Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

the name of the train is the hurricane

Sivu on muuttanut uuteen osoitteeseen

the name of the train is the hurricane

are you feeling fashionable?

sunnuntai 14. joulukuuta 2008

 

the name of the train is the hurricane

Välillä tuntuu että elän jollain natsileirillä. Eetu oli laittanu herätyskellon soimaan kaheksalta. Siis mitä? Nyt on sunnuntai! Menin eilen kahelta nukkumaan ja heräsin kuuden tunnin yöunien jälkeen kauheeseen meteliin. Meillä on "hieman" kovaääninen herätyskello, eikä mun aamuherätys muutenkaan ollu siitä ihanimmasta päästä; Eetun vakio on "NADJAAAA HERÄÄÄÄÄ NADJAAAAAA HERÄTYYYYYYSSS" + peiton repiminen silleen että tulee kylmä.
Vihaan poikaystävääni aamuisin.

En oo lähipäivinä tehny mitään, oon vaan hengaillu ja laiskaillu kotona. Paitsi otin pari päivää sitten yli 200 RAW -kuvaa, niitä on tosi ihana työstää photarissa huoh. Meiän valokuvauskurssi on nyt loppusuoralla, ja on aika tehdä lopputyö. Vaihtoehtoina on valokuvanäyttely tai valokuvakirja. Mä teen sen jälkimmäisen, aiheenani Kaupunki tai Vallila. En osaa päättää kumpi :D
Osa meiän luokkalaisista on saanu omat näyttelynsä jo pystytettyä ja valokuvakirjansa tilattua, mulla on tähän mennessä ehkä 10 kuvaa mut sitäkin enemmän stressiä.

Miks mun pitää AINA jättää kaikki viimetinkaan?

Ja sitte vähän ilosempiin juttuihin: Huomenna tulee Eetun palkka! Se on onneks mulle vieläki velkaa ajoilta jollon mulla jopa oli rahaa. Huomenna on siis shoppausta luvassa ;)

Shoppauksesta puheenollen: oon taas ostellu kivoja juttuja ebaysta!



Korkeavyötäröinen leopardihame.
Toi on siis pallohelmanen ja takana on vetoketju.
Postikuluineen 19e!



Harmaa kerrostoppijuttu makso postikuluineen 11e :)

Noitten lisäks tilasin Eetulle joululahjan jonka paljastan vasta joulun jälkeen..

Mitä mieltä ootte noista ostoksista? Mä oon ite ihan innoissani, varsinkin tosta hameesta!

ps. Lisäsin huuto.nettiin vaatteita myyntiin raivatakseni tilaa uusille. Kohteissa on myös "osta heti" -hinnat, joten kannattaa olla nopea!

Kaikki myynnissä olevat kohteet näet TÄSTÄ

Kommentit:
Ei mikään ihme että oot innoisasi leopardihameesta, se on IHANA :) Mä en yleensä villiinny eläinkuosista mut tuo kyllä kelpais :)
 
ihaan hame!!!!
 
siis ihana hame :---D
 
sulle on superkivoja juttuja myynnissä huutonetissä :---)
 
Vitsi kyllä himottais vähän noi huuto.netin saappaat, mut joulun alla on kukkaro vähän tiukoilla.. :D

Jon
 
Toi hamonen on kyllä ihana!
 
ihana hame. :-)
 
roosa: mulle kelpais toi hame myös leopardikuosittomana, en vaan oo löytäny semmosta nyyh.

anonyymi: hahah en tienny että ihaa käyttää hameita ;)

anonyymi: kiitoksia! kaikki vaatteet ei vaan mahdu mun vaatekaappiin, joten joistain on pakko luopua vaikka ne oliski kivoja.

anonyymi: harmi. ne saappaat on tosi kivat ja pitäisin ne ite ellei ne olis mulle vähän pienet :(

adriana: kiitos :)

minttukaramellisi: kiitti :)
 
Oijjoi tosi kiva hame! :)
 
Elä aina laita nuita vaatteita tonne, ku niitä pitää sitten huutaa kun ne on niin kivoja ja sitten menee rahat! No eiku laita vaan niin voin kiduttaa itteeni koittamalla malttaa mieleni ;)
 
En tajua, miten sä spottaat eBaysta noi kaikki upeimmat :D?! Leopardihame näyttää mielttömältä!
 
"Harmaa H&M trend tunika / mekko - 36"

Mä niin haluaisin tuon mutta kun en ei tällä hetkellä ole rahaa 15e + 6,70e :(
ARGH. vitsin postimaksut !
 
Tosi hauska toi hame :) Teet aina ihan huimii löytöi! >:c
 
mums, mikä toppi. Multa löytyisi juuri sopivat housut, kengät ja korvikset tota varten... ;)
 
Hei pystytkö pistään mulle Huutonettiin palautteen mekkokaupoista? Saisi niitäkin kerrytetty hiljalleen.:)
 
Nice Style!
Congrats!!!
 
Hei Nadjastrange! Sulle on varattuna yksi paljettirusetti täällä :) Ootko vielä kiinnostunut?

Ps. Tuo hame on superhieno!
 
ai että mikä hame!:-D namii

ida
 
ihanat ebay-ostokset! mun ois pakko päästä kirppikselle nyt joku päivä, en oo käyny oikeesti ikuisuuteen! :(

ps. paljastin vähän salaisuudesta blogiin, mut voin kyl ehkä kertoa sulle kokonaan jos vaan saan esim tekstarin aikaseks :D
 
aivan ihana hame! toppikin on nätskä=)
 
aaaah ihania toi hame erityseiseenkin makuun piristää pikku olkapäitä lämmitää

mikä on iibei myyjättären nimi+

SHOW ME LUV
 
Oi vau mikä hame!
 
toi leopardihame on upee!<3
 
Mun mielest RAW-kuvien kans on helpompi ku jpegggien :D ihana toi leopardivetskarihame <3_______<3 tuun pölliin sen sulta sitten!
 
Oho, se ei näkynytkään vaan. Kiitos!:D
 
Millä hakusanalla oikein etit
noita juttuja ebaysta, vai onko sulla joku vakkarimyyjä/myyjiä jonka/joiden uusia tuotteita käyt säännöllisesti
tsekkailemassa? :--)

Ite löydän aina vaan jotain 1500-luvulta peräisin olevia riepuja,
enkä osaa muutenkaan ettiä mistää.
 
Lähetä kommentti

Tilaa Lähetä kommentteja [Atom]





<< Etusivu

Arkistot

huhtikuuta 2008   toukokuuta 2008   kesäkuuta 2008   heinäkuuta 2008   elokuuta 2008   syyskuuta 2008   lokakuuta 2008   marraskuuta 2008   joulukuuta 2008   tammikuuta 2009   helmikuuta 2009   maaliskuuta 2009   huhtikuuta 2009   toukokuuta 2009   kesäkuuta 2009   heinäkuuta 2009   elokuuta 2009   syyskuuta 2009   lokakuuta 2009   marraskuuta 2009   joulukuuta 2009   tammikuuta 2010   helmikuuta 2010   maaliskuuta 2010   huhtikuuta 2010   toukokuuta 2010   kesäkuuta 2010   heinäkuuta 2010   elokuuta 2010   syyskuuta 2010   lokakuuta 2010   marraskuuta 2010   joulukuuta 2010   tammikuuta 2011   helmikuuta 2011   maaliskuuta 2011   huhtikuuta 2011   toukokuuta 2011   kesäkuuta 2011   heinäkuuta 2011   lokakuuta 2011   marraskuuta 2011   joulukuuta 2011   tammikuuta 2012  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Tilaa Blogitekstit [Atom]