Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

fame!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

fame!

are you feeling fashionable?

torstai 13. toukokuuta 2010

 

fame!

Käytiin tiistaina Taran, Annan ja Lauran kanssa Fame -musikaalin kutsuvieras/lehdistöharjotuksissa. Ainut ero ihan oikeeseen näytökseen oli se, että ohjaaja saatto pari kertaa huutaa jotain väliin. Se toi mun mielestä kivaa lisäfiilistä musikaalin kattomiseen, koska ohjaaja istu pari penkkiriviä meiän edessä ja sen reaktioita pysty tarkkailemaan hyvin.





Famehan on alunperin jenkkiläinen musikaalielokuva 80-luvulta ja moni saattaakin muistaa elokuvan tunnusbiisin (ja arvatkaa vaan onko mulla soinu se tiistaista asti päässä). Elokuvasta on tehty mm. tv-sarjoja sekä musikaaleja. Tänään 13.5.2010 on Suomen Fame-musikaalin ensi-ilta joka on jo loppuunmyyty. Musikaali kuitenkin pyörii 13.-22.5. Aleksanterin teatterissa ja lippuja sinne voi ostaa täältä. Mä olisin ite ostanu liput musikaaliin (koska siinä esiintyy tuttuja) jos en olis saanu kutsua kattomaan harjotuksia.



Olin viimeks nähny musikaalin joskus ala-asteella kun esiinnyin sellasessa ite ja mulla oli ton musikaalin alkumetreillä vähän sellanen fiilis että mihin mä oikeen oon tullu. Musikaaleihin tottumattomuus vaati pientä skarppausta aluks, mut sit se jossain vaiheessa "imi" mukaansa ja olin niiiiin messissä.



Mua vähän huoletti myös mun seuralaisten suhtautuminen tohon, mut ei onneks tarvinnu kauaa huolia, koska lavalle astu tyyppi josta tytöt näytti pitävän kovasti :D





Musikaali kesti väliaikoineen 2½ tuntia muttei todellakaan tuntunu niin pitkältä. Missään välissä ei tullu sellasta fiilistä että "loppuispa jo" kuten elokuvissa ja sen takia katonki leffoja mielummin kotona kun teatterissa koska ne voi pysäyttää jos ei kiinnosta kattoa loppuun asti :D



Musikaalista jäi tosi kiva ja energinen fiilis. Seassa oli erittäin lahjakkaita esiintyjiä joista varmasti kuullaan vielä!
Musikaalin muuten tuotti Marco Bjurström, ohjasi Raine Heiskanen, koreografiasta vastas Peter Pihlström ja kapellimestarina toimi Antti Vauramo.

Nadja suosittelee ja esittelee loppuun tiistain asunsa:





Rusettipanta kirppis
Circle Scarf Gina Tricot
Biker H&M
Kaulakoru CBT's Closet
Raitamekko kirppis
Wet look leggarit Gina Tricot
Kiilakorot Dinsko

Kommentit:
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
toi fame oli varmasti aivan sika hyvä! :)
 
Mitä ihmettä onks siellä päin noin kylmä :o

Täällä on jo lyhythihasella t-paidalla kauheen läkähdyttävää.. Yli 20 *c. Huomiseks on luvattu melkein hellettä! :-)

Kivankuulonen musikaali.
 
ihana toi raitamekko <3__<3
 
no mutta voihan elokuvistakin poistua jos elokuva ei kiinnosta! :)
 
ärg!! Piti itsekkin mennä tänään vapaaehtoistapahtumaan laulamaan lauluope kanssa musikaalibiisejä! Ja aamulla joku tyhmä flunssa oli vienyt mun äänen :(
 
Mä niin rakastan musikaaleja, että olen ihan murtunut, kun en millään pääse katsomaan tuota :P
 
Noi musikaalit ja näytelmät on just sellasia, mihin ei koskaan tule lähdettyä kun aina aattelee, että kuitenkin on vain tylsää :D

Mä kävin viimeksi katsomassa Kuopiossa Chicagon, aivan mahtava sekin (:
 
mäki olin kattoo ton ja pakko myöntä että hyvä oli ja lahjakkuuksia oli, varsinki oma kaveri ::D <3
 
olin kattoo tota Famea samaan aikaan Skenen kaa:D
 
ihana kuulla et toi fame oli hyvä ja ei tullu semmosta fiilistä et loppuis jo, nimittäin ollaa menos luokkaretkelle torstaina ja mennää luokan kans kattomaan se!:)
 
moikkis!

Oon seuraillu sun blogias tässä vähän aikaa, ja oon huomioinu että oon tykästyny sun tyylini tosi paljon!
Siksi kysyisinkin apua, että mistähän Helsingistä vois löytää kivoja mutta persoonallisia ylppäri juhliin mekkoja? :)
 
vitsi miten et tukehtunu noihin vaatteisiin, mä menin tänään ihan shortseissa ja t-paidassa ja asun lähel helsinkiä! :D
 
mä tahon nähä ton! mä haluun nähä ton! <3
 
mä olin eilen katomassa tota famea ja se oli aivanmahtava shwo mä tykkäsin ihan hirveesti siitä:)
 
Miten sä sait valokuvaa tuolla? :) Siis kun mun käsittääkseni teattereissa yms ei saa valokuvaa.
 
Onks toi iso paikka? sain nimittäin varattua liput 2 parvelle, niin onkohan se kauheen kaukana :< odotan jo innolla et pääsen kattoo tota!
 
Lisää valokuvia tosta! En ite pääse kattomaan nyyh :(
 
yoo! saanko pölliä ton kuvan missä laulelen? ei nimittäin oo liikaa kuvia itselläni tosta! :>
 
ninnisi: niin oli :)

anonyymi: kuva otettiin tiistaina, mut muistin postata asiasta vasta torstaina jollon ilma oli huomattavasti tiistaita lämpimämpi :)

nannasofia: kiitos :)

anonyymi: mut sit harmittaa että on tuhlannu rahaa siihen huonoon elokuvaan :D

sirpa: voi ei :((

maya: harmi :(

kaoka: toi on niin totta! :)

anonyymi: :)

mabsu: :)

marii_: aijaa, kiva juttu! toivottavasti tykkäätte :)

anonyymi: apua toi on vaikee kysymys! mä ite tilaisin mekkoni asokselta, nelly.comista tai ebaysta :)

anonyymi: noi asukuvat otettiin tiistaina jollon oli paljon kylmempi kun torstaina jollon tää postaus tuli :)

peppi: mee kattomaan :D

reetuli: tosi kiva ku tykkäsit :)

anonyymi: kysyin kiltisti ja sain luvan kuvata ilman salamaa :)

noraa: en osaa yhtään sanoa, mut parvi kuulostaa ainaki tosi kivalta :D me oltiin tylsästi permannolla.. :)

anonyymi: mulla ei oo noitten lisäks kun kasa tärähtäneitä kuvia joista ei saa kauheesti selvää. tosi harmi että missaat ton :/

raakel: joo tottakai! :)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]