Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

apua ootte ihania!

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

apua ootte ihania!

are you feeling fashionable?

maanantai 2. maaliskuuta 2009

 

apua ootte ihania!

Oon niin superfiiliksissä teistä ihanista lukijoista, koska jätätte aina tosi kivoja kommentteja! Välillä alan niin täysillä tekemään jo seuraavaa postausta, että edellisen kommentteihin vastaaminen unohtuu kokonaan.
Oon tosi pahoillani siitä ja sen takia haluisin muistuttaa että
jos on jotain tärkeetä kysyttävää johon ei oo herunu kommenttiboksissa vastausta, niin kannattaa laittaa mulle sähköpostia osotteeseen


Osasyitä tälle rakkaudelle teitä kohtaan on mm. seuraavat kommentit:

feel good on lisännyt kommentin tekstiisi "what the fudge?":

"onpa kiva jakku! :) nyt mä oon tosi ylpee kun uskalsin jo kerran tulla jättään sulle kommenttia et pakkohan mun oli uudestaankin :D jos suhun törmäilee joskus hesan päädys niin voiko vaa tulla moikkaileen? :) oon täs pohtinu et oisit ihan unelmashoppailukaveri, löydät aina kaikkea ihanaa! uih"

Kiitos kivasta kommentista! Mua saa (ja täytyy) ehdottomasti tulla moikkaamaan kaupungilla :)

Nelliina kirjotti musta blogissaan näin:

"Nadjastrangen korut saavat minut aina yhtä iloiselle mielelle. Värikästä, itsetehtyä, rusetteja, iloisuutta...

Oikeastaan koko tyttö on iloinen värikäs rusetti, korujen ohella myös asut ovat samaa linjaa. Nadja, voit milloin tahansa postittaa tämän sälälaatikkosi sisällön minulle kiitos. Ja vaatteet kanssa."

Ja Aija taas näin:

"Nadjan eBay löydöt tekee mut maailman kateellisimmaksi - samaten neidin vaatekaappi ylipäänsä. Nadja on ihanan kekseliäs, omaperäinen ja vaikka en yleensä oo kissaihmisiä, niin Ninni ja Sara on ihan lutusia."

Ihihihihi en osaa sanoo mitään muuta järkevää takasin, kun KIITOS!
Kiitos myös teille kaikille jotka luette tätä tekstiä nyt (ja myös niille jotka ei jaksa lukea ja skippaa suoraan kuviin päivän asusta :D)

Noni nyt loppu ällösöpöily ja siirrtytään postauksen varsinaiseen aiheeseen, eli





Tittididiididiii! Hennesin biker jackettiin!
Nää kuvat on niin huonoja että mun silmiin sattuu.





Kävin tänään työharjottelun jälkeen hennesissä kokeilemassa tota kuolaamaani takkia MUTTA jätin sen ostamatta. En osannu ajatella kovin hyvin, koska toi heppamekon ja bikerjacketin yhdistelmä ei ollu se maailman paras :D
(Note to self: myöskään hapsusaappaat ja bikertakki ei oo hyvä yhdistelmä ellet oo joku moottoripyöräjengiläinen)

Onneks tajusin väsyneenä(kin) ajatella edes sen verran, että jätin takin varaukseen. Nyt kotona noita kuvia katellessani tulin siihen tulokseen, että mun on PAKKO ostaa toi huomenna. Nam.



Kokeilin myös tommosta neulemekkoa, mut toi malli ei oo ehkä se imartelevin mun vartalolle..



.. Vaikka sen vetoketjutaskut oliki samassa linjassa mun tulevan nahkatakin vetskareiden kanssa :D


Oon niiiiin poikki! Oon shopannu tänään koko päivän - mutten itelleni! Autoin työharjottelupaikkani kuvaussihteeriä ettimään "rokkityylisiä" vaatteita huomiseen kuvaukseen. Me käytiin n. 839572 eri paikassa ja siihen meni koko päivä.
Reissulla bongasin Mangosta kivan laukun jonka ajattelin ehkäehkäehkä ostaa huomenna.



Päivän asu oli tommonen. Lupasin jollekki lukijalle laittaa tänään ton hennesin heppamekon päälle ja pidin lupaukseni!

