Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

monkin & weekdayn avajaiset

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

monkin & weekdayn avajaiset

are you feeling fashionable?

keskiviikko 19. toukokuuta 2010

 

monkin & weekdayn avajaiset

Huh. En oo eilisen aamun jälkeen ehtiny käydä koneella kun kääntymässä vaikka postausaiheita olis paljon. Alotetaan nyt kuitenki eilisestä päivästä joka sisälsi mm. puistossa hengailua, siellä herkuttelua, kivojen tyyppien näkemistä sekä Weekdayn & Monkin avajaisbileet niinkun otsikosta saatoittekin päätellä.

Päivä alko piknikillä Caron kanssa Koffin puistossa, mut sieltä ei oo muuta kuvamateriaalia kun asukuvat jotka näkyy tän postauksen lopussa. Caron piti jossain vaiheessa suunnata takasin teatterille valmistautumaan Fameen ja mä puolestani suuntasin treffaamaan Tiinaa joka oli tullu Torniosta tänne Helsinkiin lomailemaan. Meiän piti nähä jo viime jouluna on olin Kemi-Tornio akselilla seikkailemassa, mut meiän aikataulut ei sit mennykään ihan kohillen.



Kävästiin parissa vaatekaupassa ja mentiin Espalle istumaan Stockmann Herkun kautta.



Tiinalla oli joku kanabagelin tapanen



ja mulla briejuusto(♥)croissant josta nypin paprikat pois :D



Kangaskassi on ebaysta. Tykkään tosta ihan kauheesti.



Ruususormus löyty mun sormusrasiasta (kyllä, mulla on erikseen sormusrasia. Myös rintaneuloille on omansa...) ja kynsilakka on Color Clubin N09 EDIE



Ruokailun jälkeen suunnattiin Monkin ja Weekdayn avajaisiin joita oltiinkin odoteltu jo "hetki". Me luultiin että päästään tonne ostamaan parhaat jutut päältä, mut kuultiinkin ovella ettei tuolta saanu ostaa mitään kun vasta seuraavana päivänä liikkeen auetessa oikeesti. Vähänkö oli kidutusta, mut toisaalta taas toi esti mua tekemästä noin 500miljoonaa heräteostosta :D



Molemmat liikkeet oli sisustettu vähintään yhtä ihanasti kun Tukholmassakin. Nää värikkäämmät kuvat on siis Monkista







Laura on niin söpö!







Moksu näytti olevan fiiliksissä noista Monkitikkareista :D





Monki oli tommonen värikäs rusettinadjamaailma, kun taas Weekday oli tyylikäs ja cool. Nää seuraavat kuvat on siis sieltä







Weekdayssa oli myös tommonen vintagenurkkaus...



...ja kolmet kiilakorot jotka olisin halunnu, mut onneks sieltä ei vielä saanu ostaa mitään :D



Lähettiin avajaisista pois jo seittemältä kun ovet aukes facebookin kautta avajaisiin ilmottautuneille. Hyvä että lähettiin, koska jono oli melkeen Stockalle asti ja oltais niiiin jääty jalkoihin.



Mentiin taas vaihteeks Espalle istumaan ja saatiin tällä kertaa seuraks myös Peppi ja sen kaveri jonka nimi oli Annina ellen ihan väärin muista :D



Illan viiletessä mulla oli päällä musta perusneuletakki johon oon silittäny ebaysta ostetut pääskyspatchit kiinni.





Hattu Pieces
Mekko Vila
Kiilakorot H&M. Noi oli yllättävän mukavat jalassa! Talsin noilla koko päivän laukussani vaihtokengät ja rakkolaastareita muttei missään vaiheessa tullu sellasta fiilistä että kengät tarvis vaihtaa. Mua vaan vähän pelottaa noi vetskarit, koska ne on kuulemma menny tosi monella rikki.

