Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

oon oikeesti tosi kiva tyyppi!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

oon oikeesti tosi kiva tyyppi!

are you feeling fashionable?

lauantai 3. lokakuuta 2009

 

oon oikeesti tosi kiva tyyppi!



Tänään H&M:ssä joku tyttö sovitteli tota ylläolevan kuvan takkia ja kyseli myyjältä, että onko muita värejä olemassa/tulossa, johon myyjä vastas ettei oo. Ajattelin sit olla tosi kiva tyyppi ja menin juttelemaan sille tuntemattomalle tytölle. Kerroin sille fiilailleeni just tänä aamuna H&M:n nettikaupassa mustaa versiota takista ja tyttö oli tosi innoissaan.
Näin miten hyvältä takki näytti sen tytön päällä, joten päätin kokeilla sitä. Ja arvatkaapaspas mitä? No tilasin äsken tommosen takin mustana, vaikka mua häiritseekin toi vetoketjun väri.
Mulla on kuitenki aikaa totutella siihen/löytää joku paremmanvärisellä vetoketjulla varustettu takki, koska toi on tulossa vasta tän kuun lopussa. Ja joo, tiedän näyttäväni plösöltä tossa takissa, mut eikö kaikki vähänkään lämpimät talvitakit tuo mukanaan michelinmiesefektin? :D



Hennesiltä mentiin Saaran kanssa Glitteriin, jonka aleosastolta löyty superkiva muovisulkakoru 75% alennuksessa! Maksettavaa jäi 1.75e, ei paha.

Käytiin myös Gina Tricotissa ja mä muuten palautin sen mun CHARCOALhameen koska se ryppyynty ärsyttävästi jo ennenku ehin ottaa sen käyttöön. Palautin myös samalla videolla nähdyn vetskarimekon koska pienemmät koot oli loppu :(

Sieltä GT:stä tuli ostettua jotain, nimittäin aletangolta bongatut niittileggarit (12,45e) ja normaalihintanen mekko (24,90) joka taitaa päätyä jo huomenna päälle.





Loppuun vielä päivän asu:



Huivi GT
Takki H&M
Tunika kirppis
Leggarit GT
Kengät Converse, kirppis

Kommentit:
Peittikö tuo tunika takapuoles? Ei muuten mutta näyttää älyttömän tyhmältä/kamalalta jos legginseissä vilkkuu takapuoli. =))
 
anonyymi: tottakai peitti!
oon muuten samaa mieltä takapuolenvilkkumisen kamaluudesta :D
 
muutama kuukaus lisää nykyisessä työpaikassas ja oon töissä pelkässä janetissa. trust me :D

noi niittileggarit on kivat! miksen oo koskaan nähny niitä :(
 
Jeee semisamiksia:) mullon tommonen vihree spugeversio takista<3 loving it, mut se vetoketju haisee :< raudalle
 
Hei,
onko tuo takki isoa vai pientä kokoa? Kun pähkäilen tässä kahden koon välillä ja en tiedä kumpi kannattaisi ottaa.

-Ilona
 
Mä rakastan sun vaatteita niiin paljon! Niistä mikään ei varmaan sopisi minulle, mutta sinun päällä ne on jotain niin luv. (:
 
Oon sovitellut tuota samaa takkia nyt jo pariin otteeseen ja pohdin vieläkin pitäisikö se kotiututtaa :D tai lähinnä mietin värivaihtoehtojen välillä, toisaalta toi maastonvihreä on tosi kiva, mutta musta on kyllä 100x käytännöllisempi..
 
