Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

puluasu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

puluasu

are you feeling fashionable?

maanantai 14. kesäkuuta 2010

 

puluasu











Osa teistä varmaan tietää sen Frendien jakson jossa Monica oli jossain kosteessa paikassa matkalla ja sen tukka muuttu semmoseks pörrökasaks. No mulle kävi tänään niin, hyi. Toinen hyi-asia on se, että tänään ratikkapysäkillä joku laitapuolenkulkija kakkas mun viereen ♥
Tänään ei oo tosiaankaan ollu mun päivä mutten viiti sen kummemmin alkaa avautumaan siitä. Tarkotuksena olis vielä alkaa ompelemaan, mut siitä ei taida tulla yhtään mitään tässä mielentilassa :D



Jakku H&M, kirppis
Topit Gina Tricot
Laukku Gina Tricot
Eiffeltornikoru on ite tehty
Farkkuleggarit on saatu Onlylta. Noiden viiltojen alta näkyy pitsiä, harmi ettei sitä näy kunnolla tossa kuvassa :D
Hopeiset ballerinat Pieces

Kommentit:
Jos mä oisin sä, niin en IKINÄ suoristais mun hiuksia <3 ite kiroan aina näitä mun suoria kutreja :)
 
Se Monica oli Barbadoksella(: söpis asu<3
 
Mun sisko oli kans täs yks aamu nähny heti ensitöikseen ovesta ulos astuessaan, kuinka joku mies oli kakannu niiden talon edessä. Mä onneks yleensä nään vaan kuseskelevia ihmisiä mun ikkunasta.
 
Mä katoin sen jakson just tänään ♥
 
oih nam <3
 
kivaa 'vaihtelua' nähä sulla ihan farkut jalassa, ku monesti sulla on joku tunika tai hame yms =)
 
Onko nuita leggareita vielä myynnissä?? Aivan ihanat! :))
 
paljo makso leggarit ? ( tai siis sinähän et vissii maksanu niistä mittään mutta paljonko ne maksaa mulle :D:D: )
 
hyyyi inhoon puluja :D mutta sun asu oli tosi sievä <3 ja oot itekki sievä !
 
aaa aaa aaaaaaa rakastan frendejä ♥ oisitpa nähny mun ilmeen ko luin ton kohan :----------) eli kyllä, todellakin tiedän sen jakson :D
 
Siis joku ihminen kakannu? Voi jumpe!
 
Ihana asu :)
Ja sul ei ehkä kuitenkaan ollu yhtä pahat hiukset ku Monical siin jaksos :D
 
"Toinen hyi-asia on se, että tänään ratikkapysäkillä joku laitapuolenkulkija kakkas mun viereen ♥"

siis anteeks mitä!?!? :DD ei voi olla totta.
 
Ihanat farkkuleggarit ! Just tollaset miäki haluisin :)
 
Ei noi sun hiukset edes ole kamalat! Ihanan tuuheet! Ja noi housut on aivan tooooosi ihanat! (:
 
hei nadja, mulla oli toi samainen pörröongelma mun tukan kanssa muinoin, kunnes otin suoristuspermiksen, löööv<3 paras päätös mun tähän astisessa elämässä, trust me! sillee eka suoristanu jonku tunnin hiuksia aamulla ja sit 5 min ulkona tihkusateessa ja tuulessa ja plöö. mut anyways, suosittelen;)
 
moi nadja!
katoin jusut sun vanhoja postauksia ja luin jo toisen kerran sen sun hiuspostauksen lapsesta suunnilleen tähän päivään. siinä se sun suora, lyhyt ja sivuotsiksinen(?) tukka oli aiiiivan ihana! se sopi sulle täydellisesti ja toi esiin sun kauniit kasvonpiirteet ja eikös sellaisen vähän lyhyemmän mallin suoristuskäsittelykin tulisi aika paljon halvemmaksi kuin pitkän?
leikkaa sellanen taas, oon aivan rakastunut :D
 
Ihana asu!
 
Hyi, varmaan ihanaa kun joku tyyppi paskoo vieressä. Mä varmaan oksentaisin, tai ainakin lähtisin hyvin nopeesti pois :D

Mutta joo, asiaan, toi asu on tosi kiva ;) Varsinkin noi legginssit on ihan mahtavat.
 
hei mutta miten noi hiukset noin ku sullahan on se chi suoristus? ku ite aattelin sen ottaa?? : O
 
fashionista '
 
Aaaaa mää rakastan tota jakkua! :)
 
ihanat farkkulegginsit! paljo noi maksaa ja onks niit vielä?
 
Oot jotenkin eri näkönen noi farkku
leggarit jalas kun ihan tavallisissa. :-----) mut toi asu on ihana ja sinä myös! <3
 
Hei kertositko joskus tosta sun madonnasta? :---) millon otit sen? paljon makso? ja silleen. btw pidätkö siinä aina tota samaa korua?

Anteeks kauhee kysely, mut itekkin oon vähän kiinnostunu! ;)

Ihana asu ja vielä ihanempi Nadja!
 
Pörhö <3 :D
 
Nää kuvat on tosi ihania. Varsinkin toi missä pulu näyttää sluibaavan mahallaan aidan päällä :D

Ja ei se haittaa olla välillä pikkasen Monica, oot just söpö noin!

P.S
Otan osaa tohon kakkatilanteeseen. Toivottavasti ei jääny parantumattomat traumat.
 
hihii miks et laittanu sellasia pikkulettejä ku Monica :DD haha eiku olikohan se edes sama jakso..
 
hymyilytti :D
 
kehtaisitko nadja ihana neuvo mua miten blogi mallista saa tämmösen? siis kuvat tollee keskelle ja näin, tahtoisin kyllä valkean taustan mut... ite oon ihan avuton ton htlm-koodin kanssa yms en tajuu siitä mitään. se ois tosi iso apu ! sun blogi muuten ihana (-:
 
Ihanat noi legginsit! Ja koko asu kans :)
 
ahhahahahahahahaha ei voinu muutakun nauraa tolle kakkajutulle. on se hienoa, että vieläkin kakkapissa jutut naurattaa :p
 
Ihana jakku!
 
Hitsi mä hajosin tolle: "ratikkapysäkillä joku laitapuolenkulkija kakkas mun viereen" :DD Näin sut vähän aikaa sitte Ginatricotissa ja mun niin teki mieli tulla sanoo että sun blogi on kiva ja sun tekemät korut upeita mut en sitte uskaltanu ni sanon sen täällä:)
 
aika kivat housut! kiva että sulla on joskus muutaki ku sukkahousut ja mekko
 
HAHAHHAH siis tuli vaa ka kakkas? xDD
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]