Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

virous

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

virous

are you feeling fashionable?

sunnuntai 3. toukokuuta 2009

 

virous

Varasin Eetulle ja mulle Tallinnan päiväristeilyn mun synttäripäiväks! Sain sillon aikoinaan blogimiitissä Viking Linen lahjakortin joka menee umpeen 30.5. Ehitään just käyttää se lahjakortti, koska meiän päiväristeilyn ajankohta on se mun synttäripäivä eli 25.5. :D

Suunnitelmissa olis joku rento hengailu/shoppailu, joten olisko teillä tietoa hyvistä kaupoista ja ravintoloista joissa kannattaa käydä?
Me ollaan oltu Tallinnassa viimeks kaks vuotta sitten ja sillonki vaan hengailtiin ja seikkailtiin, joten mulla ei oo mitään tietoa että missä mm. Bershka (johon on pakko päästä) sijaitsee. Kaikki vinkit on siis erittäin tervetulleita. :)

Loppuun pari kuvaa viimereissulta. Kuvia katellessa luulis että reissusta on paljon kauemmin kun 2 vuotta ja 2 kuukautta :D



Eetulla oli 2v sitten musta tukka..



..Mulla taas oli lyhyt ja kihara.



Vihasin tukkaani joten käytin paljon pipoja. Päällä oli myös kirppikseltä ostettu täydellisen mallinen mut rumanvärinen nahkatakki, jumitusconverset, lempparifarkut ja seepraliivi jonka aion tänä kesänä ottaa uudestaan käyttöön.

Meiän matkaseurana oli Caro ♥


Kommentit:
Syömään kannattaa ehdottomasti mennä Vanhassa kaupungissa sijaitsevaan keskiaikaistyyliseen ravintola Olde Hansaan! Mahtava elämys! :-)
 
mulla on synttärit 26.5 :D
 
ihanan söpöjä kuvia! :):)
 
oot tosi söpön näkönen tossa ekassa kuvassa:)
 
Mä tiedän missä on Bershka, mut oon tosi huono neuvomaan mitään tietä. :D Kyllä sinne löytäisin jos lähtisin kävelemään, mutta tää karttapää on hieman huono.

Mulla synttärit 26.5 <3
 
äää, mua ärsyttää kun heräsin vähän liian myöhään varailee tota risteilyä ja kaikki lauantait on tietysti jo täyteen buukattuja ja oon sit kaikki viikot töissä ;____; pitänee antaa siskolle synttärilahjaks toi lahjakortti jos se vaikka lähtis lyhyellä varotusajalla tallinnaan mun puolesta, tuokoon sit tuliaisia :D
 
Bershka, stradivarius ja pull&bear sijaitsee rotermannin "kauppakeskuksessa" joka on tosi lähellä virukeskusta ja forumia.. kannattaa myös tsekkaa rotermannin netti sivut..
 
Kaubamajassa on kaikkea kivaa! Vaatteista sisustusjuttuihin :) Se on ihan Virukeskuksen takana. Vanhankaupungin aukiolla on sen niminen ravintoja kun Troijka (tai joku semmonen, en tiedä kuinka kirjotetaan). Ihan mielettömän hyvää ruokaa. Talon pihviannos on paras!:) Hauskaa reissua!
 
Musta toi nahkatakki on kyl kivanvärinen, mut johtuu ehkä siitä et mul on suht samanvärinen itellä :D
 
Beshka sijaitsee jännässä paikassa,vähän piilossa semmosella pikkukujalla.Virukeskusra vastapäätä tiellä on iso cocacola kyltti ja joku leffateatteri tms. ja sen takana on Rotterman tai joku vastaava uusi kauppakeskus- alue :D siel on myös bitt and bull,gallery,guess ym liikkeitä.. :) New yorker on ilmeisesti kans Tallinnassa mut en kyl ite löytäny!(ei kyl ollu hirveesti aikaa shoppailumestojen ettimisellekkään)..hauskaa reissua!
 
Joo, toi Olde Hansa on ihana paikka! :)
 
Maailman paras ravintola sijaitsee tallinnassa: african kitchen! Nettisivut: http://www.africankitchen.ee/

Suosittelen todella, on meinaa oikeasti paras paikka missä oon syöny ikinä.
 
heiheiheii mullakin on synttärit 25.5 D:

jos saa kysyy ni miten kauan te ootte olleet yhes Eetun kaa?
 
