Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

mun lista!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

mun lista!

are you feeling fashionable?

lauantai 12. joulukuuta 2009

 

mun lista!

Päätin monen muun bloggarin tavoin kertoa joulupukille lahjatoiveistani näin internetin välityksellä. Toivottavasti en oo kovin myöhässä :D



- Gary -tossut on pakko saada! Ostan noi ite jossei noi kuoriudu aattona paketista. Pukille vinkkinä että tossuja saa täältä ja hintaa on 21,99 + postikulut.

- Rahaa tarvitsee aina, sitä on siis ihan turha selitellä. Käyttäisin rahani superlämpimään parkaan (oon alkanu himoitsemaan karvahupullista yksilöä, mikä mua oikeen vaivaa?!)

- Oon sitä mieltä ettei lahjoja oo pakko ostaa, ne voi myös tehdä ite. Mä ainakin arvostan paljon enemmän kaverin tekemiä rusettikynsikkäitä tai muffinssityynyä (voisko joku teistä opetella virkkaamaan? :D) kun jotain H&M:n lahjakorttia.

- Tarviin uuden pokkarin! Pikaetsinnällä toi Canonin PowerShot S90 vaikuttaa tosi kivalta ja jos jostain kumman syystä onnistuisin saamaan ton (meillä kun ei oo perheen kesken tapana ostella toisillemme 400euron lahjoja) niin lupaisin lahjottaa mun nykysen pokkarin jollekin sitä tarvitsevalle kaverille/tutulle.

Mitä teiän listoilta löytyy? :)

Kommentit:
APUA noi gary tossut!ihanat :D
 
Voi että nuo gary-tossut! ihan ylisöpöt :--)
 
http://olotila.yle.fi/sisallot/perhe-ja-koti/virkatut-muffinit-silmanruokaa-herkkusuille

Hahha. Siinä muffinsiohjetta :)

- Eija
 
Oon kytännyt noita gary-tossuja varmaan viimejoulusta lähtien eikä ne kummasti vieläkään korista koipiani :D joulupukilla on valikoiva kuulo!
 
ihan parhaat noi tossut:D
 
Noi gary tossut on tosi söpöt :DD
 
Noi tossut on maailman hienoimmat! :DD
 
just noi samat tossut löytyy tänä(kin) vuonna joululahjatoivelistaltani :D
 
uuui rakastuin gary-tossuihin
 
Ikävää toistaa samaa linjaa kun muutkin kommentit, mutta ihanat nuo tossut!! :P
 
Noi tossut, aaw!:D<3
 
IHANAT gary-tossut! ♥
 
ihan kamalat nuo gary-tossut :-D en tosiaankaan ymmärrä..
 
Hah, ihanat nuo tossut ja muffinssityyny! :D
 
Eikää! Mäkin haluun tollaset Gary-tossut! :) Ihan mahtavat! :D
 
aww mitkä TOSSUT!
 
Mikähän mua vaivaa, kun en keksi yhden yhtäkään asiaa mitä toivoisin joululahjaksi...
Tai yhden korun vain ja senkin jo tiedän tyttöystävän mulle lahjoittavan.
 
ihanat tossut >:D söpikset.
 
emmi: no niinpä! :D

viola: on! :D

anonyymi eija: jee kiitos! toivottavasti kaverit näkee ton ;)

tajja: höh! toivotaan että meiän molempien paketeista löytyy garyt tänä jouluna :)

irina: niin on! :D

anonyymi: :D

harmonica: niin on!! :D

milaina: mä taisin itseasiassa bongata ne sun blogista :D

riikka: :D

miia: :D

moksu: :D

arttu: :D

anonyymi: mä en ymmärrä sitä että miten voit pitää noita kamalina :D

sofiia: niin on! toivotaan että saan ne molemmat ;)

lotta: :D

noona: :D

superninni: kannattaa keksiä, muuten saat jotain tyyliin kynttilöitä, yhteensopimattomia astioita yms :D

mirette: niin on :)
 
Paavo ja kaverit on ihan parhaita <3.
 
Apua, mitkä tossut! Ihanat ♥ en oo ainoa joka on sitä mieltä ;) ja tosi kiva että sulla on ainaki vähän erilainen lista, ku mitä on muilla bloggareilla nähny :)
 
voit lahjottaa sun nykysen pokkarin mulle, koska mun pokkari meni rikki nyyh ://

paljon haluisit siitä? onko siinä muuten jotain vikaa kun oot hommaamassa uutta?
 
Tollasii rusettikynsikkäitä saa H&M lasten puolelta mustana ja mintunvihreenä ainaki.
 
pystyisiks sä saamaan ton muffinssityynnyn ohjeen jstain? Kiitosss :DD Wonderfull bloggg <3
 
mulla on tollaset tossut. ne on ihanan lämpimät mutta ei kauheen laadukkaast :(( mun omista irtos toinen tollanen silmämuna melkee heti :´(
 
Hahhaha ::D Luin pikasesti että Gay-tossut xD
 
voi eii oon ite kuolannu noita gary tossuja vaikka kuinka kauan ja nyt varmana kaikki myydään loppuun ku ne on täälä vielä mainostettuna.. :(
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]