Rusettipanta Gina Tricot
Heppamekko H&M
Kaulakoru Glitter
Hapsusaappaat ebay

Kommentit:
Ruusuinen halaus itsellesi, kun jaksat tätä blogia kirjoitella. Oot niin ihanan pirteä ja tämä postaus sai ihan itelleniki hymyn huulille! :)
 
Tuo bikertakki on niin luvluvluv ettei toista! ja tosiaan suuri kiitospusuhalaus mikälie itsellesi, tätä sun blogia on niin ihana lueskella ja nuo sun asut on jotain täysdellisenfantastisen ihanaa!
Pursuan näköjään suurta iloisuutta luettuani tuon Nelliinan postauksen:D
 
arvaatko kuinka paljon mua itkutti kun jätin sen harmaan ostamatta? :-( täytyy oottaa vielä muutama viikko että tulee lisää rahaa ja lähtee metsästämään sitä uudestaan :-)
 
paljon maksaa bikertakki? :)
 
paljon maksaa bikertakki? :)
 
ihanan söpö heppamekko! c:
 
kiva toi neulemekko! ja mulle kans bikerjacket!

ps oot ihana!
 
Ihana takki ja upeat kengät! Nelliinan postaukseen liittyen sinun kenkäkorut on tosi ihania :) onneksi täältäkin löytyy yksi kenkäkoru
 
Olin jo melkeen sulkemassa konetta ja sit huomasin et Nadja on päivittäny, pakko lukee!!
Heppamekko ja -koru on ihan yli söpöjä yhessä :---)) Oioi, mäkin haluun sun kanssa shoppailee!
Sulla on ihan unelma työharjottelu, mäkin voisin olla päivät shoppailemassa enkä koulussa, eikä kuluis ees omaa rahaa. peeäs. oot ihana.
 
Eikä, mä kattelin just siinä sun säilytysratkasu -postauksessa tota mekkoo että onpa se hurjan söpö ja nyt se on päällä :) Ja toi koru vielä kaupan päälle on niin überkiva :D
 
tää blogi on just niin ihanan pirtee ja kaikki sun tekemät korut on niin kadehdittavan ihania. Ja oon samalla linjalla ton kissajutskan kanssa, en oo yhtään kissaihmisiä mutta noi sun söpöilykissakuvat sulattaa mun sydämmen.
 
ootpa ihana :-)

ps. sun täytyy osallistua suomen muodin huipulle, sen verran kekseliäs oisit B-)
 
Mitämitämitä mun mielestä toi harmaa neulemekko sopi sulle ihan täydellisesti!
 
Oot luv ja toi takki on rakkautta <3_<3
 
Mun mielestä toi vetoketjumekko näyttää todella kivalta! Ja mulla on aika samanlainen vartalo kuin sulla. Jos sä et osta (ja vaikka ostaisitkin) minä tahtoo! Paljonko toi on? :)
 
söpö toi mekko:D
 
Mun mielestä toi nahkatakki sopii kaikkeen, ainakin noihin asuihin. Ja kuolaan edelleen tuota edellispostauksen seeprapaljettihametta, damn kun Ebay on joskus kiva. Vähemmän kiva silloin, kun ihanuuksia ei postiteta Suomeen taikka hinnat lähtee käsistä.
 
Heips! Löysin lauantaina Helsingistä sellaista lilaa lakkaa mitä yriti eBaysta joskus tilata.. En tiiä onko joku sulle tästä jo vinkannut ko en lue ko ihanat postaukses, mutta Kicksistä saa Depend-merkkistä mun mielestä just haluamas merkkistä lakkaa :)! Ostin sitä just ite ja näyttää kynsissäkin oikean väriseltä. Liike on siis siinä käytäväs mitä pitkin pääsee Forumilta sisäkautta Manskun Ginaan. Jos osaan tamperelaisena mitään selittää oikein :D
 
Mun on kanssa pakko saada toi biker-takki. En vaan voi olla tykkäämättä!
btw, toi asu on aivan ihana. tosi tyttömäinen ja söpö, toimii ;)
 
No kai nyt, kun olet niin ihana! ;)

Sori, kun olin eilen niin yössä. :D
 
aiivan ihanansöpö asu sulla tänään! =)
 
YHYYYY noita biker takkeja ei oo enää missään mun kokoisena :( !!

