Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kenkähaaste

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kenkähaaste

are you feeling fashionable?

lauantai 13. kesäkuuta 2009

 

kenkähaaste

Anna haasto mut tämmöseen:
"Haastan siut tekemään tän haasteen eli tehtävänä on kertoa kengistäsi, eli viimeiset ostokset jne. Lopuksi haasta niin monta kuin haluat tekemään sama."

1. Viimeisimmät ostoksesi, mistä?



Ostin ebaysta pari tuntia sitten tommoset hopeiset korkkarit puukorolla ja piiloplatformilla varustettuna. Hintaa oli postikuluineen 12e, hyvä löytö siis :)

2. Lempiparisi, väri, koko?


Anna oli ihan oikeessa siinä, että mun on tosi vaikee valita ultimatelempparikenkiäni, joten valitsin kahdet :D



Nelly.comin mustat gladiaattorikorkkarit on täydelliset! En raski käyttää noita arkisin, joten kengät taitaa eksyä jalkaan vasta juhannuksena. Koko on 40.



Kirppikseltä uutena ostetut Sixtysevenin rakkauskengät makso 12-13euroa, noi on superhyvät jalassa - ja tietysti superhyvännäköset! Koko on 39.

3. Onko jokin kenkämalli mitä inhoat?



Sling backit! Ne on mun mielestä tosi halvan näkösiä, varsinki peep toella varustettuina. (Älkää suuttuko, makuasioista ei voi kiistellä)

4. Paljonko olet valmis maksamaan uusista kengistä?


En kovinkaan paljoa koska oon köyhä. Mun kalleimmat kengät on maksanu 90e.

5. Kuinka kauan käytät yhtä kenkäparia?

Kyllästymiseen tai rikkoutumiseen asti. Mulla on 39-40 kokonen jalka ja välillä tulee vahingossa ostettua liian isoja/pieniä kenkiä jollon ne menee nopeesti kiertoon.

6. Voisitko ostaa samanlaiset kengät kuin kaverillasi on?

Voisin. Meillä on Lauran kanssa paljon samanlaisia kenkiä, pitäis vaan etukäteen ilmottaa toiselle että millä kengillä on lähössä liikenteeseen ettei käy näin:



7. Millaisilla kengillä käveleminen on mukavinta?



Perusballerinoilla, kuvassa on mun lempparit.

8. Oletko kesäisin ulkona ilman sukkia tai kenkiä?


Oon melkeen koko kesän ajan ilman sukkia, koska käytän paljon avokkaita ja sandaaleja. Ilman kenkiäkin tulee välillä käveltyä kotiin jos jotku kengät hiertää monen tunnin tanssimisen/kävelyn jälkeen :D

9. Jos saisit ilmaiseksi millaiset kengät tahansa, mitkä ottaisit?



Loboutinin mustat peruskorkkarit. Noi punaset pohjat on niin ihana yksityiskohta!

Haastan
Lauran, Annan ja piun.

Kommentit:
jeeee :D:))
 
Rakastan noita Nelly.comin gladiaattorikorkkareita! (:
 
tosiaan ihanat noi nellyn gladiaattorit! en ole nellyltä tilannut vielä koskaan mitään, osaatko neuvoa onko esim kengän koot siellä tavallista pienemmät/isommat vai ihan oikean kokoset? =D
 
Hyi että noi kultaset kengät! :((
 
Jeeejee, harmi vaan kun mulla ei ole yhtään niin hienoja kenkiä kun sulla, nyyyyyyhky!
 
Ite oon jotenki ihastunu noihin sun inhoamiin kenkämalleihin. Siis en nyt välttämättä noihin kenkiin justiinsa.. :D Näin jossain nettikaupassa ah-niin-ihanat tommoset, ei ollu korkoo yhtää, nahkaset, punaset, piikkikärki ja tuo.... nilkkaremmi. Ok, en osaa kirjottaa sitä, slingback? =D

Mut makuasioista ei voi kiistellä! Ilmota jos haluut luopua noista lempparikengistäs, voin ottaa ne mun hellään huomaan.. Aivan ihanat! =)
 
Kivoja kenkiä
 
ihania kenkiä :>
 
iihania kenkiä =)
 
Mulle tuli mieleen, että mistä muusta sitä sitten voisi kiistellä, ellei juuri makuasioista :D Noi mustat nilkkurit on kyllä ihanat :) Mut gladiaattoreista en tykkää yhtään..
 
Musta noilla primarkin mustilla ballerinoilla on huono kävellä ku ne on sellaset lörttänät. Ja ne rikkoutuu tosi helposti niinku kaikki muutkin primarkin kengät jotka on tosiaan sitä kakkoslaatuu...
 
oh noi gladiaattorikorkkarit on nii täydelliset! kiva postaus:b
 
Aioksää tänä kesänä varata kirppispöytää ? Jos aiot nii tiiätkö vielä milloin?
Voi harmi jos just sillo lähen matkailemaan :pp
 
noi sun mustat perusballerinat on tosi kivat! Ja tykkään myös leopardeista:) Hah toi kuva:D
 
kiva postaus ja kysely :> jeeeeij
 
HEY!!sait juuri uuden lukijan:)
 
Hei mite sä teit ton tilauksen tonne salt o pepperille, ku oon nii noob etten tajuu mitää ja mite se maksetaan? Ku toi tilinumero ei ees mahu kokonaan mun nettipankin maksulomakkeen saajan tilinumero kohtaan?.. :O Olen hukassa..
 
OOTKO KUOLLU KU PÄIVITYKSIÄ EI TUUU :---((((((((
 
Kivat noi gladiaattorit:)
 
heh, olin mä sittenkin saanu sen kutsun, mut en ollu lukenu sitä vielä :D
nädään siellä!
 
laura: :D

natalia: nii mäki :D

anonyymi: mun mielestä ainaki noi kengät vastaa kokoaan, mut en osaa muista sanoa :D

katsku: niinpä :D

piu: on sulla kummiski! :)

memde: makuasioista ei tosiaankaan voi kiistellä :p

*~SL: kiitti :)

anonyymi: kiitos :)

noora: kiitos :)

babydoll: no niin no... :D

anonyymi: mulla primarkin kengät on säilyny ihan hyvin :)

irina: kiitoksia :)

anonyymi: joo aion, tarkotuksena olis saada pöytä varattua heinäkuun alkuun :)

e: kiitti :)

noraa: jee :D

anonyymi: moi! kiva juttu, kiitos kommentista :)

minaolenihanatyttö: mun ei tarvinnu maksaa niistä laseista mitään, joten en osaa yhtään neuvoa sua :/
kannattaa varmaan ottaa yhteyttä asiakaspalveluun..? :)

anonyymi: EN OO KUOLLU! :D

laurra: kiitti :)

panda: hahaha joo nähään siellä :)
 
siis voi apua miten ihanat nuo mustat gladiaattorikorkkarit, nam! haluun tommoset<3
 
I totally want ur nelly.com shoes
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]