Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

golden

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

golden

are you feeling fashionable?

sunnuntai 6. helmikuuta 2011

 

golden

Olo on tällä hetkellä sen verran heikko, etten jaksa kirjotella mitään superromaania. Käväsin eilen ensimmäistä (ja toivottavasti viimeistä) kertaa Simonkadun Herkussa ja taidettiin me viihtyä siellä pilkkuun asti. Mulla oli päällä tämmöstä:




Sulkakorvikset Youth vs. Future
Paita Gina Tricot (uusi, ostettu aleista 4,90€:llä)
Hame H&M, kirppis
Clutch Lontoo
Pöllösormus Forever 21, eBay

Kommentit:
sulla on kyllä yks kadehdittavin korukokoelma!!
 
Mäkin toivon että viimeistä kertaa, se on ihan kauhee paikka. :D !! muutaman kerran joskus on tullut käytyä, mutta no more please =)

kiva asu!
 
sulle sopii kyllä kultaset asusteen ihan älyttömän hyvin! lisää tämmöstä! :)
 
tosi ihana asu!
 
ihanat noi korvikset! :-) maksoiko paljonkin?
 
voi miten kaunis olet taas ^^

ihanat youth vs. futuret ♥
 
Herkku.. Ysäriluola. Barbie girl ja backstreer boyssin biisien lisäks siel ei soi mitään muuta.
Oot vissii citycentterin ginas töis? :)
 
Kihihih, tuollaisia pöllösormuksia löytyy melkein samanlaisina Lindexiltä :)
 
ihana toi sun asu. :) pöllösormus varsinkin!
 
Mitä ihmettä, huomasin tykkääväni tuosta paidasta ihan hirveästi vaikka normaalisti inhoan kaikenlaista muka-metallista, etenkin suurina pintoina vaatteissa. Kummallista. :D Mutta superhyvä baarilook sinulla!
 
musta/kulta väriyhdistelmä on upea.
 
TEE POSTAUS JOSSA NÄKYY SUN VAATEKAAPPI HALUUN NÄHÄ HUHHUHUHUHUHUH!!!!!! ja kaikki korut:):):):)
 
oot upee!
 
Onko tuo paita läpinäkyvä? En oikeen nää tästä kuvasta et onko sulla toppi alla :)
 
Sulla on aina niin ihania koruja (-: <3

julia-angelika.blogspot.com
 
jotenkin sun blogista on tullut tylsä :( minne on jääneet kaikki hassut askartelut, omaperäiset asusteet - kuten barbinkenkäkorvikset - ja ihanan persoonallinen ote? ehkä sä oot aikuistunut, mutta pidin enemmän siitä nadjasta, joka innostuneena selitti aina ostoksistaan sun muista jutuista.
 
oon kuullu duunikavereilta kaikkea urbaanialäppää miten "hyvä" mesta se herkku on :D ei oo kyllä itse tullu käytyy.

Magee toi sun paita, onks siin tollasta kullanhohtoa vai näkeeks mun silmät iha vääri? oliskohan noit enää ginassa jäljellä... ;) t. sannajonkapitäisäästääreissuavarten
 
Tosi ihana asu :)
 
Tuntuu että sun tyyli olis muuttunu vähän aikuisemmaks =) Sun tyyli on kyl ain ollu tosi kiva :)
 
Oon aivan rakastunu nuihin sun sulkakorviksiin. Ja muutenki kaikkiin sun koruihin! Sulle sopii muuten kivasti kaikki kullan väriset jutut. :)

-Niina
 
KAunis <3
 
Sun koruvalikoima on mitä mainioin! :)
 
Tuo asu on ihan täydellinen <3___<3 Oon niin kateellinen ku osaat noin kivasti yhdistellä aina kaikkee !
 
