Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

you can't trust a man with a gun at all

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

you can't trust a man with a gun at all

are you feeling fashionable?

tiistai 15. joulukuuta 2009

 

you can't trust a man with a gun at all

Mulla on ollu tänään kökköpäivä enkä jaksa tän enempää valittaa asiasta täällä blogissa, mut tässä olis kuva asusta jossa kiirehdin töihin ja kahlasin lumisateessa postiin ihan vaan huomatakseni että mua ennen on jonossa 116 ihmistä.



Huivi H&M
Takki Topshop, ebay
Timanttiheijastin Ajasta
Laukku kirppis
Leggarit GT
Paljettikynsikkäät H&M
PaljettiConverset ebay




Kommentit:
heke
 
ääää mulle kans tollaset kengät :> siistit!
 
olit silti nättinä <3
 
Onpas ihanan tunnelmallinen kuva tuo ensimmäinen!
 
Ihanat kengät ja legginsit!
 
Ihanat kengät ja legginsit!
 
Söpö nadja! :-)

ps. mua huvittaa toi liikennemerkki tuolla taustalla, se on näköjään imenyt kaiken salaman itseensä :-D
 
conssit<3
 
i like your leggins!!! and this snow which you have :)
 
haha, joo tähän aikaan postissa saa odottaa. :D

..noi kengät <3 vaikka varmaa aika vilposet näillä säillä?
 
Miks menit postiin?? Kun kerran sulla oli jo postimerkit :)
 
Minuakin odottaisi postissa Nellyn paketti, mutta ihan suosiolla käyn hakemassa sen loppuviikosta :>
 
ihana lumisade :)
 
kaunis oot!
 
Voi vitsi ku oot tuossa ekassa kuvassa tositosi kauniin näköinen :) ihanat hiukset ja kauniit kasvot
 
Mun edessä oli 130 ihmistä kun kävin tossa Pääpostissa (missä ilmeisesti säkin kävit?). Mut pääsin jonon ohi, koska oon alueen asukas, eikä mulla ollut mitään jouluun liittyvää. Hyvää palvelua, vaikka en sitä erikseen vaatinut, se täti tuli vaan kysymään :) Seisoin vaan siellä se pakettikortti kädessä. Kantsii kokeilla ;)
 
HULLU! miten tarkenet? haloo nadja, nyt on talvi!!
 
Tarviisin mahdollisimman pikaista apua Asoksen suhteen. Kuinka helppo sinne on palauttaa, kun mä tarviisin bikinit enkä pysty todellakaan ostamaan niitä sovittamatta, eli jos tilaisin tyyliin kymmenet niin onko ne yhdeksät muut sitten mahdollista palauttaa ja miten se käytännössä tapahtuu? Ja kuinka paljon sinne on postikulut?

JA JOS JOKU MUU JOKA SATTUU TÄN KOMMENTIN LUKEMAAN OSAA NEUVOA MUA TÄSSÄ AIHEESSA NIIN VOI KYLLÄ MYÖS KERTOA, KIIIIITOS! :)
 
eiks sulla tuu kylmä noissa tennareissa :D mulla on 2 sukat + 1 villasukat + lämpimät feikkiuggit ja silti tuntuu että ois kylmä enkä asu siis missään lapissa ... :)
 
Oot kauheen söpö kun käytät tollasii ihanii sanoi ku kökkö ja pulla ! :)
 
paljonko toi hennesin kaulahuivi maksoi? =)
 
Toi takki on ihana, jotain ton tapaista etsin kun tuolla alkaa tulla pikkaisen kylmä :D
 
Ihana heijastin Nadja! :---)
 
toi heijastin on upea, oon niin kade!
 
Vähänkö on nätti kuva susta! :)
 
HIHIIII SIE OOT TELKUSSA :P
 
sä oot Mariassa! :D hahaaa
 
kuka löyskää nadjan marian yleisöstä? :)
 
Bongasin sut Mariassa äsken :)
 
Näytti istuvan kolme kaunista bloggaajaa maria!:n katsomossa :)
 
jee bongasin sutki maria!n katsomosta (: muista kertoo et mitä siel pussis oli (:
 
mariaaaaaaaaaaa
 
Huomasin siut Marian yleisössä :)
 
hahaa marias näin sut=)
 
Sä olit Mariassa! :)
olin kavruille sillee "APUA TOI ON NADJA IIK" ne vähän ihmetteli :DD
mut se on jännä miten tavallaan luulee tuntevansa bloggaajia, kun heidän blogeja lukee :---D

Blogis on ihana ja sä vielä ihanempi!
 
Mäkin bongasin sut Mariasta :--)!
 
ihana toi eka kuva. :)
 
ihana kun et angstaa täällä turhaan <3 vaikka tietty mikäs siinä mutta näin on kivempi :)
 
anonyymi: mikä se on? :D

nemariel: äää :D

caro: kiitos kulta <3

maija: kiitti :)

ctrl: kiitos :)

piu: haha joo, ja samoin toi heijastin!

irina: niinpä <3 !

kingaaaa: thanks, i love my leggings too! snow would also be nice if it didn't require cold weather :D

sirpa: noihin kenkiin mahtuu villasukat väliin, joten ihan sopivan lämpöset ne on :)

anonyymi: postitin huuto.netissä myytyjä vaatteita :)

milla: ihailtavaa itsehillintää! jos mulla olis vaatepaketti postissa, mä ihan kiltisti jonottaisin pari tuntia saadakseni sen :D

saara: :)

anonyymi: kiitti :)

anonyymi: kiitos :)

shekerim: hei miksei mulle kerrottu tommosesta? huomenna meen ihan kiusalla sinne etuilemaan kaikkia ;)

anonyymi: haloo anonyymi! ehkä oon hyvin kerrospukeutunu? :D

anonyymi: mulla ei oo mitään hajua noista asoksen palautussysteemeistä, mut oon saanu semmosen käsityksen että sun pitää ite maksaa ne palautuksesta aiheutuvat postikulut :/

miumiu: ei ollu yhtään kylmä :)

jenny.: hahah kiitos, pulla <3

heidi'a: olisko ollu 7,90? :)

tiij: joo, "pikkasen" :D

kajsa: kiitos! mäki tykkään siitä kovasti :)

nilkutin: kiitti :)

iina: kiitos paljon :)

anonyymi: :D

anonyymi: :D

saara: :D

superninni: jee :D

anonyymi: joo, siellähän me :)

kaisa: pussissa oli hiuspuuteri ja behnford'sin herkkuja :)

anonyymi: :)

anonyymi: :)

anonyymi: :)

anonyymi: hihiii kiitos <3

anonyymi: jee :D

anonyymi: kiitti :)

anonyymi: niinpä! siitä ei kuitenkaan oo mitään hyötyä :)
 
Aivan pakko kysyä, mitä jouduit pulittamaan converseista?

Noi on aivan jumalaiset!
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]