Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

copycat

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

copycat

are you feeling fashionable?

keskiviikko 11. helmikuuta 2009

 

copycat

Käytiin eilen viemässä tavaraa varastoon ja sieltä löyty juttuja joiden olemassaolosta mulla ei ollu mitään muistikuvaa :D
Nää seuraavat on siis jotain pieleenmenneitä kirppislöytöjä jotka päätin sittenki pelastaa.





Saints & Mortalsin (Carlingsin) leopardikuosimekko joka on muistaakseni ostettu joskus Hietsun kirppikseltä parilla eurolla. Toi malli ei jotenki istu mulle, joten ajattelin ommella tosta jotain. Olisko teillä ideoita? :)



Rakastan kaikkia tommosia metallipurkkeja!
Vasemmanpuoleinen on Aarikan ja oikeenpuoleinen Marimekon. Oon laittanu noi aikoinaan varastoon, koska noi ei oo missään maailman parhaimmassa kunnossa. Sydäntarjottimen hylkäämiselle en keksi perusteita, toi on niiiin söpö!





Joku ihmeellinen lepakkohihajakku. Tossa oli vielä Fidan hintalappu jonka mukaan oon joskus maksanu tosta 3e.
Mun taidot ei välttämättä riitä ton muokkailuun, mut ajattelin kuitenki yrittää (jos jaksan.)

Ihana toi taustalla pusutteleva Homer :D Mun pusuttelija lähti tänään viikoks Kemiin! Mun piti mennä Eetun mukaan, mut en halunnu jättää kissoja hoitoon niin pitkäks aikaa + mulla on kivoja suunnitelmia hiihtoloman varalle.


En muuten oo aikoihin (tyyliin viikkoon) shoppaillu mitään ruokaa ja suihkuverhoa lukuunottamatta, mut eilen illalla sit päätin vähän ebayshoppailla..



Sillon keilatessa Fffridalla oli päällä tommonen mekko johon rakastuin syvästi.
Mekko oli ostettu Zoovillagesta n. 60eurolla. Liian suuren hinnan perusteella päätin unohtaa mekon ja haaveilla jostain halvemmista jutuista, kunnes löysin ebaysta kivan yllärin:



Mekon merkki ja malli on sama, mut kangas on erilainen. Oon ihan tyytyväinen ton mekon eläinkuosittomuuteen, koska toi on helpommin yhdisteltävissä.
Sinisellä vetskarinamilla oli hintaa postikuluineen n. 35e.



Toi mekko on täydellinen!



Mun ei pitäny tilata ebaysta mitään muuta, mut löysin vielä tämmösen ihanuuden:



Hinta postikuluineen oli n. 10e!!

Tälläkään kerralla ei tuu päivän asun esittelyä, koska mun vyöt ja korut on vieläki muuttolaatikoissa, joten mun viimepäivien asut on ollu tylsää farkkuleggarit + löllötunika -tyyliä.

Kommentit:
Mä nään tosta ekasta mekosta semmosen avoselkäisen hiemanallepuolipitkähihaisen paidan ::) Saattaa johtua myös siitä, että näin sellaisen harmaan leopardikuviosen juuri JC:ssä...
 
ihania mekkoja ;___; <3
 
ihania löytöjä ja shoppailuja! oon kade tosta sinisestä vetskarimekosta, oon niin rakastunu ton malliin :) sopii varmasti ihan törkeen hyvin sulle!<3
 
Onpa söpöjä purkkeja!
 
ihana toi liila (vai mikä onkaan toi väri) mekko :--D voisin haluta kans tollasen
 
Oisit lähteny kemiin niin oisin tullu kyttään sinua! No hyi kuulosti pelottavalta. Minusta tuo bleiseri näyttää btw kivalta just tolleen, anna mulle?
 
