Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

suunnistuksesta selviytymistä

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

suunnistuksesta selviytymistä

are you feeling fashionable?

sunnuntai 11. huhtikuuta 2010

 

suunnistuksesta selviytymistä

Moikka!
Suunnistuksesta on nyt selvitty hengissä ja päätin, etten käy sitä sen kummemmin läpi täällä omassa blogissani, koska siitä kiinnostuneet voi ihan hyvin käydä lukemassa siitä Forumin blogista. Postaus ilmestyy sinne tässä parin päivän sisällä kunhan ollaan saatu kaikki kuvat, infot ja voittajat kasaan. Pitää vielä äkkiä mainita, että suunnistukseen osallistu 74 ihmistä, joka on n. 7 kertaa se määrä jonka me oletettiin osallistuvan :D Kiitos kaikille kovasti!



Palloilin tänään Forumissa tossa ylläolevassa asussa.
Rusettipanta Seppälä
Kamerakaulakoru on ite tehty. Niitä voi ostaa täältä.
Paita Gina Tricot
Laukku Gina Tricot
Hame Carlings (toi on mun ultimatelemppari ja sen takia sitä tuleeki käytettyä niin harvoin ja säästeliäästi)
Vintagesaappaat ebay



Nimikyltti on ite tehty (tätä ette varmaan osannu arvata) hamahelmistä. Tein meille kaikille tommoset suunnistusta varten, mut noi muut onnistu hajottaan omansa :D

Asukuvassa näkyvästä Vilan pussista kuoriutu tämmönen:



Ihastuin niin täysillä tohon röyhelöboleroon, vaikkei se kuulemma oo mun tyylinen. Päätin ostaa sen silti koska huomasin pari päivää sitten ammottavan suuren boleroaukon mun vaatekaapissa. Osa mun mekoista jää käyttämättä vaan sen takia, että ne tuntuu liian paljastavilta/tyrkyiltä ja ajattelin erilaisten boleroiden pelastavan asian. En kuitenkaan halua semmosia perustylsiä trikooboleroita ja olinki ihan superfiiliksissä löydettyäni ton röyhelöunelman. Tolla on hintaa 29.95, mut sain ton puoleen hintaan Forum-diilin ansiosta. Jee!



Tykkään tosta tositosipaljon, vaikka näytänki tossa ekassa kuvassa siltä kun joku olis syöny mun hampurilaisen :D



Että semmosta. Nyt suuntaan kattomaan Daisy of Lovea subilta. Daisy oli ehdottomasti mun lempparityyppi Rock of Lovessa. Voi sitä myötähäpeän määrää.. :D

Kommentit:
Daisy on just paras ! :D
 
siel oli superkivaa ! :D

ps. löydettii muute se The Body Shop, ku kysyttii teiltä siellä Vilassa siitä :D
 
Hih mun mielestä näytät jollekkin taistelulajinharrastajalle tossa ekassa bolerokuvassa :DD Ja toi carlingsin hame on myös mun lemppari sun vaatteista, ja olen siitä ikuisesti kateellinen :)
 
Mun mielestä toi bolero sopii sulle ! Tosi kivannäköne :>
 
Toi bolero sopii sulle, ihana :)
 
Munkin mielestä toi belero sopii sulle. Just kiva !
 
Daisy oli myös mun ehdoton lemppari ! Itse katsoin kaikki rokkarille morsian jaksot moneen kertaan - paitsi viimeistä. Sain etukäteen kuulla , ettei Daisy voitakaan ja en pystynyt sitä viimeistä jaksoa katsomaan :D:D:D:

ps. Oisin osallistunut siihen suunnistukseen , mutta fiksuna tyttönä unohdin tulostaa sen kartan :D:
 
Huippu hieno toi bolero! :)
 
milla: nii onki :D

swedelot: jee kiva ku tykkäsit ja tulit moikkaamaan! sulla oli ihana asu :)

laura: hahaha voi ei, "kiitos" :D

nea: kiitti :)

noona: kiitos :)

eve: kiitti :)

s-sanni: niitä karttoja olis saanu infopisteeltä sekä meiltä :)

nooranelämää: kiitos :)
 