Mitä vikaa oli Herkussa? :D Ite en siis oo siellä käyny, ku vasta pari viikkoa sitten tuli 18 vuotta ikää täyteen, mutta pitäis päästä käymään jossain baareissa. Osaisitko suositella mitään paikkoja? :-D
 
Oot upee! :>
 
ihanat noi korut ja asu :-)
 
Herkkuhan lopettaa tai Metro Livessä oli, että olisi jo lopettanut ja paikalla ollut jo 2 uutta baaria?
 
samantyyppisiä sormuksia löytyy myös tällä hetkellä Lindexiltä + siihen sopiva kaulakoru ;)
 
moi mä en nyt löytäny tietoo mistään että millon kesävaatteet on tulossa kauppohin.
niin siis milloin teillä tulee sinne ginaan myyntiin kesävaatteet ja bikinit??
Tiedätkö yhtään milloin esim HM:lle tulee kesävaatteet ja bikinit myyntiin??
 
Aa toi clutch on ihan täydellinen! oon ettiny just tommosta niin kauan :(
 
Noita samoja pöllösormuksia saa sitten kaikkialta. :o Omani ostin h&m mutta niitä oli myös Seppälässä ja jossain muuallakin (Y)
 
Hei supernainen! ;) Ostin tollasen melkee identtisen pöllösormuksen Seppälästä! Tosin en oo viel päättäny sopiiks se mulle :D
 
Hahah, kaikki kaverit käy aina Herkussa :D saa nähä minne ite päädyn, kun tulee se maagiset 18 ikävuotta täyteen.. :D Mutta aivan mahtava asu, tosin ehkä turhankin "mathcy-mathcy", silti kiva! :)
 
oot niin nätti! Mutta mun mielestä sun pitäs ulosmennessä vähän irrotella asuissas enemmän :) Vilauta säärtä, jätä ne leggarit joskus kotiin tai laita läpinäkyvät! Tai tissiä. Silleen hienostuneesti.
 
hmmm... mulla on ihan yksityiskohtia myöten samanlainen pöllösormus, joka on kyllä H&M:stä :o onko mahdollista?
 
rakastan ku sun tyyli on nii erilaine, ku kaikil muil on sellai massa ja et osta sun vaatteitas kauheesti massa kaupoista. oot nadja nii kaunis !!:_)
 
Apua noi sulkakorvikset on ihanat! Sopii tosi hyvin sulle. Pitäiskö itekin ostaa... hmm....
 
niiko tuossa jo joku nyymi laittoikin viestiä että blogistasi on tullut vähän tylsä,niin hieman täytyy olla kyllä samaa mieltä.postaukset on lyhentyneet huimasti ja yleensä niissäkin on vain päivän asu-kuvat.blogisi on ollut huiman hyvä alusta saakka,toivottavasti jaksaisit panostaa siihen kiireistäsi huolimatta! <3 sannahoo
 
oisko sul mitää suositeltavaa kirpputorii? olin viime viikonloppuna Valtterilla, mutta siel ei ollu yhtäään mitään ostettavaa !
 
vähänkö siistit korvikset! sulla on tosi hyvä tyylitaju ja kiva ku uskallat olla oma ittes! :)

http://annika-its-all-me.blogspot.com/
 
irene: kiitti :)

senja: hahah jep, ei ollu munkaan lempparipaikka :D

anretta: kiitos :)

riikka: kiitti :)

marska: olisko ne ollu 16€ tai 20€. en muista :D

nukke de vil: aww kiitti :)

anna.: soi siellä myös daruden sandstorm ja captain jackia! :D

babyjane: niitä taitaa löytyä ihan kaikkialta nyt :D

iida: kiitos :)

elsi-: en mäkään mikään suuri metallivärien ystävä oo, mut tossa paidassa se metalli hohtaa niin himmeenä että tykkään :)

sara: kiitos :)

jessica: mun kaappi on tällä hetkellä niin sotkunen ettei sen sisällöstä saa oikeen mitään selvää ku en itekään tunnu löytävän sieltä mitään.. :D

