Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

onko mutsis joku ristikko ku oot noin helppo?

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

onko mutsis joku ristikko ku oot noin helppo?

are you feeling fashionable?

lauantai 21. maaliskuuta 2009

 

onko mutsis joku ristikko ku oot noin helppo?

Aww. Mulle tuli tosi söpö sähköposti:



Hihi. Sain virtuaalikukkia ja kaikkee voi luv.
Mä oon oikeesti liittyny ebayyn jo yli kolme vuotta sitten, mut huusin sillon äitin tunnuksella. Jossain vaiheessa päätin sit luoda oman tunnuksen jonka vuosipäivä on tänään.

Ebayn jumalat tais olla mulle laupeita tän vuosipäivän kunniaks, koska löysin Topshopin vetskarihameen postikuluineen 7,40eurolla!



Toi kuva on ryöstetty Topshopin sivuilta. Mun hame on siis saman mallinen, mut erivärinen.



Toi on kyllä kokoa 40, mut toivon että pienehkö semmonen niinku Topshopin koot yleensä.

Tähän loppuun vielä korvisesittely koska en keksiny muutakaan tekemistä kukkeanhehkeelle krapulapäivälle :D
Mut kysyn vaan, että miks krapulassa otetuista kuvista tulee niin harmaita? Siis onko kamerat niin sympaattisia että ne ottaa vaan huonoja kuvia samaistuakseen mun oloon?



Alotetaan tylsimmillä. Kaikki noi muoviset nappikorvikset on kirppiksiltä/kierrätyskeskuksesta/saatu kaverilta.



Nää on kaikki kirppiksiltä, H&M:stä, Glitteristä tai ebaysta.



Nää kaikki on mun tekemiä. Noita legokorviksia on paljon enemmänki, ne vaan on mysteerisesti kadonnu :(



Nääki on mun tekemiä. Oikeen reunan timanttikorvikset on irrotettu hennesistä ostetusta kaulakorusta. :)



Vasemmanpuoleiset H&M, keskimmäiset Youth vs. Future (mun lempparikorvikset) ja oikeenpuolimmaiset ebay.



Vasemmalta oikeelle: H&M, kirppis, kaverilta saatu.



Nää kaikki on kirppikseltä.



Ja samoin nää. Noista kolmista korviksista tykkään ehkä vähiten.



Keskimmäiset on Tukholman Beyond Retrosta, loput kirppikseltä.



Kirppis, kirppis ja H&M.



Topshop, ebay, UFF.



Molemmat korvikset on ite askarreltu kirppislöydöistä.

Mitä tykkäsitte tästä esittelypostauksesta?
Haluutteko että esittelen myös mun muut korut?
:)

Kommentit:
Vähänkö monet! Koska oot ottanu reiät korviin? Ite laitoin itelleni vasta 17 vuotiaana, että mulla ei oo ehkä kun 15 kpl korviksia :P
 
Juu esittele muutki korut!
 
Kyllä suhteellisen runsaasti noita korviksia sulla on! :D Ja ihanan persoonallisia, sopivat sulle :)
 
Oi ihania korvakoruja! Etenkin tykästyin noihin timanttikorviksiin ja noihin sun tekemiin bambeihin :p
 
Joo esittele toki ! Ihanat ne barbinkenkäkorvikset ::)
 
Esittele kaikki muutkin korut! :))
 
woaahh ! miten sulla voi olla korviksiaKIN noin ihanan paljon. mä tahtoo kans :D menetin etenkin noille barbie-korviksille sydämeni
 
itse omistan noin 1,75 paria korviksia :) loll :D
 
muut korut kanssa esittelyyn ! :)
 
Esittele kaikki muutkin korusi!
 
Sulla on ihan mielettömästi noita! Säilytätkö niitä siis noin paperilla? Aika kätevää muuten!
 