Ihana toi bolero! <;
 
daisy oli munki lemppari, vaikken sitä kellekkään uskaltanut kertoa xd Ihana asu, toi henkselihame on UPEA !
 
toi mekko on kyllä aivan yltiö ihana!
 
london on niin herkku <3
 
eka tossa yhessä kuvassa melkeen näkyy mäkki ja sit sä viel mainitset hampurilaisen! julma maailma :( Mun unelma ois muute maistaa rapupiirasia. Ne näyttää niin hyviltä 8D
 
Hihi oli hauskaa, olin kavereiden kanssa myös siellä! Lisää tommosia. Ja olitte tosi mukavia ku käytiin moikkaamassa :) Kai ne vastaukset muuten tulee jonnekki näkyviin, kaivelee, ku kiinnostais tietää meniks ne kohat mitä mietittiin ikuisuus oikein vai väärin :D
 
toi bolero on ihan mieletön! mun on varmaan pakko hankkia samanlainen, koska mullakin on monta mekkoa jotka huutaa nimenomaan jotain hienoa boleroa kaverikseen :))
 
Äh mäkin kävin suunnistamassa ja hankin ne kaikki leimat ja täytin vastaukset, mutta vasta junassa kotiin tajusin, että unohdin palauttaa sen kartan -.-
 
oi että toi hame on niiiiiiin hieno! :)
 
On kyllä tosi ihana tuo sun hame!! :)
 
Mua kyllä hävettää kans tajuttoman paljon myöntää et tykkäsin Daisysta, ja vähänkö harmitti ku sitä ei valittu :D MUTTA nyt sillä on oma ohjelma. Joka on kyllä niin kamalaa katsottavaa. Voi sitä myötähäpeää joka kohdistuu niihin pelleihin telkkarissa, mut eniten lähinnä itteeni. Ei pistä ku miettimään et miks katon tollasta kakkaa? :---D
 
Tosi kiva toi koru :)!
 
Oot hirmu kaunis, ja sulla on aivan ihana tyyli. Sun asut on aina vaan niin huippuhienoja! :)
Mistä sie muuten oot alun perin kotosin, ku oot tommosen ihanan eksoottisen näkönen?
 
Kiitti ihanasta suunnistuksesta, me (3 x 14-vee ) tultiin moikkaamaan teitä ku söitte!! Lisää tälläisiä!
 
Tollanen samanlainen paita miltä toi sun bolero+teeppari? yhdistelmä näyttää on hm:llä myynnissä :D
 
Teetkö mitään koruja pidemmillä ketjuilla, niin että mieshenkilötkin voisivat niitä käyttää?

Suunnistaminen ostoskeskuksessa on hassuidea. Kauas on tultu siitä kun painetaan metsässä jonkun hikisen rastin perässä :D
 
Toi sun hame on tosi IHANA! <3 Niitä ei varmaan enää oo missään? ;( mut heii.. sitteku oot käyttäny sitä jo tarpeeks ja kyllästyt siihen, ni myy se mulle? ;D hih. Sitä varmaan ei tuu tapahtuu pitkiin aikoihin, ku se kerta on sunki lemppari. :D

toi boleroki on kiva ja kyl se mun mielest sulle sopii. :)
 
Tykkään tosta tositosipaljon, vaikka näytänki tossa ekassa kuvassa siltä kun joku olis syöny mun hampurilaisen :D

:DDD oot ihana

ja argh ite unohin kattoo ton DoLin! :(
 
oi että, mä oon ihan rakastunut sun tyyliis, kolme viimesintä asukokonaisuutta on aivan uskommattoman ihania!
 
Toi bolero sopii sulle tosi hyvin! :)
Vähänkö siistii saada puoleen hintaan :)
 
VOI EI unohin kokonaa et se ohjelma tuli ! Ja jep, munki suosikki oli Daisy, ja mun koiran nimi on kans sama :DD

Mun mielestä toi bolero sopii sulle hvyin!
 