Oon käynyt kaikki Helsingin hooämmät ja itken vuolaasti, kun tänä aamuna joku nettikaupassakin pölli sen just mun nokan eestä! :D Oli nimittäin mustana 34 vapaana, mutta sit menin selaa bikineitä ja totta kai se sillä aikaa loppu siitäkin koosta!

Mä haluun ton! :))
 
Onko sun aivan pakko näyttä kaikessa niin hyvältä...??!! perkele, toi takki näyttää monen päällä ihan daijuakin daijummalta. Mutta sitten sä kiskaiset sen päälle, ja jooooo.. Ähh, mökötän.
 
Oi koska oot löytäny tollasen korun h&m:ltä? IHANA!!
 
Mikä on se sivu, josta tilaat ebay juttui? =)
 
heih kerranki näinpäin, että tuodaan esiin hyvät kommentit. Aina valitellaan etät ku anonyymit sitä, anonyymit tätä ja unohetaan ne hyvät anonyymit ihan unholaan. No onhan se tietty ikävää jos jotku roikkuu valittamassa jokaisesta, mutta tuleehan niitä hyviäki, niinku sä oot nyt oivaltanu!=)
nadja, oot ihana<3
 
oi harmittaa kun löysin tän blogin vasta nyt! sulla on aivan ihana tyyli ja oot tosi nätti :) JA mitä näinkään, tahon JUST tollaset hapsusaappaat <3
 
höh vitsiku näyttää kivalta toi jacket! :D Harmi ettei mulle sovi kun olen amazonihartia. :(
 
rusettinadja. :'> awwwwwww rakastan sun blogia.
 
voi eikä, oot ihanin! :D

olisko mahollista, et tekisit jonkun postauksen tuhkolman kaupoista? esim. beyond retro kiinnostaa kovasti jo pelkästään kuvien perusteella, mutta kun en ole ikinä käynyt tuhkolmassa, niin mulla ei arvatenkaan oo pienintäkään hajua et missä se sijaitsee. :DD samaten tää hintajuttu vähän arveluttaa, tuntuis tosi turhalta mennä edes kattomaan jotain kivoja paljettimekkoja jokka maksaakin sitte 100 000 kruunua :D no, huono esimerkki mut oon varma et tajusit pointin :D ja muutenkin joku pieni listaus sun lempikaupoista suomessa ja ulkomailla olis ihana. (: voi olla et oot tehny jo sellasen suomi-jutun, mulla ei vaan ihan sytytä ku aattelen vaan nyt sitä beyond retroa :D voit vaikka kertoilla siitä vähän ihan tässä kommenttiloodassakin ettei mitään ihan omaa postausta tartte alkaa vääntämään. huomaatko, käyn koko ajan vaan vaatimattomammaks ku yritän kalastella jotain tietoja :D säälittävää :D mut no, oot ihana jokatapauksessa! :D
 
Tuo bikertakki on ihan nam! Paljonko se maksaa? ♥

Kirjoitit ettei neulemekko imartele sua, siis MITÄ? Toi mekkohan on ihan luvluv, helppo kuvitella sun päälle...
 
en ole aiemmin kommentoinut tänne mitään, mut nyt on pakko! toi takki on aiiivan iiihana!!!! ja ainakin sulle sopii tosi hyvin!
 
Hyvältähän toi mekko näyttää :) ja takki kans..
Missä oot muuten työharjottelussa?
 
Ihana takki! Mikä koko tossa sun on?
 
Monessa blogissa on noita sun tekemiä koruja kehuttu niin myytkö niitä vain harvoille ja valituille vai miten homma toimii?
 
Ihana toi sun heppamekkos ja kaulakorus! :)
 
Hei apua, luin jotain livejournalia ja siellä oli kotiesittely kuvina, niin katselin että onpa samanlainen tapetti kuin sulla joissain kuvissa, sitten tulin tänne turkimaan sun vanhoja kuvia tarkemmin niin tän on pakko olla sun entinen asunto! Koska noi on juuri muuttaneet siihen ja sä vasta muutit pois. :D

http://essimies.livejournal.com/55701.html?style=mine

tuolla on niitä kuvia. Vitsi netti on jännä paikka! :DD
 
Oon aika huono jättämään kommenttia mihinkään, mutta kiitos sulle! Kiitos että jaksat pitää tätä blogia ja piristää mun päivää jutuillas. KIITOS!
 
