Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

söin liikaa suklaata

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

söin liikaa suklaata

are you feeling fashionable?

maanantai 13. huhtikuuta 2009

 

söin liikaa suklaata

Käytiin eilen mun äidin luona syöpöttelemässä. Ne oli mun pikkuveljen kanssa piilottanu pääsiäismunia joita me etittiin Eetun kanssa :D



Toi oli ehkä hienoin piilo...

Syömisen jälkeen äiti heitti meiät kotiin. Saatiin mukaan muffinsseja ja kindereitä.









Eilisen asu:
Rusettipannan on saanu kaverilta joskus 15-vuotiaana
Takki H&M
Huivi kirppis
Nahkahanskat H&M (Eetun ostamat)
Laukku Aava Vintage
Kengät Bronx (ebay)



Sisällä näytin tältä:
Ankkuripaita Zara (kirppis)
Hame Gina Tricot

Ei mulla muuta. Ajattelin vaan ilmottaa, että laitoin äsken mm. seuraavia juttuja myyntiin huuto.nettiin:














Myynnissä hapsuja, niittejä, vetoketjuja ja Topshopia. Koot vaihtelee 34-42 välillä, joten jokaselle pitäis löytyä jotain :)

Kaikki kohteet löytyy täältä

Kommentit:
hitsi, vielä viime vuonna meidänkin äiti piilotteli kindereitä, nyt ne oli vähän liiankin helposti tarjolla ruokapöydässä :D

ja ihania juttuja laittelit myyntiin, nuo gladiaattorit vähän houkuttais :P
 
Nyt tekee mieli suklaata... :p
 
annoin suklaani pois, etten söisi niitä ja nyt harmittaa :(
 
Ah, rakastan tota sun ebay-laukkua <3___<3, tarvitsen varmaan jonkun kuolakupin koska kyttään tota aina! :DD haha
 
onko toi topshopin vetoketjuhame normaalikokoa 40 vai hieman pienempi?

entäs onko zaran neulemekon kunto hyvä? Miksi yleensäkin myyt sen?
 
Ooh, rakastan noita gladiaattoreja! <3_____________<3 ihanat!
 
hahaa, oon ollu karkkilakossa ainaki pari kuukautta, mutta päätin lopettaa sen pariksi päiväksi ihan vaan pääsiäisen takia. Mitä olisin tehnyt kaikilla 15 pääsiäismunalla jos en olisi syönyt niitä ? (:

hyvää pääsiäistä sullekkin !

ihmettelen muuten, että miks myyt pois ihania vöitä ja kaikkea mikä sopii sullekkin niin hyvin ? : o
 
Ei vitsi laitat aina silloin tavaraa myyntiin kun mulla ei oo massia, ja sit kuolaan täällä niitä rahattomana :( :D
 
taidan olla ainut joka ei saanut tänä pääsiäisenä suklaamunia :--( kiva tuo laukku joka sulla ollut käytössä tuossa asussa : )
 
Nadja, sä oot ihan hullu!
Miten sä voit myydä kaikkee tollast ihanaa? Ite en raakis luopuu mistään noista. Harmi vain, että osa on liian isoja mulle joten en voi kaikkii noit huudella. :D
 
mangonpuolikas: mun äiti oli jo ehtiny piilottaa ne munat ja soitti mulle et "otanko ne pois piilosta vai haluutteko ettii ne" :D

sini: tuu hakee täältä :D mä oon saanu jonku suklaan yliannostuksen :(

aya: ei niin saa tehdä :D

big-r: se laukku on aava vintagesta eikä ebaysta :D mut mäki rakastan sitä :)

anonyymi: sanoisin että se hame on 38-40. :)
zaran mekon myyn, koska ei mulla oo tullu sitä käytettyä vaikka se onki tosi kiva.

henna: nii mäki, mut ne on mulle liian isot :(

azzz: myyn ne pois, koska mulla on niin paljon samantapasia (ja vieläki kivempia) vöitä, niin ei noita ehi käyttää :D

veerra: voi ei, anteeks :D

vviivy: oho. aika kauhee kohtalo :o

iina: noku ne kaikki ei mahu mun vaatekaappiin :D + osa on mullekki isoja :(
 
sulonen toi kaverilta saamas rusettipanta! :D iiihana
 
hei kuules onko tuo takki milloin ostettu? mietiskelen vaan että vieläköhän nuita sieltä hennesiltä löytyisi, kivalta näyttää!
 
Zaran ankkuripaita on ihku <3 Ja suklaatia, nams. :P
 
hei muuten, onko nouto mahdollinen kaikissa noissa sun huuto.net kohteissa? kun osassa luki ja osassa ei :D
 
Noi gladiaattorisandaalit on aivan ihanat, harmi vaan kun väärää kokoa:-(
 
Miks ihmeessä laitoit ton pitsipaidan ja gladiaattorisandaalit myyntiin? Ihan mielettömän ihania.
 
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
Ääh. Minua ärsyttää aivan älyttömästi olla koko pääsiäinen ilman pääsiäismunia (ja pashaa), kun täällä ei jotenkin osata noita pääsiäismunia kaivata...
 
