Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kuus juttuuu

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

kuus juttuuu

are you feeling fashionable?

maanantai 12. tammikuuta 2009

 

kuus juttuuu

Mungolifen Anna haasto mut tämmöseen:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.


Tässä teille randomjuttuja lapsuuskuvilla höystettynä:

1. Oon ollu cheerleader :DDD

2. Mun paras kaveri kuoli kun olin 5v. Äiti ei uskaltanu kertoa että se kuoli, joten luulin pitkään että Emmi oli vaan muuttanu pois hyvästelemättä. :(


Nadja ja Emmi. Sain jo tollon päättää mitä puen päälle, kuten kuvasta näkyy :D

3. Äiti tuli raskaaks seurustellessaan mun isän kanssa. Se sai parin kuukauden päästä kuulla että mun isä oliki naimisissa! Äiti oli asiasta niin murtunu että päätti laittaa mut adoptoitavaks. Mulle oli jo adoptioperhe ja nimi valmiina; musta piti tulla Riina :D
Äiti ei voinu sittenkää luopuu musta ku synnyin. Se siis piti mut ja anto mun nimeks Nadja. Se oli yksinhuoltaja 2vuotta, eikä lähteny KOSKAAN mihinkään ilman mua.
Mun "isi" on siis oikeesti mun isäpuoli, joka on ollu mulle semmonen 2-vuotiaasta asti. Se on algerialainen, joten opiskelin ala-asteella arabiaa ja maistoin sianlihaa ensimmäistä kertaa vasta 10-vuotiaana :D


Hippiäiti ja Nadja.

4. Mun pikkuveli on siis vaan velipuoli, mut meiän perheessä ei oo koskaan välitetty semmosesta. Se on mulle ihan oikee veli. ♥




Korkeasaaressa. Isi oli ostanu meille samanlaiset takit työmatkaltaan Malesiasta.

5. Halusin pienenä olla poika ja Matti Nykänen oli mun idoli :DD


Leikittiin serkun kanssa Matti Nykästä. En tiiä miten noi hatut liittyy siihen, mut oon näköjään osannu jo pienenä arvostaa hienoja aurinkolaseja!

6. Oon ihan liian riippuvainen Eetusta. Kerran ku se oli bändeineen jollain toisella paikkakunnalla keikkailemassa en syöny mitään koko päivänä, koska kukaan ei ollu täällä laittamassa mulle ruokaa :DD
En myöskään saa unta jos Eetu ei nuku mun vieressä.


Eetu kiipeilee.


Nadja kiipeilee.

Haastan Nelliinan, Tarun, Lauran, Linnun, toisenki Lauran ja Fffrida-fridan


Kovis.

Kommentit:
Oi miten ihania faktoja, hieno kuulla miten läheinen olet veljesi kanssa :)
 
ihanii kuviiiiii!!
 
eikä tää oli ihan mahtava postaus<3 mielenkiintosta kuulla sun taustoista yms. oot vaan niin ihana!
 
hahahah ihana toi vitonen :D muutenkin ihana postaus, oot niin mielenkiintonen persoona :> !
 
Maailman ihanin postaus. <3
 
Olipa herttainen postaus :)
 
Aivan ihania kuvia! Siis toi kiipeily kuva on mun lemppari :)
 
roosa: kiva ku tykkäsit. mulla olis ollu vielä miljoonia lisäfaktoja, mut päätin säästää ne myöhemmäks :)

anonyymi: jee! kaikki on äitin tai isin ottamia. :)

anonyymi: kiva ku tykkäsit, ja ite oot ihana <3

llaura: en kyllä mielestäni oo mitenkään erityisen mielenkiintonen, mut kiitoksia :)

jenni: kiitos <3

mipa: hahah. siinä kiipeilykuvassa on ihana se avaruusmatkailijalapsi taustalla :DD
 
oho, yks kommentti jäi välistä :o

johanna: kiitos :)
 
Vauu paljastitpa paljon uutta! :) Oot ihanin!
 