NOI IHAN VIKAT KORVIKSET GASP KUOLIN ;;;_________;;;♥♥
 
laura: mä otin korvikset vasta 18-vuotiaana :D mulla on ollu sitä ennen lapsena kahesti korvikset, mut molemmilla kerroilla ne meni umpeen ku en jaksanu hoitaa niitä :D

s: okei :D

ansku: kiitti :)

iina: kiitti!

e-liia: kiitos :)

nella: okei, mut niitä on PALJON joten saattaa mennä hetki :D

kkiira: no kirppiksiltä löytää halvalla korviksia. en oo maksanu mistään noista kirppiskorviksista yli kahta euroa, yleensä niitten hinta on ollu n. 0,50euron luokkaa :D

bambi: miten voi omistaa 1,75 paria korviksia? :D onko se yks korvis jotenki osissa? :D

sups: :)

anonyymi: joo :)

sara: en säilytä niitä paperilla. ajattelin että ne on vaan helpompi kuvata tolleen :)

shiki: o-ou, älä pliis kuole :D
 
Noi sun omatekemät korut on ehdottomast hienoimpii! Eipä tuu ihan heti samanlaisii vastaa :) Bambit ja noi barbiekenkäjutut oli ehkä khuuleimmat.
 
hehheh, itselläni on varmaan kolmet parit tallella :D En osaa käyttää korviksia, ainoastaan jossain tositosi tärkeissä juhlissa, kuten häissä :D
 
Njauuu <3 Ihana ulkoasu täl blogil =)
 
Vähänkö ihania melkein kaikki, varsinkin ne mitkä oot tehny ite. ♥__♥ Ja joo minäkin täällä odottelen seuraavaa esittelypostausta. :>
 
Ehdottomasti esittelet muutkin korut! Ihan älyttömän ihana kokoelma :D Mä onnistun aina hävittämään mun kaikki nappikorvikset!
 
no sulla noita löytyy
 
86kpl rakkautta :)
 
IHANIA KORVIKSIA
 
sulla on maailman ihanimmat korvikset päällä maan :) Voisin ottaa noi kaikki itelle <33
 
voii eii miten ihania korviksia. ihan super söpöt noi sun ite tekemät rusettikorvikset!
ja kyllä muutkin korut olis kiva nähdä.
 
Hienoja noi, ja miten paljon :O

Aattelin rekisteroityy sinne ebay:hin, mutta en ihan tajua sitä juttua, miten sieltä tilataan jne, joten voisitkos vähän selventää? Ja sehän on luotettava?
 
siis herranjumala paljno sulla on korviksia ! :DD

mut kaikki on tosi ihania !
 
Ehdottomasti ihana ja inspiroiva postaus! (--:
 
Juu esittele vaan :)
Mut saakos noista sun tekemistä koruista ottaa jotai vinkkejä jos tekis ittelleen ellei samanlaisii ni samantyylisii korui? :P
 
Oi noi papukaijat on makeimmat ikinä! Hei muuten millä liimalla sä liimaat noita nappikorviksia? Mulle sanottiin askarteluliikkeessä, että ne pitäs liimaa epox-liimalla, mut se ei kuivunu edes parissa päivässä joten laitoin sit pikaliimaa, joka ei kuulemma oo kovin hyvää?
 
Mun mielestä nuo sun kolme ei parasta oli just ne parhaat ja ihanimmat :D
 
tooooosi ihania korviksia ! :))
Esittele ihmeessä muutkin korut, jään innolla oottamaan sitä 8D ♥
 
oii vähänkö ihanat nuo nappikorvikset, mullekki !
 
