Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

gjnskgjkgs

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

gjnskgjkgs

are you feeling fashionable?

perjantai 13. maaliskuuta 2009

 

gjnskgjkgs

Mulla on salaisuus. En oo kertonu sitä edes Eetulle, mut ajattelin paljastaa sen nyt teille. Mulla on siis hetken ollu käynnissä shoppauslakko, vaikka mun postauksia lukiessa ei siltä vaikuta.

Oon nähny monessa blogissa niitä "nyt alko shoppauslakko, en osta mitään kuukauteen" -postauksia, joiden jälkeen on viikon sisällä tullu "oho oli ihan pakko ostaa nää kengät" -postaus. Asetin lakolleni helpommin noudatettavat säännöt, koska tiedän etten pystyis olemaan ihan täysin shoppaamatta. Mulla on siis meneillään kauppashoppauslakko :D En saa ostaa vaatteita ja asusteita muualta kun kirppiksiltä tai ebaysta. Lakko on tähän asti toiminu hyvin, koska shoppailu on edelleen sallittua (ja halvempaa) kun ennen.
Eilenkin mulla meni kirppiksellä n. 20e, eli yhen Gina Tricotin paidan verran.

Tässä osa mun ostoksista:



Kiiltonahkaniittivyö 0,50e.





Vintage nahkavyö 3e.







Pitkä GT:n paitajuttu makso 1,50e.



Ihanalla kirsikkatopilla oli hintaa 4,90. Tossa oli vielä hintalappu paikallaan, alkuperänen hinta oli 29,90!



4 pussia hamahelmiä ja alustat oli yhteensä 4e. Noissa helmipusseissa oli paljon värejä joita mulla ei ennestään ollu..

Noitten lisäks ostin sieltä kirppikseltä semmoset punaset avokkaat, joista unohdin näköjään ottaa kuvan :D





Eilisen päivän asu:

Liivi kirppis
Tunika Gina Tricot
Jakoavainkaulakoru on omatekemä
Farkkuleggarit Vila

Kauppashoppailulakon takia oon selaillu paljon ebayta ja löytäny sieltä kivoja juttuja, joista osa tuli eilen postissa.





Superkiva ja tilava laukku makso postikuluineen n. 7-8e. (en muista tarkkaa hintaa)









Söpöt vintagekorkkarit on myöskin ebaysta. Näittenkään hintaa en muista kunnolla, mut makso n. 10e.

Oon nyt niin väsyny, etten jaksa kaivella ebayn syövereistä noitten juttujen hintoja.
Tänään oon taas juoksennellu ympäriinsä, mut eipähän ainakaan oo tylsä työharjottelu! :)


(Ihana sotkukoti. Tossa jätesäkissä on takkeja joita en oo vieläkään jaksanu laittaa paikoilleen vaikka muutosta on jo kuukaus :D)

Tän päivän asu:

Tunika Topshop
Vyö kirppis
Tummansiniset farkkuleggarit Pieces (ostettu huuto.netistä 5eurolla)

En nyt ehdi tarinoimaan tän enempää, koska ollaan illalla menossa Sailan synttäribileisiin ja sitä ennen pitäis laittautua ja käydä postissa.

Hyvää perjantaita pallerot!

ps. Vastailen edellisen postauksen kommentteihin viimistään huomenna.

Kommentit:
Taas kerran oon niin kateellinen hyvistä kirppari löydöistä! En vois ite kuvitella pitäväni shoppailu lakkoa, se olis ahdistavaa :---D
 
Hei aivan ihania juttuja! Mut nyt tartten vakavasti sun apua, koska mul on tulossa 'prom dancit' ranskassa (pitkä tarina) ja haluisin halvan ja kivan mekon ja koska sä aina löydät ebaysta jotain aivan ihanaa, ni auta! Miten löydän jonkun ihanan mekon ja miten pitää maksaa ja menetellä?!?!? :D
hyvää viikkaria =).
 