Hih, tää oli kiva ja mielenkiintonen postaus. :> Mun varhaislapsuus oli niin hurja et en ees tiedä haluaako ihmiset kuulla siitä. :/ :D Mut on ihan oikeesti, eikä vaan melkein "adoptoitu", tai siis oikeestaan sijotettu (pitkäaikaisesti). :D Oon muuten kans ihan riippuvainen mun poikaystävästä, en tod saa unta jos se ei nuku mun vieres enkä muutenkaan haluis olla siitä erossa. :)
 
ääk kai mun on tähän tartuttava sitten! :D
 
ihanaihanaihana! kiitos tästä postauksesta! lisää tälläsiä postauksia kiitoos :)
 
oi oi oi oot ihana <3 kiva kuulla susta lisää ja ihana postaus!
 
On kyllä tosikiva postaus!

Ja ootte mahtavia tuossa mattinykäs-kuvassa :D
 
oi miten ihana ja hellyyttävä postaus! tää oli tosi mielenkiintonen!

mutta mikä ihme on tuo lumipallon tapainen tuolla sun kiipeilykuvan taustalla :DD?? ahhah!
 
oikeesti tosi mieleenkiintoinen ;o kivaa vaihtelua. :>
 
voi söpöys kun ihania kuvia!Lapsena otetut kuvat on ihan parhaita ja hölmöimpiä ja siks just niin hyviä ;)
 
Oioi, niin sulosia kuvia ja mielenkiintosia juttuja! Tästä jäi kestohymy naamalle :)
 
ihana postaus munkin mielestä, hienoa kuulla tämmöisistäkin jutuista! kiva kun puhut noin avoimesti :)
 
Sääli ettei susta tullu sitten Riinaa, on niin hyvä nimi..

T:Riina
 
Ihana juttu Nadja!! Et sä vois olla mikään Riina! Sä oot Nadja! Mut ooks sun "oikeen" isän kans missään tekemisissä?
 
ihana postaus! missä seurassa ja millon olit cheerleader? ja miten kauan harrastit ja miks lopetit? :D oon itte cheeppari, siks kiinnostaa :)
 
Helkkari että oli mahtava postaus!! Elämänmakuinen ja .. sun pitäis kirjoittaa toista blogia puhtaasti elämästä :)

Ja kiitos haasteesta.
 
oo supakiva postaus ja ihania kuvia !:)♥
 
hui vähän kauheeta toi sun parhaan kaverin kuolema :( kauan siinä meni kunnes sait tietää siitä? OIKEESTI JÄRKYYTTÄVÄÄÄ VAIKKA ET PALJOOKaan siitä varmaan muista mutta silti oon ihan suru puserossa tän takii
 
Vau! Rispektit tästä postauksesta, arvostan tosi paljon sitä että uskallat kertoa noista asioista :) Sä vaikutat aina niin onnelliselta ja myönteiseltä et ei osais kuvitellakaan, mitä kaikkea oot joskus joutunu kokemaan.
 
Ihania kuvia :). Saanko muuten ''matkia'' sitä ideaa, että lp-levystä tekee kellon, jos joskus sellaista tulen tekemään?
 
Tykkään paljon tästä postauksesta! tosi kiva kun uskallat puhua noin henkilökohtaisista asioista, tavallista mielenkiintosempi tausta sulla :)
 
Oi, suloisia pikkuisia te kaikki :D
 
Voi.. Olipas sulonen, mutta myös jotenkin myös surullinen postaus.
Olet kyllä upea persoona, pakko myöntää :)
 
oho sullahan on ollut paljastuksia, joista en ole koskaan kuullutkaan. Oot ollu söpö pienenä:) tai no oothan sä edelleenkin :D
 
Aivan mielettömän suloisia kuvia :)
 
Heh, hauska idea laittaa tähän mukaan lapsuuskuvia. Ne on aina mielenkiintosia! :_______D
 
oonko normaali kun liikutuin tästä postauksesta? :D <3 teki mieli tirauttaa itkut. ihana.
 
ihana ku kerroit tälläsiä mielenkiintosia juttuja itestäs, etkä tyylii "haluisin pradan laukun<3", tää oli ihana!!:D oon aivan sakaisin
 
Oot ollu hirmu söpö lapsena + muutenkin ihana postaus! (:
 
Suloisia kuvia. (:
 
Voi apua kun oot ollu söpö lapsi... Varsinkin toi mattinykäs-kuva noilla vihreillä arskoilla <3
 
hei tää oli vaan ihana! :D
 
aww olit söpö lapsi :)
 
