Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

etsintäkuulutus!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

etsintäkuulutus!

are you feeling fashionable?

tiistai 20. heinäkuuta 2010

 

etsintäkuulutus!



Jos omistat ylläolevan Gina Tricotin tunikan mustana, sinisenä tai jossain muussa kivassa värissä jonka olemassaolosta en tiedä ja oot valmis luopumaan siitä, niin ota pikasesti yhteyttä! Tunika sais olla kooltaan mieluiten S, mutta myös M kelpaa. Olis ihan superhypermahtavaa jos joku teistä ihanista olis halukas myymään omansa. Ja jos Nadjan pakkosaada-tunika löytyy nurkista pyörimästä,
niin laita viestiä osotteeseen

Kommentit:
Hei, vieläkö teet niitä supersöpöjä rusettikoruja?
 
totally love your red dress! <3
 
äähh mulla olis ollut sekä mustana että sinisenä, mutta molemmat oon myyny aikaisemmin kirpparilla.. :(
 
ihana mekko !<3 lovelove
 
ihana mekko !<3 lovelove
 
ihana kuva susta! :)
 
Toi tunika on kyllä tosi kiva, ja mua harmittaa etten ostanut yhtään sillon kun niitä myytiin. Syy, miks en ostanut, oli se kun about kaikilla oli tommoinen! Mut tosiaan.. jos mulla olis, en silti myisi sitä sulle:D
 
mullekki kelpais tollanen! :D oon ikuisuuden yrittäny huutonetistäki metsästää tollasta mut yhyy :<
 
Vero Modalla oli ainakin Ideaparkin liikkeessä vastaavanlaisia ! :)
 
Onko tuo punainen kenties myynnissä? :)
 
ei hitto, mulla on musta tommonen nimenomaan nurkissa pyörimässä, mutta se on xs! :s
 
en näköjään ole ainoa joka haikailee ton samaisen gt trikoopötkylän perään :D huutonetistä oon kans metsästäny, ja kerran olin lähellä voittamista mut en sitten kuitenkaan yli 30e suostunu maksamaan......hullua miten voi joku vaate jäädä mieleen kummittelemaan!
 
miltä ajalta tää kuva on? :o Uus vai vanha?
 
mulla on vaaleensini/valko pilkullinen, kokoa s. onko tässä lahjoitus vai osto kyseessä?
 
mulla on tollanen musta kokona s ! laitan sulle s-postia.. :)
 
nähtiin kaverin kaa sut ja eetu stokkan herkussa ja aateltiin tulla moikkaamaan, mutta sitten katoistte sillä aikaa kun pohdiskeltiin seuraavia: "nadja on niin kaunis" "noi näyttää niin rakastuneilta, ihanaa" :----D :-----) jee.
 
Multakin löytyis toi mekko mustana s-koossa, tosin rinnuksessa on pari pientä reikää kun oon pitänyt kukkasta siinä :D Tykkään tosta ite ihan hirveesti, mut sitä pitäis jotenkin yrittää lyhentää kun jääny käyttämättä kun oon tämmönen tappi.
 
hmmm mulla löytyis vihreenä...mutta en oikein tiedä haluisinko siitä luopua :) laitan mietintä myssyyn ja laitan sähköpostia sulle, olisi nimittäin kiva saada kiva mekko jonkun noin ihanan omistukseen :-)
 
Mul on musta s :D paljon tarjoot?
 
Olis löytynyt musta ja sininen koossa xs, mutta ne ei varmaan kelpaa? :)

Oisin mielelläni niistä luopunut, kun ite en oo pitänyt varmaan vuoteen päällä. :D
 