Ootko käyny kattomassa JC:n parkaa? Se on ihan mieletön! Isot hopeisen vetoketjut, ja toi keskivetoketju menee asteen verran vinoon. Materiaali sellasta jännää nahkeeta :D ja kiristysnauha tossa alhaalla kans. Hintaa takilla oli n. 99e ja myyjä kertoi himoinneensa takkia itsekin jo kauan, mutta tää oli eka minkä se myi kenellekään! Ostin Kampin JC:stä
 
voi vitsi just tollasen talvitakin haluun kans. itekki haluisin koosta kysellä, isoa vai pientä? ja kans että miten lämpimältä toi tuntuu? oon päättäny ottaa tän talven missioks löytää oikeesti lämpimät takin ja kengät.
 
ihanat niittileggarit! :)
 
Ostin samanlaisen korun eilen Glitterin alesta :)
 
Ihana tuo koru! :)
 
Niittileggarit! Oon halunnu tollasia ikuisuuden.. täytyy käydä vierailulla GT:ssä.
 
Ihanii juttui! Voisin kotiuttaa ne kaikki paitsi takin, koska se ei sopis mulle :D
 
Ihana asu ja uusia juttuja! Oot nätti <3

Ja pakko miunki on sanoa, liian lyhyt paita/mekko/tunika mikä vaa leggareitte kanssa = kamala yhdistelmä :D Etenki jos legginsit on vähänki ohuemmat...
 
Ihanat noi niittileggarit! =)
 
voi eii, kävin kattoo tuota samaa takkia jumbon hennesissä ja oli mulle liian iso :( missään myytäis pienempiä mut saman mallisia?
 
Love your outfit! Aren't you cold? It's pretty cold here in Estonia, I think probably it's cold in Finland as here.
 
Oi vitsi ihana takki! Oon ettiny tommosta VIHREETÄ "luonnonsuojelija" -takkia iät ja ajat. Toi on täydellinen<3 Tilaamaan->
 
Ostin tässä joku aika sitten vilan mustan (talvi)takin jossa oli hopee vetoketju ym. ja se oli aika muhkea ja lämpimän oloinen ja siinä oli pienet rusetit taskuissa ja sellanen 'vyö' vyötäröllä tai sellanen et saa kireemmäks tai näi:D sit sitä helmaakin sai kireemmäks. makso joku 70e ja tykästyin siihen=) ja materiaali ei ollu sellasta villakangasta. se muistuttaa vähän jotain noista sun edellisen postauksen takeista=) kannattaa käydä katsomassa vaikka et tykkäisikään :D

ps. en oo oikein hyvä selittään tätä, mut toivottavasti tajusit eees jotain! :D
 
Mistä GT:stä hankit noi leggingsit?
 
iha sairaan kiva blogi !! oon nyt n. viikon lukenu tätä agtiivisesti ja tykkään iha sikana , joten KIITOS! (= ois kiva jos kertoisit lisää sun kissoista ja Eetusta (:
 
mulla on samantyylinen takki mut mustana siis! :)

täytyy ite mennä kans bongaileen jos ois noita niittileggareita <3__<3
 
Tätä taidettiin kysyä jo ylempänä, mutta kysytään siltikin: siis vaikuttiko tuo takki sen verran lämpimältä, että kelpaa talvitakiksi? On meinaan just semmoinen, mistä oon haaveillut!

Hih, tää oli miun eka kommentti tänne! Kiitetään samalla tosikivasta blogista. (:
 
toi takki on makee. just tollasta vihreetä oon etsiny..no sunnuntai päivän ratoksi siis hm.comin sivuille..:D
 
ootko ostanu tänä vuonna ton nahkabikerin? Paljo makso? (:
 
ihana juttu! (: mull on toi takki myrkyn vihreen ostin sen perjantaina ja se on ihana ! <3 teit hyvän valinnan (;
 
Hieno tuo takki! tosiaanki musta on se parempi väri.
Itsekin etsiskelin tuon tyylistä talvitakkia, mutta päädyin kuitenkin melko erilaiseen vaihtoehtoon tuohon verrattuna :)
 
Ihana toi muovisulka koru!
 
kuinka hölmöltä kuullostaakaan mutta bongasin ilmeisesti sinut hesassa, Gtstä... kuinka hassua se onkaan :P
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]