Juu kannattaa poiketa Rotermann-ostoskeskuksella. Berska, Stradivarius ja sisustusliike Homeartist löytyy kivaa. Siinä on kiva "pikaruokaitalialainen" Vapiano viereisellä kadulla. Sitten kanssa Cafe VS Pärnu Mnt:lla, saa huippua intialaista.
Niin ja sushi on kans hyvää Sushicatissa tai Sushi-housessa jos tykkää.:)

Jos eksytte Tartu Mnt.lle niin siel on siisti skeittiliike nimeltä Reede(perjantai), ainoa paikka josta olen löytänyt CheapMondayta virosta. Vabaduse väljakilla on kans nuorten eesti-designereiden Nu Nordik-liike. Second handia ois Humana-ketju joka löytyy ihan esim Kaubamajan vierestä.

New Yorker löytyy vähän keskustaa kauempaa Kristiine-kauppakeskuksesta.


T.Tallinnalainen:)
 
jos menee Tallinaan on ehdottomasti mentävä Double coffeeseen josta saa ehkä parhaita pirteilöitä ja sushia ja kaikkee nami nami ruokaa. iltasin sieltä saa myös kaikkia kivoja drinkkejä joten sitä suosittelen niitä on ympäri tallinnaa vanhassa kaupungissa on esim yks. ja virukeskusen vieressä toinen.

Olde Hansa on myös tosi kiva. mut jos on nirso ruuan suhteen niin en suosittele kaikki ruoka mitä siel on on tosi outoa. mut ihan ok hyvää.
 
voi ei en suosittele todellakaan tota olde hansaa! mä oikeasti pidän itseäni suhteellisen kaikkiruokaisena (jos ei puhuta pyttipannusta ja valmispitsalätyistä) mutta mun on pakko sanoa että söin siellä maailman kamalinta ruokaa :-D tai ainakin kamalinta mitä mä oon syönyt. Mun liha oli mm. sokeroitua, vihannekset uitettu etikassa ja mulla oli sellainen ylijauhoinen taikinanyytti, minkä sisällä oli....en edes tiedä että mitä :-D

No mutta sit taas mä kyllä söin siellä maailman parhaita alkupala oliiveja ;-)
 
upeeee toi eka kuva <:

ainiin mä muuten tajusin vasta viime postausta lukiessani että sulla on madonna, vaikka oon nähny susta varmaan miljoona kuvaa (no melkein) :D mutta se on vaan hyvä, koska mun mielestä lävistys sopii sillon ihmiselle, jos se ei paista liian huomiotaherättävästi naamasta <:
 
Olde Hansassa on ihanaa ruokaa ! Kannattaa mennä (:
 
rosaaaaa: kiitos vinkistä, oon tainnu käydä siellä joskus :o

anonyymi: jee! :D

cliceme: kiitti :D

asma: kiitti :D

mirella: haha :D no mut kai me sinne ehkä ehkä ehkä löydetään :D

llaura: meki oltais haluttu lauantairisteily, mut kaikki oli jo tosiaan täynnä. :D

laurra: kiitos hyvästä vikistä, meen heti googlettaan sen :)

anonyymi: kiitti vinkeistä :)

aino: :)

anonyymi: kiitos sullekki hyvistä vinkeistä :)

julia: :)

moderndayhippie: ooh toi african kitchen kuulostaa kivalta. kiitos vinkistä :)

wildwild: jee! :D
ollaan oltu yhessä kohta 3v :)

jatta: ooooooh kiitos miljoonasti vinkeistä! varsinki skede- ja secondhandkaupat kiinnostaa kovasti :)

je-mi-na: kiitos varoituksesta ja vinkeistä, mä oon aika nirso ruuan suhteen :D

piu: kuulostaa tosi pelottavalta :D

olivia: jee! kiva, kiitos :)
en haluu vaikuttaa mitenkään itserakkaalta tms, mut munki mielestä tää lävistys sopii mulle hyvin. :)

sanna: teillä jokasella näyttää olevan erilainen mielipide olde hansasta :D
 
katos vaan, ollaan synnytty samana päivänä :DD
 
siis sataman lähellä on aivan ihana afrikkalainen ravintola, missä on tosi makee sisustus!: D harmi, etten muista tarkemmin sijaintia... mut joku varmasti muistaa. siellä oon syöny taivaallisinta ruokaa aikoihin!

ps. tuli tässä mieleeni että mikset ole käyttänyt sitä yhtä IHANAA punaista sydänvyötä, jos et pian aio niin voisit mulle myydä sen :-D
 