Voi tuota hametta <3 täydellinen!
 
ihan sun näköinen laukku! :) http://www.huuto.net/kohteet/punainen-rusettilaukku/134784497
 
Tuo bolero ja sun hame on huippuihania! <3_______<3 nomnomnom slurps
 
susan: kiitti :)

oonasi.blogspot: kiitoksia :)

lotta: kiitos, mäki tykkään siitä hameesta kovasti :)

anonyymi: ahahhah se oli niin paras ku sammu siihen lattialle :D

anonyymi: hahah mitä ihmettä on rapupiiraset? mulla tulee mieleen ne krabby pattiesit spongebobista :D

helmi: hei tosi kiva ku tykkäsitte! kyllä me varmaanki laitetaan ne oikeet vastaukset sitten sen suunnistuspostauksen yhteyteen :)

petra: jee,toivottavasti löydät omasi. mä nimittäin vein forumin vilan viimisen s-koon :D

pee: eikä! jos ehit, niin vie se huomenna sinne infopisteellä sijaitsevaan postilaatikkoon. otetaan se sit mukaan kun valkataan voittajat yms :)

josefin: kiitos :)

tiitu: kiitti :)

katriina: mun(kin) mielestä oli vaan hyvä ettei brett valinnu daisya. lähinnä just siks että daisyä näkee kokonaisen ohjelman verran lisää :D

taina ja veera: kiitos :)

eve: jee kiva ku tykkäsitte! kiitos teille osallistumisesta, olitte ihan supersöpöjä :)

anonyymi: aww kiitos paljon <3 mun isä on sierra leonesta ja oon syntyny suomessa :)

maaya: aijaa :D

josh: oon ostanu hameen n. 2vuotta sitten, joten en usko että niitä on enää myynnissä. enkä kyllä oo ihan hetkeen tosta luopumassa :D

mikko: laita mulle sähköpostia aiheesta niin katotaan onko musta apua :)

ps. innokkaiden suunnistajien mukaan kauppakeskussuunnistus voitti koululiikunnan metsässä rämpimisen mennen tullen :D

nelli: apua kiitos paljon <3

sini: hamburgers = serious business! :D

tannttu: kiitti :)

anonyymi: ootko nimenny koiras daisyn mukaan vai onko se vaan sattumalta sama? :D

henna: kiitti :)

jannica: no niinpä onki! omistan kyllä jo ihan liikaa pikkulaukkuja joita ei kuitenkaan tuu käytettyä, joten jätän laukun jonkun toisen ostettavaks. kiitos kuitenki vinkistä :)

zionnah: hahah kiitti :D
 
oi, toi bolero on sulla tosi kivan näköinen! onhan se vähän ehkä eri tyyliä kuin mitä sun vaatteet yleensä, mutta kuka on sanonu ettei vois "poiketa omasta tyylistä". :)
 
meki löydettiin sitte sieltä vero modasta ne vaatteet, ku käytiin teiltä kysymässä :) joten toivottavasti osaatte yhdistää ne jatkuu- laput niihin edellisiin. (onneks muistettiin laittaa nimet niihinki)
 
Ihana tuo ruutumekko <3 Näytät siinä tosi hyvältä :)
 
Haha, Daisy on niiiin mahtava! Hieno bolero.
 
ihana asu! ja toi koru on kiva :>
 
Oli tosi kivaa siellä suunnistamassa ja olitte kaikki tosi mukavia ja nättejä ku tultiin jotain juttelee sillon ku Anna oli siellä kopissa kuuluttamassa. :)
P.S. ihana mekko!!
 
Hahaaa ei helvetti putosin tolle hampurilaiskommentille!! :D
 
Eikä, oon itekin ettiny sellasta boleroa joka ei oo ihan perus vaan just joku tommonen ihana awww !!
 
Kyllä mä ainakin näin heti, et nimikyltti on tehty hamahelmistä, ajattelin etttä "onpas se Nadja taas ollu niin näppärä". ;p

Hame on ihku!! 8)
-Cecilia
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]