Miten hitossa muut löytää kirppareilta noin kivoja juttuja! Mä en ikinä, tosin käyn aika harvoin...
 
en ymmärrä miten ja mistä kirpparilta löydät noin kivoja vaatteita! Saatikka noin hyväkuntoisia Gina Tricotin yms. vaatteita mitä saa edelleen sieltä kaupasta.. kerro vähän että mistä kirpparilta teet näin hyviä löytöjä ;)
 
ääääääääääää noi hamat<3 ;--D ja siis ei voi olla totta kui ihania juttuja löydät kirpparilta!!!!!

t. kade :--D
 
mäkin voisin mielelläni jäädä tuollaiseen lakkoon jos täällä voisi tehdä samanlaisiä löytöjä :-D
 
aaaaa noi kengät ja toi laukku <3__<3

mulla oli tollanen ns.kauppashoppailulakko jonkun kuukauden ajan, oli ihan yllättynyt että se oikeesti piti :D tuli sitten sen takia tutustuttua uusin kirppareihin ja oon muuttunut pihiksi vaatekaupoissa, ehkä ihan hyvä vaan...
 
kivat noi korkkarit, voin kuvitella sut sipsuttelemassa noilla :D
 
toi on ihan epäreilua lakkoilla tolleen kun löytää niin paljon ihan mielettömiä juttuja silti kirpparilta koko ajan :D! mun pitää varmaan alkaa opettelee kirppissaalistuksen saloja kans vähän paremmin..!
 
Hyviä löytöjä jälleen. : ) Kysymys, millä hakusanalla ym. etsit juttuja ebaysta? Selaatko pääasiassa vintage vaatteita vai naisten vaatteita?
 
ÄÄÄ
Missä kirppareilla käyt?!
Oot ihan uskomaton noiden löytöjes kanssa. Ärsyttävää.
 
luin joskus, että kävisit valtterin kirpparilla - et kai? :--D mä käyn siellä myös (nykyään tosin ihan liian harvoin) enkä löydä ikinä mitään, ehkä yhen laukun kerrallaan ??? kerro jotain vinkkejä miten sä teet noita löytöjä aina :D:D
 
Ihanat vintagekengät löysit ebaysta!:)
 
mähän olin ennen joulua sellasessa vain kirppisostokset sallittuja - lakossa, eli ebaykin oli kielletty koska ostan melkeen kaiken kuiteski sieltä :D No se lakko piti sen 3-4viikkoa, ja sit lähdin humppaamaan alennusmyynteihin :)

Oishan se lakko taas paikallaan, mut en jaksaa nyt rajottaa :>
 
Ihania ostoksia jälleen! Ja oon taas superkade etenkin noista hamahelmistä :D
 
Pitkä GT:n paitajuttu on mahtava, oon kade! :)
 
että noi korkkarit on ihanat, tää haluu kanssa!
 
jeee oot luppe. nyyh sä lähit bilettään ja mun pitäis lukea mut ei siitä tuu yhtään mitään. :<<
 
Hei, voisitko suositella Helsingistä jotain hyviä kirppareita? Kun meillä täällä Lohjalla on aika kököt ja oon aatellu, että vois lähtee joku päivä (yo-kirjoitusten jälkeen) vähän Helsinkiin kiertelemään, mutta en ite tiiä oikeen mitään paikkoja...
 
ihania juttuja taas! noi kengät on supersöpöt<3

haluun kyl kans noihi kirppareille kiertelen sitku tuun seuraavaks helsinkii 8<
 
Sulla on kyllä niin hullun hyvä kirppisvainu, oon oikeesti kade! :)
Muuten, mistä Ebaysta sä ostelet? Siis ostatko jenkki- vai brittiebaysta?
 
pliiis laittasit huutonettiin jotain:) sulla kohta tursuu nuo ihanat vaatteet ovista ja ikkunoista! anyways, kauppa kävis varmasti!
 
oii, löydät aina niin ihania vöitä et en käsitä ! ja muutenkin ihan tosi kivoja juttuja oot ostellu, niiku aina (=
 
HEI MISTÄ SÄ LÖydät NOITA? tee joskus postaus kirppareista missä käyt ku oikeesti ei voi löytää mistää muualta ku taivaasta noin hyvii tavaroita !
 
