mekko on ihana! tilaa ihmeessä :)

titu: tunikoita on vielä myynnissä ja maksaa muistaakseni 17,95€ :)

ronja rakentajantytär: kiitti, kai :D

anonyymi: niin on <3

anonyymi: kiitos <3

anonyymi: kiitos paljon <3

anonyymi: hahah ihanasti ajateltu :D mun isä on sierra leonesta ja äiti suomesta. eli sulla olis hyvin mahkuja saada mun värisiä lapsia :D

l a u r a: hei tosi kiva kuulla että tykkäät! toivottavasti jatkat lukemista vaikka mun blogi siirtyyki new lookin sivuille.. :)

cristina suspiria: thanks, i love them too :)

riikka: suosittelen ostamaan! mäki mietin monesti sen ostamista ja oon supertyytyväinen nyt ku mekko on mun :)
 
kivan värist toi kynsilakka! :P
 
http://demi.fi/demitv/getVideo/vid/22
Katoin ton, olit ihana tossa, muut on varmaa nähny tän aikasemminki mut mie löysin eilen... (::
 
Hei Nadja! Ensiksikin tää on eka kommentti minkä laitan sun blogiin, vaikka olen lukenut tätä jo ainakin puoli vuotta :) Nyt kysyisinkin, että miten tonne blogin osoitteen viereen (missä on normaalisti ton bloggerin logo) saa muokattua oman kuvan?

Tykkään sun blogista tosi paljon ja sun kissat on ihania! Kiitos jos vastaat :)

http://makeithappennn.blogspot.com/
 
tosi kiva idea käyttää jotain pientä värikästä yksityiskohtaa muuten mustan asun kanssa! :) P.S. Sun blogi on ihanaa luettavaa :)
 
Oi oi, toi tunika on niiiin hieno. Ekaks kun katoin sitä ni ajattelin t höh se on kummiskin sieltä lontoosta mut sit jei se onkin tutusta henkkamaukasta. Heti nettikaupaan...
 
oi miten ihana asu ! :---------)
 
en sais koskaa lakattua mun kynsii noi hyvi ==D
 
Aivan ihana asu! :) Oon himoinnu kauheesti tuota pitsitunikaa, mutta täälläpäin on vaan pari hassua hajakokoa jälellä :/
 
Tosi ihana asu :) Oot nii söpö toi hattu päässä!

http://rosaliespaperplanes.blogspot.com/
 
No noinhan ne värit toimii melkein kaikkein parhaiten, yhdistettynä mustaan :) Näytät niiin hyvältä!
 
ihana asu ! :--D
 
ONE PIECE! Hyvä maku ;)
 
Your dress and ring are gorgeous!

http://archiveofmystyle.blogspot.com
 
wauw, i love your outfit!
xoxo
 
oi että kun tuo pitsipaita sopii sulle!:)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]