Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

moi oon hengissä!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

moi oon hengissä!

are you feeling fashionable?

maanantai 15. kesäkuuta 2009

 

moi oon hengissä!

En oo kuollu vaikkei postauksia oo pariin päivään herunu. On vaan ollu tosi laiska ja löllönen olo, eli suomennettuna en oo tehny mitään mistä olisin jaksanu kirjottaa blogiin.

Käytiin Lauran kanssa tänään Itäkeskuksessa ja Forumissa shoppailemassa. Musta on tullu tosi nirso (tai pihi) koska en tunnu löytävän vaatekaupoista oikeen mitään kivaa. Sen sijaan ebaysta on tulossa paljon ihanuuksia, mut esittelen ne sitten kun ne on perillä :)

Tänään ostin pihiydestä ja nirsoudesta huolimatta ihanan mummopaidan Itiksen UFFista









Paidassa ei ollu kokolappua, mut veikkaisin että paita on Kappahlin tai Lindexin isojen tyttöjen osastolta ja kokoa XXXL :D Paita on siis just hyvä mekkona!





Hei kertokaa mulle miks näytän molemmissa kuvissa siltä ku kattoisin kieroon? :D



Kukkateltan lisäks ostin GT:stä niittivyön. En oo voinu koskaan ostaa sieltä vyötä koska pienin jäljellä oleva koko on aina ollu 75. (Tiiättekö onko GT:llä edes sitä pienempiä vöitä?) No kuitenki, tänään ostin 85 -kokosen ja lyhensin sen tosi tyylikkäästi.



Ensin mittasin miten paljon vyötä pitää lyhentää ja laitoin nuppineulat merkiks.



Sen jälkeen hurautin ompelukoneella "vähänsinnepäin" -tyylillä ja vyö oli minuutissa lyhennetty! :D



Vyö on ton näkönen ulkopuolelta. Leikitään että lyhennys on tosi hieno ja huomaamaton, jooko? :)

Kommentit:
jee! :3 oot elossa!
 
toi uffin paita näyttää tosi kivalta ton vyönkanssa ja käy tollein kivasti mekkona (: ! Paljon makso? Mulla on vähän sama ongelma, että nykyään oon paljon pihimpi kun ennen :ss
 
ginan vöistä 65 on pienin koko :)
 
toi paita/mekko on tosi kiva :-)
 
Noit vöitä oli forumin ginassa yhes vaihees vaan kokoja 65 jäljellä.. :DD
 
täydellinen vyö!!

-L
 
Sehän on just hyvä, jos löytää käytettyä tavaraa paljon ja sitten taas uuden ostaminen jää vähemmäksi. Niinhän sen nykymaailmassa pitäisikin mennä :)
 
minkä hintainen toi vyö on ? :)
 
luin ton otsikon et siin luki moi oon helsingissä :D mut jooh, ihana mekko tai tuo
 
NÄIN sut foorumin h&m ssä :DDD Kattelit jtn harmait tai tummii legginssei tai jotain : DDD sul oli se punanen letti panta :DDDD
Just eilen ja tänään aamul olin toivonu et näkisin sut liven tänää ja sit näin ;DD
 
Kivat löydöt ja sama täällä, usein nirsous iskee ;D
 
No on toi lyhennys kyllä aika huomaamaton, eipä sitä juurikaan huomaa :D että älä yhtään siitä huolehdi!
 
anonyymi: jee :D

veera: kiitos, mekkojuttu makso 6e :)

emlove: mä en oo koskaan nähny sen kokosia missään :D

noora: kiitti :)

anonyymi: aijaa, mun olis siis pitäny mennä sinne :D ostin omani makkaratalon ginasta :)

linda: kiitti :)

anonyymi: niinpä :)

anonyymi: 9,95e :)

anonyymi: hahah no oonhan mä helsingissä :D

kaisa: hahaha voi ei :DD olisit tullu moikkaamaan!

*~SL: nirsous on välillä ihan hyvä asia :)

sara: jee, kiva juttu :)
 
Hahaa, määki luin otsikon että "moi oon helsingissä" ja aattelin että häh, ainahan se on, eikös se asu sielä? :D
Katoin itekki justiin tuota vyötä Ginassa, kun olin Tampereella, mutta oli vaan kokoja 65 ja 85, joista tietysti toinen liian pieni ja toinen liian suuri. Oli sielä muitaki erilaisia leveitä niittivöitä, ja kaikista oli se 75 loppunu.
 