Kommentit:
Mua niin kaduttaa että menin palauttamaan nuo kengät sillon joskus.. :( Ja ärsyttää kun syykin oli mitä typerin: rahanpuute. Ne vaan oli kaikessa ihanuudessaan niin... ihanat! :)
 
Minkälainen hintataso noissa kaupoissa on? Onko edullista? :)
 
Aijai, Monkin sisustus on niin ihana! <3

Tosi ihania kuvia :)
 
MIKÄ TOI PEPPI TUOLLA TAUSTALLA ON? lihava jäänyt kiinni tikkari kädessä :DDDD
 
Toi monki näyttää tosi ihanalta, pakko tulla käymään siellä loppuviikosta :D Weekday näytti tosiaan niin coolilta että en tiiä uskaltaisinko sisään astuu..
 
Aikauheeta! Miks pitää alottaa tää postaus jollain tollasella pärställä! Tätä just tarkotin että näytät aina hyvältä :D Laittasiks mulle jotain kuvia sähköpostiin? :)
 
Paprikathan ovat juuri parhaimmistoa noissa välipaloissa, kun ovat raikkaita joka puraisulla. ;)
 
mul on itelläni parit h&m:n kiilakorolliset kengät ja oon ollu tosi yllättyny siitä kuinka hyvät ne on jalassa. ensinnäkin ne sopii täydellisesti, ainakin mun jalkaan, ja toiseks ne ei olleskaa. päkiät toki väsyy, mutta noin muuten..
 
Oih mitä sisustuksia <3 miksen mäki vois asua helsingissä :(
 
Voi kun ois joskus rahaa shoppailla monkissa / weekdayssa :D

Mutta kenkiin vetoketjun vaihtaminen suutarlla ei oo ees kallis homma, jos noista kengistä tykkäät vielä sillon :) Noissa on kyl ollu muutakin vikaa, meillä on ollu paritkin tommoset korjattavana ties mistä jutusta. Mutta ilmeisesti vaikka ovat halvat olleet nii ihmiset on tykänny, ku korjauttavat :)
 
Ihana postaus ! Muakin kiinnostaa minkälainen hintataso noissa liikkeissä on ? :)
 
mä näin sut H&M:n koruosastolla tuolloin tiistaina, mut en jotenki viittiny moikata. Aaattelin etten viitti häiritä sua :---D sulla oli noi ihanat kengät jalassa ja oon kade niille 8'D
 
voiku tuola monkis oliki kivan näköstä! tykkään näistä sun tämmösistä postauksista tosi paljo! :)
ja oot taas niin kauniina! :) <3
 
eikai noi ovet tossa oo pukukopit, missä on reiät ovissa.
 
Mäkin mietin et minkälainen hintataso? :D kannattaako lähteä helsinkiin asti toteamaan et liian kallista...
 
eikäää stokkan briejuustocroissantit on niin parhautta just vaan miinus ne paprikat nypin ne kans aina t random:D mut tosi kiva asu:)
 
Monkin vaatteet ja värikkyys ihania molemmat! :)
 
Reilua, että kaikki pääsi ostoksille samaan aikaan, eikä mitään etukäteisshoppailua tietyille tyypeille. Weekday on noista kahdesta mun suosikki :)
 
monki seems like the best place in the world. great photos;)
 
ettekö voi siirtää sitä kirpparia seuraavalle vkolopulle? pliiis! tai edelliselle? nyyhnyyh...
 
ääää, nyt on varmaan pakko päästä jossai vaiheessa kesää pikku shoppailureissulle :P
 
mitä mieltä oot, onks nuo kengät "normaalikokoset", eli meneekö sulle sama koko kuin muissa vastaavissa kengissä, vai onko esim hiukan pienemmät tai isommat ku normaalit? toivottavasti ymmärsit kysymyksen vaikeesta auringonpistosselostuksesta huolimatta :D tilasin tommoset, mut mun normikoko tuon malllisissa kengissä 37 kerkes loppuu ni tilasin 38, toivon et ne silti menis, eikä ois turhan isot :/
 
OMG! Olutpullo ei oo mun!:D
 
Missä päin Helsinkiä toi Weekday on? :)
 