Jos omistaisin tollasen, en myis sitä ikinä <3

- http://blognamedsweet.blogspot.com
 
Minä olen juuri tänään laittamassa omani myyntiin huuto.nettiin.
Kannattaa käydä kohta kattomassa tunnus norav87 :)
 
tiina: joo teen! laita mulle sähköpostia :)

chiara theminette: thanks, i love it too :)

marde-louise: no voi harmi :/

anonyymi: niinpä, kiitos :)

catya: kiitti :)

sara: joo mäki jätin sen sillon ostamatta just siks ku kaikilla oli :D

linda sofia: :(

emma: kiitos vinkistä, mut sen pitää olla just toi gt:n versio :)

laura: ei oo myynnissä :)

li: harmi :/

sni: mä taisin katella sitä samaa (nicolen myymää) tunikaa, mut yli 30e on kyllä ihan liikaa siitä, varsinki ku se makso uutena jotain tyyliin 15e :D

anonyymi: kuva on otettu eilen illalla, eli upouusi :)

kirsikka: osti tietysti! laita mulle sähköpostia jos oot halukas luopumaan siitä omastas :)

anonyymi: jee kiitos <3

meri: hahah näytettiin tosi rakastuneilta kaikkeen siihen ruokaan mitä siellä myytiin :D

suvi: ootko kokeillu nostaa tunikan resoria vähän ylöspäin silleen että se pussittaa? :)

rosa: ei sun tietenkään tarvi sitä myydä jos tykkäät siitä ite :P

anonyymi: paljon pyydät siitä? :D

sinet: pahoin pelkään että ne on liian pieniä mulle :(

sweet: sama täällä! :D

nonna: jee! :)
 
Mulla on musta s-kokonen. Ostatko vaikka 5e ? laitan s-postia ?
 
Miten oot muuten saanut tonne osoiterivin eteen ton söpön muffinssin ! Rakastan sitä <3
 
ei hitto just luin tän tänään aamul ja ku tutlin töistä ni näin yhel tytöl tommosen ! :D
 
Eikö noita saa enää mistään? Ite haluaisin punasena tai mustana, tai vaikka molemmat! :)
 
AIVAN IHANA MEKKO ! mullekkin saa sitte myydä tollasen, jos joltakin viel löytyy :)
 
Näin sut eilen töissä ja meinasin tulla moikkaamaan, mut en sit keksiny mitään sanottavaa ja pupu meni pöksyyn ja tänään, kun sit tulin hakemaan mun varausta niin ehdin nähdä sut vilaukselta, mut en ehtiny moikata. Joku toinen kerta sit.. oot muuten tosi nätti :)
 
Mul ois musta, mutta se on L ja mun pikkusisko on hyvin ovelasti ominut sen. Ärsyttävää :c Toi on ehkä joku superkivin!
 
http://huuto.net/kohteet/gina-tricot-musta-olkaimeton-nepparitunika-koko-s/144551667

Tuossa, sattui pistämään silmään ja muistin että sinä etsit juuri tätä:) Ei siis ole minulla myynnissä, löysin vaan. Ole hyvä! :--)
 
hei pönttö mul oli toi huuto.netissä.. oisit sanonu ni oisit tietty saanu sen :(
 
aa toi tunika ois niin jees! ostin tässä just eilen Vero Modasta vähän samantapaisen mutta ei se oo yhtä nätti kuin tuo :-(
 
mulla on tollanen mutta rakastan sitä enkä halua luopua siitä.....................................................................
 
Mäki voin ostaa mustan s:n!
Saa laittaa sähköpostia: mansikkajenni@hotmail.com
 
Mullekkin kelpais tollanen musta/tummansininen mekko s/m kokoisena, saa laittaa sähköpostia jos kiinnostaisi myydä oma! :)

moioonemmaa@windowslive.com
 
noloa, tää oli nadjan ilmotus, ei teidän ilmoituspalsta :)
 
Anonyymi: Joo oli Nadjan ilmoitus, mutta tuskin se niitä kaikkia mekkoja tarvitsee, mitä tässä on tarjottu.
 
Nii ja jos joltakin vielä löytyy, mun sposti on
inakukka@gmail.com

:))
 
Moi,

multa löytyy musta kokoa M, ja ihan käyttämättömänä makaa vaatehuoneessa. Jos joku siitä iloa saa, niin vitosella irtoaa, ja Helsingin keskustan alueella voin toimittaa. :)

saa laittaa meiliä: mainvaan@cc.jyuf.i


-Malla-
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]