Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

nappituunaus

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

nappituunaus

are you feeling fashionable?

maanantai 2. elokuuta 2010

 

nappituunaus



Ostin viime viikolla Vero Modasta shortsit, jotka omistinki jo valmiiks tummansinisinä. Olisin jo sillon niitä sinisiä ostaessa halunnu samat myös mustina, mut niitä ei vielä sillon ollu. Oli kiva huomata että shortseja oli tullu lisää, ja värejäkin oli tullu enemmän. Mä päätin tuunata uudet mustat shortsini, jotta noi erottuis vähän paremmin toisistaan.



Ostin parisen vuotta sitten huuto.netistä punasia, mustia ja vaaleensinisiä sydännappeja erilaisia diy-projekteja varten, mut osa napeista jäikin käyttämättä. Oon tehny napeista mm. korviksia, joiden ohje löytyy täältä.



Vanhat napit sai tosi kätevästi irti ratkojan avulla ja uudet napit oli helppo ommella kohilleen edellisten nappien jättämien jälkien ansiosta.



Ja tolta shortsit näyttää "valmiina". Tykkään noista kovasti!

Kommentit:
En tiiä miks mutta muhun iski enemmän noi alkuperäset! On kyllä nuo tuunatutkin ihan kivat mutta ei niin mun tyyliä.
 
höh, mä tykkäsin enemmän kultaisista napeista :/ mut onhan noikin kivat ja erottuu ainakin noista sinisistä. mulle iski himo saada samat shortsit :D
 
onko noi shortsit korkeavyötäröiset? =)
 
OH aiva super ihanat! vois itekki vähä tuunailla nii sais sortsit iha uutta ilmettä :---)
 
Söpöt! Hassua miten joku noin pieni muutos vaikuttaa yllätävän paljon :)
 
tykkään! shortsit muuttu kertaheitolla ihanan nadjamaisiksi♥
 
ihanat noi sydän nappi shortsit! :) tykkään tosi paljon! ja muutenkii sul on aika samanlainen tyyli ku mulla!
 
heippa!

mistä vero modasta tarkalleen ostit nuo shortsit? omistan mustat ja tahtoisin niin kovasti toisen vöriset :)

t:elisa
 
mulla on samanlaiset leopardilakanat >:D
 
aaw noi on tooosi söpöt ! asukuvia odotellessa ;--)
 
ihanii noi sydämmet (=
 
Ihanat! Noist tuli hienot ku laitoit punaset sydän napit. :--)
 
oi tulipas suloiset!!
 
Aika hauska tommone yksityiskohta noihi mutsii shortseihi :D
Ainaki erottuu sillee noist toisista shortseista just paremmi ja näyttää söpöiltä ;)
 
paljonko noi sortsit makso? <:
 
Ouu, mun silmissä tää projekti ei oikein onnistunu... Paljon paremmat shortsit oli noilla kultasilla napeilla, noi sydämet ei näytä kuuluvan noihin ollenkaan... Ehkä jos ne oisvat olleet hitusen isommat, ehkäpä sitten :)
 
Söpöt noi sydännapit!:) Mut hei oliko noi shortsit alennuksessa vai luuletko niitä olevan viel kaupoissa? Ja paljonko makso?:)
 
Mä en oo vieläkään löytäny noita shortseja! Mistä Vero Modasta ostit? :)
 
Aww, noista tuli kyll tosi suloset ! :D
 
vähä söpöt :) paljon noi makso?
 
noi oli kultasilla napeillakin tosi kivat - sydämmet taas niiin nadjaa :)
 
Tulipa söpöt, paljonko noi shortit maksoi? :--)
 
vähänkö söötit :3

muff tommoset napit vois muuten kiinnittää johonki villatakkiin :o itellä on ollu se jo ties kuinka kauan projektina.
 
noista shortseista tuli tosi hienot :D
mäki oon aina halunnu tuunata joitai vaatteita, mut se on jääny vaa haaveiluks
 
oii söpöt
 
mikä on noiden shortsien hinta????
 
Noi shortsit näyttää tosi mukavilta, oon jo pitkään ettinyt tollasia normeja, mutta korkeevyötäröisiä. OIskohan noita jo Kuopion Vero Modasa, pitääpä mennä katsomaan!
 
Ei hitto miten söpöt :)
 
Millo meet valtteriin myymään?? :))
 
Tosi suloinen ja piristävä muutos! :)
 
Aaw, tulipa niistä söpöt. :) Tosi kivannäköiset sortsit muutenkin, täytyy käydä kurkkaamassa josko niitä löytyisi Vero Modasta vielä.
 
noi shortsit on ihanat. meinasin ostaa ne mutten raaskinu. sit ne jai mietityttaa ja ajattelin kuitenki kayda hakee ne mut kaikki mustat ja beiget mun koossa oli ehtiny loppuu koko helsingista. :(
 
Vau, molemmmat shortsit on kivan näkösiä !
 