Suosittelen ihan tositosi lämpimästi vanhasta kaupungista löytyvää Ribe-ravintolaa. Löytyy, kun menee sen vanhankaupungin "keskustorin" nurkasta Maharaja-nimisen ravintolan ohi semmoiselle kujalle ja kävelee sen päähän. Ravintola on heti siinä oikealla. (Olen noista ohjeista melko varma, voi tarkistaa vielä varmuuden vuoksi:D) Ensinnäkin ravintolan sisustus on aivan upea, melko moderni ja hieno. Kun tulimme sisään, tarjoilija tuli ottamaan meiltä takit ja näin. Ja ruoka oli ihanaa. Että kannattaa mennä :D
 
Oot todella mukavan tuntunen ihminen! Luulen että oot aika ihanan sympaattinen ja vaikutat että oot oma itses etkä yritä esittää mitään ja oot vaan tosi kiva kaikin puolin :) eipä mulla muuta :)
 
Wuhuu oon hei samana päivänä luokkaretkellä Tallinnassa :---D
 
määki haluun jonnekki tallinnaa hengailee :D:< ps söpö kuva toi teiä pusukuva!
 
no onko vähän söpö kuva pusuineen kaikkineen toi yksi!
 
heeei mun synttärit on 27.5 (:
 
mullakin on synttärit 25.5:DD ihania kuvia!(:
 
mulla on synttärit 24.5! :-D tulee varmasti kiva matka teillä!
 
eetu näyttää emolta :D
 
Kun teet niitä leego sormuksia nii miten kiinnität/millä kiinnität sen leego palikan siihe sormukseen Kiitti jos viitit vastata:D
 
Pistin mailia yhdestä tuotteesta minkä "veit" nenän edesta :D
 
Voii että toi sun hymys on ihana, tyttö! :) <3
 
olen huommanut että et ole ostanut vähään aikaa mitään? tai ainkaan esitelly mitään. onko laman kauhu jo tullu jo sinne saakka? : D ja muutenkin haluaisin johonkin postaukseen mukaan mielipiteesii lamasta? ja miten se on vaikuttanut sinuun? kiitos paljon.
 
Olde Hansaa suosittelen minäkin, mutta jos haluaa jotain vähän "moderninpaa" niin kannattaa tsekata vanhan kaupungin sushiravintola, jos kyseisestä ruoasta vain tykkää. Pieni ja viihtyisä paikka, palvelu nopeaa ja ruoka uskomattoman hyvää! Ainoana miinuksena mainittakoon hinta, mutta maksaahan se suomessakin. :)
 
Pakko sanoa, että kiitos vastauksesta :)
 
ppp: jee :D

daima: mulla on monesti ollu tarkotuksena laittaa se punanen sydänvyö päälle, mut oon aina päätyny johonki muuhun :D en kuitenkaan vielä aio luopua siitä koska se on niin ihana :)

noray: kiitos paljon hyvistä suunnistusohjeista :)

jenna: aww kiitti <3

emilia: jee!! tuu moikkaamaan jos bongaat meiät jossain :D

linda sofia: kiitti :D

rachell: :)

kaisamuru: jee :D

now my feet won't touch the ground: jee kivaa! :D

tid: toivottavasti :)

minkki: ihanaa.....

anonyymi: pikaliimalla :D

anonyymi: heh joo :D

anonyymi: no eiiiikä oo :D <3

anonyymi: joo en oo kauheesti ostellu mitään koska mun kaapit on niin täynnä että ärsyttää :D
ebaysta on tullu parit jutut tilattua mut esittelen ne sitte ku ne tulee postissa. voin kyllä tehä lamapostausken, kiitos ideasta :)

annastiina: nopea palvelu kuulostaa hyvältä, koska meillä on vaan 4tuntia aikaa olla maissa :D

millie: eipä mitään :)
 
luulin tätä postausta ekakuvan perusteella ihan joksiki leffa arvosteluksi.. oli niin leffamainen kuva enkä tunnistanu teitä. : DD
 
bershka ja stradivarius kannattaa tsekata ! ; )
 
hehe, olin päiväristeilyllä tallinnassa marraskuussa ja kun päästiin maihin, niin tietty piti heti päästä syömään kun oltiin niin pihejä ettei viittitty ostaa laivassa mitään. mentiin jonnekin kellari-raflaan ja siellä kuluikin sitten kivasti varmaan puolet siitä ajasta mitä ehdittiin viettää tallinnassa... ruokaa sai odottaa semmosen tunnin, laskun kanssa kesti ikuisuus >8(. otti päähän! seuraavalla kerralla taidan suosia tallinnassa vaan heseä :D.
 
olde hansa on tosiaan kokemisen arvoinen, joskin VAPIANO on ihan ykkönen syöminkejä ajatellessa! :P
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]