miks sulla on aina tommonen ilme niinku joku olis vetäny sua sekuntti sit turpaan
 
vitsi ku asuis sellasel paikkakunnal/kaupungis mis ois kunnon kippis : (
tääl on vaa sellain iha paska mistä löytää korkeintaa jotai järkyttäviä ja kirppusia mummomekkoja
 
miten ihmeessä sä jaksat kun joka postauksessa on peräjälkeen joku sata kommenttia et "hei mis kirppiksil käyt / miten ebayta käytetään"? joudut joka kerta vastaan niihin kaikkiin kun jotku toopet ei osaa kattoo aiempien postauksien kommentteja tai älyä että samaa asiaa on kysytty jo yhteensä joku miljoonaneljäkyt kertaa, ja etkös joskus tehnykin postauksen ebaysta? sun pitäis varmaan laittaa linkki siihen joka postauksen alkuun + lista ihan kaikista kirppareista millä oot ikinä käyny... lol mulla vaan menee hermo kun tykkään lukee kommentteja ja sun vastauksia niihin mut joku 80% on aina noista samoista aiheista.. :P
 
i promise että pidän salaisuutesi. kerron myös yhden sulle; oot ehkä maailman lahjakkain ihminen tekemään löytöjä ! arvostan tota talenttia iha älyttömästi :D etenkin toi vintage nahkavyö, IHANA.
 
:) Näin sut radalla tänään.
Tosi sulosia löytöjä olet taas tehnyt!
 
Oon tässä päivittäin lukenut sun blogia ja ahminut sen sisältöä ihan urakalla.

Itse olen vasta hiljattain kiinnostunut pukeutumisesta ja erään toisen vaateblogin kautta päädyin blogiasi lukemaan.

Enpä voi muuta sanoa kuin että ihana tyyli, ihania juttuja ja kaikkee. Itse tyydyn vain sarjakuvablogin pitämiseen, sillä ei taida olla kovinkaan paljon kysyntää tällaisen lyhyen, pyöreähkön, persjalkaisen naisihmisen, joka hankkii reilu 95% vaatteistaan kirpputorilta vaatepostauksille... Tänään kuitenkin kaikkien näiden muotiblogien inspiroimana pukeudun yhteen "hienompaan" tilaisuuteen rohkeasti vintage henkeen, hieman 60-luvun vaikutteita omaavaan asuun, kaikkia pukeutumisen sääntöjä (useammin kuin kerran kuultua että pullukan ei pitäis pukeutua korkeavyötäröiseen hameeseen) uhmaten!

Itse viestinnän opiskelijana pystyn myös jossain määrin samaistumaan sun koulujuttuihin(taidetaan muuten sitäpaitsi opiskella "samassa koulussa", vaikkakin eri rakennuksissa), puhumattakaan siitä että suurena kissaihmisenä jaksan kerrasta toiseen myös ihastella kissojasi.

Mulla tällä hetkellä vanha Mise -herra, joka olis kyllä ihan sinun Saarasi näköinen jos olis tyttö ja hippasen nuorempi. Toinen vanhuksemme Nami- rouva nukkui äkillisesti pois viikko sitten, piirua vaille 20 vuotiaana. Ikävä on kova.

Joten paljon on minulla ammennettavaa blogistasi, joten kiitos siitä että jaksat tätä ylläpitää.

Tähän postaukseen liittyen hieman OT kysymys koskien kissojasi: Onko tuo toinen kissasi (se ruskeampi, ei Saara vaan... Ninni?) joltain osin abessiinilainen tai jotain? En vaan voi olla välttymättä siltä mielikuvalta että siinä olisi abyä, vaikka toki maatiaisia/ kotikissojakin on vaikka minkä näköisiä.

Tulipas pitkä kommentti ja hieman (tai oikeastaan aika paljonkin) sivuraiteille eksynyt... toivottavasti kuitenkin jaksat ylläpitää blogiasi tulevaisuudessakin, täällä ainakin yksi "kanta-asiakas".
 
No voi Gsus miltä tuo mun kommentti näyttää... "vasta hiljattain kiinnostunut pukeutumisesta"... ihan kuin oisin tähän asti kulkenu alasti :rolleyes:

Eli siis joo, hiljattain vasta kiinnostunut siitä miltä pukeutuminen NÄYTTÄÄ, sen lisäks et on mukavaa päällä.

Eli et siis ole saanut ketään viuhahtelijaa blogisi kanta-asiakkaaksi, vaikka ensialkuun olisi niin voinutkin luulla...hehheh...
 