ihan eri näköset noi shortsit vaikka oli vaan pikku muutos! tosi kivat tuli :-)
 
hienot
 
Oihh, tulipa noista tuunatuista shortseista söpöt! Oot kyl taitava käsistäs (;
 
alkuperäset oli must kivemmat mut on noiki söpöt :)
 
oli pakko tulla sanomaan tähän uusimpaan postaukseen, pikoos oon laiska, mutta oli ihana lukea tota sun kysymyspostausta. yleensä bloggerit on niin leipääntyneitä vastatessaan noihin, mutta sä se vaan jaksat ! oot ihana :)
 
uiui vähä noist tuli kivat! Paljo noi shortsit maksaa ja mitä kaikkii värei niit oli? :) kiittii! :)
 
söpöt shortsit tuli, kummatkin on hienoja! =)
 
oi:) tosi suloset napit ja muutenki kivat shortsit:>
 
iik, oon menossa helsinkiin shoppailemaan keskiviikkona, joten toivottavasti siellä olisi vielä reilusti kokoja silloin jäljellä! ( jos ees ostit nuo forumin vero modasta ) mulla on ollut korkeavyötäröisten shortsejen metsästys ollu käynnissä koko kesän, että pitelen sormia ristissä! :-)
 
Ne on nyt ihan sun tyyliset!
 
sika söpöt noi tuunatut :-) ! tykkään myös alkuperäisistä, mulle kelpais molemmat!
 
musta noi kultaset napit on rumat, niin noi sinisetkin shortsit näyttäis paremmilta jos laittaisit niihin ne mustat sydännapit jossulla vielä on :---)

tai vaaleensiniset.. ei ehkä
 
Eikä! ostin kans mustat ja siniset lahdesta joskus kesä/heinäkuus ja laitoin mustiin hopeenväriset sydännapit ja sinisiin ankkurinapit:) en tykkää kullan väristä!
 
noi "sydän"-napit on kivat! ihanan persoonalliset ja sopii sun tyyliin hyvin :)
 
eikä miten söpöt tuli !! mun täytyy vissii mennä vero modaan ku oon pitkään halunnu tummansinisii shortsei, paljo nuo makso? :O
 
Voi Nadja sä se sitten aina osaat! Noista tuli ihan hirveen söpöt! :) =Toisin sanoen ihan sun tyyliset ja voin niiiiin hyvin kuvitella kuinka hyviltä noi vielä näyttää sun päällä. :)
 
söpöt noi napit, sopii just sun tyyliin :-----------)
 
söpöt noi napit, sopii just sun tyyliin :-----------)
 
Tosi ihanat!
 
Loistava idea! (: Sopii varmasti hyvin punaisen paidan kanssa.
 
Söpöt! Jännä kuin noin pienellä muutoksella ulkonäkö muuttuu noin paljon :) x
 
no onpa söpikset! minkä verran noilla shortseilla on hintaa, alkoi nimittäin himottaan...?
 
hei ei liity nyt postaukseen, mutta osaisitko antaa neuvoja miten pääsee helsingin keskustasta valtterin kirppikselle?:D landetytölle pitää ehkä vääntää rautalangasta mutta en tiedä yhtään:d
 
Suloiset tuli :) Taidan haluta tuommoiset shortsit vaikka ihan alkuperäisinäkin.
 
hah,pakko tulla ensimmäisen kerran jättämään kommentti! oon lueskellu sun blogia tässä jokusen aikaa suht ahkerasti (ehkä liiankin),koska juuri heräsin hämmentäviltä päikkäreiltä..olit mun unessa:)!
harvoin te bloggaajat kerrotte,missä ootte töissä ja se on ihan ok. mutta ainakin mua mietityttää sellaset asiat ja muutkin jotka te henkilökohtasista syistä jätätte kertomatta ja edelleen ok;). niinpä mun unessa sä vihdoin tunnustit että olet kangaskaupassa töissä:) se oli sun oma liike ja nimi tais olla vekki&printti :D
-minnali-
 
awww
your shorts are so beautiful :) and the hearts makes it looks amazing <3

have a nice day and don't forget to visit my blog!
 
M sanoi...

hei ei liity nyt postaukseen, mutta osaisitko antaa neuvoja miten pääsee helsingin keskustasta valtterin kirppikselle?:D landetytölle pitää ehkä vääntää rautalangasta mutta en tiedä yhtään:d

Mä voin auttaa! Parhaiten pääset ysin ratikalla, joka kulkee ihan just keskustasta kohti Kaisaniemeä ja sieltä sitten Kallion kautta Valtteriin. Matka aika on joku suunnilleen 17 min. Jos vielä mietityttää, nii tsekkaa www.reittiopas.com ja pistä lähtöpaikaks vaikka Stockmann ja saapumisosoitehan on sit toi Aleksis Kiven katu 17. :)
 
noi on aivan upeet noi shortsit ja ihana idea toi sydännappi jutska (= mä oon ittekki halunnut jo kauan tollasia shortseja mutta en oo oikeen löytäny
 
mua ärsyttää ku mä kattelin just tollasia samanlaisia shortseja mut niistä oli koko loppu.. oisin nii halunnu tollaset
 
ihan super suloset. olispa
 
söpöt noista tuli :)
 
mun mielestä noi on paljon kivemmat kultasilla napeilla, mutta paljon nadjamaisemmat sydämillä ! 8D
 
Pakko kysyä , paljonko noi shortsit makso?
 
noista tuli tosi ihanat (::
 
tosi kiva tuunaus! :) ja ihana blogi sulla <3
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]