Aw mikä postaus! Tosi mahtava:)) olet ollut söpö ja olet yhä!
 
ai että sä olet ihan ihana ja paras!!
maailman ihanin postaus, tuli niin hymy suupieliin.

ps. näin sut tänää meijän liikkees :D

-spirit myyjä :DDDDD
 
Mä en ois ikinä aatellu susta tollasii asioita.. :O
Olin ihan yllättyny kaikesta! Tää avarsi mun ajatusmaailmaa susta... ..Kaikella hyvällä tavalla! <3
 
Hitsi alko naurattaa tuolla kiipeilykuvasi taustalla oleva pieni valkopäinen pallero. :D Voih.

Oot kyllä niiin söötti noissa kuvissa! Muutenki ihana postaus, jotenki jopa piristi toi söpöys ja positiivisuus kuvissa ja tekstissä :)
 
Suloista! :)
 
aaaawwwwww ihana! ihan tuli tippa linssii, no eiii nyt ihan mut silti aaawww! :)
 
siis tää oli varmaan joku paras blogipostaus mitä oon lukenu aikoihin!:)
 
Tosi söpöjä kuvia :) Joku on siis yhtä riippuvainen kullastaan kuin minäkin ;)
 
ahahah oot ollu söpö beibi!
...ja mäki oon vähä riippuvaine Samist nii et hävettää... :----D en saa myöskää unta jossei se nuku mu vieres :(
 
Vau, olipa mielenkiintoista lukea :) Ja ihana pikku-Nadja <3 (oot kyl edelleen ihana)
 
Ihania kuvia pikku-Nadjasta <3 Mistä maasta sun isä on kotoisin?
 
Ihania juttuja, tää oli kiva lukea!:-) ja toi vika KUVA♥ ihana!


ida
 
vähänkö mielenkiintoinen postaus! ihania kuvia <3
 
Hei, käytätkö sä meikkivoidetta? Jos käytät, niin mistä ostat oikeen väristä? Älä siis ota tätä loukkauksena, oon vaan aina miettinyt että mistä tummaihoiset ostaa meikkivoidetta, kun kaupoissa on aina vaan niitä vaalean kellertäviä sävyjä :D sori, oon ehkä vähän tyhmä :P
 
en uteliaisuudeltani voi olla kysymättä, että mihin kaverisi, Emmi kuoli?
Jotenkin oli kauhean koskettava postaus=)
 
vähän olit söpö lapsi <3
 
Ehkä maailman suloisin postaus ikinä. Ja oot ollut ehkä maailman suloisin pikkutyttö. :>
 
kiva postaus!
vai että matti nykänen :D mä haaveilin michael jacksonin urasta......
 
Nää kaikki kohdat oli todella yllättäviä. Siis hyvällä tavalla. Ihana postaus. :D
Tosin eka kohta sai mut surulliseksi.
 
Siis onko Eetu sun poikaystävä vai veli? :D
 
Hieno postaus, rohkeasti kerrot asioita elämästäsi.
 
Mäkin leikin pienenä Mattinykästä!! Ja halusin olla Tapio Korjus (keihäänheittäjä). Mulla oli legoukkokin, jonka nimi oli Matti Nykänen :D

Ja tää oli ihana postaus, aivan ihania kuvia :) Mulla on nyt joku kommentoitimaraton menossa sun blogiin...
 
voi eiii!! niiin söpöjä kuvia :> aivan ihania <3
 
hihii söpöjä kuvia ==)

-kata
 
Miksi se sun kaveri kuoli? :(
 
Silloin kun kasvaa yhdessä niin eihän ne biologiset sisaruussuhteet loppujen lopuksi näy :) munkin isosisko on oikeastaan vain isän puolelta sukua mulle, mutta silti on ihan yhtä sisko kuin biologinenkin siskoni. Kiva postaus!
 
Tosi kiva postaus. Jotenki niin luonnollinen tai sellanen. Vaikutat tosi hyvält tyypilt :p.
 
Voi että miten ihana postaus. Tän jälkeen kyllä lukee sun juttuja vieläkin isommalla (jos se edes on mahdollista) mielenkiinnolla. Perhe on paras!
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]