Voiko tuota seeprapaljettihametta pienentää vai onko se liian iso työ...
Ajattelin huutaa sen ja itse pienentää koska kokoni on 34...
Onko tuo koko 40 vai pienehkö?
 
voi vitsi miten mua nyt harmittaa etten ostanu tota farkkuhametta sillon ku oltiin alennusmyynneis. Se ois niiiiin kiva perushame :(
 
yyh, nyt munki tekee mieli suklaata. :<

ja nuo gladiaattorit on aika nam, niinku nuo toisetki kengät. vois harkita...
 
mirette: kiitos, munki mielestä :)

anonyymi: ostin sen takin viimekeväänä alennuksesta 20eurolla, en siis usko että niitä on enää myynnissä :/

ocean: kiitti :)

anonyymi: nouto onnistuu vaan semmosissa kohteissa joissa on korkeet postikulut. en jaksa/ehdi sopia miljoonaa noutoa alle 2euron postikulujen takia :)

kakadu: niinpä, harmi :(

anonyymi: se pitsipaita ei oo ihan mun tyylinen (en tiiä miks) ja gladiaattorit taas on mulle isot.

marika: äh, voi ei! no ehkä ens vuonna..? :D

anonyymi: mun mielestä se vastaa aikalailla 40-kokoa. sen pienentämisessä saattaa tosiaan olla ihan liian iso työ :/

moderndayhippie: niinpä, olis kannattanu ostaa! näin muuten yks päivä kirppiksellä samanlaisen hameen kokoa 42. olisin voinu ostaa sen sulle jos olisin tienny et haluut tommosen :D

anonyymi: harkitse ihmeessä :)
 
ihana asu!
miksei kukaa piilota mulle kindereitä :D :<
 
Hei toivoisin kovasti sulta juttua ebaysta, eli ohjeita ja kaikkea siihen liittyvää ! Sä teet aina niin ihania löytöjä, että ottaisin mieluusti oppia siinä, ja ihan tästä käytännössä, huutamisesta lähtien. :)
Varsinkin kun tänään ensimmäinen oikea huutamisehdokaskenkäpari vietiin nenän edestä :(
 
Voi ei! Sä olet niin hirmu suloinen ja näitä sun postauksia on ihana lukea. Voin kuvitella sut etsimässä kindereitä ihan täpinöissä! :D Tää blogi on ehkä yksi aidoimmista mihin oon törmännyt ja rakastan lukea tätä. Älä koskaan lopeta tätä blogia!!!!
 
hei onks toi h&m paljettimekko ostettu millon hooämmästä? tarttisin tollasen mut toi on ehkä mulle vähä iso, luulen että 34 ois sopivampi.. niin että mite kauan siitä on ku ostit ton? et oiskoha niit viel h&m:ässä? :o
 
Ei oo totta! miks noi tähtikengät on ihan liian pientä kokoo :(
 
wäää apua itken täälä ku toi yks ihana takki on ton kokone ;<;<;<;<,<<<<<< yyy
no onneks toi hame oli oikeen kokone nii voin huutaa >:---)
 
I love sweets, so much :) and you look really good!
 
hei voisitko tehdä ebay-postauksen, jossa kerrot niistä systeemeistä jne:)
 
noi tähtikengät = ♥
 
HEEEEEiiii, muistatko kun silloin joskus esittelit sen yhden kivan nettikaupan, missä myytiin kaikkia kivoja printtipaitoja ja kortteja ja koruja ja laikkee, se oli joku crazy.....muistaakseni :-D
 
hei onks tota takkia ostettu h&m:stä nyt lähiaikoihin, vai millo? ku ei ainakaa tuol netti kaupas näkyny enää. tai tiiätkö missä niit lisää? :) ihana blogi ja toi takki himottaa :--D <3
 
oi vitsi miksei kukaan piilottanu mulle munia :(
 
Näin muuten viime yönä unta jossa olit mun kaa sattumalta samalla risteilyllä, ja mysrkyssä lensit yli laidan :< Seuraavana päivänä oli Eetu kirjoittanut kummitusmaisen postauksen tänne, ettet enää voi jatkaa kun kuolit.
Hui se oli spooky uni..
 
kadehdin sun takkia!
 
linda sofia: kiitti! sun pitää ens vuonna pakottaa joku piilottaan sulle kindereitä :D

bellana: oon jo tehny (huonon) ebaypostauksen, se löytyy täältä :)

joh4nn4: iiik kiitos <3 en ajatellu ihan vielä hetkeen lopettaa tän blogin kirjottamista, varsinkaan kun mulla on noin ihania lukijoita :)

biuu: ostin sen paljettimekon ebaysta, joten mulla ei valitettavasti oo hajuakaan että millon se on ostettu :/

gepa: no niinpä!! en millään haluis luopua niistä mut ne on auttamattomasti liian pienet :(

nomppa: no nii mäki itken ku se takki on niiiiiiiin ihana mut mullekki iso :(

nadja: thank you so much! i love sweets (and chocolate) too :D

anonyymi: oon jo tehny semmosen, se löytyy täältäanonyymi: nii on <3

piu: sen nimi oli lazy oaf :)

anonyymi: se takki on ostettu vuos sitten alennusmyynneistä, joten en usko niitä löytyvän enää mistään :( - paitsi kirppiksiltä! näin kerran valtterissa myynnissä samanlaisen mut sinisen :)

aliliisa: sun olis pitäny pakottaa joku piilottaan niitä :D

bellana: hahahaha voi eiii :D pitää muistaa olla tosi varovainen seuraavalla risteilyllä :D

ink: :D
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]