Hei mistä toi hattu on? oon ettiny tommosta ihanaa olkihattua :D
h&m:llä oli joku naisten hattu, mutta kauhee iso se reuna... ;s

nii ja ihania ne sun tekemät (vai suunnittelemat ?) korut tuolla yhessä nettikaupassa <3 ongelma ratkes kun löysin sieltä kauan etsimäni ankkurikorun :)
 
mäkin meinasin kysellä monkin hintatasoa mutta ajattelin ensin itse googletella ja http://monkiworld.com/international/collection/#/collage?page=1 tuoltahan löytyy tuotteita painamalla aika hyvin hintaa. eikä muuten yhtään pahoja!
 
nellen: voi ei! mäki harkitsin noiden palauttamista, mut en sit onneks tehny sitä :)

jenni: mun mielestä ainakin monkin hintataso on suunnilleen sama kun h&m:llä ja gt:llä. weekday on mun käsittääkseni vähän kalliimpi kun siellä on myynnissä oman malliston lisäks esim. cheap mondayta :)

anni + krisi: mäki tykkään kovasti tosta sisustuksesta :)

peppi: se on mun pullapeppi <3

nana: no kannattaahan siellä weekdayssa käydä ihailemassa sisustusta :)

tiina: sä näytät ite paljon paremmalta kun minä! mitä kaikkii kuvia haluut? :D

vauvalle: mun mielestä paprikan maku peittää kaiken muun maun :D

lotta: joo hennesillä on kyllä hintaansa nähden yllättävän hyviä kenkiä :)

strange: toivottavasti pääset edes käymään tuolla joskus vaikket helsingissä asukaan :)

fee-: voithan sä aina odottaa alennusmyyntejä ;)
ja kiitos muuten tosta suutarivinkistä!

anonyymi: mun mielestä hintataso oli perus ketjuliikkeiden luokkaa, mut weekday vaikutti hieman kalliimmalta :)

roosa: et olis häirinny yhtään! olisit vaan tullu moikkaamaan :)

ninnisi: voi kiitos paljon <3

anonyymi: on. ite en lähtis sovittelemaan siellä mitään rintsikoita tai uikkareita :D

anonyymi: ei oo (ainakaan mun mielestä) liian kallista. suosittelen ehdottomasti noissa käymistä :)

cerise: hahah ihana :D
ja kiitos :)

ilona: niinpä :)

jhe: no olihan se reilua, mut mä silti odotin että päästään shoppaamaan etukäteen koska yleensä avajaisissa on saanu ostaa juttuja ja samalla saanu jonkun pienen alennuksenki yms :)

birgit: thanks! :)

anonyymi: en voi koska se on jo maksettu :(

babyjane: :P

miia: mun jalka on 39/40 ja tilasin koon 40 joka on mulle vähän reilu ainaki leveyssuunnassa :D toivottavasti kengät ei oo sulle auttamattoman isot :)

moumou: :D

emma: molemmat kaupat sijaitsee aleksanterinkadulla :)

mmmou: hattu on ostettu vero modasta joskus tyyliin kuukausi sitten ja tykkään siitä kovasti.

ja hei tosi kiva ku tykkäät mun tekemistä koruista :)

ami: tosi hyvä kun keksit googlettaa, koska tollanen tieto löytyy paljon paremmin googlen avulla kun kyselemällä multa ja odottelemalla vastausta :D
 
Näyttääpä kivalta kaupalta toi monki :D
 
I love your style! =) And the opening of Monki looks great! I went there on Thursday and did some serious shopping! Finally it's opened here in Helsinki!! =D
 
mulla menee tosi hyvin noiden kenkien kanssa, ensin oli et ne tulee joksus viikolla 19 vissiin, sitten viikolla 22, nyt ne on siirtyny viikolle 25! taitaa mennä tuo tilaus peruutukseen. :/
 
Ku katoin noita kuvia, katoin että, miten ihmeessä toi tyttö näyttää tossa ekassa kuvassa niin tutultaxD Sitku luin ton tekstin tajusin miks:D Itekki olen Torniosta, ja Tän nähny monta kertaa:DD
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]