sophie: voi kiitos :)

roosa: paita on ihan superläpinäkyvä ja mulla oli musta hihaton toppi sen alla :)

julia: kiitos, mäki tykkään niistä kovasti :)

anonyymi: mäki oon huomannu, että musta on tullu ihan tylsä. siihen tosin saattaa vaikuttaa miljoonien työkiireiden lisäks myös se, että oon jotenkin totaalikyllästyny mun vaatekaapin sisältöön ja kaikki värit, rusetit ja muut nadjajutut tuntuu niin nähdyiltä. mut toivotaan et kiireet helpottaa ja löydän sit enemmän aikaa ja inspistä panostaa blogiini ja pukeutumiseeni :)

mad-sanna: jep, paidassa on tommosta kullanhohtoa. mä en kyllä oo nyt hetkeen nähny noita enää ginassa :/

rainbow: kiitti :)

sallaii: kiitos :)

niina: kiitoksia :)

heidi: kiitti :)

ansq: kiitoksia :)

sarkku: aww kiitti :)

anonyymi: no mä oon tykänny we got beefistä, motelletista, nollasta ja yk:sta sillon kun siel on ollu joku mua kiinnostava iltama. oon kyl yleisesti aika huono käymään baareissa ja arvostan sitä seuraa enemmän kun paikkaa. ei toi herkkukaan mun mielestä nyt niiiiiiin paha ollu just sen takia kun oli hyvässä seurassa :)

mari: kiitti :3

sonja: kiitoksia :)

anonyymi: no siellä me kuitenki oltiin :DD

mipa: :)

sanni: en kyllä valitettavasti osaa sanoa :/

m&m: no lontoon primarkista niitä löyty :D

anonyymi: mäki oon huomannu, että niitä on nykyään kaikilla ja kaikkialla :)

cava: mä uskon et se sopii sulle :)

minea: musta tuntuu että mun asut on aina tosi matchy-matchy :D

anonyymi: mulla tulee heti semmonen ällöttävä tyrkkyolo jos vilauttelen baarissa liikaa :D
enkä muutenkaan kaipaa vielä lisää baarissa ahdistelevia miehiä.. :)

laura: mun mielestä noi kaikki näyttää ihan samalta :D

anba: musta taas tuntuu, että ostan tosi paljon vaatteita ketjuliikkeistä mut koitan sit yhistellä niitä omaan tyyliini sopiviks :)

noora: kiitos! ja oon ehdottomasti sitä mieltä että pitäis. mä omistan noi samat hopeisena ja niiden lisäks mulla on vielä saman sarjan kaulakoru :P

anonyymi: kyse on enemmänkin ajan puutteesta kun jaksamisesta, mut toivotaan että löydän jostain sitä aikaa pidempien ja sisältörikkaampien postausten kirjottamiseen :)
 
ihana asu - jälleen kerran :)
 
hyyyi herkku, mä en tykänny siitä yhtään. Hirveesti nuoria, suurin osa alaikäisiä tunkemassa joka paikkaan :D taisin nähdä sut muuten swengissä nopskaa lauantaina kai vai perjantaina?
 
sä oot aina tosi kaunis ja onnelinen =)
 
nadja hei, bongasin sut herkusta! :)

-mirkku
 
I love your bag!!!
Kisses..Miriam!!!
 
Mä taas tykkään ihan älyttömästi tästä sun uudesta tyylistä. Oli se entinenkin ihan jees, mutta tää uusi sopii paremmin nuorelle _aikuiselle_, koska tarkoitus tuskin on enää näyttää teinitytöltä. Nuorekkaan mielenkiintoinen, mutta silti teinarityylistä poikkeava aikuisempi ilme sopii just hyvin sulle! Onneks aikuismaisuuden ei tarvitse tarkoittaa mitään tantta-tyyliä, vaan asuun voi tuoda piristystä kivoista väreistä, kuoseista, koruista ym.
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]