JOOO ESITTELE KAIKKI KORUT!!
 
aw,nauroin symppiskamera mietiskelylle :'--------D

oioi noita korviksia,varsinki barbikengät,pyssyt ja ne pienet vahaliidut,luv ♥
 
Mulla kulu eiline yö ku luin sun blogin kokonaan läpi =D ja en kyl kadu ollenkaan. Oon niin kade sun kirppislöydöille, miks kirppiksil käyt :o
Se tuli varmaa mainittuu ton blogin aikana, mut en mä kyl enää muista =D
mut joo mahtava blogi ja lisäsin tietokoneen kirjanmerkkeihin et varmasti muistan lukee joka päivä ;=)
 
korvispostaus oli kyl kiva idea, en oo missään blogissa törmänny vielä sellaseen :D! ainut vaan että tulin hemmetin kateelliseksi nuista korviksista =(
 
Ihanan paljon korviksia! Itse omistan ehkä noin 15 kpl ja ne kaikki on todella tylsiä verrattuna sun korviksii.
Esittele muutkin korut :)
 
Aah. Ihanan paljon korviksia! :) Mullekkin kelpais.
 
Kiva postaus, esittele tottakai muutkin! :)
 
Aika hurjasti korviksia.

juliet xxx
 
Ihania!Esittele vaan muutkin!=)<3
 
siis aivan mahtavia, varsinki noi timantti askartelut :) awsome
 
Asiasta kukkakeppiin! Olisitko niin kiltti, että tekisit postauksen kuinka ostaa ebaysta. Olen käynyt siellä sivuilla, mutta jotenkin en osaa/tajua hommaa. Olethan kiltti, olethan :)
 
mä haluun noi nuffinssit, ja papukaijat ja noi ankkurit, byää :-(
 
Sulla on huisisti noita koruja! Tykkään erityisesti noista sun tekemistä :)
 
Kommentoin nyt edellistä postausta tähän. ;) Ostin itse tänään kokeiluun ton Hotnow:n, musta täys floppi. Mikä "suosituin muotiviikkolehti" se nyt väittää olevansa - no ei sitä kyllä ole. Välissä liikaa mainoksia, ei oikein sohva-mainokset sovi "muotilehden" väliin. Muutenkin tosi lameeta juttua. Miten susta? Mitä sä tykkäsit? :D

Voit lähettää mulle postissa milloin vain noi hennesin kasettikorvikset. ;)
 
nadjaaa arvaa mun täytyy tulla kiittää sua eBay innostuksen tartuttamisesta! oon selaillu nyt jo jonku aikaa ihan innoissaan ja ostanuki pari juttua :-D <3
 
HALUTAAN! Ihania kaikki, etenkin omatekemät muffinssikorvikset :)
 
Juu tee tällaisia esittelypostauksia lisää! (:
 
salla, mitkä muffinssit?
 
Hahaa, löysinki! söpöt muffinssit
 
ihania hameita!
ja noi korvikset on todella kivoi <3_<3
 
EHDOTTOMASTI ESITTELET LOPUTKI KORUS!111 ♥___♥
 
Ois todella kivaa nähä sun muitakin koruja! odotan innolla (:
 
Haastoin sinut blogissani!:)
 
Oooh, kauhee korviskuume iski! :) pakko linkittää tämä omaankin blogiin niin muutkin saa ihastella!
 
Kun teet itse noita koruja, niin mistä ostat noi kaikki koukut ym tarvikkeet? :)
 
heh, mun mielestä hienoimpia olivat noi mistä vähiten tykkäilet ja kultasetketjut! nams. juu lisää koruja vaan esittelyyn.
 
ihania korviksia!!
 
Aivan upeita korviksia. Erityisesti ihastuin noihin nappeihin ja kysyisinkin, että miten tollaset normi vaatenapit saa tehtyä korviksiksi?
 
rakastuin noihin korviksiin ♥__♥
esittele toki muutkin =)
 
ääh, mitä koruja. Varsinkin bamkorvikset ja aseet ovat helmet;)
 
asulla on aivan ihaaniii korviksii oi oi=D

hei voisitko muuten tehä postauksen siitä, miten tuolta ebaysta oikeen ostetaa ja miten tuo postitus yms hoituu, ku tekis mieli ostaa sieltä kaikkee mut sitte en oikee osaa välttämättä=D

ja ja voitko myös kertoo miten teet noita korviksii? =))
 
Muut korut pöytään, ehdottomasti!
 