auttaiskohan ton mekon malliin helman pussittaminen? jos se on yläosasta kuitenkin istuva, niin vois toimia :)

ja aww, ihania mekkoja. :>
 
noray: tiedän mitä paitaa tarkotat, se on ihana! - tosin allekirjottaneen ompelutaidot ei taida ihan riittää semmosen ompeluun :D

linda sofia: kiitti :)

fffrida-frida: kiitos <3

etta: kiitoksia :)

anonyymi: olisin mielummin ottanu semmosen liilan, mut paremman puutteessa sininenki kelpaa vallan mainiosti :)

ladyam: mä suunnittelinki, että ottaisin suhun yhteyttä jos lähtisin kemiin :D ens kerralla sit! :)

moderndayhippie: hyvä idea! pitääki kokeilla, että miltä toi mekko näyttäis semmosella helmalla. :)
 
Grr, mikä leopardi!:)
 
mun kaappiin toi lila vetoketjumekko kiitos!
 
Oisit vaan tullu Kemiin nii oisin nähny sut livenä! :D
 
ois mahtavaa, jos tekisit postauksen ebaystä ostamisesta! onko helppoa? luotettavaa? miten käytännössä tapahtuu?:D kestääkö tuotteiden tulossa kauan? yms yms.

tekisi mieli tilata sieltä, mutta tällaisena nettitilausfoobikkona en uskalla vielä:s
 
apua nuo purnukat on ihania :D äidillä on tota samaa marimekkoo joku 5 pientä ja 5 isoa purkkia ja oon joka kerta kotikotona yrittäny houkutella et saisin ne mut ei se lämpee... :D
 
ei kai sun eetu sattumoisin lähteny eilen 22.30 junaan? jos lähti, niin taisin bongata aamula kemisä ko seisoskelin liikennevaloisa. (:
 
Ei vitsi, kiva toi vetskarihame!
 
Ihania mekkoja olet bongaillut!
Ja purkit on tosi söpöjä, mullekkin tuollaisia!
 
minkä merkkinen toi mekko on?
 
Haluuks tehä jutun tosta ebaysta? Et miten se toimii jne. En nimittäin tiedä miten toi paikka toimii.. Näytät nimittäin löytävän sieltä älyttömästi kaikkea kivaa! =)
 
^ kannatan edellistä anonyymiä =) !
 
^ kannatan edellisiä anonyymejä =D oon itekkin haaveillu sieltä tilaamisesta mutta en oikein osaa ja sillee...
 
äää! löydät kaikki ebayn herkut. <3 millä hakusanoilla siellä yleensä etsit tavaroita ja mistä kategorioista? Itse tutkin pääasiassa niitä vintage-vaatteita. : )
 
oioi vähän kiva toi sininen mekko :----)
 
nadja ole vielä ihanampi kuin yleensä ja kerro minullekkin kerrospukeutumisen salat!! haluan olla 10 asteen pakkasessa trikoilla yms :D
 
Ihania vaatteita kaikki <3
Jos tilaa ebaysta, niin paljonko postikulut suurinpiirtein ovat ? :)
 
Mistä toi jakun alla oleva harmaa neule(tunika?) on? Se on ihana! =) <3
 
Mä tykkään kovasti tosta ekasta mekosta ihan tuollaisenakin! Nam :p
 
toi vetskarimekko on ihana 8) ja toi ruutumekkokin näyttää hyvältä :))

+ pöllin viel ton sydäntarjottimen!
 
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
 
ainiin tuli sellanenkin mieleen, että jos et tykkään nirunaruolkaimista/yläosasta, niin ompele helma johonkin vanhaan kivempaan toppiin tai t-paitaan kiinni :) silleen siis et tissien alle tulee sauma, ja yläosa on vanhaa paitaa :)
 
Hihii näin sun eetun eilen ku se oli meidän koululla kattomassa penkkareita :D
 
Onpa söpöjä mekkolöytöjä! Tuo vetskarimekko on ihan liian kiva. :)
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]