Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kirppisjee!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kirppisjee!

are you feeling fashionable?

sunnuntai 6. kesäkuuta 2010

 

kirppisjee!

Kirppismyynnistä on selvitty hengissä ja täytyy ihan ensimmäisenä todeta, että oli tosi hyvä että varattiin pöytä just tälle päivälle jollon suurin osa normaalisti pöydän ympärillä rynnivistä ihmisistä oli krapulassa tai muutenvaan superväsyneenä eilisestä biletyksestä eikä päässy paikalle. Tietysti aluks meiän pöydän ympärille tuli kauhee tungos, mut se kuitenki meni ohi aika nopeesti ja ostajat sai rauhassa pengottua pöytää. Mua tottakai harmittaa se, ettei paikalla ollu niin paljoa lukijoita kun yleensä, mut oli silti ihanaa kun edes osa teistä tuli tervehtimään ♥



Mä olin vetässy kaikki myynnissä olevat juttuni suoraan vaatekaapistani, joten mulla oli (ainaki omasta mielestäni) myynnissä tosi hyviä juttuja vaikkei niitä ollu läheskään niin paljon kun aikasempina kertoina. Tästä hyvästä tavarasta kertoo sekin, että mulle jäi myyntipäivän jälkeen kotiin tuotavaks vaan 4 vaatetta, kahet kengät ja puolikas kenkälaatikollinen koruja, vöitä ja kosmetiikkaa. Rahaakin tuli pienestä tavaramäärästä huolimatta tosi kivasti, eli 368,25€.

Mä tosin onnistuin tuhlaamaan osan rahoistani paikan päällä ja tein ihan huippulöytöjä! Koitan esitellä ne ostokset illemmalla tai sit huomenna koska mun pitää ihan just suunnata Herttoniemeen kahvittelemaan enkä yhtään tiedä että miten myöhään siinä menee. Oon nukkunu viime yönä alle 4h ja mulla silmät meinaa lupsahtaa kiinni tässä koneen ääressä istuessa, mut onneks sit illalla voi nukkua niin paljon kun haluttaa koska mulla on huomenna vapaapäivä ♥

Loppuun vielä tän päiväsen myyntiasun esittely:



Lettipanta H&M
Biker H&M
Kukkatunika UFF
Paljettivyölaukku kierrätyskeskus (rakastan tota! ostin sen 2v sitten 50sentillä lol)
Leggarit Gina Tricot
Lemppariballerinat ebay

Mä luonnollisesti jätän ton vyölaukun pois kun suuntaan kahvikesteille, mut muuten aion mennä samassa asussa loppupäivän. Mä tykkään ihan sikana tosta kukkatunikasta vaikka se onki oikeesti joku XXL-kokonen paita :D Ja joo, tiedän maininneeni asiasta ennenki mut en vaan voi ymmärtää miten joku monta kokoa liian iso vaate voi silti näyttää niin hyvältä. Mut joo, nyt meen. Heipsuli!

Kommentit:
Mä ostin teiltä kaikkee kivaa. Unohdin siinä mainata lukevani sun blogia :( nyyh...
Mä luen tätä joka päivä ja must tää on ihan paras. Mä tulinkin sinne kirpparille ihan vaan sen takia kun tiesin sun siellä olevan. Eilen vieläpä oli siskon ylppäri juhlat joten tuli aikalailla valvottua.
Sulla oli tänään tosi nätit vaatteet ja oot hurjan nätti livenä!
 
siis toi rahasumma on 80e enemmän kun mä saan 2 viikon kesätöiden raatamisesta :DD reilua !
 
Hei pakko tulla vähän avautumaan ! Nadja, oot oikeesti aivan ihana ja jotenkin kauheen söpö ! :) Siis tosi avoin, nätti ja tunnut ihan tosi aidolta, ois mahtavaa jos kaikki olisi tollasia.

Nauran aina sun jutuille lukiessani näitä postauksia, ja muutenkin piristyn aina, kun osaat iloita niin pienistä asioista. Nadja, oot IHANA ! <3
 
Oisin halunnu tulla sinne kirppikselle mut en vaa kerenny :( ja sun blogi on paras ja sulla on paljon ihanii vaatteita ja sun korut on tosi tosi hienoja ! =)
 
Aika hyvät kirppissaldot! :)
 
Jeee hertsika mun huudi :D Etkai oo muutes viel myyny sitä ihanaaa punasta sydän-vyötä??
 
Oo tulipa mukavasti rahaa :-) Ja nätti asu like always!
 
