Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

everyone looks the same still we have different names

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

everyone looks the same still we have different names

are you feeling fashionable?

keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

 

everyone looks the same still we have different names



Aurinkolasit Saltopeppar
Seilorineule Vero Moda, kirppis
Mekko Gina Tricot (ostin ton nettikaupasta, kiitos teille ihanille vinkistä!)
Lintukaulakoru kirppis
Laukku kirppis
Kengät ebay



Yllä on siis tän päivän palaveri & ruokakauppa-asu. On muuten hassua kun "jo" toista kertaa ruokakaupan kassalla myyjä kerto lukevansa mun blogia. Vaatekaupassa siihen jotenkin osaa varautua paremmin kun ruokakaupassa lihapullia ostaessa :D Ensimmäisellä kerralla meinasin kuolla kun myyjä totes mulle että "tiiän että tykkäät tosta pitsasta kun luen sun blogia". Kirjotin tästä ayff:n facebook -yhteisöön sillon kun se tapahtu ja mua naurattaa toi vieläki :D Terkkuja Jaanalle!

No mut nyt suuntaan takasin siivoomaan. Me juhlitaan tänään täällä meillä Sanjan 21vee synttäreitä ja sen jälkeen suunnataan Tavastialle kattomaan The Radio Dept.iä... Kivat keskiviikot kaikille ja tulkaa repimään mekon helmasta jos bongaatte mut Tavastialla ♥!

ps. Mun kamera on rikki! Tossa ei toimi salama ja sit se yhtäkkiä pomppaa ylös vaikka käyttäisin sitä salamatonta ohjelmaa. Kamera ei myöskään reagoi mitenkään siihen mun lisäsalamaan, joten en voi käyttää sitä enää. Tolla mun kameralla voi kuvata nykyään pelkästään luonnon valossa ja sillonkaan kuvista ei välttämättä tuu niitä maailman parhaimpia. Tosi kiva tulee tosta mun Lontoon reissusta ku olin suunnitellu kuvaavani siellä ihan sikana. Buu!


Kommentit:
haha meinasin iha refleksinomasesti kysyä et "oliks se eetu?" ku vastasit puhelimees siinä:DD olis ollu ehkä vähän outoo! t. kassa
 
Ihana asu!! Villatakkisi näyttää tosi hyvältä yksinkertaisen mekon kanssa. Tänäänki oli kyl mun mielest Helsingis aika kylmä, oon tässä pohtinu, käytänköhä koko kesän päivittäin nahkatakkii..
 
oih, tuo neuletakki on niin magee <3
 
Hienot lasit!
 
Love your outfit! :) Missä sä oot töissä?
 
Etkö oo Gina Tricotissa töissä? Ainakin sun kaksoisolento palveli mua siellä!
 
Tosi kiva asu !:--)
 
sun mekot/tunikat kaikki vaatteet! :)) likelike :>
 
mä muuten bongasin sut sattumalta, ku olit töissä. en sit viihtiny kuitenkaa tulla sanomaan mitään ku en edes ostanu sillä kerralla mitään ja aattelin että et välttis ilahtuis ku olit kuitenki töissä etc...
 
aaa mä oon niin kateellinen tosta täydellisestä neuleesta♥ jos joskus päätät myydä sen, täällä olis yks innokas ostaja :D
 
mäki haluun ton neuletakin ! <3
 
Oot tosi sievä :)
 
yay näin sut tänään! (:
 
Love your blog and your look!!

congratulated for the beautiful photos, I'm following you!
I am here in Brazil and I also have a fashion blog!
Going on here!

kisses :*

http://daanfranco.blogspot.com/
 
Awww Nadja oot ehkä hellyyttävin bloggari koskaan <3

Noi kuvat muuten näyttää ihan siltä, että sut ois liitetty niihin :D
 
like this black&white combination.
 
Ihana asu :D haha toi kassa juttu :----------D
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]