Tuo on aika nerokas lakko... pitää kokeilla ;)
 
Haha luulin hethen jo, että luin omaa blogiani kun sanoit että "illalla oon menossa Sailan synttäribileisiin" Koska niin olin mäkin eilen illalla, varmaan eri saila tosin :D
 
missä oikee käyt kirppiksillä kun löydät noin ihania juttuja aina!?
 
mitä eetu sanoo sun shoppailusta? :_D
 
Hei kerro miten toi ebay toimii! =)
 
huomaa kyllä suuren eron hesan kirppareihin. täältä itä-suomesta on aika harvinaista, että löytää mitään siistiä ostettavaa.. ja mitkä ois edes kirpparihinnoissa.

siksi olenkin tosi kade :D
 
Mä vihaan hamahelmiä koko sydämestäni! Tai niiden tekemistä :D Joudun aina tekemään niitä, kun oon lapsenlikkana. Niistä tulee ihania koruja, mutta blaah se työ.
 
nätti toi gina tricotin paita!
onnistaispas muakin joskus tolla tavalla kirpparilla. <:
 
missä ihmeen kirppareilla sä oikeen käyt jestas sentään ? : D kun aina näyttää löytyvän kaikkea. mä kun yritän käydä näissä mun kotikylän kirppareilla niin ei ikinä löydy mitään :c
 
ihana tuo musta toppi! :) itse en osaa käydä kirppareilla haluaisin kyllä
 
Ihanat nuo ebayn puna-mustat kengät! :)
 
ihania ostoksia kirpparilta, onnea shoppailulakossa :)
 
hyvä idea olla shoppailulakossa..säästyy rahaa ja aikaa :)
 
Vaude, toi vintagevyö on mahtava! Ja laukusta tulee vähän Wang-vibat, hmm..
Propsit jos onnistut lakossa, mulle ois suhteellisen mahdoton tehtävä :-D
 
Liityn kyselijöiden joukkoon, missä kirppiksillä sä oikein käyt??
 
ääää, miten teetkin aina noin täydellisiä kirpparilöytöjä ;)
 
Hei muute, voiks kertoo miten sinne valtterin itsepalvelu kirppikselle mennää? Osaan mennä sinne perinteiselle mut en sinne itsepalvelu kohalle?
 
Täst sun blogista on oikeesti tullu nyt lähiaikoina tosi tylsä. Aina samanlaisia pvänasuja. Siis tarkotan tota tunika+vyö+leggarit-tyyliä. Ja postauksetkin on ihan samaa rataa. Kirppistelyä sun muuta evvk:ta. Taidan suosiolla lopettaa tän bloksun kyttäämisen.
 
onko sulla huuto.netissä myynnissä mitään?
 
voiko ebaytä selaillessa valita niin että näkyy vaan sellaset tuotteet joissa on postitus suomeen?
 
Nadja missä oot? Oon tottunu et päivität joka päivä, ja nyt on kova ikävä sua ja sun päivä-nasuja(:D). :---(
 
Ihana toi sun laukku<3 muutenki kivoi juttuja oot taas löytäny :)
Miten muuten saat noin halvalla tavaraa ebaysta, kun mä olen kattonut, laukun pelkät postikulutkin on yli 20 euroo?
 
mau: onhan se vähän ahdistavaa, koska pelottaa että löytyy kaupasta joku maailman ihanin juttu jonka takia on pakko luopua shoppauslakosta :D

anonyymi: no koita ettiä brittiebaysta jotain ihan vaan prom dress -hakusanalla. :)

j: kirppikseltä on turha olettaa löytävänsä mitään jossei siellä käy ;)

anonyymi: valtterista :)

hattara: :D

tid: :D

essi: toivotaan että munki lakko pitää! en vaan oo päättäny, että miten kauan tää kestää :D

kinja: :DD

llaura: suosittelen :)

aba: selailen ihan molempia, riippuen siitä mitä etin. en käytä yleensä mitään tiettyjä hakusanoja :)

mirmir: valtterissa :)

anonyymi: no kirppikselle kannattaa mennä heti aamusta ja siellä kannattaa käydä mahollisimman usein! on mullaki päiviä jollon en löydä mitään, en vaan muista mainita niistä täällä :D