Voi että! Sä oot niin kaunis ja sulla on niin mahtavan söpö tyyli! Luen sun blogia päivittäin ja mulle tulee aina kauhee himo ostaa uusia vaatteita ja koruja. Itse asun tällasessa pikkukylässä ja täällä ei oo juuri mitään kauppoja... Onneks oloo helpottaa, että saan edes lukea sun blogia. Hyvää kesää sulle! :)
 
Mua niin harmittaa että en asu pk-seudulla, oisin ostanu sun pöydän varmaan tyhjäks:D
 
missä sä olitkaan töissä?ja ootko ens perjantaina töissä?
 
Oi vähänkö paljon rahaa! :D :0
Ois ollu kiva päästä kattelee ja ehkä osteleeteijän tavaroita (vaatteet ois varmaan ollu mulle pieniä, mut esim kenkiä tai asusteita), mutta täältä maalta on hankala lähtee minnekään :s
 
Hihih, en tajua miten sait noin paljon rahaa, mekin oltiin tänään myymässä kavereiden kanssa ja mä sain noin kakskymppiä :-DD Tosin ulkona ei edes hirveästi tuntunut olevan porukkaa, oli vähän tyhmää varata pöytä sinne! :D

Toi asu oli muuten tosi ihana! Kukkatunika on niin supersulonen :-)
 
enminä: hei kiitos tosi paljon ihanasta kommentista! harmi ettet muistanu moikata, mut kiva kuitenki ku löysit kivoja juttuja :)

jenn: voi ei :D

anonyymi: apua en kestä näitä teiän kommentteja! kiitos tositosipaljon <3

anonyymi: voi harmi, mut toivotaan että pääset ens kerralla paikalle :)

werdy: niinpä! :)

anonyymi: en oo myyny enkä aio vielä hetkeen myydäkään :)

laura: kiitos :)

anonyymi: voi kiitos paljon <3 ja vaikka asuisitkin pikkukylässä niin aina voi tilailla nettikaupoista ;)

anonyymi: ehkä ihan hyvä että muillekki jäi jotain ostettavaa ;)

anonyymi: oon yhessä kivassa vaatekaupassa. sen enempää en paljasta koska en halua että ihmiset tulee sinne pällistelemään :D

anonyymi: kyllä meiltä löyty vaatteita myös vähän isommille tytöille, harmi ettet päässy paikalle :(

helmi: joo sinne ulos eksyy tosi vähän ihmisiä, mut onhan toi 20euroakin ihan hyvä ottaen huomioon että mulla tais kuitenki olla enemmän myytävää tavaraa kun sulla :)
 
oisin niin halunnut tulla tonne, mutta ei oikein ylppäreitten jälkeen päässy ylös sängystä. :D
 
NOUU, tos oli noi ihanat keltaset korkkarit ja sit noita koruja ja kaikkee yhyy ;_;
 
no ohhoh aika hyvin tuli rahaa, kun itse sain 150e viikon kirppispöydän varauksesta! :o
sun blogis pistää aina hymyilemää ku sitä lukee, ku oot niin pirtee ja hassu ja söpö!
 
Moikka, tää ei liity tohon postaukseen, mutta aattelin kysyä sulta sellasta, että kun ostin viime viikolla Ginasta yhden paidan ja käytin sitä kerran, jonka jälkeen se on aivan nukkanen, että voiko sen palauttaa ja/tai miten teillä suhtaudutaan tällaisiin asioihin? Kiitti jo etukäteen :)
 
uih, tuo laukku on ihuna. :)
 
Mä en kestä miten hyviä löytöjä! Millon Valtterii kannattaa mennä erityisesti? Onko se miten auki? Ajattelin, että jos kesälomalla uhrais siihen yhden päivän samalla kun käy Hesassa muutenkin.
Ihana tyttö ja ihana blogi :)
 
Millä hinnalla yleensä myyt noita vaatteitas, kun saat niin paljon rahaa? Vai onko sulla vaan niin tajuttomasti tavaraa? :D
 
eve: hahah uskon! mut onnea ylioppilaisuudesta :)

anonyymi: nyyyh

maiju: valtteri vaan on ehdottomasti paras kirppispaikka, koska siellä on niin paljon asiakkaita :)

anonyymi: viet vaan paidan sinne ja saat rahat takasin tai jonkun toisen paidan sen tilalle. se ei oo sun vika että vaate nukkaantu heti :)

sirpa: kiitti :)

ee: valtteriin kannattaa mennä sunnuntaisin, mut jos ulkona on hyvä ilma niin kannattaa mennä hietsun kirppikselle. se on auki vaan kesäsin ja sen ansiosta valtteri saattaa olla kesällä vähän hiljasempi paikka :)

anonyymi: yksistä neljästi käytetyistä reebokin kengistä pyysin 10e, koska ne makso uutena 90e. mut muuten vaatteet ja kengät oli 1-4e :) eli mulla vaan oli tajuton määrä tavaraa :D
 
kiitos kahdesta kukkamekosta :)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]