Aivan ihania koruja! Esittele toki muutkin. :D Miten teet noi, tai siis ostatko jostain noi korviksenkoukut ja kiinnität ne noihin itse tekemiin koruihin vaaaai? Ja jos ostat niin mistä löydät ;o
 
noi kultaiset oli ainoat mitkä laittaisin korviini. muut oli ihan kauheita. no offense.
 
kyllä kelpais mullekin tommonen määrä korviksia! :-D
 
Tosi ihania koruja!:) hei täältäkin löytyy mm. bambi, muffinseja, papukaija, ruusuja, rusetteja :D
 
OI! ihania =) et olis valmis luopumaan noista isoista punasista nappikorviksista?
 
Nadja muuten voitko vastata pian sähköpostiin, jonka lähetin sulle koskien legosormusta : ))
 
Ihania korviksia!
 
oot tehny ite noita nappikorvisjuttuja, niin mistä oot ostanut taustat niihin? vai ootko ihan vaan irrottanu vanhasta?:D
 
Kivoja koruja, mutta sulla on noita ihan liikaa! Etkö ikinä mieti kaupassa ollessasi että 'tarvitsenko mä näitä'?
HUHHUH......... :D
 
Kuin saat nuo kaikki pysymään tallessa? Mulla ei pysy vaikka onkin varmaan alle 20 paria.
 
Ihania koruja! Todellakin myös muut korut näytille. :)
 
sun kielenkäyttösi on aivan toivottoman huonoa. sellaista pissisten käyttämää. vaikutat muutenkin pissikseltä, joka vaan pukeutuu "vähän indiemäisesti" eli toisinsanoen trendikkäästi.

lisäksi omaat aika mojovan shoppailuaddiktion. on käsittämätöntä miten pinnallisiin asioihin ihminen kuluttaa rahansa.
 
öö ei voi olla noin paljon ihania korviksia? :D oot jotenki nii piristävä=)
 
noi marilyn-korvikset <3 love them!
 
ää, haluun tollaset ihanat pienet bambi-korvikset! aivan ihanat, puurrrrrr<3
 
Ihania korviksia ja älyttömän paljon! Muutkin korut esittelyyn vaan 8)
 
luoja miten ihania koruja :o oijoijojoi <3 kaikki voisin ottaa itelleni :)
 
Tosi upeita noi sun korvikset! Täällä kiljuva ottaja sun ankkurikorviksille ;) Hei varmana esittelet muutki korut, en jaksa odottaa.
 
Ihania korviksia :oo ! Rakastuin kyllä kertaheitolla.
 
Noi kolme paria, joista tykkäät vähiten oli mun suosikkeja. :D Et haluais myydä niitä? :)
 
Olipas herkullisen näköisiä! Tulen siis toistekin lueskelemaan ja katselemaan juttujasi :>
 
aivan täydellisen ihania korviksia :) luv <3
 
ella: kiitosta :)

katja: mun noista korviksista ei taida mitkän olla semmosia jotka viittis laittaa korviin tärkeisiin juhliin :D

frii: kiitos :)

pink chihu: kiitoksia :)

jena: kiitti! mulla taas hävii aina ne korvisten takaosat :D

anonyymi: :)

eeva: ihanaa ku laskit ne :D

anonyymi: kiitti :)

anonyymi: kiitti <3

maiju: kiitoskiitos :)

someone: oon tehny postauksen ebayssa shoppaamisesta, se löytyy täältä :)

sooda: kitti :D

anonyymi: jee! :D

linda: joo tottakai saa. siitä vaan askartelemaan! :)

hannae: en oo kuullukkaan ton nimisestä liimasta :o mä oon liimannu ihan pikaliimalla ja hyvin on pysyny. tosin nyt oon siirtyny kuumaliimaan :)