Toi bikerjacket on ihanku sulle tehty ! (:
p.s näytät yhtä suloselta ku kissanpennut !
 
kivan piristävä postaus :--D tuli itekin paremmalle fiilikselle ku säki tulit iloseksi noista kivoista kommenteista. ja toi takki sopii sulle sataprosenttisesti!
 
Voi mä en kestä,toi heppamekko on söpöistä söpöin! :) Hih,vähän nauroin tota bikertakki + hapsusaappaat = moottoripyöräjengiläinen :DD
 
Pakko kysyä et mikä blogipohja sulla on?:) Oon aika onneton näiden kans ja sulla on kiva rakenne.

Ihana blogi muuten!:)
 
MENET ostamaan tuon neulemekon!!! Näytät ihan jumalattarelta siinä!!!

juliet xxx
 
löysin vasta vähän aikaa sitten sun blogis. aivan ihana blogi onkin! <3 vietin tossa koko eilisen lueskellen sun juttujas täällä, koska olin kipeenä ja mikäs sen parempaa, ku kuolailla muitten vaatteita, ku ite on just eronnut. :D sun takias tuli kauhee hinku päästä pitkästä aikaa kirppareita kiertämään. :D
 
Ihanat hapsusaappaat! (Yhä metsästän saman tapaisia...)
 
oi onko täydellisempää takkia hetkeen nähty ! :o mieletön!
 
Näin sut vähän aikaa sit vero modassa mut en uskaltanu sanoo mitää :<
 
annu: jee :D ruusuinen halaus takasin :)

tuulikkki: hihi kiitti <3

piu: no hö! kannattaa oikeesti ostaa se heti ku saat rahaa. niitä harmaita näytti olevan vielä jäljellä aika paljon :)

may: 49,90e :)

tuikefox: kiitti :)

linda sofia: ite oot ihana! <3

*~SL: kiitoskiitoskiitos :)

mau: hihi jätit niin kivan kommentin etten osaa vastata mitään älykästä :D
kiitos!

lolli: joku kommentoi just siihen postaukseen, että mun pitää laittaa toi mekko päälle joskus :D

minna: kiitoksia <3

anonyymi: todellaki osallistuisin, mut en osaa ommella tarpeeks hyvi :D

heini: et nähny sitä mekkoo livenä :D

laura: ite <3

patentti: osta ihmeessä! niitä oli myös liilana. hinta oli 24,90e :)

miia: kiitti :)

styledrop: kiitos! muaki ärsyttää suunnattomasti joittenki ebaykohteiden hinnat. siis miks KAIKKIEN on pakko huutaa just sitä kivaa juttua jonka ite haluu? :D

kukkaishaltia: kävin tänään kattomassa sitä lakkaa, mut se oli mun mielestä ehkä vähän liian vaaleeta :/

katja: kiitti! kannattaa muuten olla nopea sen bikerjacketin ostamisen suhteen; forumin hennesissä on niitä enää 40-kokosena! hyvä että tajusin jättää omani varaukseen :)

jenni: no nii mäki olin! tai siis puoliks unessa :D

anonyymi: kiitos :)

jppe: eikä!! ei noin saa käydä! varmaan ärsytti "vähän". kannattaa soittaa esim. jumboon tai selloon, jos niissä henneseissä olis kokoja jäljellä :)

anna: hahah oon kyllä ihan varma, että toi takki näyttäis sun päällä vielä paremmalta!

jen-ska: se koru on ostettu glitteristä tyyliin 2vuotta sitten. :)

anonyymi: no olisko www.ebay.co.uk tai www.ebay.com :D

elly: ei mulla ollu aihetta valittaa anonyymeistä, koska ootte kaikki ollu niin kivoja <3

anonyymi: kiitos <3
mäki etin tommosia saappaita ihan sikakauan, kunnes löysin noi (käytetyt vintagesaappaat) ebaysta :)

mirette: sopii kuitenki! :D

rawr: jee kivaa <3 !!