sofia d: kiitti :)

moderndayhippie: mä en halunnu kieltää ebayta iteltäni, koska se olis jo kidutusta:D

iina: kiitti :)

anonyymi: kiitoksia. mäki tykkään siitä :)

nippi: :)

laura: ite oot luppe <3 saitko luettua? :)

heli: tää menee jo vähän toisteluks, mut se valtteri on kiva. niin ja mtös hämeentien fida on käväisemisen arvonen :)

linda sofia: :)

sara: ostan brittiebaysta :)

krisu: mulla on ollu huuto.net -myynti suunnitelmissa jo jonku aikaa. en vaan saa koskaan mitään aikaseks :D

emppupemppu: kiitti :)

anonyymi: voisin joskus tehäkki semmosen kirppispostauksen. :)

anonyymi: se on mun perusilme, koska mua hakataan täällä kotona niin paljon yms :D

ps. mikset osaa kirjottaa? :D

dutti: no höh. :/

wut*iz*ebay?!?!!11: oon niiiiiin samaa mieltä! mut jotku ei taida tajuta, että niitä samoja kysymyksiä on kysytty jo miljoonasti :D
toisaalta se ei haittaa, tuleepahan paljon kommentteja :D

kkiira: hihiii kivaa, kiitos :)

petronella: eikä :DD olin jossain maailman pahimmassa humalassa :D

sari: hei kiitos tosipaljon kivasta kommentista. sait mut hyvälle mielelle :)

mun mielestä pukeutumissääntöjen noudattaminen on ihan yliarvostettua; kaikkien ihmisten pitäis saada pukeutua just niinku haluttaa!
tosi hyvä, että uskallat blogeista inspiroituneena pukeutua rohkeemmin. :)

meiän ninnin emo on abessinialainen, ja sen takia ninni näyttää ihan abylta. tosi hyvä arvaus!
toivottavasti muistin nyt vastata kaikkiin sun kysymyksiin/kommentteihin :)

ps. oon tosi pahoillani teiän kissan menetyksestä, pärjäile <3

anna: suosittelen :D

lintu: hauska sattuma! kyseessä tais olla eri saila, koska en nähny sua siellä bileissä :D

anonyymi: valtterissa :)

anonyymi: eetu sanoo lol :D

anonyymi: oon joskus tehny postauksen ebaystä, se löytyy täältä :)

kenni: harmi! sun pitää siis muuttaa tänne helsinkiin :D

katja: mun mielestä hamahelmikoruja on just kiva tehdä! :D

arrie: kiitos :)

anonyymi: harmi että sun kotikylän kirppistarjonta on niin huono :/

lubov: kannattaa opetella käymään :)

roxy: kiitti :)

cliceme: kiitoksia :)

anonyymi: niinpä :)

pnkd: mulla taas tulee tosta laukusta mieleen bikertakit :D
mullekki shoppauslakko olis mahdoton jossen sallis itelleni kisppisshoppausta :D

nooruska: valtterissa :)

jensq: en tiiä :D

katy: sinne itsepalvelupuolelle pääsee menemällä sinne päähän missä on se kahvila. :)

anonyymi: harmi että kyllästyit tähän blogiin :/
mut onneks oot tajunnu sen, ettei blogeja oo pakko lukea jossei niistä tykkää :D

nenna: mulla ei oo tällä hetkellä huuto.netissä myynnissä mitään, mut lähiaikoina on tulossa :)

anonyymi: en tiedä :D ite en oo ainakaan löytäny semmosta kohtaa.

mau: voi awww ku tuli ikävä <3 täällä mä oon! :D

anonyymi: brittiebaysta (ebay.co.uk) ostaessa postikulut on halvemmat kun jenkkiebaysta ostaessa :)
 
ai en osaa kirjoittaa :D no hups, kysymysmerkki puuttu.
 
anonyymi: se on sekunti eikä sekunTTi :D
piti keksimällä keksiä vineemisen aihetta, koska säkin tunnuit tekevän niin..
 
Hahhaha, en kyllä huomannut humalatasoas kun näin sut melkee vaan vilaukselta, no worries :D
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]