elina: haha! voin vaihtaa ne sun kanssa johonki kivaan :D

ree: kiitti! :)

anonyymi: kiitti! siitä vaan askartelemaan ;)

annal: okei :D

ainoelina: kiitos :)

anonyymi: tosi kiva ku tykkäsit :)

essi: anteeks :(( olis pitäny esitellä vaan rumat korvikset :D

peotra: kiitos! :) ja onhan se 15kin hyvä alku ;)

sina: :)

ella: kiitti :)

juliet: ei niitä mun mielestä niin kauheesti oo :D

anonyymi: kiitoksia :)

smokey eyes: kiitti :)

sanna: mä oon jo tehny ebaypostauksen, se löytyy täältä :)

piu: byäää :D

satu: kiitti. mäki tykkään niistä eniten :D

annika: joo munki mielestä se oli tosi huono. eikä ne kaikki sohva- ja moottoripyörämainokset kauheesti auttanu asiaa :D

aija: jee kivaa ku musta on hyötyä :D

salla: kiitti :)

mmari: lupaan tehdä! pitää vaan jaksa kuvata kaikki :D

anonyymi: hihi :D

linda sofia: kiitti :)

karpo: :)

anonyymi :)

moumou: kiitos haasteesta! :)

laura: haha :D

roxy: niitä saa ihan askartelukaupoista, kuten sinellistä ja sinooperista :)

minsu: kiitti :)

P&M: kiitti :D

ida: no liimaamalla ne napit korvistaustoihin kiinni :D se on helppoa :)

sidd: :)

styledrop: kiitti :)

anonyymi: oon jo tehny ebaypostauksen, se löytyy täältä :)

sofiee: :)

henna: korviskoukkuja ja muuta hyödyllistä romua löytyy ihan askartelukaupoista. ainakin sinellissä ja sinooperissa myydään niitä :)

anonyymi: onneks kukaan ei tuu pimeellä kadulla vastaan ja pakota sua käyttämään mun kauheita korviksia :D

marika: :)

*~SL: jee ollaan samiksii! :D

mawi: en valitettavasti :/

iina: vastasin siihen. pahoittelut että kesti :/

iiris: kiitos :)

anonyymi: niitä korvistaustoja myydään askartelukaupoissa :)

anonyymi: no en mä oo ostanu noista kun parit kaupasta, eikä kirppiksillä tuu niin tarkkaan mietittyä ku siellä korvikset on niin halpoja (tyyliin 50senttiä/pari) :D

mau: no onhan mulla hävinny tosi monet legokorvikset jäljittämättömiin :D muut korvikset säilyy ihan hyvin purkeissa :)

christina: kiitti :)

anonyymi: hahah voi lol :D

asma: :D kiitti <3

ilonasi: ne on kyl kivat, mut en oo koskaan keksiny niille käyttöä :/

feel good: purrrrr (kiva ku kommentoit niin ahkerasti :))

nelly: kiitti :)

welmu: :D

stefanie: kiitti :)

susa: :)

raxa: no kai mä ne voisin myydä :D laita mulle sähköpostia jos kiinnostaa :)

anonyymi: kiva kun tykkäsit ja tervetuloa uudestaan :D

hanna: kiitti :)
 
Hei!

Kun olet itse tehnyt korvikset, niin mistä oot ostanu ne ns. piikit, jotka menevät korvan läpi?

Itse olen nähnyt Tiimarissa vaan sellasia koukkuja, että korviksista tulee sitten roikkuvat, mutta haluaisin ite tuunata korvikset, mutten roikkuvia korviksia. ;)

AUTA MUA, JA KERRO MISTÄ OOT OSTANU NE "PIIKIT".

(Jos siis tajusit mun idean. :'D)
 
^ Voitkos vastata heti kun näät tän. ;)
 
Kiitos sain jo vastauksen edellisistä kommenteista. ;)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]