videokilled: no hui mikä kilometrikommentti :D
jos haluut oikeesti hyvän tukholmashoppailuelämyksen (ja tietää enemmän kivoja kauppoja) kannattaa ostaa mintun tukholmaopas. ite en oo siihen tutustunu, mut se on varmasti tosi hyvä!
oppaan voi ostaa täältä

iina: se takki maksaa 49,90e. :)
ja mun mielestä näytän muhkuraiselta ja makkaraiselta tossa mekossa :D (sitä ei vaan huomaa kuvasta)

anonyymi: jeee kiva ku kommentoit ja kiitos :)

anonyymi: kiitti! oon yhtyneillä kuvalehdillä :)

anonyymi: toi mun takki on 38. :)

ninnu: en myy niitä harvoille ja valituille, vaan niille jotka ehtii ensimmäisinä varata korut itelleen.
mulla on tällä hetkellä pari ylimäärästä rusettia joista oon unohtanu ilmottaa täällä blogissa, eli jos haluut rusettikorun niin laita mulle sähköpostia :)

iina: kiitoksia :)

elina: vau mikä supersherlock sä oot :DDDD lol oon ihan järkyttyny tästä :D

mariaa: jee kiva ku tykkäät :)

anonyymi: apua enkä näytä :DD kissanpennut on jotain sulosinta ikinä <3<3<33

lammasfarmari: jee kiva ku te ilostutatte mua jollon mä ilostutan teitä ja te taas ilostutatte mua :D

inkku: no eiks ne oo jotain perus prätkäjengigearia? :D

saija: ei mitään muistoa, että mikä toi on :D löysin ton blogipohjan jostain netistä ja muutin sen mieleisekseni. :)

juliet: no en nyt ihan usko, että jumalattarelta :D enemmänki jumalattoman muhkuraiselta :D

peepu: niinpä!! :D

anonyymi: mä varmaan harhailin siellä ihan zombina, joten ei ihme ettet uskaltanu sanoo mitään :D ens kerralla sit, jooko? :)
 
Onneks tilasin ton takin jo eilen itelleni, sillä nyt niitä kokoja ei näemmä oo enään. Ja aamulla laitoin siihen pakettiin vielä toista kokoa ton sanam, että kokeilen kumpi sopii paremmin ja palautan toisen.

Etin tollasta jo viime kesänä, mutta onneks nyt lyösin :)
 
Sinulla on ihana tyyli!

..joten kerro minulle, miten saan yhdistettyä harmaat legginsit (samat mitkä itse tilasit H&M:ltä) fiksusti? Tilasin setin paidan vuoksi, mutta olisi kiva saada leggaritkin käyttöön. Pää vain kumisee tyhjyyttään mitä tulee yhdistelyyn.. -.-
 
Huh! Pakko tulla kertomaan, että löysin kuin löysinkin sen biker jacketin forumista :D Thank god! :D

Nyt ollaan samiXii!
 
http://3.bp.blogspot.com/_lfDOquFYEIE/SaKGwXuFOfI/AAAAAAAADnU/eGSgCtGmGPs/s1600-h/satiinimekko.jpg

Kyttäsin Moumoun blogista että olisit tehnyt vaihtokaupan hänen kanssa tuosta mekosta, mutta moumou arveli koon34 olevan pieni hänelle niin olisinkin halukas ostamaan tuon mekon sinulta jos olet myymässä sitä :DD.
 
Moi! Oon tässä lueskellu sun blogia, ja huomasin että opiskelet media-assistentiks. Oon ite miettiny myös tota opiskelualaa, mut en oikeestaan tarkkaan tiedä mitä sen opiskelu pitää sisällään.
Voisitko pitää pienen myyntipuheen miks kannattaa hakee opiskelemaan tota alaa ? :DD
 
oivoi, oon päässyt postaukseesi! kiva, että mäkin tuon sulle jonkinäköistä iloisuutta kun itse tuot mulle niin paljon kivoi ideoita vaatteiden suhteen ja muutenkin ilostutat :) juu, tulen moikkaamaan kyllä jos nään sut jossain. lauantaina oon hesan päädys et jos törmään jostain ihmeellisestä sattumasta johtuen suhun niin tulen moikkailememaan ihmeessä! :)) todella kivaa, että on tuollaisia bloggaajia! :))
 
ainiin. oon itsekin kattelut kyseistä takkia. aivan ihana :)(ja toivottavasti et ota tätä mun rohkeuden voittamisen jälkeen tulevaa kommenttitulvaa ahdisteluna tai vastaavana :/)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]