Eikä, miten oot onnistunu löytää uffista jotai noin ihanaa? epäreiluu ;< ja ihana ginan yööö! <3
 
Toi paita/tunika näyttää tosi kivalta vyön kanssa! Kesä ilmoja odotellessa.....
 
woooow, tosi kiva löytö! ja ihan huomaamaton toi sun lyhennys. käytätkö muuten koskaan kirppareilla / kaupoissa vyökikkaa? toisin sanoen, otatko vyön mukaan ja tsekkaat miltä paita/mekko/tms näyttää vyön kanssa ennen kun ostat? <:
 
siisti toi vyö!<3
 
Kivaa, että oot hengissä! ^^

Mäkin olin tulos kertoon et joo, 65 on pienin koko, oon onnistunu lempivöistäni nappaan just oikeat koot, useimmiten viimesten sen kokosten yksilöiden joukosta (kerran vein jopa mallinukelta vyön kun oli pakko saada) :D :)
 
Ihana tuo mekkonen! Tykkään erityisesti sen kuosista ja mallikin on just passeli. Ja näppärästi lyhennetty vyö, mäkin hauaisin ton saman Ginan vyön mutta en oo saanu aikaseks hakea.
 
Ihana :)
Tota vyötä mäki himoitsin mut oli taas se 65 loppu!

Ginan vöistä saa siis myös kokoa 65, tosin aika moni on sitä kokoa ja siks se aina ehtii loppua eka.
 
Haha, heino lyhennys. Sun pitäis saada oma kolumni niksipirkkaan :P
 
Oot sulonen nadja !
 
ihana paita! "isojen tyttöjen osastolta" :'''D ja vitsi, miks mä en ikinä tajua, et niitä vöitä voi lyhentääkin... oon jättänyt hyllylle vähän liian monta ihanaa vyötä kun koko on ollut liian iso :--(

-elli
 
on niillä 65 mut se on mulle liian pieni. ja 75 siis liian iso :((( ehkä koitan tollasta lyhennystä sun tyyliin :D
 
ebay-postausta kiitos! :D muistan jonkun aiemmin ehdottaneen että tekisit postauksen ebaysta tilaamisesta, sellaista toivoisin itsekin :) ihana toi mekko, miten onnistutkin aina tekeen tollasia kirpparilöytöjä!
 
tuosta vyöstä on ainakin ollut 65cm :)
 
tosi kiva toi mekko tjsp, oon haaveillu just tollasesta kuosista! ja vitsi mä haluun ton vyön!
 
munki toi vyö on 75cm mut liian iso (en tienny et niil on pienempääki) joten mun täytyy varmaan tehä toi sama operaatio ku säki.

ja hei pidetään vaan vaihtaripäivät, anytime!
 
lyhennys ON huomaamaton ja hieno:D ihana vyö muuten:-)
 
Hei ootko ollu joskus Demi- lehden mallina? D: Eilen selailin vanhoja demejä ja yhdessä jutussa oli ihan sun näkönen malli. Olin sillee '' OMG :OOOOOLOOOOOO ONKO TOI NADJA '' :-----D Se näyttää _ihan_ sulta.
 
Mä ostin toissapäivänä samanlaisen tunikan, mutta eri väreillä lindekxin generous osastolta :D ja kokokin joku XXXXXL muuta ei voinut vastustaa kun se oli -70%
 
IHANA toi kukka"mekko" <3
mäki luin ton otsikon "moi oon helsingissä " :D
 
Oletko Demissä 11/2007 mallina siinä yhdessä muoti-jutussa? :)
 
kiva ku oot elossa :)
ihana mekkojuttu ja mä oon samaa mieltä Mireten kanssa Niksipirkasta :DDD
 
jos haluu paremman lyhennyksen niin kannattaa viiä suutarille.jyväskylässä se ei maksanu ku 5 euroo ja ne lyhens vyön sillai ettei jääny mitään jälkiä..(eli siis purki ompeleet,lyhens ja ompeli takas kiinni sen nahkasen osan siitä)
 
Sun blogi on tosi ihana :) löysin sen vasta nyt Lauran (givewingstomylife/style) blogin kautta, ja mun tämän illan urakkana onkin ollut selailla tätä niin pitkälle taakse päin kun jaksan :D hehheh.. ja kivalta näyttää, alan seurailemaan! :)
 
IHANA paita :)
 
voi vitty en ikin löydä sitä uff:n liikettä itiksest! oon metsästäny sitä jo pariin otteeseen.....
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]